Svině alarm..

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
This topic is 14 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Svině alarm..

Příspěvek od wickey »

mam problem s alarmom - bohuzial je to nejaky domontovany neidentifikovatelny, takze ma potesia rady vseobecneho typu.

mam na Lubke central na DO + imobilizer - pred kazdym nastartovanim musim strcit taky elektroklucik do durky, aby sa pustilo zapalovanie. Potialto vse OK.

Dnes vecer sa stala prapodivna vec - alarm sa z nicoho nic sam pustil a dokola a dokola. Pridem k autu, odomknem, zamknem.. za polhodinu opat. Pridem k autu, odomknem nastartujem, zamknem.. za polhodinu opat..
Jelikoz byvam v obyvanej oblasti musel som zvolit tzv. prasacku variantu docasneho riesenia - odcviknut reproduktor hukacky - bo by ma susedia za chvilu umlatili capicami.. Tudiz teraz mi uz nebude hukat, len ako besne blikat blinkrami..

Kde moze byt chyba?? Cidla mam dve - pod listami nad hlavou sofera a spolujazdca - nasmerovane do priestoru - predpokladam ultrazvuk.. Zivu lietajucu muchu v interieri som vylucil - uz je na to moc kosa..

Kazda rada draha, tak radte pls. :roll: :? :?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

mas v aute rucickovy naramkovy hodinky :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

crtec píše:mas v aute rucickovy naramkovy hodinky :)
ne, nemam :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Tak jde o známý trik zlodějů! Jak nejlíp překonat alarm? No každou 1/4 hod. ho spustíš, až ho otrávenej majitel sám vypne. To funguje i na pulty centralizované ochrany a podobně. Pak můžeš v klidu krást.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

konstruktivna rada potesi :lol: :lol: - anyway imobilizer je zvlast, takze max. bude cornute len stare radio bez predneho panelu...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

wickey píše:konstruktivna rada potesi :lol: :lol: - anyway imobilizer je zvlast, takze max. bude cornute len stare radio bez predneho panelu...
nereaguje ti ten alarmik na pokles napeti? ten co mam v aute to umi celkem pekne.... staci bys mel trochu slabsi baterku a ses tam kde ses... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

vidis, to je docela mozne... kazdopadne urobim na kablik k hukacke zasuvku a bude - v pripade potreby sa rozpoji a bude klud, v pripade potreby sa zapoji a bude hukat :-D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

skapetr
Offline
Příspěvky: 206
Registrován: 11 lis 2005 20:46
Bydliště: Potěhy 1

alarm

Příspěvek od skapetr »

ultrazvukove cidla by meli byt v poho nikdy s nima nebyl problem pokud clovek v aute neprechovaval mysky :) vetsi problemy byli s tlakovymi cidly.. s tim napetim je to mozne, pokud je to noname alarm mozna nepocita s urcitym odberem v palubni siti Volva, ted jsem resil kamosuv Range Rover, musi prijit a pokazde kdyz vstupuje do auta x krat otocit klickem doprava a x krat do leva aby auto deaktivoval, potom vlozit kartu a teprve startovat, to si myslim ze je vetsi vopruz.. navic klidovy odber vozu je 19W takze za 2 dny stani na parkovisti se ten alarm tak nebo tak spusti
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Valpen
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 20
Registrován: 04 črc 2004 12:45
Bydliště: Harstad

Příspěvek od Valpen »

Pred lety jem resil podobny problem. Po "dlouhodobem" zkouseni jsem zjistil, ze to delalo jen na urcitych mistech parkoviste ( tedy ne vsude).
Nahodou jsem objevil jednu fintu, kterou jsem pouzil a od te doby byl pokoj. Nerikam ze to je ten sammy problem, ale je to nenarocne na vyzkouseni.
OBALIL JSEM HLAVNI JEDNOTKU ALARMU DO ALOBALU.

vlado
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 115
Registrován: 12 úno 2006 15:17
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vlado »

Možno je to blbosť, ale susedovi na oktávke odpálim alarm aj s mobilom. Ale len niekedy. Tvrdil, že sa mu to stáva dosť často aj inde. žeby alarm a príjem alebo vysielanie signálu z mobilu bolo na podobnej frekvencii? Nie je to pravidelne ale možno je aj tu niekde malý problém. Asi záleží na citlivosti prijímača alarmu. V servise škoda mu nezistili žiadnu závadu ani po opakovaných kontrolách.
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km

ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 94
Registrován: 03 pro 2003 17:59
Bydliště: Žilina, Slovensko

Příspěvek od ypsi »

Wickey nezavidim ti, najhorsie co moze byt su dlhodobo nahodne chyby v elektrike :cry:
Ked vylucime moznost externeho spustania (bota zn.Kanada, banda parchantov, dlhoprsty), pripadne vyssiu moc, tak to vychadza na nejaku zradu v obvodoch vstupov pre alarm alebo v alarme samom. Preto skus popisat typ alarmu, ci je ten alarm s imobilizerom, pripadne su to samostatne casti (co mi tak vychadza), ten tvoj alarm moze mat sice imobilizacnu cast v sebe ale ta nemusi byt aktivna/zapojena.
Skus zistit kde je skatulka alarmu umiestnena (pristrojovka), ci nevisi volne na kablovom zvazku (ako mne ;) ), pripadne skus vytiahnut konektory (pri odpojenej baterke!!), zistit ich stav.
Inak dost dobry odrb na ktory som uz parkrat narazil boli kontaktne snimace dveri a kapoty. Zvlast sa to vyskytovalo vo vlhkom pocasi a v zime pri soleni. Castokrat pri instalacii tychto snimacov sa zobere vrtacka a urobia sa diery kde padne ruka, pripadne ak (dokonca) niekto pozbiera troska dovtipu a vyuzije predpripravene diery ABSOLUTNE NIJAKYM SPOSOBOM NEZABEZPECI PROTIKOROZNU OCHRANU a v lepsom pripade za len meni prechodovy odpor v spinaci, v horsom vznika na prechodoch kovov (mosadz-teleso spinaca <-> ocel-karoseria, voda/osolena voda elektrolyt) galvanicky clanok a vtedy mas pocit ze v elektroinsalacii lieta poltergeist. :)
Skus teda poreverovat kontakne zalezitosti a daj vediet ;)
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Je to Meta HPA nevim kolik :) - jedna zo starsich verzii, ale vidim to na 99% na menenie odberoveho prudu a to sposobuje nahodne spustanie. Kazdopadne sirenu som odcvakol, takze uz len obcas poblikava :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 94
Registrován: 03 pro 2003 17:59
Bydliště: Žilina, Slovensko

Příspěvek od ypsi »

Meta nie su zle alarmiky. A preco si si az taky isty tym odberom? Tie alarmy schvalne nemaju citlivost na pokles az taku vysperkovanu ze by reagovali napr na blikanie security kontrolky radia alebo svojej samej. A myslim ze nemas namontovany ani nejaky GSM pager alebo podobnu ficuru. A keby si chcel vylucit blbnutie nepodstatnych obvodov (radio....) tak s poistkovej skrinky vyber poistky veci co az tak nutne nepotrebujes k zivotu a uvidis. ;)
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ono ten domontovany plyn + elektro k tomu bohvie kde a bohvie ako zaizolovane robi svoje + spusta sa to len pri vlhkejsom pocasi + v zime. V podstate to uz ani velmi neriesim :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

ypsi píše:Meta nie su zle alarmiky. A preco si si az taky isty tym odberom? Tie alarmy schvalne nemaju citlivost na pokles az taku vysperkovanu ze by reagovali napr na blikanie security kontrolky radia alebo svojej samej. A myslim ze nemas namontovany ani nejaky GSM pager alebo podobnu ficuru. A keby si chcel vylucit blbnutie nepodstatnych obvodov (radio....) tak s poistkovej skrinky vyber poistky veci co az tak nutne nepotrebujes k zivotu a uvidis. ;)
Dovolím si mírně poupravit.Autoalarmy Meta ve svých letech nebyly nejhorší.Bohužel však umístění v motorovém prostoru a konstrukce vše v jednom nebyly nejlepší řešení,proto jsou dnes téměř všechny alarmy se samostatnými jednotkami.
2 wickey:Máš autoalarm a k tomu imobilizér na klíč???

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

mam central na dalkove + klicek na odkodovani imobilizeru.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:mam central na dalkove + klicek na odkodovani imobilizeru.
Doporučuji zrušit jedno nebo druhé většinou alarm má zároveň funkci imobilizéru.

ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 94
Registrován: 03 pro 2003 17:59
Bydliště: Žilina, Slovensko

Příspěvek od ypsi »

martinopel píše:
wickey píše:mam central na dalkove + klicek na odkodovani imobilizeru.
Doporučuji zrušit jedno nebo druhé většinou alarm má zároveň funkci imobilizéru.
Tak,tak.
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

ondra123
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 15 čer 2006 09:44
Bydliště: Liblice u Mělníka

Namet na reportaz

Příspěvek od ondra123 »

Mel bych namet na reportaz.
Obcas se to "samovolne spousteni" stava po desti , kdy voda propoji dverni spinac a alarm to vyhodnoti jako pokus o loupez. Muze to byt taky zaseklej dverni spinac.
Urcite bude mozno zjistit, z jake priciny zacal houkat. Vetsinou to je podle poctu blikani pri otvirani, nebio LEDka jinak blika. To je v navodu.
Ale fakt bych to tipoval na ty dv. spinace. Bejva to dost casto.
Me se taky jednou stalo, ze mi to spoustelo ultrazvukove cidlo. Jak se v aute tetelil vzduch z horka a do skodulky semtam fouklo, tak to houkalo.
_________________
Volvo 360 GLT; r.v 1987-uz neni.
Škoda Octavia 1,6 55kW r.v.1997 tzv Běloušek
A závidim Bobikovi 850 T5R Pampelišku

GDPR_user

Re: Namet na reportaz

Příspěvek od GDPR_user »

ondra123 píše:Mel bych namet na reportaz.
Obcas se to "samovolne spousteni" stava po desti , kdy voda propoji dverni spinac a alarm to vyhodnoti jako pokus o loupez. Muze to byt taky zaseklej dverni spinac.
Urcite bude mozno zjistit, z jake priciny zacal houkat. Vetsinou to je podle poctu blikani pri otvirani, nebio LEDka jinak blika. To je v navodu.
Ale fakt bych to tipoval na ty dv. spinace. Bejva to dost casto.
Me se taky jednou stalo, ze mi to spoustelo ultrazvukove cidlo. Jak se v aute tetelil vzduch z horka a do skodulky semtam fouklo, tak to houkalo.
No dosti často to reaguje na pokles napětí stačí mít autorádio a ne zrovna super baterku a už je to hotovo
This topic is 14 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co opravit???“