Svině alarm..

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Svině alarm..

Příspěvek od wickey »

mam problem s alarmom - bohuzial je to nejaky domontovany neidentifikovatelny, takze ma potesia rady vseobecneho typu.

mam na Lubke central na DO + imobilizer - pred kazdym nastartovanim musim strcit taky elektroklucik do durky, aby sa pustilo zapalovanie. Potialto vse OK.

Dnes vecer sa stala prapodivna vec - alarm sa z nicoho nic sam pustil a dokola a dokola. Pridem k autu, odomknem, zamknem.. za polhodinu opat. Pridem k autu, odomknem nastartujem, zamknem.. za polhodinu opat..
Jelikoz byvam v obyvanej oblasti musel som zvolit tzv. prasacku variantu docasneho riesenia - odcviknut reproduktor hukacky - bo by ma susedia za chvilu umlatili capicami.. Tudiz teraz mi uz nebude hukat, len ako besne blikat blinkrami..

Kde moze byt chyba?? Cidla mam dve - pod listami nad hlavou sofera a spolujazdca - nasmerovane do priestoru - predpokladam ultrazvuk.. Zivu lietajucu muchu v interieri som vylucil - uz je na to moc kosa..

Kazda rada draha, tak radte pls. :roll: :? :?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

crtec Ověřený
Offline
Příspěvky: 106
Registrován: 21 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

mas v aute rucickovy naramkovy hodinky :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

crtec píše:mas v aute rucickovy naramkovy hodinky :)
ne, nemam :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jarda S40 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1469
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Tak jde o známý trik zlodějů! Jak nejlíp překonat alarm? No každou 1/4 hod. ho spustíš, až ho otrávenej majitel sám vypne. To funguje i na pulty centralizované ochrany a podobně. Pak můžeš v klidu krást.

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

konstruktivna rada potesi :lol: :lol: - anyway imobilizer je zvlast, takze max. bude cornute len stare radio bez predneho panelu...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

travex Ověřený
Offline
Příspěvky: 1044
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

wickey píše:konstruktivna rada potesi :lol: :lol: - anyway imobilizer je zvlast, takze max. bude cornute len stare radio bez predneho panelu...
nereaguje ti ten alarmik na pokles napeti? ten co mam v aute to umi celkem pekne.... staci bys mel trochu slabsi baterku a ses tam kde ses... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

vidis, to je docela mozne... kazdopadne urobim na kablik k hukacke zasuvku a bude - v pripade potreby sa rozpoji a bude klud, v pripade potreby sa zapoji a bude hukat :-D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

skapetr
Offline
Příspěvky: 94
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Potěhy 1

alarm

Příspěvek od skapetr »

ultrazvukove cidla by meli byt v poho nikdy s nima nebyl problem pokud clovek v aute neprechovaval mysky :) vetsi problemy byli s tlakovymi cidly.. s tim napetim je to mozne, pokud je to noname alarm mozna nepocita s urcitym odberem v palubni siti Volva, ted jsem resil kamosuv Range Rover, musi prijit a pokazde kdyz vstupuje do auta x krat otocit klickem doprava a x krat do leva aby auto deaktivoval, potom vlozit kartu a teprve startovat, to si myslim ze je vetsi vopruz.. navic klidovy odber vozu je 19W takze za 2 dny stani na parkovisti se ten alarm tak nebo tak spusti
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

vlado
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vlado »

Možno je to blbosť, ale susedovi na oktávke odpálim alarm aj s mobilom. Ale len niekedy. Tvrdil, že sa mu to stáva dosť často aj inde. žeby alarm a príjem alebo vysielanie signálu z mobilu bolo na podobnej frekvencii? Nie je to pravidelne ale možno je aj tu niekde malý problém. Asi záleží na citlivosti prijímača alarmu. V servise škoda mu nezistili žiadnu závadu ani po opakovaných kontrolách.
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km

ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Žilina

Příspěvek od ypsi »

Wickey nezavidim ti, najhorsie co moze byt su dlhodobo nahodne chyby v elektrike :cry:
Ked vylucime moznost externeho spustania (bota zn.Kanada, banda parchantov, dlhoprsty), pripadne vyssiu moc, tak to vychadza na nejaku zradu v obvodoch vstupov pre alarm alebo v alarme samom. Preto skus popisat typ alarmu, ci je ten alarm s imobilizerom, pripadne su to samostatne casti (co mi tak vychadza), ten tvoj alarm moze mat sice imobilizacnu cast v sebe ale ta nemusi byt aktivna/zapojena.
Skus zistit kde je skatulka alarmu umiestnena (pristrojovka), ci nevisi volne na kablovom zvazku (ako mne ;) ), pripadne skus vytiahnut konektory (pri odpojenej baterke!!), zistit ich stav.
Inak dost dobry odrb na ktory som uz parkrat narazil boli kontaktne snimace dveri a kapoty. Zvlast sa to vyskytovalo vo vlhkom pocasi a v zime pri soleni. Castokrat pri instalacii tychto snimacov sa zobere vrtacka a urobia sa diery kde padne ruka, pripadne ak (dokonca) niekto pozbiera troska dovtipu a vyuzije predpripravene diery ABSOLUTNE NIJAKYM SPOSOBOM NEZABEZPECI PROTIKOROZNU OCHRANU a v lepsom pripade za len meni prechodovy odpor v spinaci, v horsom vznika na prechodoch kovov (mosadz-teleso spinaca <-> ocel-karoseria, voda/osolena voda elektrolyt) galvanicky clanok a vtedy mas pocit ze v elektroinsalacii lieta poltergeist. :)
Skus teda poreverovat kontakne zalezitosti a daj vediet ;)
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Je to Meta HPA nevim kolik :) - jedna zo starsich verzii, ale vidim to na 99% na menenie odberoveho prudu a to sposobuje nahodne spustanie. Kazdopadne sirenu som odcvakol, takze uz len obcas poblikava :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Žilina

Příspěvek od ypsi »

Meta nie su zle alarmiky. A preco si si az taky isty tym odberom? Tie alarmy schvalne nemaju citlivost na pokles az taku vysperkovanu ze by reagovali napr na blikanie security kontrolky radia alebo svojej samej. A myslim ze nemas namontovany ani nejaky GSM pager alebo podobnu ficuru. A keby si chcel vylucit blbnutie nepodstatnych obvodov (radio....) tak s poistkovej skrinky vyber poistky veci co az tak nutne nepotrebujes k zivotu a uvidis. ;)
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ono ten domontovany plyn + elektro k tomu bohvie kde a bohvie ako zaizolovane robi svoje + spusta sa to len pri vlhkejsom pocasi + v zime. V podstate to uz ani velmi neriesim :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

ypsi píše:Meta nie su zle alarmiky. A preco si si az taky isty tym odberom? Tie alarmy schvalne nemaju citlivost na pokles az taku vysperkovanu ze by reagovali napr na blikanie security kontrolky radia alebo svojej samej. A myslim ze nemas namontovany ani nejaky GSM pager alebo podobnu ficuru. A keby si chcel vylucit blbnutie nepodstatnych obvodov (radio....) tak s poistkovej skrinky vyber poistky veci co az tak nutne nepotrebujes k zivotu a uvidis. ;)
Dovolím si mírně poupravit.Autoalarmy Meta ve svých letech nebyly nejhorší.Bohužel však umístění v motorovém prostoru a konstrukce vše v jednom nebyly nejlepší řešení,proto jsou dnes téměř všechny alarmy se samostatnými jednotkami.
2 wickey:Máš autoalarm a k tomu imobilizér na klíč???

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

mam central na dalkove + klicek na odkodovani imobilizeru.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:mam central na dalkove + klicek na odkodovani imobilizeru.
Doporučuji zrušit jedno nebo druhé většinou alarm má zároveň funkci imobilizéru.

ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Žilina

Příspěvek od ypsi »

martinopel píše:
wickey píše:mam central na dalkove + klicek na odkodovani imobilizeru.
Doporučuji zrušit jedno nebo druhé většinou alarm má zároveň funkci imobilizéru.
Tak,tak.
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

ondra123
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Liblice u Mělníka

Namet na reportaz

Příspěvek od ondra123 »

Mel bych namet na reportaz.
Obcas se to "samovolne spousteni" stava po desti , kdy voda propoji dverni spinac a alarm to vyhodnoti jako pokus o loupez. Muze to byt taky zaseklej dverni spinac.
Urcite bude mozno zjistit, z jake priciny zacal houkat. Vetsinou to je podle poctu blikani pri otvirani, nebio LEDka jinak blika. To je v navodu.
Ale fakt bych to tipoval na ty dv. spinace. Bejva to dost casto.
Me se taky jednou stalo, ze mi to spoustelo ultrazvukove cidlo. Jak se v aute tetelil vzduch z horka a do skodulky semtam fouklo, tak to houkalo.
_________________
Volvo 360 GLT; r.v 1987-uz neni.
Škoda Octavia 1,6 55kW r.v.1997 tzv Běloušek
A závidim Bobikovi 850 T5R Pampelišku

GDPR_user Ověřený

Namet na reportaz

Příspěvek od GDPR_user »

ondra123 píše:Mel bych namet na reportaz.
Obcas se to "samovolne spousteni" stava po desti , kdy voda propoji dverni spinac a alarm to vyhodnoti jako pokus o loupez. Muze to byt taky zaseklej dverni spinac.
Urcite bude mozno zjistit, z jake priciny zacal houkat. Vetsinou to je podle poctu blikani pri otvirani, nebio LEDka jinak blika. To je v navodu.
Ale fakt bych to tipoval na ty dv. spinace. Bejva to dost casto.
Me se taky jednou stalo, ze mi to spoustelo ultrazvukove cidlo. Jak se v aute tetelil vzduch z horka a do skodulky semtam fouklo, tak to houkalo.
No dosti často to reaguje na pokles napětí stačí mít autorádio a ne zrovna super baterku a už je to hotovo

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé