tak postupne..xenovy mi sviti slusne,muzeme pak porovnat jestli se potkame (treba je to jen subjektivni dojem .-) )
ty zrcatka mam taky elektricky ale nesklapi se.jestli pres tlacitka musim vyzkouset.
ostrikovace svetel ostrikuji tusim kazde seste setreni normalnich steracu.me ostrikovace svetel taky nejdou,mam tam v pytli cerpadylko ktery to tlaci
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 2.4i
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Zdravim,
Mam takovy problem se svetlem, ale jsem uplny jelito a ani nevim, co vlastne mam za svetla. Myslim, ze by to mel byt bi-xenon a problem je ten, ze mi auto pise "low beam failure" a to u spolujezdce nesviti. Driv stacilo parkrat prehodit na dalkovy(ty jsou v pohode obe) a zpatky a zase se to rozjelo, ale ted uz nesviti vubec:(
Bude to asi D2S vybojka a je to z vyroby(ne dodelavany). Co by me zajimalo je, jestli to muze byt jenom tou vybojkou. Co jsem tak zjistoval, tak ty bi-xenony by mely svitit porad stejne a jenom je tam nejaka clona navic ci co, takze mi prijde ze tim by to byt nemelo.
Da se poznat z tohohle, co je to zac?
[img]http://s10.postimg.org/lu2y4wqn9/IMG_20150503_161000.jpg[/img]
No a dotaz je ten, jestli kdyz koupim nejakou vybojku D2S(napeti i vykon sedi), tak se da pouzit, nebo jestli jsou jeste nejaky dalsi parametry. Muzu koupit treba tohle? http://xenonove-vybojky.heureka.cz/xenonova-vybojka-d2s-4300k-35w-vyprodej/specifikace/#section Pise se tam v50 2004(coz je moje auto a predpokladam, ze vic ruznych typu bi-xenonu asi v tom roce nedavali)
Diky
Mam takovy problem se svetlem, ale jsem uplny jelito a ani nevim, co vlastne mam za svetla. Myslim, ze by to mel byt bi-xenon a problem je ten, ze mi auto pise "low beam failure" a to u spolujezdce nesviti. Driv stacilo parkrat prehodit na dalkovy(ty jsou v pohode obe) a zpatky a zase se to rozjelo, ale ted uz nesviti vubec:(
Bude to asi D2S vybojka a je to z vyroby(ne dodelavany). Co by me zajimalo je, jestli to muze byt jenom tou vybojkou. Co jsem tak zjistoval, tak ty bi-xenony by mely svitit porad stejne a jenom je tam nejaka clona navic ci co, takze mi prijde ze tim by to byt nemelo.
Da se poznat z tohohle, co je to zac?
[img]http://s10.postimg.org/lu2y4wqn9/IMG_20150503_161000.jpg[/img]
No a dotaz je ten, jestli kdyz koupim nejakou vybojku D2S(napeti i vykon sedi), tak se da pouzit, nebo jestli jsou jeste nejaky dalsi parametry. Muzu koupit treba tohle? http://xenonove-vybojky.heureka.cz/xenonova-vybojka-d2s-4300k-35w-vyprodej/specifikace/#section Pise se tam v50 2004(coz je moje auto a predpokladam, ze vic ruznych typu bi-xenonu asi v tom roce nedavali)
Diky
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V60 D4 2,4 AWD
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Ano, máš origo D2S výbojku.
Při dálkových se Ti rozsvítí ještě další žárovka. Xenon zůstává svítit, jenom se zvedne clona.
V první řadě bych zkusil vyměnit výbojku, můžeš přehodit z druhého světla, popřípadě i startér, to je ta krabička
na výbojce ( červeno černá )
no k té výbojce co uvádíš -- stojí za prd.
Taky jsem je koupil, jedna nešla a druhá za měsíc klekla.
Kup značkovou -- origo tam je OSRAM
Při dálkových se Ti rozsvítí ještě další žárovka. Xenon zůstává svítit, jenom se zvedne clona.
V první řadě bych zkusil vyměnit výbojku, můžeš přehodit z druhého světla, popřípadě i startér, to je ta krabička
na výbojce ( červeno černá )
no k té výbojce co uvádíš -- stojí za prd.
Taky jsem je koupil, jedna nešla a druhá za měsíc klekla.
Kup značkovou -- origo tam je OSRAM
_________________
Volvo V60 D4 2,4 AWD
bylo Volvo V50 D5 160kW VolvoTune
476 perleťová Brilliant Blue
MOMENTUM
Volvo V60 D4 2,4 AWD
bylo Volvo V50 D5 160kW VolvoTune
476 perleťová Brilliant Blue
MOMENTUM
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 2.4i
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Tak jsem to sel vymenit a z toho svetla jsem vysypal jenom strepy Cekal jsem ze to bude neco slozitejsiho na zaklade tech priznaku co jsem popisoval... Asi byla nakrapla a ted umrela uplne.
Jinak tam je Philips. Presne tahle: http://www.originalxenonpart.com/Pro-Show.asp?BigClassName=OEM%20Xenon%20Brands&ID=384
Asi teda vezmu Philips, ale ted koukam kde to sehnat a ceny se pohybuji od 700 do 2 tisic. Trochu divne. Je mozne, ze za 700 dostanu fejkovou?
Diky
Jinak tam je Philips. Presne tahle: http://www.originalxenonpart.com/Pro-Show.asp?BigClassName=OEM%20Xenon%20Brands&ID=384
Asi teda vezmu Philips, ale ted koukam kde to sehnat a ceny se pohybuji od 700 do 2 tisic. Trochu divne. Je mozne, ze za 700 dostanu fejkovou?
Diky
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Příspěvky: 127
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Zdravim, takovej blbej dotaz - dá se nějak seřídit/nastavit/zkalibrovat základní sklon origo xenonu u V40 MY04? Nemyslím ten "provozní", který by se měl nastavovat automaticky podle zatížení, ten nejspíš funguje, ale subjektivně mi to svítí proklatě nízko. Je fakt, že naposledy jsem jel potmě někdy v březnu, tak jsem si možná jen odyvkl, ale od té doby jsem měnil zadní pružiny a výbojky. Díky
EDIT: Tak jsem ještě něco našel tady, předpokládám, že to bude stejné?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48297&hilit=xenony+se%C5%99%C3%ADzen%C3%AD&start=25
EDIT: Tak jsem ještě něco našel tady, předpokládám, že to bude stejné?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48297&hilit=xenony+se%C5%99%C3%ADzen%C3%AD&start=25
_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Kdyz menite DxS vybojky, odpojujete baterii nebo to risknete?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 127
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Tak "překvapivě" má V40 štelovací šrouby xenonů stejně (nebo podobně) jako u klasického světlomětu. Jeden šroub je na kraji u blatníku, přístup přes díru v plechu a druhý zhruba uprostřed mezi žárovkami.jarouš píše:Zdravim, takovej blbej dotaz - dá se nějak seřídit/nastavit/zkalibrovat základní sklon origo xenonu u V40 MY04? Nemyslím ten "provozní", který by se měl nastavovat automaticky podle zatížení, ten nejspíš funguje, ale subjektivně mi to svítí proklatě nízko. Je fakt, že naposledy jsem jel potmě někdy v březnu, tak jsem si možná jen odyvkl, ale od té doby jsem měnil zadní pružiny a výbojky. Díky
EDIT: Tak jsem ještě něco našel tady, předpokládám, že to bude stejné?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48297&hilit=xenony+se%C5%99%C3%ADzen%C3%AD&start=25
_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Honda Accord
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Čaute, vidím že sa tu vcelku rieši svietenie. Ak si môžem dovoliť sa trošku vyjadriť k téme.
Projektor pre halogén a pre HID je rozdielny. Väčšina problémov, čo tu čítam, je spôsobená starými výbojkami, poškodeným reflexnou vrstvou paraboly projektora a prípadne elektronikou.
Často čítam, že užívateľ skúsi použiť aj HID alebo LED sadu a nepomôže to. Nie, pretože keď sa poškodí parabola, je s ňou amen. Niektorí ľudia žiaľ aj naletia podovníkom, ktorý za peniaze akože obnovia parabolické pokovenie . Naoko, to vyzerá ako nové. Skutočnosť je však absolútne iná, pretože nikto z tých "pokovovačov" vám neukáže ako svieti nový projektor a ako tak "spackaný". A neraz pokovenie stojí to, čo nový projektor.
1. Výbojky.
Na grafe možno vidieť približný svetelný výkon výbojky v priebehu na času. Docela to klesá, že? Takže áno, životnosť výbojky je až 2000 h (Originálne), ale ako možno vidieť, jej výkon je už po 250 hodinách klesne o 10%, v 1000 h o 20% atď.
2. Projektor.
ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.
V každom prípade, projektor po 2000 h už má svoje najlepšie časy za sebou. Používanie xenónov pre denné svietenie rapídne urýchľuje jeho smrť.
Chrómovači. Platíte za klamstvo obalené v novej chrómovej vrstve.
Ako som už spomenul, "pokovovači" garantujú nové pokovanie a super výkon. Naozaj? Pozrime sa na realitu.
BMW 5er. Hore pochrómovaný projektor, dole nový projektor. Obrázok nepotrebuje komentár Mercedes
Hore pochrómovaný projektor, dole nový projektor
Iba nový projektor poskytne to, čo potrebujete. Väčšina nových aftermarketových projektorov sú bixenónové takže získate naviac i značne silný diaľkový mód.
3. Farba svetla. Modrá je dobrá? Áno, na tuzing akciu
Výber farby svetla je veľmi dôležitý. Originálne výbojky sa vyrábajú iba v rozpätí 4300K až 6000K. 4300 možno nepôsobí tak efektívne a nemá také presne obkreslovanie hrán, niekomu sa to zdá "žlté", ničmenej pri 5 hodinových nočných cestách je to pre oko príjemnejšie ako 6000K. Farba 5500K je čisto biela farba, ktorá veľmi dobre vykresľuje hrany, produkuje ostré svetlo. Teplota 6000K je už studená biela, chladné xenónové svetlo, ktoré pôsobí naozaj efektne, veľmi presne obkresľuje hrany objektov, ničmenej pri dlhodobých jazdách je cítiť neprirodzenosť svetla.
Všetko nad 6000K sú vyhodené peniaze. 8000K je modrá, stačí aby začalo pršať a človek vidí 5 m pred auto. Dobré tak na zraz, ale nie do prevádzky.
Xenón efekt sa dosahuje inak, ako použitím 8000K výbojok. Lomová hrana projektora môže za určitých podmienok produkovať modrofialkový kraj, ktorý vyzerá efektne, neovplyvňuje svietivosť. Použitím 5500K výbojok sa efekt lomovej hrany dostaví v takej miere, ktorá je naozaj dostatočná.
Nie každý OEM projektor má takto farebnú lomovú hranu, je však niekedy možné úpravou projektora tento efekt získať.
Projektor pre halogén a pre HID je rozdielny. Väčšina problémov, čo tu čítam, je spôsobená starými výbojkami, poškodeným reflexnou vrstvou paraboly projektora a prípadne elektronikou.
Často čítam, že užívateľ skúsi použiť aj HID alebo LED sadu a nepomôže to. Nie, pretože keď sa poškodí parabola, je s ňou amen. Niektorí ľudia žiaľ aj naletia podovníkom, ktorý za peniaze akože obnovia parabolické pokovenie . Naoko, to vyzerá ako nové. Skutočnosť je však absolútne iná, pretože nikto z tých "pokovovačov" vám neukáže ako svieti nový projektor a ako tak "spackaný". A neraz pokovenie stojí to, čo nový projektor.
1. Výbojky.
Na grafe možno vidieť približný svetelný výkon výbojky v priebehu na času. Docela to klesá, že? Takže áno, životnosť výbojky je až 2000 h (Originálne), ale ako možno vidieť, jej výkon je už po 250 hodinách klesne o 10%, v 1000 h o 20% atď.
2. Projektor.
ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.
V každom prípade, projektor po 2000 h už má svoje najlepšie časy za sebou. Používanie xenónov pre denné svietenie rapídne urýchľuje jeho smrť.
Chrómovači. Platíte za klamstvo obalené v novej chrómovej vrstve.
Ako som už spomenul, "pokovovači" garantujú nové pokovanie a super výkon. Naozaj? Pozrime sa na realitu.
BMW 5er. Hore pochrómovaný projektor, dole nový projektor. Obrázok nepotrebuje komentár Mercedes
Hore pochrómovaný projektor, dole nový projektor
Iba nový projektor poskytne to, čo potrebujete. Väčšina nových aftermarketových projektorov sú bixenónové takže získate naviac i značne silný diaľkový mód.
3. Farba svetla. Modrá je dobrá? Áno, na tuzing akciu
Výber farby svetla je veľmi dôležitý. Originálne výbojky sa vyrábajú iba v rozpätí 4300K až 6000K. 4300 možno nepôsobí tak efektívne a nemá také presne obkreslovanie hrán, niekomu sa to zdá "žlté", ničmenej pri 5 hodinových nočných cestách je to pre oko príjemnejšie ako 6000K. Farba 5500K je čisto biela farba, ktorá veľmi dobre vykresľuje hrany, produkuje ostré svetlo. Teplota 6000K je už studená biela, chladné xenónové svetlo, ktoré pôsobí naozaj efektne, veľmi presne obkresľuje hrany objektov, ničmenej pri dlhodobých jazdách je cítiť neprirodzenosť svetla.
Všetko nad 6000K sú vyhodené peniaze. 8000K je modrá, stačí aby začalo pršať a človek vidí 5 m pred auto. Dobré tak na zraz, ale nie do prevádzky.
Xenón efekt sa dosahuje inak, ako použitím 8000K výbojok. Lomová hrana projektora môže za určitých podmienok produkovať modrofialkový kraj, ktorý vyzerá efektne, neovplyvňuje svietivosť. Použitím 5500K výbojok sa efekt lomovej hrany dostaví v takej miere, ktorá je naozaj dostatočná.
Nie každý OEM projektor má takto farebnú lomovú hranu, je však niekedy možné úpravou projektora tento efekt získať.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Super povidani, diky. Akorat mne zarazilo tohle - to chces jako rict, ze zivotnost projektoru je +/- stejna s zivotnosti vybojek? Takze to znamena co, pri vymene vybojek menit rovnou cely svetlo??? Nebo jak to mam chapat?markos píše: ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Honda Accord
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Možno Ťa prekvapím, ale niekedy je ešte menšia ako životnosť výbojiek. Sú projktory, ktoré po 150 000 km ešte len majú len minimálne známky opotrebenia, po 250 000 tam niečo je ale stále svietia na 70 až 80 %.Teflon_490 píše:Super povidani, diky. Akorat mne zarazilo tohle - to chces jako rict, ze zivotnost projektoru je +/- stejna s zivotnosti vybojek? Takze to znamena co, pri vymene vybojek menit rovnou cely svetlo??? Nebo jak to mam chapat?markos píše: ŽIvotnosť projektora sa pohybuje v stovkách až v tisíckach hodín. Každý projektor je iný, niektoré znesú viac niektoré menej. Plastové projektory ktoré sa dlhodobo používali v Škoda Octavia zniesli toho naozaj málo. A samostatne ich samozrejme v Škode nekúpite - takže nové svetlá .Simply clever.
Potom sú projektory, ktoré po 80 000 km s častým používaním (denné svietenie, časté nočné jazdy) sú dobré tak do koša. Ak sa nemýlim, tak ZKW vyrábalo svetlá, kde sa používali plastové projektory, opakujem plastové. Po 150 000 km, často i skorej tam bola iba jedna veľká diera a nie že to nesvietilo, ešte to kontaminovalo výbojku.
Dalo by sa o tom dlhodobo polemizovať. Najlepšie sa to zisťuje keď sa sústava rozoberie, tam je hneď jasné, v akom to je všetko stave.
Výmena výbojky by mala prebiehať už oveĺa skorej, ako väčšina ľudí realizuje. Každý väčšinu čaká kým nastane problém = chyba.
Fialové a podobné farby sú už znakom absolútne unavenej sústavy, štartér a balast sa nadmerne zaťažujú a tým nadmerne opotrebovávajú keď sa snažia výbojku udržať pri živote.
Ja viem, znie to zložito ale prax mi ukázala že to takto je. Podobne ako plno iných zložitejších sústav, i táto funguje najlepšie ak sú všetky komponenty menené v správnom intervale.
Ja mám na aute projektor ( Honda Accord)so 150 000 km a okrem pár mikroprasklín mu nič nie je, a po očistení vzduchom a nasadení novej výbojky sa môže použiť opätovne. ako to je u Volva presne neviem, uvidím čo ukážu retrofity
-
Offline
- Příspěvky: 1293
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Ahoj všichni, prosím o radu - V50/S40II s origo bixenony, mají na sobě šrouby, co se kterým nastavuje? Celé mi to nějak zlobí a od pohledu je jedna čočka s parabolou na dálkové v úplně jiné pozici, než na druhém světle (na jedné straně je čočka nadoraz k tělesu světla - černý plast - potažmo k průhlednému plastovému krytu a na druhé straně je cca 1-1,5cm od něj). Potřeboval bych pochopit co se čím dá nastavit, protože na STK mě spíš vyženou, než by pomohli, když tam zajedu na seřízení. Děkuju za každou radu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 2493
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
V pohodě vytáhni pojistku, nic by to hlásit nemělo (vyzkoušeno na MY05).Cudlx píše:Zdravím, ostřikovače světel mi dost ničí ten plast světla.Dají se nějak vypnout?Je řešení jen vytáhnout pojistku?a nebude s tím pak nějaký problém?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2493
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Dural8: Seřizovací šrouby - ten vpravo z boku světla seřizuje strany a ten zezadu výšku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo V50 2.0D Summum
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Čaute, měl bych prosím dotaz: Mám bixenony(nenatáčecí) na V50, facelift. Dají se projektory u těchto světel vytáhnout zadem, tzn. bez odlepování plexi? Ballast(hliník) je přímo zezadu na světle, coby kryt. Auto je konec roku 2007.
Jestli se to už někde tady řešilo, tak se omlouvám.
Díky
Jestli se to už někde tady řešilo, tak se omlouvám.
Díky
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé