Zase bych měl jeden zapeklitej dotaz.
Na mojí 850 budu měnit ojnice za H-profil. Ne z důvodu ohnutí, ale jako prevence.
Co všechno bych si měl připravit novýho? Motor má najeto cca 315 tkm. Co dalšího by bylo dobrý udělat, vyměnit, když už budu takhle hluboko v motoru?
Je mi jasný že musí dolu vana a hlava, to znamená:
- nový těsnění pod hlavu...originál? Dělá se případně nějaká druhovýroba, která vydrží víc? (ojnice neměním kvůli 20ti koním 0,1 baru tlaku navíc, takže to asi bude víc namáhaný)
- nový šrouby/svorníky co drží hlavu
Před rozebráním bych rád udělal test tlaků ve válcích,
takže potenciálně pístní kroužky:
origo? něco jinýho?
Moudrý by asi bylo vyměnit taky ojniční šály:
origo?
Ojniční čepy? Nový? Nechat starý?
Nevím jestli se mi chce vrtat v hlavě, nějakej základní test těsnosti ventilů bych možná udělal.
850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#2 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
Good luck, kolik dni pocitas ze to budes delat? Ja to delal asi 3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
Thx mate! 850 mám jako víkendový auto, takže mě úplně nepálí jak dlouho to bude rozebraný. To spíš mýho mechoše, že mu bude zabírat místo v dílně. Jasněže bych to měl nejradši hotový zejtra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#4 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
Jinak nevim, jak jsou na tom original vnitrnosti se sehnatelnosti nebo cenou, kazdopadne za kvalitni bych povazoval Goetze a Elring (krouzky, saly...) a VIctor Reinz (tesneni).
Varovali me pred vyrobky Ajusa.
Varovali me pred vyrobky Ajusa.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#5 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
Nevím co je na tom pravdy, ale pokud jde hlava dolu, tak se má vždy přebrousit i když s ní nebyl žádný problém... proč dělat věci polovičatě, že?
šály(Glyco?) a šrouby jsou jasný, pístní kroužky bych dal taky a ojniční čepy jsou za pár korun... to by na 400 koní mělo stačit... 500+ mají snad i vačky a kované písty ale to už ten motor je na ceně zánovní fábie
Jaké máš plány, pořád 350 koní?
šály(Glyco?) a šrouby jsou jasný, pístní kroužky bych dal taky a ojniční čepy jsou za pár korun... to by na 400 koní mělo stačit... 500+ mají snad i vačky a kované písty ale to už ten motor je na ceně zánovní fábie
Jaké máš plány, pořád 350 koní?
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
#6 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
GO motoru!!!dali píše:Zase bych měl jeden zapeklitej dotaz.
Na mojí 850 budu měnit ojnice za H-profil. Ne z důvodu ohnutí, ale jako prevence.
Co všechno bych si měl připravit novýho? Motor má najeto cca 315 tkm. Co dalšího by bylo dobrý udělat, vyměnit, když už budu takhle hluboko v motoru?
Je mi jasný že musí dolu vana a hlava, to znamená:
- nový těsnění pod hlavu...originál? Dělá se případně nějaká druhovýroba, která vydrží víc? (ojnice neměním kvůli 20ti koním 0,1 baru tlaku navíc, takže to asi bude víc namáhaný)
- nový šrouby/svorníky co drží hlavu
Před rozebráním bych rád udělal test tlaků ve válcích,
takže potenciálně pístní kroužky:
origo? něco jinýho?
Moudrý by asi bylo vyměnit taky ojniční šály:
origo?
Ojniční čepy? Nový? Nechat starý?
Nevím jestli se mi chce vrtat v hlavě, nějakej základní test těsnosti ventilů bych možná udělal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#7 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
no,,kroužky určitě,čepy též... Přebrousit kliku a hlavu udělat komplet,von lehce podčmoudlej ventil pak vodejde děsně rychle...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
Plány nemám, prostě co se z danýho hardwaru vyždíme, to tam bude Bez toho aby se kvůli sériovým ojnicím musel redukovat tlak do 3500 otáček....stejně bych si pak auto neužil protože bych musel furt myslet na to kdy to přefoukne a ojnice povolí.....jony píše:Jaké máš plány, pořád 350 koní?
To bych nerad...martinopel píše:GO motoru!!!
nejde ani tak o prachy jako o to že bych s tím rád v týhle sezóně pojezdil....
A myslím že takhle od stolu těžko můžeš posoudit, jestli můj motor na GO zralej je nebo neni..
Hlavně, jestli se ukáže, že na ní zralej je, tak bych radši něco nechal postavit na nějakým míň jetým motoru jako základu.
#9 850R výměna ojnic, co je dobré měnit současně s nima?
Jestli chceš udělat práci pořádně tak udělej nový motor,jinak je to všechno zbytečné.Dávat tuningové ojnice a zbytek motoru nechat vylítaný je blbostdali píše:Plány nemám, prostě co se z danýho hardwaru vyždíme, to tam bude Bez toho aby se kvůli sériovým ojnicím musel redukovat tlak do 3500 otáček....stejně bych si pak auto neužil protože bych musel furt myslet na to kdy to přefoukne a ojnice povolí.....jony píše:Jaké máš plány, pořád 350 koní?
To bych nerad...martinopel píše:GO motoru!!!
nejde ani tak o prachy jako o to že bych s tím rád v týhle sezóně pojezdil....
A myslím že takhle od stolu těžko můžeš posoudit, jestli můj motor na GO zralej je nebo neni..
Hlavně, jestli se ukáže, že na ní zralej je, tak bych radši něco nechal postavit na nějakým míň jetým motoru jako základu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek