Ruční brzda
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#1 Ruční brzda
Dobrý den,
dnes mi prasklo lanko k ruční brzdě. Po sundání kotouče jsem zjistil, že to byl bohužel následek ulomení čehosi na čemsi.
Uměl by mi někdo říct, co je ta uražená věc a jestli se dá koupit za nějaké rozumné peníze ? Je to asi nějaká část zadního ramene, ale netuším, jestli se musí koupit celé, nebo jen ta uražená část.
Předem moc díky.
dnes mi prasklo lanko k ruční brzdě. Po sundání kotouče jsem zjistil, že to byl bohužel následek ulomení čehosi na čemsi.
Uměl by mi někdo říct, co je ta uražená věc a jestli se dá koupit za nějaké rozumné peníze ? Je to asi nějaká část zadního ramene, ale netuším, jestli se musí koupit celé, nebo jen ta uražená část.
Předem moc díky.
- Přílohy
-
- DSC02940.JPG (59.4 KiB) Zobrazeno 1508 x
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Ruční brzda
Asi tě zklamu,ale ten ulomený díl patří k hlavnímu dílu a to je nosná část náboje kola. Zatím jsem se setkal s ulomením jen v případě použítí ruční brzdy za jízdy, což má logicky destruktivní účinky vzhledem ke konstrukci. Ten díl bude jen v originále a nebude asi levný.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#3 Ruční brzda
Děkuji.Toho jsem se bál. Neprasklo to za jízdy, ale po jízdě jsem zatáhl brzdu a byla neobvykle vysoko.
Druhý den po rozjezdu po pár metrech rána jak z děla. Nevíte prosím jak se díl přesně jmenuje, případně jaké má obj. číslo ?
Druhý den po rozjezdu po pár metrech rána jak z děla. Nevíte prosím jak se díl přesně jmenuje, případně jaké má obj. číslo ?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Ruční brzda
pošli mi třeba po SZ VIN
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#5 Ruční brzda
objednávací číslo to má ... nejbližší vrakoviště. Za tohle si Volvo nechá krutě zaplatit.
Jestli jsem to našel dobře, tak levá strana 30666406, pravá strana 30666407
Cenofka 11t Kč kus
Jestli jsem to našel dobře, tak levá strana 30666406, pravá strana 30666407
Cenofka 11t Kč kus
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#6 Ruční brzda
Moc díky za info.
Nepotěšilo - nepřekvapilo. Mě když něco prdne tak to vždycky stojí za to. A vždycky se to zezačátku tváří jako banalita
Nepotěšilo - nepřekvapilo. Mě když něco prdne tak to vždycky stojí za to. A vždycky se to zezačátku tváří jako banalita
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#7 Ruční brzda
tohle me teda trochu desi, naposledy na technicky pri mereni rucni brzdy s tim provadeli presne tohle - na valce a postupne kazdy kolo roztocit a zatahnout brzdu. vzdycky to byla rana jak z dela, guma zapiskala a kousla se na tvrdo. uz vidim jak mi priste zkurvej dil za 11k a nedomuzu se niceho.. na druhou stranu si snad rikam, ze to musi bejt zkonstruovany a otestovany i na nejaky nouzovy brzdeni ruckou, ne?jarek.krizan píše:Asi tě zklamu,ale ten ulomený díl patří k hlavnímu dílu a to je nosná část náboje kola. Zatím jsem se setkal s ulomením jen v případě použítí ruční brzdy za jízdy, což má logicky destruktivní účinky vzhledem ke konstrukci. Ten díl bude jen v originále a nebude asi levný.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 Ruční brzda
panove,nic proti jarkovi,tomu očividně odcházej na autech ručky před očima,ale ta brzda to vydrží. Nevím jedinej duvod,proč ne. Aspon u mě už to vydržela 2 roky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#9 Ruční brzda
11k je optimismus. Je potřeba přičíst rozsekané čelisti, příslušensrví, lanka, nějakou tu práci a jsme na 20
Totéž na druhé straně a jsme na ceně slušného Volva starší generace.
Totéž na druhé straně a jsme na ceně slušného Volva starší generace.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10 Ruční brzda
No vzhledem k tomu, že jsem to už u místních závodníků řešil, tak alespoň vím po kom si auto určitě nekoupím.
Na STK naštěstí u nás nejsou blbci. Ruční brzda tohoto typu je konstruovaná jako brzda co zajistí stojící vozidlo proti pohybu, po opuštění vozidla - podle výrobce. Ovšem pokud máte jiný názor, vymlouvat vám to nebudu. Každý svého štěstí strůjcem. A servis má pak alespoň práci.
Poslední dobou je ale jiná "móda" a to protočené homokineťáky a urvané lamely spojky.
Na STK naštěstí u nás nejsou blbci. Ruční brzda tohoto typu je konstruovaná jako brzda co zajistí stojící vozidlo proti pohybu, po opuštění vozidla - podle výrobce. Ovšem pokud máte jiný názor, vymlouvat vám to nebudu. Každý svého štěstí strůjcem. A servis má pak alespoň práci.
Poslední dobou je ale jiná "móda" a to protočené homokineťáky a urvané lamely spojky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#11 Ruční brzda
Už mám řešení.
- Přílohy
-
- rucni brzda.jpg (49.98 KiB) Zobrazeno 1462 x
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#12 Ruční brzda
Teď vážně,
co říkáte provrtat, sešroubovat třemi štefty a nechat fungovat dál ?
co říkáte provrtat, sešroubovat třemi štefty a nechat fungovat dál ?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13 Ruční brzda
myslím, že z vrakáče to bude přijatelnější řešení. Jo a ty podrážky bych fakt neničil, při dnešní "kvalitě" bot, by to mohlo bolet
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#14 Ruční brzda
no,nic jinyho,než že to znova uletí se stát nemůže...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#15 Ruční brzda
vzal bych to z vrakáče, vždyť toho musí mít plný regály.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#16 Ruční brzda
Asi máte pravdu. Jen nevím, jestli musím hledat je 2.5 TDI, nebo to bude stejné u všech V70 II ?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#17 Ruční brzda
hledal bych předfacelift předohrab. Na motorizaci nezáleží (akorát u R je to možná jiné) a dokonce ani na kastli ne - je to stejné u S60/V70 i S80
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 209
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#18 Ruční brzda
Ještě jednou všem moc díky.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#19 Ruční brzda
Ale jen stejné generace - ročníkůeLzyx píše:hledal bych předfacelift předohrab. Na motorizaci nezáleží (akorát u R je to možná jiné) a dokonce ani na kastli ne - je to stejné u S60/V70 i S80
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
#20 Ruční brzda
Jarek Křižan: Na STK naštěstí u nás nejsou blbci. Ruční brzda tohoto typu je konstruovaná jako brzda co zajistí stojící vozidlo proti pohybu, po opuštění vozidla - podle výrobce. U nás blbci jsou. 5 x mi pomalu vyhodil auto z válců. A důsledek? Na jedné straně urvané obložení a na druhé straně načnuté. Cena této srandy na válcích cca 1200 Kč s poštovným.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
#21 Ruční brzda
Pokud je obložení špatné uloupne se.Parkovací brzda je tvořena třecími segmenty,takže kecy,že se zákonitě musí urvat jsou totální kravina!!!josef píše:Jarek Křižan: Na STK naštěstí u nás nejsou blbci. Ruční brzda tohoto typu je konstruovaná jako brzda co zajistí stojící vozidlo proti pohybu, po opuštění vozidla - podle výrobce. U nás blbci jsou. 5 x mi pomalu vyhodil auto z válců. A důsledek? Na jedné straně urvané obložení a na druhé straně načnuté. Cena této srandy na válcích cca 1200 Kč s poštovným.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#22 Ruční brzda
Obložení by se právě urvat nemělo. Čím větší tlak na stěnu bubnu, tím větší přilnavost obložení paken k čelistem. Pokud ovšem mezi nimi už není koroze. Ono na každém STK se najde příkladný magor, co se nejspíš baví tím, co se mu podaří poku**it. Taky jsem zažil pár zkroucených kotoučů ( to už fakt nevím, co tam s tím dělali, protože při klasickém zkoušení účinku se jim to přece nemůže podařit). Zničený haldex a rozbitý nárazník, když jim to vyskočilo z válců a trefili auto co stálo před ním ( což taky nevím, jak se jim to povedlo )
Dorazy pro pakny jsem viděl uražené všehovšudy 2x, jednou tam byl sixce malý kaz v materiálu, ale i tak by to muselo přežít pokud by ti dva kousci nervali neustále zatáčky na ručku a to i na suchém betonu. Na takové zacházení to rozhodně stavěné není.
Dorazy pro pakny jsem viděl uražené všehovšudy 2x, jednou tam byl sixce malý kaz v materiálu, ale i tak by to muselo přežít pokud by ti dva kousci nervali neustále zatáčky na ručku a to i na suchém betonu. Na takové zacházení to rozhodně stavěné není.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#23 Ruční brzda
Pevnost železa je určitě vyšší nežli adheze pneumatik,takže jediná možnost je vada materiálu.Že by zrovna Volvo vyrábělo auto,u kterého se nesmí použít ruční brzda mi přijde jako kravina.jarek.krizan píše:Obložení by se právě urvat nemělo. Čím větší tlak na stěnu bubnu, tím větší přilnavost obložení paken k čelistem. Pokud ovšem mezi nimi už není koroze. Ono na každém STK se najde příkladný magor, co se nejspíš baví tím, co se mu podaří poku**it. Taky jsem zažil pár zkroucených kotoučů ( to už fakt nevím, co tam s tím dělali, protože při klasickém zkoušení účinku se jim to přece nemůže podařit). Zničený haldex a rozbitý nárazník, když jim to vyskočilo z válců a trefili auto co stálo před ním ( což taky nevím, jak se jim to povedlo )
Dorazy pro pakny jsem viděl uražené všehovšudy 2x, jednou tam byl sixce malý kaz v materiálu, ale i tak by to muselo přežít pokud by ti dva kousci nervali neustále zatáčky na ručku a to i na suchém betonu. Na takové zacházení to rozhodně stavěné není.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#24 Ruční brzda
já to řešil v nedávné době 2x, kdy vždy majitel zavinil tuto situaci sám tím, že se při výměně zadních desek nepodíval na pakny ruční brzdy. ta je vevnitř v kotouči a ten se jim nechtělo sundávat. ta ulomená část je právě nálitek, o který se pakny opírají, takže určitě bych to neřešil, jak tu někdo napsal, provrtáním a sešroubováním. na jednom z těch aut, co jsem dělal, byl dokonce zničený i kotouč, jak se tam pakny vzpříčily.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 Ruční brzda
Tohle není tak úplně pravda, protože stejný systém brzd se používá třeba u přívěsů s nájezdovou brzdou pro kinderkamiony.josef píše:Ruční brzda tohoto typu je konstruovaná jako brzda co zajistí stojící vozidlo proti pohybu, po opuštění vozidla - podle výrobce.
Poškození je samozřejmě možné - koroze, opotřebení obložení až na plech, ureznutí přídržných částí apod. To ulomení nálitku taky beru, ale spíše způsobené "prasením" s ručkou nebo odpadnutím nějaké části brzdy, než normálním používáním.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek