B21ET vs B234F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
B21ET vs B234F
Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti mezi těmito rozdílnými motory, přestože mají stejný výkon? Díky
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 273
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
B21ET vs B234F
S oběma tipy motorů jsem najel málo. S B21ET asi 5km a s B234F asi 30km. Oba jsem je pěkně protáhl. B234F bere pěkně odspoda, B21ET bere asi od 2500 otáček(zátah turba). Do tý doby je to chcíplotina ...
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
B21ET vs B234F
Nevím jak B21,Napíšu to B234F vs B200FT-taktéž mají stejný výkon. Atmosféra jede opravdu od nejakejch 1500 moc pekne,turbina od 2500-3000. Atmosfera je žravejsi. Tech 16V se krmi i v nízkejch. Co se zrychlení týče,tak jsou na tom cca na stejno,ale s turbinou je vetsí zadel.... 

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
B21ET vs B234F
pro mě je B200FT oproti B21ET línější. moje B21ET začíná plnit u 2000 toček za minutu, do 2000 se to chová jako klasická atmosféra.
zajímá mě totiž B234F jelikož sem s 16ti ventilem ještě nikdy nejel abych to mohl porovnat. ale jestli 234F začíná od spodu tak je o chlup před turbínou, ale ta ten výkon dotahuje zase ve votáčkách.
zajímá mě totiž B234F jelikož sem s 16ti ventilem ještě nikdy nejel abych to mohl porovnat. ale jestli 234F začíná od spodu tak je o chlup před turbínou, ale ta ten výkon dotahuje zase ve votáčkách.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé