Po prudkom vysliapnuti plynu z volnobehu sa cca 1 sekundu nic nekona. Potom zacnu otacky rast, do 2000 relativne pomaly potom uz je to ok.
Dalsim symptomom je ze po takomto pridani plynu a ajeho nasledovnom pusteni ma motor velke probelmy s udrzanim volnobehu, otacky spadnu na 400 a potom vyletia nad 1000 a pomaly sa dokmitavanim ustabilizuju. Vsimol som si ze po pusteni plynu otacky padaju dost rychlo.
Vaha vzduchu je druha a vycistena, Lambda sonda OK, volnobezny ventil novy, sviecky Bosch maju asi rok, novy palec rozdelovaca. Neviem ci by mohly byt na vine kable, su tam origo volvo ako stare netusim. Pri motore zohriatom na prevadzkovu teplotu nie je padanie otacok take markantne a padaju pomalsie a aj volnobeh nastupuje sposobnejsie.
B204FT - pomala reakcia na plyn
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 B204FT - pomala reakcia na plyn
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 B204FT - pomala reakcia na plyn
Regulator tlaku paliva a filtr paliva jsou na tom jak?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 B204FT - pomala reakcia na plyn
Filter novy a regulator paliva otuzeny z HongKongu. Ale robilo to aj s povodnym. Este podozrievam netesnu skrtiacu klapku.tomasss píše:Regulator tlaku paliva a filtr paliva jsou na tom jak?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#4 B204FT - pomala reakcia na plyn
no ma napadla tiez netesnost...aaa co sa tyka kablov tak som mal v aute kable z vyroby 15 rocne a boli v poriadku
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 B204FT - pomala reakcia na plyn
Remen vypada novo a znacky na kolesach licuju so znackami na krytoch. Ta pomala reakcia je najmarkantnejsia ked je auto studene, resp nie uplne zohriate. Ked je rucicka teploty v strede tak to oneskorenie tam je ale uz nie sekundu. Proste musim podrzat stlacenu spojku dlhsie ako som bol zvyknuty z B200FT. To plati teda len pri stave volnobeh plyn, akonahle je v otackach ide dobre (aj ked nie vyborne).martinopel píše:Co rozvody???
Planujem sa tento mesiac u teba stavit po most prevodovky brzdove trubky (urcite sa toho najde viac) tak by sme to mohli pozriet. Predpokladam ze stroboskop mas
Este skontrolujem ci nemam niekde na zvodoch nejaku netesnost, co by mohla ovplyvnovat lambda sondu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#7 B204FT - pomala reakcia na plyn
OK pak na to mrkneme.Sergej píše:Remen vypada novo a znacky na kolesach licuju so znackami na krytoch. Ta pomala reakcia je najmarkantnejsia ked je auto studene, resp nie uplne zohriate. Ked je rucicka teploty v strede tak to oneskorenie tam je ale uz nie sekundu. Proste musim podrzat stlacenu spojku dlhsie ako som bol zvyknuty z B200FT. To plati teda len pri stave volnobeh plyn, akonahle je v otackach ide dobre (aj ked nie vyborne).martinopel píše:Co rozvody???
Planujem sa tento mesiac u teba stavit po most prevodovky brzdove trubky (urcite sa toho najde viac) tak by sme to mohli pozriet. Predpokladam ze stroboskop mas
Este skontrolujem ci nemam niekde na zvodoch nejaku netesnost, co by mohla ovplyvnovat lambda sondu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek