Ahoj! Mám tu takovou zvláštnost. Včera si mě přes FB našel jakýsi zahraniční kolega volvista a že si všimnul mých fotek 760 a jestli bych mu nemohl pomoci s jeho V6. Já mu nemohu se svýma schopnostma říct, co je na jeho autě špatně, ale slíbil jsem mu, že se poptám vás.
Takže tady jeho zpráva:
hi, have a 1989 760 GLE V6 190,000 kms in great shape but is stalling out often. It stalls at any speed, any weather conditions, any motor temperature, usually in roundabouts, signal lights, stop signs, - it doesn't matter where - it just stops. Have to pull over and try to restart, it won't starts, have to wait seconds or minutes to go again. And it starts without problem, like nothing happend. It's very anoying, it's a beautiful car, lots of power and lots of knots in my stomach. The fuel pump appears to be in good condition, so what should i try? What should I change? Get a new car? Getting fed up!!!
Bude super, pokud budete mít někdo nějaké nápady.
Díky, Logan
chcípající 760
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#1 chcípající 760
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 chcípající 760
Spatny starty za tepla a chcipajici motor u v6 casto zpusobuje vadnej snimac na setrvaku, dal muze mit treba durch regulator tlaku paliva. Ma blikaci diagnostiku? U toho bych zacal. Vice viz
http://www.swedishbricks.com/700900FAQ/Engine-V-6.htm#V-6%20Poor%20Hot%20Restart
http://www.swedishbricks.com/700900FAQ/Engine-V-6.htm#V-6%20Poor%20Hot%20Restart
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#3 chcípající 760
Děkuju, pošlu! uvidíme, jestli mu to pomůže... Díkestomasss píše:Spatny starty za tepla a chcipajici motor u v6 casto zpusobuje vadnej snimac na setrvaku, dal muze mit treba durch regulator tlaku paliva. Ma blikaci diagnostiku? U toho bych zacal. Vice viz
http://www.swedishbricks.com/700900FAQ/Engine-V-6.htm#V-6%20Poor%20Hot%20Restart
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 2659 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veetec
-
- 54 Odpovědi
- 6675 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo760
-
- 9 Odpovědi
- 1216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 16 Odpovědi
- 3430 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Slowhand97
-
- 42 Odpovědi
- 5431 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007