A je to tu, aneb proc zustat u sedmikila
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
A je to tu, aneb proc zustat u sedmikila
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
A je to tu, aneb proc zustat u sedmikila
vezmu li v potaz, že novinky.cz je bulvár nejtěžšího kalibru, zamyslím se nad tím, zda je audio aparatura běžně spojena s řídící jednotkou vozu, tak mi vychází že můžeme být v klidu. A jako bonus se mohu pousmát nad "vědeckými týmy" zkoumajícími zda jde hacknout auto, což je asi stejně pravděpodobné jako "vědecké týmy" kosmetických společností zkoumající šampóny....
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé