Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#1 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi...
Uz nejakou dobu hledam reseni problemu s D5252T.
Prolezl jsem forum tam i zpet, ale reseni jsem nenasel.
Kdyz pridavam plyn a motor jde do tahu, zacne cvakat/klepat. Cim vic pridavam a vic zabira, tim je to slysitelnejsi (i v boude).
To, ze mam problem s vyvevou a ze ona klepe kdyz stojim vim. Kdyz poslapu po brzde, stichne a motor jede jak ma.
Jak se ale rozjedu a roztahuju treba 3. a 4., tak je slyset klepani.
Je mozne, ze by mohla tak slysitelne klepat za jizdy vyveva a frekvenci ovlivnovaly otacky vacky?
Jeste me napadly zdvihatka, ale jak stojim, tak nic.
Po nastartovani je taky ticho, nez se ozve vakuovka...
(rozvody s predvstrikama pred cca 20tis. u Marry, vodici kladky vcetne napinaku klinoveho nove)
Predem diky za reakce...
Prolezl jsem forum tam i zpet, ale reseni jsem nenasel.
Kdyz pridavam plyn a motor jde do tahu, zacne cvakat/klepat. Cim vic pridavam a vic zabira, tim je to slysitelnejsi (i v boude).
To, ze mam problem s vyvevou a ze ona klepe kdyz stojim vim. Kdyz poslapu po brzde, stichne a motor jede jak ma.
Jak se ale rozjedu a roztahuju treba 3. a 4., tak je slyset klepani.
Je mozne, ze by mohla tak slysitelne klepat za jizdy vyveva a frekvenci ovlivnovaly otacky vacky?
Jeste me napadly zdvihatka, ale jak stojim, tak nic.
Po nastartovani je taky ticho, nez se ozve vakuovka...
(rozvody s predvstrikama pred cca 20tis. u Marry, vodici kladky vcetne napinaku klinoveho nove)
Predem diky za reakce...
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#2 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
Ty zdvihatka by to mohly byt..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#3 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
olej mam Liqui Moly 10W-40. jeste 3 tis. a pujde tam novy. menim co 15tis.
nemuze byt nizky tlak oleje? da se to zmerit?
kdo vi, co ten predemnou tam daval a nejakym sajrajtem se nepricpaly mazaci kanalky.
kontrolka mazani ale nic nehlasi....
klepalo to ale i kdyz by olej novy....
nemuze byt nizky tlak oleje? da se to zmerit?
kdo vi, co ten predemnou tam daval a nejakym sajrajtem se nepricpaly mazaci kanalky.
kontrolka mazani ale nic nehlasi....
klepalo to ale i kdyz by olej novy....
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
Mam benzin, ale dělá mi to taky. čim víc ovsa, tim je to hlasitějši a nesouvisí to moc s otáčkama, zkrátka vyloženě podle plynu.
Bohužel jsem něco takovýhodle zažil už u šádeajnhudrt a byl to jeden ventil v hajzlu, respektive prasklá jedna pružina a blokovala dovírání. Hodlám se v dohledný době pozvat k Márovi na změření komprese, to je to nejjednodušší a dá se z toho dost zjistit. Bohužel muj měřák do tý hluboký díry na svíčku na dno nedošáhne
Bohužel jsem něco takovýhodle zažil už u šádeajnhudrt a byl to jeden ventil v hajzlu, respektive prasklá jedna pružina a blokovala dovírání. Hodlám se v dohledný době pozvat k Márovi na změření komprese, to je to nejjednodušší a dá se z toho dost zjistit. Bohužel muj měřák do tý hluboký díry na svíčku na dno nedošáhne
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#5 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
..a co ložisko na klikovce? nechci malovat čerta na zeď, ale to by taky mohlo... tohle mi dělal peugeot 405Mi,, motor jsem měnil..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#6 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
to by mohlo byt ono
tlaky ve valcich mi meril pred 4 mesici. udajne jsou uz na hrane: 26, 27, 27, 25.5, 27
kdyby to byl stejny problem, jako jsi mel ty, staci vymenit jeden konkretni ventil?
tlaky ve valcich mi meril pred 4 mesici. udajne jsou uz na hrane: 26, 27, 27, 25.5, 27
kdyby to byl stejny problem, jako jsi mel ty, staci vymenit jeden konkretni ventil?
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#7 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
zas tak moc do toho nevidim....konstantinos.cz píše:..a co ložisko na klikovce? nechci malovat čerta na zeď, ale to by taky mohlo... tohle mi dělal peugeot 405Mi,, motor jsem měnil..
certa na zed... to nejde opravit?
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#8 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
kolik máš najeto jen tak pro info?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#9 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
na tachu 165tis.
kdyby to bylo stocene, tak pres 200.. vic ale ne. si myslim......
kdyby to bylo stocene, tak pres 200.. vic ale ne. si myslim......
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#10 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
jeste me ted napadlo.. kdyz jsem mel sundany kryt motoru, tak v prave casti (zleva ctvrty valec) je "kvrdlani" na volnobeh chodu hlasitejsi a klepavejsi...
muze to s problemem souviset? treba s tim ventilem?
muze to s problemem souviset? treba s tim ventilem?
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
Hele ze mě víc nedostaneš, kdyby jo, tak už si to opravuju
Na hundrtu sem to poznal, že bylo padlý zdvihátko a když šla hlava dolu, tak to bylo i vidět. Za litr přebrousit sedlo a novej ventil, nový těsnění a zase šla jak fík.
Klika by šla s otáčkama, ne tolik s plynem.
Mě to na tom hundrtu vysvětlovali tak, že když dojde k zapálení nebo nezapálení ale jen kompresi, tak to přirazí ventil nahoru, nebo si ufoukne přes ten ventil a pak to je buď buch buch nebo takový zasyčení, mě to syčelo...
Jinak tydle komprese jsou tak na půl milionu najetejch ne?
Ne ale vážně, todle se fakt blbě diagnostikuje od klávesnice přes půl republiky, ať to napíše kdokoliv. Ale nevěšme hlavu, třeba se podělí o zkušenosti někdo od fochu.
Na hundrtu sem to poznal, že bylo padlý zdvihátko a když šla hlava dolu, tak to bylo i vidět. Za litr přebrousit sedlo a novej ventil, nový těsnění a zase šla jak fík.
Klika by šla s otáčkama, ne tolik s plynem.
Mě to na tom hundrtu vysvětlovali tak, že když dojde k zapálení nebo nezapálení ale jen kompresi, tak to přirazí ventil nahoru, nebo si ufoukne přes ten ventil a pak to je buď buch buch nebo takový zasyčení, mě to syčelo...
Jinak tydle komprese jsou tak na půl milionu najetejch ne?
Ne ale vážně, todle se fakt blbě diagnostikuje od klávesnice přes půl republiky, ať to napíše kdokoliv. Ale nevěšme hlavu, třeba se podělí o zkušenosti někdo od fochu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#12 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
snad se nekdo takovy objevi.....
kazdopadne moc diky...
kazdopadne moc diky...
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#13 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
Tak jsem rano bedlive naslouchal a kdyz jsem odjizdel od baraku, tak olej byl studeny, vakuovka neklepala a ani nebylo slyset cvakani pri akceleraci. Jak jsem dojel na okraj Prahy, pri dobrzdeni nasvetlech se ozvala vakuovka a kdyz jsem to ze svetel rozjizdel, bylo slyset cvakani. Mozna je to jen shoda nahod... mno nevim ......
Mozna si nechci kazit radost z vymenenych prednich tlumicu, z kterych me jeste dneska boli hrb
Mozna si nechci kazit radost z vymenenych prednich tlumicu, z kterych me jeste dneska boli hrb
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
#14 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
U čtvrtého válce je ten motor opravdu nejhlasitější na vnitřní zvuky. Co dvouhmotový setrvák ??? nezačíná se ozývat? Zvukové projevy jeho opotřebení jsou různá...
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#15 Cvakani - cim vic ovsa prihazuju, tim je slysitelnejsi..
Ten me napadl taky, ale zkousel jsem napr. vyradit kvalt a otacky predpisove klesaji na 800 otacek bez cukani...
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 2211 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mr1
-
- 5 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od martinektomas
-
- 10 Odpovědi
- 381 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sup
-
- 2 Odpovědi
- 164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JackDms
-
- 0 Odpovědi
- 90 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1