1. přitáhnout volant a sklopit dolů
2. odstranit plastový kryt nad spínací skříňkou a kolem přístrojovky 3. povolit 4 šrouby v rozích přístrojovky (Torx) 4. odpojit konektor
5. povolit všechny šrouby na zadní straně přístrojovky a sundat zadní kryt 6. opatrně vytáhnout desku - plošný spoj z přístrojovky 7. CPU se nachází vlevo nahoře. Nejprve acetonem a potom isopropylem perfektně očistit krycí vosk. Po nanesení pájecího roztoku (obdoba kalafuny) prohřát všechny nožičky procesoru jednu po druhé. Nepřidávat cín, došlo by k propojení vývodů, nepřehřát a používat pájku s tenkým hrotem!!! Vidím sice dobře, ale důrazně doporučuju použít lupu! 8. v opačném pořadí smontovat a zadeklovat
9. namontovat a modlit se
_____________
U 3 přístrojovek z 5 se mi podařilo je rozchodit, jedna měla jinou závadu, kterou opravil odborník a jedna umřela úplně a nejde opravit. Takže na vlastní riziko

___________
A ještě dodatek. Dnes jsem se zase v jedné přístrojovce "procházel" a zjistil jsem, že teplota na CPU je dost vysoká. Stálo by za zvážení, jestli na ten CPU nenalepit chladič...