S60 R - náhlé problémy s chcípnutím (palivo?)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S60 R - náhlé problémy s chcípnutím (palivo?)

Příspěvek od wickey »

tož tak se mi stalo následující:

jedu jedu, najednou auto vynechá a zdechne - jako kdybych neměl dost benzínu. Benzínu bylo na první čárce nad červeným polem, dojezd hlásil 80 km a hladové oko je právě rozsvítilo. (předtím jelo klidně i když m%ělo dojezd --- a rafička úplně dole). ok.

nastartoval jsem, jel dál, opět po chvíli to samé. Dojel jsem na benzínku, vzal 10 litrů a ok.

následně po dosažení opět stejné míry v nádrži (předposlední čárka), udělalo to samé.. mezitím jsem byl na první diagnostice, tam mě neukázalo kromě komunikací atd problém žádný kromě signal too high u fuel pressure senzoru - ale při měření měl 400 kPa - jak má mít.

čili zajel jsem za mechanikem (asi na 5x + se rozsvítila kontrolka motoru) - tam se vyndal palivový filtr - nebylo v Ném nic nenormálního, taky žádná voda. jel jsem dotankoval do plné - kontrolka motoru po natankování zhasla.

po natankování do plné (po první cvaknutí) byla rafička hodně za max. čárkou, trvalo cca 40 km než klesla na max. čárku. Tak jsem to přisoudil posunuté stupnici proti rafičce a že všechno bylo způsobeno prostě tím, že bylo málo paliva, i kdž stupnice ukazovala jinak. (+ mám AWD, čili nádrž rozdělena na dvě).

ale dnes po ujetí cca 70 km od natankování do plné to udělalo znova - auto chcíplo, pak jsem hned nastartoval, ujel 50 m a chcíplo znovu. pak nastartovat nechtělo, tak jsem chvíli počkal, odmeknul zamknul (vystoupit a nastoupit mě nenapadlo :lol: ) a pak nastartovalo a jelo OK. zároveň zůstala opět svítit kontrolka motoru. Dojel jsem s tím domů bez problému, ještě s jednou přestávkou po které kontrolka opět zhasla...

a teď babo raď. palivový filtr vypadá být ok. čerpadlo bzučí, vypadá být ok. co ta ŘJ čerpadla, která je zvenku na nádrži? s tou prý u eRek bývá problém. dnes jsem byl na druhé diagnostice, která ukázala právě něco s tou ŘJ..

nějaké zkušenosti/nápady?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 868
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

S60 R - náhlé problémy s chcípnutím (palivo?)

Příspěvek od marra »

podivej se do ni jestli nema oxidovany kontakty popřipade se podivej do ni da se otevřit stoji cca 7tis
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S60 R - náhlé problémy s chcípnutím (palivo?)

Příspěvek od wickey »

konektor byl cistej, zatim jsem ji nerozdelaval..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

S60 R - náhlé problémy s chcípnutím (palivo?)

Příspěvek od Ing.Magor »

Hele mě tahle jednotka před nedávnem taky zlobila, stávalo se mi většinou na dálnici na tempomat, že auto občas cuklo jako kdyby třeba vynechala svíčka. Teď už se to zase několik tisíc km neozvalo. Docela mě teda marra uklidnil že to stojí "jen" 7 tisíc, vzhledem k tomu že tenhle vynález má jen eRko, tak bych čekal cenu i mnohem vyšší.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S60 R - náhlé problémy s chcípnutím (palivo?)

Příspěvek od wickey »

btw vyreseno - nakonec se vymenil fuel pressure sensor a auto jede (tuk tuk)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé