RVS-technologie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
RVS-technologie
O této technologii jsem se dozvedel v rijnu na prvni prednasce s doc. Kreibichem na strojarine v Praze. Mate s tim nekdo zkusenost? http://www.rvs-tec.cz/4x4.html
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
http://www.nagara.cz
Nemohl by někdo z vedení kontaktovat firmu a zkusit dohooookat zajímavý podmínky pro člny klubu? Slevuičku
Díky
Nemohl by někdo z vedení kontaktovat firmu a zkusit dohooookat zajímavý podmínky pro člny klubu? Slevuičku
Díky
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
thx Motor a aji řidič přežili:)
Rozcházíme mušky, ale základ je pokupě :supz:
Udělám Ti radost - Už jsem tam narval aji plyn
No dyž už ten motor byl jednou zbastlenej.... Nalijem tam RVS a bude lííítat jak žihadlo. Jen aby to nezavařilo aji turbodmychadlo :-k
Obch. zástupce maj jen v jihočeským a olomouckým kraji, tož zkusím kontaktovat DavidaOL ať se zkusí pozeptat, má to snad za bukem
Rozcházíme mušky, ale základ je pokupě :supz:
Udělám Ti radost - Už jsem tam narval aji plyn
No dyž už ten motor byl jednou zbastlenej.... Nalijem tam RVS a bude lííítat jak žihadlo. Jen aby to nezavařilo aji turbodmychadlo :-k
Obch. zástupce maj jen v jihočeským a olomouckým kraji, tož zkusím kontaktovat DavidaOL ať se zkusí pozeptat, má to snad za bukem
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Nejsi sam skeptickej. Kdyz o tom doc.Kreibich prednasel na Ostravsky universite tak se prej do nej nejakej profesor pustil o jakych bludech si to dovoluje prednaset. Ja Kreibichovi duveruju. Je to jediny soudni znalec v česky republice v oboru povrchovych uprav. Je to treba vyzkouset. Vice se kdyztak o tom rozepisu vecer. ted nemam cas.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak netreba se rozopisovat. ty stranky ktery tam dal crtek pojednavaji i o principu vzniku povrchove vrstvicky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Nevim jestli se to da koupit, ale dneska jsem vedle toho strojku, na kterym se to zkouselo sedel. Výse zminovany Kreibich prednasi na Strojarine CVUT dneska jsem mel s nim cviko s povrchovych uprav. Co by te konkretne na tech zkouskach zajimalo. Chces listinou podobu. Dohodnout by to mozna slo, aby jsi do toho nahledl.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Jses prazak tak si domluv schuzku s Kreibichem a ten ti odpovi na vsechny tvoje dotazy. Ja nejsem natolik odbornik, ale verim proste tomuhle cloveku. Neco odsoudit predem umi kazdej. Mas moznost si to overit, zeptat se. Klidne ti tu schuzku zprostredkuju. Nebo prijd v pondeli v 10:30 na CVUT fakulta strojni, cislo mistonsti 266. To konci prednaska. Kdyz prijdes v 9:00 tak si tu prednasku muzes poslechnout. Ty jsou verejny. To je nabidka pro vsechny, kteri maji dotazy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No bavili jsme se o tom navečer, ale nejde mi do hlavy ta univerzalita. Kdyby dejme tomu jen zmenšil vůle v kluzných ložiskách, ale aby se to i usadilo na stěnách válců a dokonce na pístních kroužcích, to nevím. A ještě k tomu rovnoměrně. a stěna válce nesmí být zase moc hladká, aby na ní držel olej, proto se honuje (teda aspoň v době, kdy jsem skládal motory já). A ventily a sedla by to také vyřešilo? A vačku? No počkáme tak deset let a uvidí se. Zatím to nepotřebuji.
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Já mám zkušenosti šest roků s přísadou Militec, na bázi chemické, žádný teflon ( i když teflon jsem měl před deseti lety ve třech autech a nic se nepokazilo, ale ani výrazně nezlepšilo ).
U Militecu jsem spokojen, dostal jsem doporučení od kamaráda, který jej používá i k ošetření zbraní.
Názory jsou různý, nikomu to pod nos nestrkám.
U Militecu jsem spokojen, dostal jsem doporučení od kamaráda, který jej používá i k ošetření zbraní.
Názory jsou různý, nikomu to pod nos nestrkám.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak tenhle clovek je skutecnej. Prej to japonci pouzivaji do novych motoru. Vmezuji pomoci toho vule. S tim se, ale nikdo (vyrobce) chlubit nebude. A myslim, ze taky zadnej vyrobce nema moc zajem na tom, aby motor vydrzel dele, nez kolik chce on. Samozrejme, ze az cas ukaze nakolik je to dobra vec. Ja vim o tom jen to co nam rekl Kreibich a co jsem si precetl. Overit se to da tak, ze si to clovek koupi, pouzije a sam posoudi, pripadne udela mereni. Tlaky tady umi zmerit asi kde kdo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Na Militec jsem slyšel dobré reference, ale hlavně ve vztahu ke zbraním.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tohle se pry taky pouzivalo na zbrane. Co se tyka odbornych dotazu, neni problem napsat Kreibichovi email a domluvit se s nim. Asi na dotazy odpovi i emailem.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Na zbraně tu byla před lety pasta s teflonem Tetragun se to jmenovalo. Ale musela se dokonale odmastit hlaveň, pak se do ní nanést ta pasta a vtírat a vtírat cca 10minut a pak se to nesmělo po střelbě čistit běžným olejem, al ejejich sprejem také s teflonem. A pokud se toto udělalo pečlivě, tak jsem skutečně zjistil na své P08 (ahoj drewide) značně lepší rozptyl zásahů. Ale muselo se to asi po 100výstřelů obnovit a již mi to došlo a není to k sehnání.
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Asi někteří znáte tento článek http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 o přísadách do olejů a další navazující články na webu http://skoda.panda.cz.
Přestože výše zmiňovaný přípravek je nový na trhu a není tedy v tomto článku uveden, tak si myslím že ta univerzálnost asi právě do motoru vhodná nebude. Jelikož podmínky ve spalovací komoře motoru a nějakém ložisku jsou uplně jiné.
Přestože výše zmiňovaný přípravek je nový na trhu a není tedy v tomto článku uveden, tak si myslím že ta univerzálnost asi právě do motoru vhodná nebude. Jelikož podmínky ve spalovací komoře motoru a nějakém ložisku jsou uplně jiné.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Zajimavy clanek. Zkusim zprostredkovat internetovou diskuzi s Kreibichem. Jen poznamka. V tom clanku mi nesedi, ze se teflon usazuje na mistech s nizsim tlakem a teplotou (zanaseni kanalku). K tomu, aby se usadil je prave potreba ta teplota a tlak. Tak ze se samovolne v olejovych kanalcich usazovat nemuze. Tlak je definovan jako sila na plochu. Kazdy povrch ma na sobe mikrovystupky, male plosky. Diky tomu je v mistech vystupku vysoky tlak a nasledkem toho taky teplota. Mozna se nekde myslim. Napisu ted Kreibichovi, aby se zucastnil diskuze.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nojo, ale aby to fungovalo, tak by se ten teflon musel usadit právě v těch mistech těch ďolíků, ne na těch výstupkách. Čili snižovat drsnost povrchu. A jak jsem uvedl na případu té zbraně, tak se povrch musel nejdřív odmastit a po nanesení šůrovat kartáčkem a poté to opravdu fungovalo. Ale kulka prolétající hlavní je vlastně propasována dírou menší o cca 0,1mm než má ona. Tam jsou ty tlaky asi podstatně větší.
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tuhle odpoved jsem presne cekal. Ja argumenty nemam. Napisu Kreibichovi a uvidime. Jestli bude ochotnej.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
já nic neodsuzuju,ale už jsem dělal dost motorů které byli nality různými přípravky a můžu ti říct že nikde žádný rozdíl.Jirrka píše:Jses prazak tak si domluv schuzku s Kreibichem a ten ti odpovi na vsechny tvoje dotazy. Ja nejsem natolik odbornik, ale verim proste tomuhle cloveku. Neco odsoudit predem umi kazdej. Mas moznost si to overit, zeptat se. Klidne ti tu schuzku zprostredkuju. Nebo prijd v pondeli v 10:30 na CVUT fakulta strojni, cislo mistonsti 266. To konci prednaska. Kdyz prijdes v 9:00 tak si tu prednasku muzes poslechnout. Ty jsou verejny. To je nabidka pro vsechny, kteri maji dotazy.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4822
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Re:
máte někdo zkušenosti s Militec od K2? Stojí polovinu než originálLachtan píše:Na Militec jsem slyšel dobré reference, ale hlavně ve vztahu ke zbraním.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2247
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Re:
Ale jo, neco to dela, minimalne to nic zatim nedokurviloOndra. píše:máte někdo zkušenosti s Militec od K2? Stojí polovinu než originálLachtan píše:Na Militec jsem slyšel dobré reference, ale hlavně ve vztahu ke zbraním.
Ale mam pocit, ze TEC2000 se asi chova lip, neporovnaval sem slozeni/mnoztvi prisad v danem mnozstvi.
Osobne ho pouzivam na prvotni mazani, treba kdyz se sklada motor, zaliti turba, pred montazi/resp. 1. startem.
A dobra zkusenost je dat celou pixlu na nadrz(primo do nadrze), u nafty to hodne udelalo radost cerpadu/vstrikum...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4822
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
RVS-technologie
bavim se ale o přísadě do oleje
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2247
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
RVS-technologie
Ano samozrejmeOndra. píše:bavim se ale o přísadě do oleje
Ja jen pisu, jak se to da pouzit i jinak
Ono do benzinu, to ma oficialne jen cca 50ml na nadrz, nebo tak neco...
Teda nejakej z tech tecu... Mili, Metal, a jiny
Ale do nafty takto
Jinak do osobaku, je to cela plechovka do motoru...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé