Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolísání

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#1 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolísání

Příspěvek od sejra »

Ahoj,

tak první větší starosti s Vovvem. Klima neklimuje - v servisu pravili, že je děravý chladič... To, že klima nechladí mi nevadí. V servise ale strašili, že se taky může stát, že auto nebude pojízdné. Prý kompresor běží pořád přes řemen a je mazán od právě od klimy. Prý se to dřív nebo později podělá a zasekne. Nový chladič 4000Kč + práce 4000kč. Do toho se mi nechce.
A teď tedy jak? Jaký je Váš názor? Dá se s tím spolehlivě jezdit, nebo je to opravdu tak nebezpečné? Nedá se to udělat levněji nebo prostě jinak? - chladič opravit, trvale vyřadit kompresor?

Díky

M
Naposledy upravil(a) sejra dne 21 črc 2011 08:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2 Klima V40

Příspěvek od wickey »

proč kompresor pořád běží? měl by být spínán přes viskospojku po zapnutí klimy. Slyšíš po zapnutí klimy při běžícím motoru cvaknutí a cuk na otáčkách motoru? pokud ano, spojka spíná a vše je OK.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#3 Klima V40

Příspěvek od sejra »

Klima ani nespína, jelikož je prasklý chladič. Je tam nějaký ventil, který něco pouští, když je v okruhu tlat (tohle jsem někde četl). Neslyším ani cvakání, ani se nezhoupnou otáčky, ani pokles výkonu. Nic, nic, nic. Rozsvítí se mi akorát oranžová kontrolka klimy na tlačítku man. klimy, toť vše. To, že nechladí, mi je jedno, fakt na 100%, protože jsem s tím už jel ve vedru a oproti např. Corse bez klimy to je diametrální rozdíl. Koukal na to ledař a říkal, že je to chladič, že tam stačí málo a hned je to venku (tlak okolo 30 atmosfér). Ale bojím se toho, co říkal servisák - zadření tý kladky nebo kompresoru, nebo takovýho něčeho. Že když se to nespraví, tak se to podělá, zasekne se klínový řemen a auto nejede... Že prý tam měli nějakou Hondu a že se to přesně stalo, že majitele upozorňovali. Prý, že když je v autě klima, musí fungovat. HELP, jsem z toho dost nešťastný. Hodlám Volvíka pojezdit tak 10t a potom asi půjde dál, jelikož přestanu mít využití, ale potřebuji, aby to těch 10t přežilo!!!

Edit: teď mi psal tatínek - že prý si chce servisák vydělat, tak mě zkouší postrašit... Jaký je Váš názor?
Naposledy upravil(a) sejra dne 20 črc 2011 18:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4 Klima V40

Příspěvek od doktor »

sejra píše:Edit: teď mi psal tatínek - že prý si chce servisák vydělat...
taknějak.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#5 Klima V40

Příspěvek od sejra »

doktor píše:
taknějak.
Děkuji, pokud je to opravdu tak, tak mám 100% smíšené reakce a je to stále důkaz toho, že ve svém mladiství stále ještě neumím odhadnout lidi. Oprava vypadá dobře, 4600kč za skouknutí celého auta, klimy a kompletní generálky zadních brzd mi nepřijde moc. Viděl jsem to, měl to přede mnou rozebrané, fakt humus, jak to bylo zarezlé. Ale tohle je velké zklamání. Takže tolik o servisu TOMAN, Záběhlická 96...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#6 Klima V40

Příspěvek od doktor »

Co si představit pod kompletní generálkou zadních brzd ?

Co si představit pod kompletním zkouknutím auta ?

Ono to může být vocamcaď - pocamcaď

Nefunkční klima ve smyslu díry v systému a vyteklé kapaliny neohrozí auto.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#7 Klima V40

Příspěvek od sejra »

Ahoj..

Díky. Díky. Díky. Já už jsem zase vedle. Díky!!! Uffff.

Zkouknutí auta je prohlídka auta bez diagnostiky - to jsem chtěl. Tzn, jestli je něco špatně na podvozku, jaká je spojka, motor. Kontroloval, jestli mi fakt dali v květnu nový olej, filtry a tyhle další věcičky, co se dělají jednou za 30000km - to mi řikal do telefonu, když mi oznamoval cenu za brzdy. Na začátku jsem mu řekl, že to pojede dlouhou cestu (ale nevěděl, že to má v zahraničí najezdit 10000km), on to pochopil. Ještě jsem mu říkal, aby zkontroloval výfuk, že mi po zahřátí proznívá, bohužel nic nenašel... Nikde není vidět, že by to foukalo, vše je pevně u sebe. Objevil vůli v předním stabilizátoru, ale jelikož to nebouchá, řekl, že je to ještě ok. Až při příští návštěvě.

Brzdy: komplet oba dva nové kotouče + destičky. Rozhýbání naprosto zarezlých zadních brzdičů - tak, že se nehýbaly. To jsem tam byl a viděl, že to byl jedním slovem PRŮSER a nechápal jsem, že to mohlo projít STK. Auto brzdí o poznání lépe, i když jou kotouče ještě nové. Prý ho překvapilo, že byly díly na Volvo levné - jak na škodovku. Mě to vzalo taky.

Do dneška to bylo ještě v pohodě... Zlom nastal dnes. Stavoval jsem se tam s otázkou, jestli by mi nenaplnil klimu - na to jsem před tím zapomněl. Řekl, že tedy ano, že zavolá pána, co přijede a zkoukne - za 200 nebo 300. Musí dojet. Tož co, když už to tu stojí, tak ať přijede a třeba to rovnou naplní a bude pokoj. Vše při jednom. Odkýval jsem mu to. Potom volal, že je to hotový, ale že je prdlý chladič klimy. Ptal se, jestli to mají udělat... Řekl jsem, že nikoliv. Řekl, že ok a že si mám pro auto tedy přijít, že mi tam dá ještě poklice za 200kč, nové, jestli chci. Přišel jsem, poklice nevolvo, tak ty jsem odřekl, že radši seženu origo volvo, než mít jiné poklice. Tak je tedy sundal. Poděkoval jsem mu, že se sral s těma brzdama, že jinej by takhle zarezly brzdiče asi rovnou draho vyměnil. Řekl si za vše 4600kč (včetně tý klimy), bohužel bez dokladu. Začal jsem tahat tisícovky. Po zaplacení se do mě pustil, že je tam blbej chladič, atd atd atd... A strašil, že tam měli Hondu a že to majiteli taky řikal. Tak ať to vyměnim, že je to tak mazaný a že to tam teď beží na sucho, když je to bez směsi. Ten chladič je vpředu, výměna bude stát 4k a chladič 4k. Pokud se to posere, bude to stát 18k.

Takže asi výmysl. Když viděl, že se ze mě sypou prachy... :-(

Edit: servis se jmenuje AUTOMAN, jak jsem byl naštvanej a zoufalej, tak jsem to přehlídnul. Může mi někdo poradit, jak se bránit těmto stavům? díky
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 Klima V40

Příspěvek od doktor »

Tak nevim, nejsem mechanik, ale přední chladič se vymění za kolik ? 2 hodiny i se svačinou ?

za jakou práci 4000,- ? Ale počkám si , co řeknou mechanici.

4000 cena za nový chladič je asi přiměřená, ještě tisícovka za náplň.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#9 Klima V40

Příspěvek od THOmasoj »

tak klima jednou za čas potřeba zapnout je, aby se promazala. Jediný co se tak může posrat je sám klima kompresor, kterej může zarůst... řekl bych, že to pán myslel takhle
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 177
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#10 Klima V40

Příspěvek od OndraH »

Tak s tou klimou je to pěkná kravina. Trvale se točí pouze řemenice klimakompresoru ale kompresor se ani nehne dokud nesepne spojka. A ta nesepne pokud je v systému nízký tlak právě proto, aby nemohlo dojít k zadření kompresoru v případě že není v okruhu chladící médium.Takže se z tebe snaží akorát vytáhnout peníze. Pokud klimu nepotřebuješ tak bych to neřešil.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#11 Klima V40

Příspěvek od Harry »

oranžová kontrolka značí vypnutou klimu / zelená zapnutou. dokud ji nezapneš, kompresor nepoběží, jen řemenice. pokud dáš ventilaci přímo na přední sklo, zapne se klima automaticky.
jinak bych s tím žádný problém neviděl.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice

#12 Klima V40

Příspěvek od jarouš »

Výměna oleje po 30kkm? To néé, max po 15.000!!
_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#13 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od sejra »

Ahoj, díky všem, nebudu tedy klimu řešit. Ve volvu je velmi dobře i bez klimy...

Potýkám se ještě se dvěma problémy - lehké kolísání otáček směrem dolů při zahřátém motoru - při zahřívání je to ok, otáčky správně lehce zvýšené. Kolísání je lehké, motor třeba 3 vteřiny jede na své otáčky, potom se to zhoupne, miniaturní pohyb ručičky směrem dolů a zase se srovná. Potom 2 vteřiny nic a zhoupne se dvakrát za sebou - zase miniaturně. 4 vteřiny klid atd. atd. atd. Neozývá se EGR? Šmejd jeden? Motor běží pěkně, tahá pěkně, všecko ok. Jezdím jako babička. Mám to někdy při zahřátém motoru pořádně protáhnout a spálit saze? Zkusím se zítra večer podívat na volnoběžný ventil a vyčistit ho v benzínu nebo acetonu... To snad stihnu. V pátek ráno jedu. Vím, kde to tam je a udělám si to i sám - snad. Zajímavý je údaj na emisích - otáčky motoru 700-800. U Corsy máme psané přesně 938.
Další problém je proznívající něco před katalyzátorem - až po zahřátí... Na kat jsme oba koukali. Je sice klasicky orezlý, ale nic v něm nechrastí. Mám trochu sportovnější zvuk a dost mě to štve. Jde to od míst před katalyzátorem a jak jsem již psal, pouze po zahřátí celé výfukové soustavy. Před zahřátím je to 100% tiché. Boreček nic nenašel, říkal, že by to bylo ofoukaný od plynů a to není. Na první pohled to těsní, bohužel to neslyšel, když se to zahřeje... :-( Snad to těch pár km do Luxu a zpět vydrží, potom se na to kouknu pořádně.

Samozřejmě olej po 15 tisících, ale ty ostatní věci, krom olejového filtru, se mění po 30 tisících. Snažil jsem se to tak napsat, asi to moc nevyznělo...

Edit: o tom chladiči klimy. Mě se to zdá celkem jalový... Ale říkal toto: musí se to celé rozdělat, nárazník, přední lišta atd. Je to všecko za tím. Takže prý práce jako na kostele. Kua, to jsem neměl tahat tisícovky v balíčku :-(. Teď si ze mě dělá dobrej den.

Dneska jsem s tím jel v tom šíleném dešti.. Chudák Vovve. Na jižní spojce nebylo vidět na 50 metrů. Opravdu jsem se necítil dobře. Vovve ale jel dobře, i když má přes 200...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 Klima V40

Příspěvek od Urvanej »

Chladič na klimu jsem sehnal krásnej, skoro novej za dvojku od audivolvo a u marry sem montáž měl včetně chladiva za 2ku, čili cca 700 za práci, takže dost pochybuju, že se kuli tomu musí rozebírat celej předek.
Klima na 100% netočí kompresorem, dokud ji nezapneš, pokud tohle vypínání teda správně funguje, takže pokud nezapneš klimu, tak tam můžeš mít díru velikosti úst staré ženy a kompresoru to neublíží.
S tím olejem, ať předcházející majitel říkal cokoliv, tak bych ho vyměnil, neni to drahý a motoru tim uděláš jenom radost... patří tam mobil 10W40 a hlavně kontroluj zpočátku á 1000km, než zjistíš, kolik ho to žere.
Musim si přihrát polívčičku, ale nízká cena neni všechno :(
Vejfuk bych neřešil, dokud to nefouká před lambdou, tak to maximálně může řvát a s tim dycky někam dojedeš, kde to opraví...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#15 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od wickey »

ty nejses v praze? proc nezajedes marrovi, nebo nekomu, kdo tomu rozumi? 4600 kc za prohlidku auta a vymenu brzd imho neni uplne malo.. jake kotouce a jake platnicky jsi dostal? jak pocitam, tak pocitam, je to 200,- € - sada levnych kotoucu s platnickama (pochybuji, ze by ti daly nejake bremba nebo neco) stoji tak do 80 €. prace max. 50,- rekl bych, ze te obtahl i na tom.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od Urvanej »

S Márou začíná bejt problém, už auta na servis i odmítá, protože už nemá ani trochu času.
Za zadní brzdy ATE s destičkama a výměnou jsem u něj platil cca 3000Kč.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#17 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od sejra »

Super :-(

Taky mate občas pocit, že nevládnete situaci? Ok, auto nic moc - alespoň jak to vidím já. Nevím, jak zní, když je stará převodovka, nevím, co to je, že mi to na jedničku v určitých otáčkách cuká při rozjezdu, jinak je to ok, se*e mě výfuk, který proznívá jenom když je teplý a pěkně nepříjemně, trochu to cuká na jedničku, na ostatní stupně ok... Když sedím jako spolujezdec, prakticky si toho ani nevšimnu. Ok, ok, ok. Asi jsem tedy koupil vrak. Teď je otázkou, zda ten vrak těch 10t km najezdí, nebo jestli mám za sebou vozit po cizině odtahovku.

Kdo ví, co ten servisák dělal. Říkal, že kromě vůle kostí stabilizátoru nic nenašel...

Nebo jsem tak přecitlivělý?

Edit: hop nebo trop. V následujícím týdnu se ukáže. Auto čeká cesta 1600km - Lucembursko a zpět - v 5 lidech a s narvaným kufrem.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od raolsa »

:D Musíš autíčku trochu věřit. Jak mu věřit nebudeš bude na tebe naštvaný a bude se mstít. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#19 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od sejra »

Díky..

Také bych řekl, že problémem je mé muzikantství. Bohužel... Jdu hodit krámy do auta a nalodit 4 holky na cestu.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od Urvanej »

sejra píše:Super :-(

Taky mate občas pocit, že nevládnete situaci? Ok, auto nic moc - alespoň jak to vidím já. Nevím, jak zní, když je stará převodovka, nevím, co to je, že mi to na jedničku v určitých otáčkách cuká při rozjezdu, jinak je to ok, se*e mě výfuk, který proznívá jenom když je teplý a pěkně nepříjemně, trochu to cuká na jedničku, na ostatní stupně ok... Když sedím jako spolujezdec, prakticky si toho ani nevšimnu. Ok, ok, ok. Asi jsem tedy koupil vrak. Teď je otázkou, zda ten vrak těch 10t km najezdí, nebo jestli mám za sebou vozit po cizině odtahovku.

Kdo ví, co ten servisák dělal. Říkal, že kromě vůle kostí stabilizátoru nic nenašel...

Nebo jsem tak přecitlivělý?

Edit: hop nebo trop. V následujícím týdnu se ukáže. Auto čeká cesta 1600km - Lucembursko a zpět - v 5 lidech a s narvaným kufrem.
Olej do převodovky stojí 600, vyměnit to zvládneš v klidu sám a máš jistotu, že bude šlapat, pokud už neni zničená.
Cukání, pokud je to takhle málo, neřeš, musel bys vyměnit všechny čidla a dráty aby ses toho zbavil.
Výfuk jsem našel na aukru za ě,ř od katlu dozadu, nějaký šméčko asi, ale na pár let by vydržel.
Neni to vrak, jen je to použitý auto a podle toho se k němu musíš chovat.Já koupil auto za skoro stejný peníze jak ty, ale pak jsem do toho 45 nasypal a už se celkem dá říct, že se to chová rozumně.
a ano, jsi přecitlivělý :-) Nemůžeš od auta za 25k chtít, aby bylo jako nové bez chybičky. Uvidíš, že si ho kvůli těm drobnejm chybičkám zamiluješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#21 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od sejra »

Do luxu dojelo. Tahalo zadek skoro po zemi - 5 lidi a kufr az po strechu. Jeste, ze tam je mriz. Chudak. Ted stoji v garazi, v dohledne dobe natankuju plnou a dozvim se spotrebu. V Praze jsem tankoval plnou az po hrdlo a z Prahy jsem jel do Luxu na jednu nadrz - cca 760-770 (auto v garazi, presny udaj na tachometru). Je to cca 8-10km, co se mi rozsvitilo hladove oko... Nevim, kolik presne ma nadrz - nekde je psany 60l, nekde 65l.

Dira je pred katem. Mezi prednim vyfukem a katem - nekde odtamtud to rve. Ale dojel jsem do Luxu, dneska jsem to preparkoval a zase to je tichy. Takze servis na nic neprijde, kdyz je to tichy a za studena to nefouka...

Trochu vice zacal pri jizde cvakat motor - toho si vsimam pouze ja.

Vec k nas**ni je ta, ze behem planovane kontroly vody v pulce cesty se mi prervalo lanko od kapoty a zaboha to nemuzu otevrit.

Necekal jsem, ze to auto na me bude timhle zpusobem pusobit. Nikdy jsem nebyl tak na nervy, ani pred koncertem i behem koncertu...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#22 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od wickey »

sejro klid - auto za litr eur nebude nikdy 100%, s tim se musis smirit. na druhou stranu mas muj obdiv - osobne bych si nelajznul sednout do auta, ktere mam dva tydny a jet pres pul evropy...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12088
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od Urvanej »

Já tě naprosto chápu, akorát já nejsem vynervovanej z podvozku, motoru, ale totálně mě točí sem tam chybějící krytka šroubku, plastík, či plastovej kryt motoru, prostě kraviny... jo a prasklina na palubce jak z toho nějakej megak*k*t vylámal origo radio.

wickey: jsi zmlsanej, a navíc 750km neni půl evropy ale kousek a když se něco pokazí, tak to dojdeš. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#24 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od yoby »

2sejra: na to lanko je tu někde topic, někdo to dokázal otevřít hubenou rukou zespoda před chladičem, já odmontoval zámek skrz mřížku (3 šrouby)
Edit: tady to máš https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=9548&hilit=lanko+kapoty
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#25 Klima V40 + teď už i proznívající výfuk a lehoučké kolís

Příspěvek od sejra »

Diky. Zitra se na to zkusim vrhnout. Vovve dojel, bez problemu. Ten vyfuk se lehce vyspravil, ale porad to neni ono. Vsichni byli autem uneseni. Je to mensi kombik, ale kolik je v nem mista - i v zadu, jak je to pohodlny atd.
Spotreba do Luxu = 7,2l/100km pri nalozeni: 5 x clovek + kufr nacpany az po strechu (3x kufr, 2x krosna, 5x batoh, 5x tazka s jidlem, 3x spacak a nejaky hovadiny k tomu). Chudak Vovve mel zadecek citelne prohnuty k silnici... Spotrebu zpet jeste nemam... Snad to je v norme...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“