Potřebuji novou autobaterii do 850 TDI, ale nejsem si jist rozměry. Stávající autobaterie 74Ah má rozměry 278x175x175mm.
Vzhledem k tomu že hodně startuji, tak bych chtěl silnější. Mám vyhlídnuté tyto baterie:
VARTA SILVER dynamic 77 Ah 780 A, Rozměry:278x175x190mm
VARTA SILVER dynamic 85 Ah 800 A, Rozměry:315x175x175mm
1) 77Ah je o 15mm vyšší, ale myslím že by se tam měla vejít a kabely s trochou dobré vůle také půjdou připojit.
2) 85Ah je o 37mm delší, podle mého měření to bude už na hraně toho co se do daného prostoru vejde, ale mělo by to jít.
Můžete mi potvrdit zda jsou obě domněnky správné?
Druhý dotaz mám na upevnění baterie.
Mám ji tam položenou úplně volně, pouze ze dvou stran jde několik mm zasunout do drážky po obvodu podstavce na kterém stojí.
Jak má být správně upevněná?
850 - autobaterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
850 - autobaterie
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
850 - autobaterie
Takovou západkou která zapadne do výřezů na přední straně kastlíku. Nedavno sem dával někdo fotku, tak zkuz pohledat.Marcus píše:Druhý dotaz mám na upevnění baterie.
Mám ji tam položenou úplně volně, pouze ze dvou stran jde několik mm zasunout do drážky po obvodu podstavce na kterém stojí.
Jak má být správně upevněná?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
850 - autobaterie
Dík, pohledámHonza píše:Nedavno sem dával někdo fotku, tak zkuz pohledat.

_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
850 - autobaterie
Je třeba u velkokapacitních aku Varta dávat pozor na výšku patky. Aku určené pro dodávky a náklaďáky mají patky vyšší a pak se do drážek po straně nevejdou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
850 - autobaterie
77 Ah by mela stacit i pro Liazku
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
850 - autobaterie
Prověřil jsem to, zmíněné baterie mají patici B13, což by měla být ta správná.jarek.krizan píše:Je třeba u velkokapacitních aku Varta dávat pozor na výšku patky. Aku určené pro dodávky a náklaďáky mají patky vyšší a pak se do drážek po straně nevejdou.
EDIT: Tak nakonec jsem koupil 77 Ah 780 A.

Díky všem za názory a připomínky.
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé