V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběru

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#1 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběru

Příspěvek od sejra »

Ahoj,

už ze mě musíte šílet - půl roku vybírám auto. :-) Poslední dva měsíce to už ale fakt pálilo a já konečně začal objíždět auto za autem a vybírat... Podmínky byly: LEVNÉ, kombík s rovnou podlahou, motor 1.6-1.8 (spíš 1.6), spolehlivé, s dobrou spotřebou, pokud možno bez velkých investic (olej si vyměním, ale že by se mi chtěly dělat rozvody...?).

Prošel jsem nespočet inzerátů, byl se kouknout na poměrně dost aut, odvážil jsem se projet pouze ve 3, z toho jsem 1 málem koupil (jsem rád, že jsem nekoupil). Zaměřil jsem se na značky: Nissan (Primera), Mitsubishi (Lancer), Honda (Civic), Ford Mondeo, Toyota Carina/Avensis. Spousta aut mi ušlo - obvykle dobrých aut. Auta radši koupím od majitele, od kterého se i podle jeho chování dozvím, jak se o auto staral. Popřípadě mi může říct, co už odchází. U sebelepšího bazarníka tohle nejde.

A v tu chvíli jsem si vzpomněl na Volvo. Co takhle V40? Dva inzeráty za slušnou cenu, jeden zamluvený, druhý volný. Obě 1.6. Zamluvený bylo za 35kkč, 214kkm, nová převodovka, spojka a benzínová pumpa. Potřeba vyměnit tyčky stabilizátoru vpředu. Jinak bez investic, letní+zimní gumy... Škoda, že mi asi ušla, byla v nádherné barvě (tmavooranžová metla).

Teď konečně k věci. Mám tu jednu sociální a na první pohled ošklivou V40: http://auto.bazos.cz/inzerat/10948445/V40-16i.php
Hned na začátek chci říct, že auto mám zamluvené - takže by mi to nemusel nikdo vyfouknout. Na vzhledu mi tak nezáleží, pokud to není prorezlé. Majitel do telefonu milý a vstřícný, autum nerozumí prakticky vůbec... Auto je bez koroze, jenom přední haubna omšelá (vyleštit a nalakovat bezbarvým lakem pro mě není problém). Autí má najeto 202kkm, pravděpodobně nestočené. Ve 126 tisících měněné rozvody - psáno na štítku, tzn ještě 38 tisíc. Minulý rok nový střední + zadní výfuk - prý neprošlo emisema, tak to nechal vyměnit. Před 3 měsící vyměněná spojková lamela - spojka rupla, nešlo zařadit. Při poslední prohlídce na podzim vyměněny filtry, oleje atd. Od té doby najeto 2 tisíce km - žena s tím jezdí 15km do práce. Teď ty horší věci. Říká, že auto je už staré, že má najeto hodně (202kkm), takže se mu zdá, že už moc netáhne (něco říkal o novém autu, takže je možné, že jeho nový kchár je prostě silnější - samozřejmě spíš musím počítat s tím, že tomu něco je). + občas proznívá výfuk, i když je nový. Prý asi nějaké těsnění. Jinak tomu nic není. Na autě jsou zimní Barumky koupené na podzim.

Teď otázky na vás, osazenstvo tohoto fóra. Zná čirou náhodou někdo tohle vozítko? Koupit tuhle V40 s tímto typem motoru? Samozřejmě je to asi blbá otázka takhle na dálku, ale co může být, že motor "už tolik netahne"? Počítám, že při 202kkm by to mělo být ještě v cajku. Nekamenujte mě za 1.6. Jezdím celkem podle předpisů, jde mi o pohodlnou jízdu, ne o závodění. Moc nepředjíždím, mám lehkou nohu. Stačí, aby to jelo v klidu 130km/h. Ve spotřebách jsem žádnou 1.6 nenašel, jaká je spotřeba při lehké noze, popřípadě na dálnici?

Díky za odpovědi - pokud možno svižně.

M
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#2 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od yoby »

U rozvodů si pohlídej i roky od poslední výměny... jinak 1,6 asi nepotáhne tak jak tak, 1,8 bude hádám žrát stejně
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od Urvanej »

Někde je tu o tom zmínka, že 16tka cca stejně jak 18tka, pojistka stejná, výkon lepčí. Jinak já s 2,0 už sem s průměrem 120 z němec domu jel za 7,5 v pěti lidech (na vzdálenost 800km). Douhodobej na 7000km najetejch mam 8,5 s jízdama po městě cca 20%. (dle tankování)
Taky nejsem žádnej závodník, ale jednou za 1000km se ten vyšší výkon hodí, a to mě osobně za to stojí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#4 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od sejra »

Hmm. Díky, vím o tom celkem kulový. V40 v 1.8 teď jaksi nejsou v mé cenové hladině. Jelikož na to už spěchám, asi poberu to, co pujde.

Na druhou stranu. Velmi mi to připomíná problematiku Mondea v 1.6 vs 1.8. Co mají 1.8 říkají, že je 1.6 slabá, ti, co mají 1.6 tvrdí, že to stačí. Osobně jsem jel v obou a kupodivu 1.6 tahla vic odspodu. Se spotřebou to samé... Nevím.

Každopádně se teď jedná o 1.6 v červené barvě s patinovou haubnou...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#5 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od sejra »

Jsem Volvista...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od hajnej »

že to ale trvalo...tak tedy oficiálně vítej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#7 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od sejra »

Prosím, teď se tu trochu vypovídám...

Tak tedy. Stal jsem se majitelem červeného Volva V40. Kamáradka ho okamžitě pojmenovala Dědek - je z děčína, je již starší, ale zato zkušený. Jedná se tedy o klasickou 1.6. Najeto 202556km.

Kladné stránky, aneb proč jsem auto nakonec také vzal: bez silné koroze - lemy jsem nenačaté, je tam jenom začátek něčeho, co se nedá nazývat korozí + další koroze v záporných stárnkách. Auto má 2 roky starý výfuk, zánovní zimní pneu (na kterých jezdí), 2 roky staré destičky (řídila to žena 15km do práce, tak snad ještě vydrží - neozývají se, brzdí dobře a stejnoměrně), nový spojkový válec (bohužel ne spojkové obložení), technická do 5/13, nikam netahne, drží stopu, na dálnici nedrká, neplave, nehází. Motor celkem ok... Jezdí, svítí, troubí. Serviska vedená prvním majitelem v Německu do 127 tisíc a roku 2003. První majitel v ČR má auto 4 roky a najezdil ten zbytek. Na stočenku to nevypadá. Interiér sice trochu špinavý (bordel, prach atd.), ale nezničený a kompletní, krom ohmataného volantu, kompletní je i mříž mezi kufrem a pasažéry a roletka. Pedály jsou zase nadmíru zachovalé, na kraji trošku setřená brzda, ale jinak v pořádku. Auto by mělo být pravidelně servisované servisem ve stylu "pokud tam něco uvidíš, tak to vyměň". Naposled v servise v květnu. Airbagy snad nebyly vystřelené - krytky jsou tvrdé a kontrolka airbagu zhasíná samostatně. V autě je slušné autorádio Kenwood s kazetou, CD měničem na 10cd a vysílačem na rádio se 4gb SD - zapojení do zapalovače.

Záporné stránky: viditelná koroze předu před chladičem - zřejmě šutr - prý se nerozrůstá (ale je hezky vidět), najel s tim na nějaký hrb a odnesla to trochu traverza pod motorem a kryt - ten je prasklý, traverza je celá, ale začala trochu reznout. Ten kryt budu musel vylaminátovat a sehnat nové spojky - asi 4 jsou ulítlé! Prozatím tam dám šroubky. Z toho samého pohledu je vidět koroze přímo pod chladičem. Okolo jedné montážní díry v podlaze je koroze. Auto má už matný lak (stupidní červená, co se používala na evropská auta té doby, je to k podělání) - prý to stačí naleštit. Auto bylo v Německu bourané, ale s kolem hnuto nebylo - odnesly to levé přední dveře a LP blatník - opraveno. Motor klasicky cvaká. Ještě jsem se nesetkal s autem nad 200 tisíc, které by takhle necvakalo - naopak cvakala daleko víc. Nevím, co to je. Někde mi řekli, že to jsou ventily, jinde, že vstřiky. Není to hlasité. Krom cvakání žádné jiné podezřelé zvuky nejsou slyšet (krom toho, že něco chrastí v desce nalevo a na hrbech si pěkně třískne něco odzadu - podezřívám to na plato. Lehce kolísají otáčky (toho jsem si všimnul, až večer, když jsem přijel z Děčína). Drží a potom hop dolů - kolísají spíš dolů, než nahoru. Rád bych věděl, proč. Není to ale nikterak markantní. Bohužel je zřejmě dírka ve středním výfuku - projevuje se až po zahřátím a proniká do kabiny ostřejší zvuk motoru. Na výkon to nemá vliv. Kontroloval jsem s hlavou pod autem, že je to opravdu od toho středního dílu. Olej papá tak litr na 5 tisíc km - měl v tom plnou syntetiku. Je to normální? Klima je prázdná - ze začátku chladila, ale pán je astmatik, tak ji neplnil. Potom takové kosmetické věci... Svítí kontrolka service (stačí vynulovat), svítí kontrolka žárovek - na pravé straně nesvítí ty oranžové boční světla. Světla v kabině fungují, krom světla u nohou spolujezdce, při otevírání všech dvěří, krom řidičových - to nefunguje světlo u nohou řidiče. Zvláštní. Zámek řidiče špatně zamyká - musí se to zamknout od spolujezdce. Dálka funguje na výbornou. Už mě nic nenapadá...

Auto jsem koupil po domluvě za 24 tisíc a dle majitele se jeví na nějakou dobu jako bez investic. Prý, krom incidentu se spojkovým válcem, auto sloužilo 100% spolehlivě.

Teď k mému osobní mu problému. Bojím se, stejně tak, jako jsem nespal před koupí auta, bojím se i po koupi auta. Nevím proč. Mám nervy a panický strach. Nečekal jsem, že to se mnou bude tak švihat. Auto potřebuji na prázdniny (cesta Lucembursko v pátek v pěti lidech) a potom se jede do Švédska ve 3 lidech, kde by auto mělo stěhovat materiály atd atd na přestavbu bytu... Ale, s tím bytem by se to také dalo udělat jinak. Jde mi o to, jestli za to všecko stojí tyhle šílený nervy, nespaní, klepání se, jestli je to spolehlivé, jestli se s tím něco nestane, jestli to dojede, atd.. Tak vážně uvažuji nad tím, že pokud to bude pokračovat, po prázdninách, nebo v říjnu, kdy se vracím do ČR na pár dnů, půjde auto zase do další ruky... Já na tohle asi nemam. Jsem citlivka a nervák.

Zároveň se ptám, zda nemá někdo čas a náladu se na to juknout odborným okem a je z Prahy (krom T6R, kteří si za to rádi zaplatí.. :-) ).

HELP.... Díky

P.S.: poslal bych nějaké fotky, ale nedaří se mi udělat kloudnou fotku, která by měla méně než 150kb... Nevím proč...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#8 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od THOmasoj »

k tý svítící kontrolce žárovek - kontrolujou se pouze brzdový světla.
Jinak přijde mi to takový zajímavý, žít ve Švédsku a jet si pro volvo sem do Čech :-D. Co tě k tomu vedlo? jestli to neni tajný. Já myslel, že tam u vás jsou ty ceny výhodnější než u tady
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#9 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

do T6R bych klidne zajel. S Jirickou se da normalne domluvit :)

Dale muzes zkusit Petroniho. Marru snad radeji ne, mas "polovolvo" a Marra si tuto poznamku neodpusti :lol:

Take doporucuji Milana Posoldu, http://www.auto-x.cz/Kontakt.htm (stranky tragicke, ale prace na aute odvadi vybornou)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#10 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od sejra »

Ne, nejsou.
1) mám stále ještě české občanství.
2) ceny ojetin jsou zde podstatně menší
3) ve Švédsku jsou šílené náklady na provoz auta - jako pojistka, poplatky atd... Když je cizí auto ve Švédsku, neplatí se nic
4) auto jsem plánoval hlavně na prázdniny a výchozí bod je Praha, jelikož tu trávím dovolenou

Ještě jsem zapomněl. Motor je prakticky naprosto suchý. Auto startuje tak na 3 otočení.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#11 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

nech udelat beznou prohlidku a vubec bych se nebal s autem jezdit :wink:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#12 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od sejra »

Díky... Udělám.

Teď jsem ale na prášky... To je povaha, ježiš, po kom jsem tohle zdědil. Rozhodně ne "easygoing".
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#13 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Ja to mel s V50...pak jsem slysel i tracu rust :-D

s odstupem dvou let zjistuji, ze mam jednu z nejvice spolehlivych V50. tuk tuk...

defacto jsem co jsem vymenil, delal jsem jen pro jistotu. I brzdy byly jeste po 80tis km ok, ale chystam se na delsi dovcu, tak jsem je ted udelal.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Kontaktovat uživatele:

#14 V40 koupě - aneb sejra se dostal do závěrečné fáze výběr

Příspěvek od sejra »

Ok... Radši sem na forum moc nebudu chodit. Na autorecenzich piší, jak s těmito auty nikdy nic nebylo, majitel mi potvrdil, že je to bezproblémové auto, které nemělo závady, krom prošlápnutého spojkového válce. Tady jenom čtu, jak se to pořád opravuje...

Asi jsem ho přejmenoval. Dědek se k V40 nehodí a bylo to momentální, že byl z Děčína atd. Vovve je lepší - je to švédsky pejsek, vlček. Min lilla röda Vovve spal v servisu. Result: 4000Kč za prohlídku před dlouhou cestou, bez diagnostiky, vynulování kontrolky Service (bohužel nejde vynulovat přes tacho), cvoky v plastu pod motorem (při cestě domů jsem dřel pravou stranou - pozůstatek ženského parkování - opírání o obrubník krytem a traverzou pod motorem), snad i poštelování středního výfuku, že nebude řvát, když je zahřátý - to si minimálně zapsal, takže počítám, že to udělal. A v prvé řadě generální oprava zadních brzd. Kotouče 7,5mm místo přípustných 8mm, nebrzdily, zarezlé, stejně jako zarezlé brzdiče. Nové kotouče, nové destičky a rozhýbání brzdičů... Do budoucna by byla dobrá výměna předních kostí stabilizátoru - mají tam nějakou vůli, ale nemlátí, takže to nechá. Stejně se bude jezdit následujících 10 tisíc na naprosto rovných silnicích a potom se to zřejmě prodá - uvidím. Až odtahá věci na byt. Jinak na tom nic nenašel, je to v naprostém pořádku... Mohl by mi ale sakra někdo vysvětlit, jak mohlo to auto projít v květnu přes STK, když tomu prakticky nebrzdily zadní brzdy???

Tímto doporučuji servis v Praze Záběhlicích v zatáčce ve stodolách za křižovatkou T V korytech-Záběhlická směrem na práčskou. Tamtím směrem jsou tři servisy. Tenhle vypadá nejošuntěleji, skoro tak vesnicky. Dělají tam dva chlapy, jeden je na celá auta a tyhle opravy, druhý snad na generálky motorů atd. Když jsem přišel, abych to obhlídnul, jak to vypadá, na dvoře stála jiná V40, velmi krásná a v oranžové metalíze. Připadal jsem si jako chudý příbuzný. Dále tam stála Navara, nějaká oktávka a pár starších vraků. Bylo mi jasno, vědí, co je to Volvo. Ceny mi připadají velmi lidové - i za díly, i za práci. Připadá mi, jako kdyby opravovali škodovku (cenově)... Když mi to řekl do telefonu, čekal jsem, že to bude stát okolo deseti tisíc za všechno - alespoň potom, co tu čtu, že někdo vyhodil 8 tisíc za servisní prohlídu atd... Pán, co to dělá, je od pohledu poctivý, starší a poklidný pán s velkýma rukama. I když jsem mladý a vypadám ještě mladší, tak se se mnou bavil velice příjemně a snažil se, abych tam nenechal moc peněz. Doporučil mi to taťka, který má stejné zkušenosti s Corsou - vyrovnával mu tam zadní disk a dělal ještě nějaké blbinky.

Tak jsem asi nakonec koupil celkem slušně... Auto jsem vyčistil, opravil spínač světla při otevření řidičových dveří (byl to cirkus...). Ještě mě čekají nesvítící boční lampy - ve dvou je voda. Nějaké to hraní se štětečkem - napřed černým - jeden flek na podvozku, něco málo vpředu a koroze za vypínačem u řidičových dveří. A potom červeným zatři nějaké kejdy na laku - ten lak nic moc. Zvláště vpředu, kde je to odrancené od kamínků. A za desetikábli to vyluxuji, protože mám při sezení speciální prachové efekty - co by za to dal Hollywood. Jedinou vadou na kráse vevnitř je ohmatanější volant (předpokládám, že je to nekvalitní materiál a že auto opravdu stočené není) a asi dvě škrábnutí na desce. Sedačky neprosezené, tapecírung nepoškozený. Jako celek ale auto vypadá docela k světu. Soused prohlásil, že je to super kára, rodina ji obdivuje, všichni okolo mě hlásají, jaký to byl super kup - a to jsem se rozmýšlel mezi Mondeem okolo těch 20-25 tisíc, Lancerem okolo 20, Primerou atd. Před časem jsem málem koupil za 24 primeru s 220 tisíci z Itálie - ještě že jsem nekoupil - tahla doprava, všude zpuchřelé gumy, dvě manžety už totálně na výměnu, načatý výfuk a kdo ví, co ještě... Tak nakonec spokojenost, jenom aby mi to někde nekleklo. Sám se k autům chovám velmi slušně, sportovní jízda neexistuje, vysoké rychlosti také ne, mám dojem, že Volvo je pro mě, pro klidnou a plynulou jízdu.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“