někteří si možná ještě matně vzpomínáte, že jsem zde kdysi před 6-měsíci řešil to, že mi jde motor na 3 hrnce. Ooprava byla provedena výměnou všech vstřiků s tím, že po tom, co to tam nabouchali to stejně chvíli jelo na tři... odpojili EGR a výfuk a hle, najednou auto jelo normálně... takže jsem s tím najel krásných 12-tis km bez problémů. Nyní, když mne onen vietnamský spoluobčan pošolichal dveře (v prosinci 2010) a já dal auto do opravy, tak po 14-ti dnech jde motor opět na 3 hrníčky... s tím, že je to ano, tušíte správně.... zase ten válec, co nešel už prvně! bingo, dostáváme se k jádru pudla... má teorie... vstřiky byly ok i předtím a tím, jak laborovali s výfukem a EGR ventilem někde zahýbali s drátama a ono to jezdilo.... takže vás poprosím o názor... jsem jediný, kdo si myslí, že to celé mé trápení tkví v přelomeném kabelu ke vstřiku??!
Pokud jsme se na myšlence shodli... nemá náhodou někdo schéma zapojení: řídící jednotka > vstřiky
Jinak auto stojí u pana Formnáka a on se s ním pere... říkal, že se pokusí schéma taky sehnat a že to zítra vyzkouší... tak jen kdyby ho nesehnal, opravdu by mi velmi bodlo

předem díky za jakoukoliv účast v diskusi
