RVS-technologie

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

RVS-technologie

Příspěvek od Jirrka »

O této technologii jsem se dozvedel v rijnu na prvni prednasce s doc. Kreibichem na strojarine v Praze. Mate s tim nekdo zkusenost? http://www.rvs-tec.cz/4x4.html
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

http://www.nagara.cz
Nemohl by někdo z vedení kontaktovat firmu a zkusit dohooookat zajímavý podmínky pro člny klubu? Slevuičku ;)
Díky
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

thx :) Motor a aji řidič přežili:)
Rozcházíme mušky, ale základ je pokupě :supz:
Udělám Ti radost - Už jsem tam narval aji plyn :lol:
No dyž už ten motor byl jednou zbastlenej.... Nalijem tam RVS a bude lííítat jak žihadlo. Jen aby to nezavařilo aji turbodmychadlo :-k

Obch. zástupce maj jen v jihočeským a olomouckým kraji, tož zkusím kontaktovat DavidaOL ať se zkusí pozeptat, má to snad za bukem :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Nejsi sam skeptickej. Kdyz o tom doc.Kreibich prednasel na Ostravsky universite tak se prej do nej nejakej profesor pustil o jakych bludech si to dovoluje prednaset. Ja Kreibichovi duveruju. Je to jediny soudni znalec v česky republice v oboru povrchovych uprav. Je to treba vyzkouset. Vice se kdyztak o tom rozepisu vecer. ted nemam cas.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tak netreba se rozopisovat. ty stranky ktery tam dal crtek pojednavaji i o principu vzniku povrchove vrstvicky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

jaaa viiim, ale myslite že ty zkoušky v ČVUT se daj taky koupit? Nechodíte tam někdo?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Nevim jestli se to da koupit, ale dneska jsem vedle toho strojku, na kterym se to zkouselo sedel. Výse zminovany Kreibich prednasi na Strojarine CVUT dneska jsem mel s nim cviko s povrchovych uprav. Co by te konkretne na tech zkouskach zajimalo. Chces listinou podobu. Dohodnout by to mozna slo, aby jsi do toho nahledl.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

čím déle ten příprevek budu používat tak zachvíli budu jezdit zadarmo :-D .nevěřte tomu je to jen zase reklama.kdyby to fungovalo tak už to maj všichni výrobci.

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Jses prazak tak si domluv schuzku s Kreibichem a ten ti odpovi na vsechny tvoje dotazy. Ja nejsem natolik odbornik, ale verim proste tomuhle cloveku. Neco odsoudit predem umi kazdej. Mas moznost si to overit, zeptat se. Klidne ti tu schuzku zprostredkuju. Nebo prijd v pondeli v 10:30 na CVUT fakulta strojni, cislo mistonsti 266. To konci prednaska. Kdyz prijdes v 9:00 tak si tu prednasku muzes poslechnout. Ty jsou verejny. To je nabidka pro vsechny, kteri maji dotazy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

To me zajimalo, jesi to nejsou jen Nehjaky Jmena ala Horst Fuchs, ale jesi sou to opravdovy lidi :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No bavili jsme se o tom navečer, ale nejde mi do hlavy ta univerzalita. Kdyby dejme tomu jen zmenšil vůle v kluzných ložiskách, ale aby se to i usadilo na stěnách válců a dokonce na pístních kroužcích, to nevím. A ještě k tomu rovnoměrně. a stěna válce nesmí být zase moc hladká, aby na ní držel olej, proto se honuje (teda aspoň v době, kdy jsem skládal motory já). A ventily a sedla by to také vyřešilo? A vačku? No počkáme tak deset let a uvidí se. Zatím to nepotřebuji.

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1485
Registrován: 28 lis 2003 20:49
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Příspěvek od LUBOŠ »

Já mám zkušenosti šest roků s přísadou Militec, na bázi chemické, žádný teflon ( i když teflon jsem měl před deseti lety ve třech autech a nic se nepokazilo, ale ani výrazně nezlepšilo ).
U Militecu jsem spokojen, dostal jsem doporučení od kamaráda, který jej používá i k ošetření zbraní.
Názory jsou různý, nikomu to pod nos nestrkám.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tak tenhle clovek je skutecnej. Prej to japonci pouzivaji do novych motoru. Vmezuji pomoci toho vule. S tim se, ale nikdo (vyrobce) chlubit nebude. A myslim, ze taky zadnej vyrobce nema moc zajem na tom, aby motor vydrzel dele, nez kolik chce on. Samozrejme, ze az cas ukaze nakolik je to dobra vec. Ja vim o tom jen to co nam rekl Kreibich a co jsem si precetl. Overit se to da tak, ze si to clovek koupi, pouzije a sam posoudi, pripadne udela mereni. Tlaky tady umi zmerit asi kde kdo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5983
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Na Militec jsem slyšel dobré reference, ale hlavně ve vztahu ke zbraním.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tohle se pry taky pouzivalo na zbrane. Co se tyka odbornych dotazu, neni problem napsat Kreibichovi email a domluvit se s nim. Asi na dotazy odpovi i emailem.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Miloš
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 22 led 2004 09:08
Bydliště: Kačice

Příspěvek od Miloš »

moc těmto přísadám nedůvěřuji,sice se používají v průmyslu pro rychlořezné oceli pro obrábění,ale to je jiná oblast.
sám jsem takovou přísadu nalil do motoru a převodovky na W353,v zimně to hezky startovalo,ale po roce se zadřel motor,a v převodovce vymlelo opěrné ložisko,to když jsem se tom podíval co to dokázalo.
Přípravek emulze micro částic kovu za tepla .
To spíš častěji měnit olej,filtry a nastavení motoru
_________________
740C,turbo 2.3 benzin,1986,230tis. km

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Na zbraně tu byla před lety pasta s teflonem Tetragun se to jmenovalo. Ale musela se dokonale odmastit hlaveň, pak se do ní nanést ta pasta a vtírat a vtírat cca 10minut a pak se to nesmělo po střelbě čistit běžným olejem, al ejejich sprejem také s teflonem. A pokud se toto udělalo pečlivě, tak jsem skutečně zjistil na své P08 (ahoj drewide) značně lepší rozptyl zásahů. Ale muselo se to asi po 100výstřelů obnovit a již mi to došlo a není to k sehnání.

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1485
Registrován: 28 lis 2003 20:49
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Příspěvek od LUBOŠ »

Miloš píše:moc těmto přísadám nedůvěřuji,sice se používají v průmyslu pro rychlořezné oceli pro obrábění,ale to je jiná oblast.
sám jsem takovou přísadu nalil do motoru a převodovky na W353,v zimně to hezky startovalo,ale po roce se zadřel motor,a v převodovce vymlelo opěrné ložisko,to když jsem se tom podíval co to dokázalo.
Přípravek emulze micro částic kovu za tepla .
To spíš častěji měnit olej,filtry a nastavení motoru
Měnit olej a filtry, to bych bral jako naprostou samozřemost a W 353 byl hodně citlivý po 100 000 km na poměr na jaký člověk jezdil. Ideal
byl 1: 33,5 sám jsem potom začal jezdit na natural s poměrem 1:50 a motor zakokrhal a bylo.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Asi někteří znáte tento článek http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 o přísadách do olejů a další navazující články na webu http://skoda.panda.cz.

Přestože výše zmiňovaný přípravek je nový na trhu a není tedy v tomto článku uveden, tak si myslím že ta univerzálnost asi právě do motoru vhodná nebude. Jelikož podmínky ve spalovací komoře motoru a nějakém ložisku jsou uplně jiné.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Zajimavy clanek. Zkusim zprostredkovat internetovou diskuzi s Kreibichem. Jen poznamka. V tom clanku mi nesedi, ze se teflon usazuje na mistech s nizsim tlakem a teplotou (zanaseni kanalku). K tomu, aby se usadil je prave potreba ta teplota a tlak. Tak ze se samovolne v olejovych kanalcich usazovat nemuze. Tlak je definovan jako sila na plochu. Kazdy povrch ma na sobe mikrovystupky, male plosky. Diky tomu je v mistech vystupku vysoky tlak a nasledkem toho taky teplota. Mozna se nekde myslim. Napisu ted Kreibichovi, aby se zucastnil diskuze.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Nojo, ale aby to fungovalo, tak by se ten teflon musel usadit právě v těch mistech těch ďolíků, ne na těch výstupkách. Čili snižovat drsnost povrchu. A jak jsem uvedl na případu té zbraně, tak se povrch musel nejdřív odmastit a po nanesení šůrovat kartáčkem a poté to opravdu fungovalo. Ale kulka prolétající hlavní je vlastně propasována dírou menší o cca 0,1mm než má ona. Tam jsou ty tlaky asi podstatně větší.

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tuhle odpoved jsem presne cekal. Ja argumenty nemam. Napisu Kreibichovi a uvidime. Jestli bude ochotnej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

Jirrka píše:Jses prazak tak si domluv schuzku s Kreibichem a ten ti odpovi na vsechny tvoje dotazy. Ja nejsem natolik odbornik, ale verim proste tomuhle cloveku. Neco odsoudit predem umi kazdej. Mas moznost si to overit, zeptat se. Klidne ti tu schuzku zprostredkuju. Nebo prijd v pondeli v 10:30 na CVUT fakulta strojni, cislo mistonsti 266. To konci prednaska. Kdyz prijdes v 9:00 tak si tu prednasku muzes poslechnout. Ty jsou verejny. To je nabidka pro vsechny, kteri maji dotazy.
já nic neodsuzuju,ale už jsem dělal dost motorů které byli nality různými přípravky a můžu ti říct že nikde žádný rozdíl.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5117
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Re:

Příspěvek od Ondra. »

Lachtan píše:Na Militec jsem slyšel dobré reference, ale hlavně ve vztahu ke zbraním.
máte někdo zkušenosti s Militec od K2? Stojí polovinu než originál
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1730
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Re:

Příspěvek od Zajsoft »

Ondra. píše:
Lachtan píše:Na Militec jsem slyšel dobré reference, ale hlavně ve vztahu ke zbraním.
máte někdo zkušenosti s Militec od K2? Stojí polovinu než originál
Ale jo, neco to dela, minimalne to nic zatim nedokurvilo :D
Ale mam pocit, ze TEC2000 se asi chova lip, neporovnaval sem slozeni/mnoztvi prisad v danem mnozstvi.
Osobne ho pouzivam na prvotni mazani, treba kdyz se sklada motor, zaliti turba, pred montazi/resp. 1. startem.
A dobra zkusenost je dat celou pixlu na nadrz(primo do nadrze), u nafty to hodne udelalo radost cerpadu/vstrikum...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Zpět na „Jak co vyladit???“