S60 čištění škrtící klapky
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#26 S60 čištění škrtící klapky
a co palivový nebo vzduchový filtr, váha vzduchu? byl si na diag?
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#27 S60 čištění škrtící klapky
na diagnostice jsem byl, ukázala na špatnou škrtící klapku, že se při vyšlápnutí spojky zavře. Paliváč vylučuji, protože to jezdí na LPG, vzducháč jsem měl při čištění klapky venku a je úplně čistý, ten je tam snad rok a cca 2 000 km.
Nicméně teď jsme to jel projet a vyzkoušel jsem 4x akceleraci do 4000 ot a pak vyšlápnout spojku a čekal jsem, zda to do 5 sec zdechne. A nezdechlo. Jen jsem si všiml, že otáčky vždy po vyšlápnutí spojky spadnou na cca 400 ot a pak se hned zvýší na cca 600 ot. To asi není dobře, může to způsobovat ta slavná Mag. maléry?
Nicméně teď jsme to jel projet a vyzkoušel jsem 4x akceleraci do 4000 ot a pak vyšlápnout spojku a čekal jsem, zda to do 5 sec zdechne. A nezdechlo. Jen jsem si všiml, že otáčky vždy po vyšlápnutí spojky spadnou na cca 400 ot a pak se hned zvýší na cca 600 ot. To asi není dobře, může to způsobovat ta slavná Mag. maléry?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#28 S60 čištění škrtící klapky
Klapku kdyz rozeberes tak je vzdy bud otevrena nebo pootevrena,aspon sem se stim vzdy setkaval... Po zapnuti klicu se zavre a necha si jen to co potrebuje na nastartovani ale to uz pak zalezi na podminkach jak si ji jednotka necha otevrenou.
Diag ti pise klapku sice nevim o jaky motor se jedna tak strilim od pasu.. Co EGR ventyl?
Jinak me to taky ceka.. Ale ja to vemu zbgruntu komp,et cele.. Od klapky prez egr az po sani... Kdyz sem vyndaval starter,tak jsem si vyndal kolinko od klapky k sani a ten humac co tam byl mi zvedl malem kufr... 3-4mm vrstva smesy spalin a oleje.. Takze suche blato. Humac
Diag ti pise klapku sice nevim o jaky motor se jedna tak strilim od pasu.. Co EGR ventyl?
Jinak me to taky ceka.. Ale ja to vemu zbgruntu komp,et cele.. Od klapky prez egr az po sani... Kdyz sem vyndaval starter,tak jsem si vyndal kolinko od klapky k sani a ten humac co tam byl mi zvedl malem kufr... 3-4mm vrstva smesy spalin a oleje.. Takze suche blato. Humac
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#29 S60 čištění škrtící klapky
Je to 2,4T 147 kw, r.v. 2001. Co je vycistene, tak skrtici klapka a hadice z intercooleru ke klapce. Co jeste vycistit a kde to najdu, pripadne postup demontaze? Sestra je ted na tyden v Chorvatsku, tak se ji v tom mohu porypat. Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#30 S60 čištění škrtící klapky
Tak u benzinu ti moc neporadim..ty nejak nemam zmaknuty nevim co tam je a nebo spis neni proti ropaku...Haben píše:Je to 2,4T 147 kw, r.v. 2001. Co je vycistene, tak skrtici klapka a hadice z intercooleru ke klapce. Co jeste vycistit a kde to najdu, pripadne postup demontaze? Sestra je ted na tyden v Chorvatsku, tak se ji v tom mohu porypat. Diky
Ale pokud vycisteni pomohlo jen castecne a stejne s eprojevuji nejaky divny veci,tak bych asi zacal koukat po jine klapce... Co konkretne pise diag.. Nepise neco ve smyslu prekrocene hodnoty nebo neco takoveho?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#31 S60 čištění škrtící klapky
Co pise diagnostika nevim, ono uz je to cca 3 mesice, co jsem tam s tim byl. Sestru to nejak netankuje, me jo. Proto to resim. Ale sponzorovat to nebudu, takze zatim jdu stylem, co dokazu udelat sám, to udelam, zbytek je na sestre, zda bude chtit investovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 194
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#32 S60 čištění škrtící klapky
Tento víkend jsem dělal pravidelnou roční údržbu a rozhodl jsem se, že kromě oleje a filtrů zkusím vyčistit i klapku.
Včera jsem se podíval na toto téma a dnes šel na to. Po počátečním zjištění situace v motorovém prostoru jsem se dal do povolování sk-pásek, což mi zabralo asi většinu času. Jediný větší problém nastal při demontáži hadice z IC. Tuto hadici jsem musel nahřát a pak už šla celkem dobře vysunout. Následovalo povolení šroubů držící klapku a vypojení konektoru. Další problém nastal, když jsem si uvědomil, že vůbec nevím čím jí vyčistit . No použil jsem technický benzín a docela to taky šlo. Pak už proběhla montáž v opačném pořadí a zkušební jízda. Byť jsem s autem žádný problém neměl, tak se mi zdá že to jede lépe.
Tento ,,placebo´´ efekt zná asi každý ten, kdo někdy něco vylepšoval bez hmatatelného výsledku.
Včera jsem se podíval na toto téma a dnes šel na to. Po počátečním zjištění situace v motorovém prostoru jsem se dal do povolování sk-pásek, což mi zabralo asi většinu času. Jediný větší problém nastal při demontáži hadice z IC. Tuto hadici jsem musel nahřát a pak už šla celkem dobře vysunout. Následovalo povolení šroubů držící klapku a vypojení konektoru. Další problém nastal, když jsem si uvědomil, že vůbec nevím čím jí vyčistit . No použil jsem technický benzín a docela to taky šlo. Pak už proběhla montáž v opačném pořadí a zkušební jízda. Byť jsem s autem žádný problém neměl, tak se mi zdá že to jede lépe.
Tento ,,placebo´´ efekt zná asi každý ten, kdo někdy něco vylepšoval bez hmatatelného výsledku.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#33 S60 čištění škrtící klapky
vypulíroval si aji tu trubku od IC?
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 194
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#34 S60 čištění škrtící klapky
JJ, udělal jsem hadrovou kouli namočil ji a drátama jsem ji tahal sem a tam.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#35 S60 čištění škrtící klapky
Už jsem se lekl že napíšeš že to máš čistý to by mě ns%alo
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 194
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#36 S60 čištění škrtící klapky
ne čistý to nebylo ale ani žádný extrém.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: S60 2,3 T5
#37 S60 čištění škrtící klapky
Ahoj pánové prosím o radu , auto ( S60 2,3 T5) nestartuje , hláška špatná poloha škrtící klapky , skusil jsem ji dle návodu vyčistit , nepomohlo to, tak jsem objednal klapku novou , nicméně až když přišla zjistil jsem že je to BOSH a já tam mám magneti marreli , jsou ty klapky zaměnitelné , nebo ji mám vrátit a shánět origo Italiano ? Dík za radu
_________________
S60 2001, 2,3 l T5
S60 2001, 2,3 l T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#38 S60 čištění škrtící klapky
Od MY02 (s výjimkou Bifuelů) už byla všude klapka Bosch (myslím, že je tady na obrázku nahoře, je celkově menší).
Všechny benzíny 2001 a starší pak Magnetti Maléry. Buď koupíš v autorizáku originál díl v akci 8+, nebo můžeš zkusit - v Evropě asi nejdostupnější - např. http://ecu.de - kvalitní repasi. Ale ještě před tím si prověř, zda-li máš v MM klapce nahraný poslední software (ETM by u turba měla mít číslo SW 30785180). Ten dokázal (na nějaký čas) tento problém celkem rozumně zamaskovat, resp. posunout řešení problému na později, kdy už s tak vydřeným snímačem polohy už ani sebelepší software nic nezmůže...
Pavel
Všechny benzíny 2001 a starší pak Magnetti Maléry. Buď koupíš v autorizáku originál díl v akci 8+, nebo můžeš zkusit - v Evropě asi nejdostupnější - např. http://ecu.de - kvalitní repasi. Ale ještě před tím si prověř, zda-li máš v MM klapce nahraný poslední software (ETM by u turba měla mít číslo SW 30785180). Ten dokázal (na nějaký čas) tento problém celkem rozumně zamaskovat, resp. posunout řešení problému na později, kdy už s tak vydřeným snímačem polohy už ani sebelepší software nic nezmůže...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: S60 2,3 T5
#39 S60 čištění škrtící klapky
Dík za info , tech 8+ bych za to klidně dal, jenomže ve volvu to maj za 22 , tak radeji ten repas.
_________________
S60 2001, 2,3 l T5
S60 2001, 2,3 l T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#40 S60 čištění škrtící klapky
Nene - klapka nestojí 22. Zavolej tam, za kolik ti ji vymění v akci 8+ (t.j. pro auta starší 8 let).
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: S60 2,3 T5
#41 S60 čištění škrtící klapky
Tak mi ted poslaly z volva odpověd 16700 Kč bez práce (akce 8+) , když to nechám vyměnit ve Volvo servisu a to bych to tam ještě musel odtáhnout. , 22 tis když objednám díl.
_________________
S60 2001, 2,3 l T5
S60 2001, 2,3 l T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: S60 2,3 T5
#42 S60 čištění škrtící klapky
čau pánové, tak dnes dorazila opravená klapka z Nemecka, nicméně po namontováni stále nestartuje, poraďte prosím čím by to ješte mohlo být. Motor točí , palivo jede, klapka ok , váha vzduchu , filtr i svíčky jsou nové.
_________________
S60 2001, 2,3 l T5
S60 2001, 2,3 l T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#43 S60 čištění škrtící klapky
A dorazila tvoje klapka nebo ti poslali jinou opravenou a tvoji si nechali a opravi a pak poslou dalsimu? Vetsinou se to tak u repasu dela, ze chteji tvoji starou nefunkcni vec. Pokud tomu tak je, tak budes jeste muset do Volva, vyskladat dalsi penize a nahrat tam software pro tvoje auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: S60 2,3 T5
#44 S60 čištění škrtící klapky
Ahoj, klapka přišla moje, výměnu kus za kus nedělají.
_________________
S60 2001, 2,3 l T5
S60 2001, 2,3 l T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#45 S60 čištění škrtící klapky
S60 při rozjezdu cuká. Jak na LPG tak na benzín. Podezřívám tento bazmek a chystám se na vyčištění (jestli teda pomůže).
Nějaké další rady než se do toho pustím?
Nějaké další rady než se do toho pustím?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#46 S60 čištění škrtící klapky
Ahoj, všiml jsem si ještě jedné věci letos už moc nepomáhalo ani čištění a objevovalo se mi to že za jízdy při uvolnění plynového pedálu a dojezdu na volnoběh klesl otáčkoměr až na 500 otáček a vzápětí se vrátil na svých 750 ot. což se motoru samozřejmě moc nezamlouvalo. po nějaké době se začala na palubáku ukazovat následující hláška "engine system service urgent" hláška opět zmizela po delším stání ale ne na dlouho opakovalo se téměř každý den. Náhodou jsme přišli na to že to dělá konektor od ETM do svazku. tak jsem konektor prozatím spoji k sobě stahovacíma páskama ale to vydrželo jen chvíli. Tak varianta jedna byla že je na brzkém odchodu ETM a nebo je v háji konektor a skusíme ho vyměnit což je levnější a ne málo. sehnal jsem konektor a vyměnil buď to bude fungovat nebo se halt bude muset sehnat nová nebo repas ETM. No konektor je vyměněn a musím říct že hláška se neobjevuje a dokonce zmizel i pokles otáček po uvolnění plyn. pedálu asi špatný kontakt a chyba komunikace s řj.
třeba to někomu pomůže
třeba to někomu pomůže
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#47 S60 čištění škrtící klapky
Tak výměna konektoru bylo placebo nakonec byla klapka odeslána do ecu.de kde byla provedena repase, tak doufám že bude pokoj a musím říct že to tam vzali zgruntu
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#48 S60 čištění škrtící klapky
Pěkné. Cena?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#49 S60 čištění škrtící klapky
no len ja uz som mal pokazenu jednu aj po repase od ecu.de, vydrzal 4roky... zadreta oska
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#50 S60 čištění škrtící klapky
cena 5800,- včetně dopravy
doufám že vydrží
doufám že vydrží
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek