Volvo s80 2.5T LPG
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo s80 2.5T LPG
Ahoj Volváci,
mám problém, koupil jsem si nové Volvo s80 2005 2.5T ČR, 1.majitel, 120 000km a bylo v naprostém pořádku, překontrolováno v servisu a napojeno na diagnostiku, vše funkční, tento týden jsem to nechal předělat na plyn, který byl montovaný v HL Propan Ostrava, taktéž vše funkční, "ALE" rozsvítila se kontrolka emisí (řízení motoru) a píše to česky (Motor.systém, doporučen servis), navíc mi nedrží moc volnoběh, má to tendenci chcípat, jednou mi to na křižovatce i chcíplo, firma HL to tam měla na vyzkoušení a řešili škrticí klapku a pak mluvili něco o váze vzduchu, ale ta je v pořádku, neví si s tím moc rady, někdy když přijedu a motor nechám 5 minut vychladnout a nastartuju, zdá se mi jak kdyby se mu ani nechtělo natočit, jak kdyby bylo -10 a motor studený.
zkuste mi něco poradit, napadlo mě, jestli by firma HL propan neměla zajet do Volva na diagnostiku a nějak to tam snimi vyřešit.
díky za názory
mám problém, koupil jsem si nové Volvo s80 2005 2.5T ČR, 1.majitel, 120 000km a bylo v naprostém pořádku, překontrolováno v servisu a napojeno na diagnostiku, vše funkční, tento týden jsem to nechal předělat na plyn, který byl montovaný v HL Propan Ostrava, taktéž vše funkční, "ALE" rozsvítila se kontrolka emisí (řízení motoru) a píše to česky (Motor.systém, doporučen servis), navíc mi nedrží moc volnoběh, má to tendenci chcípat, jednou mi to na křižovatce i chcíplo, firma HL to tam měla na vyzkoušení a řešili škrticí klapku a pak mluvili něco o váze vzduchu, ale ta je v pořádku, neví si s tím moc rady, někdy když přijedu a motor nechám 5 minut vychladnout a nastartuju, zdá se mi jak kdyby se mu ani nechtělo natočit, jak kdyby bylo -10 a motor studený.
zkuste mi něco poradit, napadlo mě, jestli by firma HL propan neměla zajet do Volva na diagnostiku a nějak to tam snimi vyřešit.
díky za názory
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo s80 2.5T LPG
Co tekhle vycistit skrtici klapku a motorek volnobehu?
Mohlo by to pomoci ...
Mohlo by to pomoci ...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#3 Volvo s80 2.5T LPG
cau mam ten sam motor a taky odnich lpg klidne tam zajed je to treba doladit jsem mnel jednoho v aute bo to blblo z turbinou pri vysich ryclostech a jeli jsme po dalnici do jicina a pritom mi to steloval a ted paradatomajs píše:Ahoj Volváci,
mám problém, koupil jsem si nové Volvo s80 2005 2.5T ČR, 1.majitel, 120 000km a bylo v naprostém pořádku, překontrolováno v servisu a napojeno na diagnostiku, vše funkční, tento týden jsem to nechal předělat na plyn, který byl montovaný v HL Propan Ostrava, taktéž vše funkční, "ALE" rozsvítila se kontrolka emisí (řízení motoru) a píše to česky (Motor.systém, doporučen servis), navíc mi nedrží moc volnoběh, má to tendenci chcípat, jednou mi to na křižovatce i chcíplo, firma HL to tam měla na vyzkoušení a řešili škrticí klapku a pak mluvili něco o váze vzduchu, ale ta je v pořádku, neví si s tím moc rady, někdy když přijedu a motor nechám 5 minut vychladnout a nastartuju, zdá se mi jak kdyby se mu ani nechtělo natočit, jak kdyby bylo -10 a motor studený.
zkuste mi něco poradit, napadlo mě, jestli by firma HL propan neměla zajet do Volva na diagnostiku a nějak to tam snimi vyřešit.
díky za názory
nez jsem najel prvni 3000tak to jelo podobne pak jsem to byl stelovat a bylo to gut
jsou celkem ochotni
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#4 Volvo s80 2.5T LPG
Jenže oni stím jezdili 2 dny v provozu a taky to ladili přes počítač a neví si stím moc rady, zkusim jim rict o té škrtici klapce a motorku volnoběhu
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#5 Volvo s80 2.5T LPG
vse bude podle mne v nastaveni bohatosti smesi
u sebe jsem to ladil asi 4X do dokonalosti
jeste mnenapada neco kde beres plyn
u sebe jsem to ladil asi 4X do dokonalosti
jeste mnenapada neco kde beres plyn
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#6 Volvo s80 2.5T LPG
u te bohatosti směsi, jak to stím přesně je? čím bohatší směs, tím vyšší spotřeba a tím vyšší výkon? a suchá směs má zase za následek menší spotřebu? menší výkon? nekazí se tou suchou směsi motor?
nevím... do této problematiky se pomalu "dostavám", předtím jsem měl S90 a koupil jsem ji s LPG a nikdy žadný problém, jen jsem tankoval a jezdil na revize
nevím... do této problematiky se pomalu "dostavám", předtím jsem měl S90 a koupil jsem ji s LPG a nikdy žadný problém, jen jsem tankoval a jezdil na revize
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
#7 Volvo s80 2.5T LPG
Zastav se s tím na diagnostiku.Mrknem na to.tomajs píše:u te bohatosti směsi, jak to stím přesně je? čím bohatší směs, tím vyšší spotřeba a tím vyšší výkon? a suchá směs má zase za následek menší spotřebu? menší výkon? nekazí se tou suchou směsi motor?
nevím... do této problematiky se pomalu "dostavám", předtím jsem měl S90 a koupil jsem ji s LPG a nikdy žadný problém, jen jsem tankoval a jezdil na revize
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Volvo s80 2.5T LPG
Jak píšou kluci výše, zkus nejdřív pořádně vyčistit škrtící klapku (tzn. demontovat z auta a vyčistit z obou stran!!!). Mě to po montáži LPG taky blblo a vyčištění pomohlo. A taky jsem měl chudou směs na volnoběh. Po doladění je vše OK.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#9 Volvo s80 2.5T LPG
raolsa píše:Jak píšou kluci výše, zkus nejdřív pořádně vyčistit škrtící klapku (tzn. demontovat z auta a vyčistit z obou stran!!!). Mě to po montáži LPG taky blblo a vyčištění pomohlo. A taky jsem měl chudou směs na volnoběh. Po doladění je vše OK.
tak škrticí klapka a motorek volnoběhu jsou v pořadku nějaké další nápady? pořad to nedrží ten volnoběh jak má a ted jsem spozoroval ze jak mi došel plyn a zmčkl jsem pedál plynu, tak to nějak divně bzučelo v motoru, nesetkali jste se stím? pak jsem vypl plyn (že došel) a jelo to normalně, jak když ty vstrikovače bzučely, nebo fakt nevim....
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Volvo s80 2.5T LPG
Tobě to automaticky nepřepíná na benzín, když ti dojde plyn? Mě to přepne (bez nějakého kuckání nebo cukání) a akorát se ozve bzučák, který mi připomíná, že plyn došel. Tak zmáčknu tlačítko, bzučák ztichne a auto jede dál na béňo.
Jakým stylem to bzučelo v motoru? Jako by cvakalo relátko, nebo jako když bzučí třeba reprák?
Ještě mě napadá jestli ti neodešlo čidlo teploty vody.
Jakým stylem to bzučelo v motoru? Jako by cvakalo relátko, nebo jako když bzučí třeba reprák?
Ještě mě napadá jestli ti neodešlo čidlo teploty vody.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#11 Volvo s80 2.5T LPG
raolsa píše:Tobě to automaticky nepřepíná na benzín, když ti dojde plyn? Mě to přepne (bez nějakého kuckání nebo cukání) a akorát se ozve bzučák, který mi připomíná, že plyn došel. Tak zmáčknu tlačítko, bzučák ztichne a auto jede dál na béňo.
Jakým stylem to bzučelo v motoru? Jako by cvakalo relátko, nebo jako když bzučí třeba reprák?
Ještě mě napadá jestli ti neodešlo čidlo teploty vody.
Ano prepina to automaticky na benal, taky to necukne pri prepnutí, ale jak došel benzin tak to zacalo hlasit ze dosel , tak jsem to vypl a pak asi 2 vteriny neco bzučelo v motoru jak z repraku
cidlo teploty vody?? objasni mi to, proc, co to dela atd. ale myslim si ze to asi je v poradku
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Volvo s80 2.5T LPG
Jak jsi psal, že když to necháš chvíli vychladnout a pak to blbě startuje tak je možný, že čidlo vysílá do jednotky nesmyslnou hodnotu (třeba -10°c místo +80°c) a jednotka pak blbě nastavuje vstřikování (jednoduše řečeno). Byl jsi na origo diagnostice? Třeba by to objasnila.tomajs píše:cidlo teploty vody?? objasni mi to, proc, co to dela atd. ale myslim si ze to asi je v poradku
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#13 Volvo s80 2.5T LPG
Mám nápad.Zastav se s autem a můžeme to řešit.tomajs píše:raolsa píše:Jak píšou kluci výše, zkus nejdřív pořádně vyčistit škrtící klapku (tzn. demontovat z auta a vyčistit z obou stran!!!). Mě to po montáži LPG taky blblo a vyčištění pomohlo. A taky jsem měl chudou směs na volnoběh. Po doladění je vše OK.
tak škrticí klapka a motorek volnoběhu jsou v pořadku nějaké další nápady? pořad to nedrží ten volnoběh jak má a ted jsem spozoroval ze jak mi došel plyn a zmčkl jsem pedál plynu, tak to nějak divně bzučelo v motoru, nesetkali jste se stím? pak jsem vypl plyn (že došel) a jelo to normalně, jak když ty vstrikovače bzučely, nebo fakt nevim....
#14 Volvo s80 2.5T LPG
tak škrticí klapka a motorek volnoběhu jsou v pořadku nějaké další nápady? pořad to nedrží ten volnoběh jak má a ted jsem spozoroval ze jak mi došel plyn a zmčkl jsem pedál plynu, tak to nějak divně bzučelo v motoru, nesetkali jste se stím? pak jsem vypl plyn (že došel) a jelo to normalně, jak když ty vstrikovače bzučely, nebo fakt nevim....
[/quote]
Mám nápad.Zastav se s autem a můžeme to řešit.[/quote]
kde se mám přesně zastavit? jsem z Bílovce
[/quote]
Mám nápad.Zastav se s autem a můžeme to řešit.[/quote]
kde se mám přesně zastavit? jsem z Bílovce
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 3,2 AWD
#15 Volvo s80 2.5T LPG
Podobné problémy jsem s MAGIC 2 od HL propanu řešil Ladě . Chcípání na křižovatce, dělalo to umístění vstřikovačů daleko od motoru na sání, pomohlo přendat je vedle k benzínovejm .
Chcípání po nastartování na benzín, to je důsledek toho že v HL propanu se snaží chcípání ošetřit bohatší směsí LPG . Akorát že benzínová jednotka si to nenechá líbit a dle signálu z lamda sondy, upravuje vstřikovací časy (proto asi svítí kontrolka motoru) .
Pokud při jízdě na LPG benzínová jednotka ochuzuje, tak po přepnutí na benzín se to projeví přidušením motoru, do cca 10s se zase benzínová jednotka srovná . Při startu se to projevuje tak že to chytne a třeba hned chcípne, po druhém startu už je to lepší ale motor má těžký chod . Do normálu se to dostane až se za chvilku ohřeje lamda a benzínová jednotka podle ní začne korigovat bohatost směsi . Já jsem si nakonec koupil od HL propanu kabel na propojení plynové jednotky do notebooku a nastavoval jsem si to sám.
Navíc jsem si užil pálení pojistky před LPG jednotkou(za jízdy zážitek), poprvé to byl asi nejaký elektroventyl, podruhé vyhořel jeden LPG vstřikovač. Momentálně mi asi odchází LPG jednotka protože při plné zátěži škube a po delším čase nakonec strácí signál od 3 nebo 4 benzínového vtřikovače .
Pokud nechcete dopadnou jako já, tak reklamovat .....LPG HL propan z auta ven .
Chcípání po nastartování na benzín, to je důsledek toho že v HL propanu se snaží chcípání ošetřit bohatší směsí LPG . Akorát že benzínová jednotka si to nenechá líbit a dle signálu z lamda sondy, upravuje vstřikovací časy (proto asi svítí kontrolka motoru) .
Pokud při jízdě na LPG benzínová jednotka ochuzuje, tak po přepnutí na benzín se to projeví přidušením motoru, do cca 10s se zase benzínová jednotka srovná . Při startu se to projevuje tak že to chytne a třeba hned chcípne, po druhém startu už je to lepší ale motor má těžký chod . Do normálu se to dostane až se za chvilku ohřeje lamda a benzínová jednotka podle ní začne korigovat bohatost směsi . Já jsem si nakonec koupil od HL propanu kabel na propojení plynové jednotky do notebooku a nastavoval jsem si to sám.
Navíc jsem si užil pálení pojistky před LPG jednotkou(za jízdy zážitek), poprvé to byl asi nejaký elektroventyl, podruhé vyhořel jeden LPG vstřikovač. Momentálně mi asi odchází LPG jednotka protože při plné zátěži škube a po delším čase nakonec strácí signál od 3 nebo 4 benzínového vtřikovače .
Pokud nechcete dopadnou jako já, tak reklamovat .....LPG HL propan z auta ven .
_________________
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#16 Volvo s80 2.5T LPG
na lpg z hl propan uz jsem nalital 30 tis a bez problemu krom ucpaneho smesovace
jestli to nebude tim ze si to upravujes sam
jestli to nebude tim ze si to upravujes sam
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#17 Volvo s80 2.5T LPG
no moc jste mi neporadili, děla to pořad a kluci z HL si stim neví rady...
_________________
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
Volvo S80 2.5T 154kW LPG rok 2005 B5254T2
Volvo S90 3.0i 132kW LPG rok 1997
#18 Volvo s80 2.5T LPG
Domluv s nimi,ať přijedou i s autem,nebo se sejdeme u nich napíchneme to na diag a budeme ladit.tomajs píše:no moc jste mi neporadili, děla to pořad a kluci z HL si stim neví rady...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 3,2 AWD
#19 Volvo s80 2.5T LPG
V záruční době jsem byl v HL Propanu pečenej vařenej. Jak skončila záruka tak jsem si u nich koupil kabel a odladil to za jízdy jak nejlíp to šlo. Zároveň jsem kontroloval přes OBD2 chování benzínové jednotky. Na benzínové jednotce(korekce času vstřiku podle lambdy) se totiž při jízdě na LPG dalo dobře poznat jestli je LPG dobře nastavené. Navíc je dobré v reálném provozu přepína paliva a na notebooku porovnávat údaje z obou jednotek.
Pár let to potom chodilo dobře ale teď už asi odešla jednotka.
Pokud tvoje auto jezdí na benzín dobře, tak je něco špatně s LPG, nech si na to kouknout někoho jiného kdo snad na něco přijde. Já měl montáž v Praze a do použivatelného stavu se to dostalo až v Ostravě.
Pár let to potom chodilo dobře ale teď už asi odešla jednotka.
Pokud tvoje auto jezdí na benzín dobře, tak je něco špatně s LPG, nech si na to kouknout někoho jiného kdo snad na něco přijde. Já měl montáž v Praze a do použivatelného stavu se to dostalo až v Ostravě.
_________________
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1460 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dakarcz
-
- 4 Odpovědi
- 1128 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5
-
- 17 Odpovědi
- 4002 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 7 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pozorovatel1
-
- 18 Odpovědi
- 3598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lubooos