S/V40/V50 - xenony - centrální téma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Líbeznice u Prahy
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Pánové mám prozbu jak je to s S40 nebo V40 :?:
Konkrétně od kterého roku se dávaj Xenony :?:
Jaká je cenová hladina např. rok 2001 :?:
Kamarád má zálusk na V40 1.9 TD 115koní rok 2001 tak jsem mu řekl,že se mu zeptám a právě bych chtěl už s xenonama.
Konkrétně od kterého roku se dávaj Xenony :?:
Jaká je cenová hladina např. rok 2001 :?:
Kamarád má zálusk na V40 1.9 TD 115koní rok 2001 tak jsem mu řekl,že se mu zeptám a právě bych chtěl už s xenonama.
_________________
850 kombi B 5252S tmav.zelená
850 kombi B 5252S tmav.zelená
S/V40 xenony
Co se mi podarilo zjistit, tak se zacaly montovat od modelu 98 (11/1997)
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.
STAROSTA
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.
STAROSTA
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 668
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
S/V40 xenony
Mám T4 1999 a jsou tam halogenové žárovky.STAROSTA píše:Co se mi podarilo zjistit, tak se zacaly montovat od modelu 98 (11/1997)
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.
STAROSTA
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
S/V40 xenony
No vidisVB píše:Mám T4 1999 a jsou tam halogenové žárovky.STAROSTA píše:Co se mi podarilo zjistit, tak se zacaly montovat od modelu 98 (11/1997)
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.
STAROSTA
Mam to ze zahranicnich diskusi, mozna jsou proste vyjjimky :idea:
Mozna chtelo napsat "seriove na modely T4 od modelu 2001" ??
A nebo to mas po oprave a nechtelo se jim tam davat XN tak tam dali levnejsi ??
Da se to overit podle vnitrniho ovladani jestli mas po leve ruce u prepinace svetel JEDNO nebo DVE ladici kolecka.
U XN svetel tam MUSI byt POUZE JEDNO kolecko na ovladani JASU podsviceni kontrolek.
U normalnich svetel tam je jeste jedno na NAKLON.
XN svetla se naklaneji samy automaticky podle zatizeni vozu.
STAROSTA
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
HID xenon sada
Zdravíčko
Vzhledem k tomu,že tma je můj nepřítel,hodlám zakoupit přestavbovou sadu na xenon.výbojky.Když jsem tak projížděl nabídky těchto sad,tak jsem zjistil,že některá se zapojuje natvrdo přímo do kabílků co vedou do žárovky a některá se napájí z baterie přes 25A pojistku a spíná se relátkem.
Jakou variantu potřebujeme do našich 40cítek?
Vzhledem k tomu,že tma je můj nepřítel,hodlám zakoupit přestavbovou sadu na xenon.výbojky.Když jsem tak projížděl nabídky těchto sad,tak jsem zjistil,že některá se zapojuje natvrdo přímo do kabílků co vedou do žárovky a některá se napájí z baterie přes 25A pojistku a spíná se relátkem.
Jakou variantu potřebujeme do našich 40cítek?
_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
taky tak. akorat se budes muset zmirit se stabilne rozsvicenou kontrolkou zarovek na palubce.Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
preco? kontrola prednych svetiel na 40 nieje,iba brzdovych...alebo mi nieco uniklo?wickey píše:taky tak. akorat se budes muset zmirit se stabilne rozsvicenou kontrolkou zarovek na palubce.Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ach so, to je nejakej nizsi level - jsem si myslel, ze je to jak na 850
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
A ty jsi kupoval sadu nebo jen vybojky, ja mam H7 v cire optice. 8000 Kelvinu to je takova ta ostra modra,co?Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce. Výbojka má příkon 35 W, takže menší než H7, která tam byla. Funguje to bez probémů. U sady si můžeš vybrat teplotu světla. Já jsem koupil 8000 K, které svítí modře.
Jinak Martinopel tu nejake sady nabizel tak mozna jeste neco ma...?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Jo pořád nějaké sady doplňuji,takže zatím jsou.A určitě levnější než HID sady.Roger píše:A ty jsi kupoval sadu nebo jen vybojky, ja mam H7 v cire optice. 8000 Kelvinu to je takova ta ostra modra,co?Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce. Výbojka má příkon 35 W, takže menší než H7, která tam byla. Funguje to bez probémů. U sady si můžeš vybrat teplotu světla. Já jsem koupil 8000 K, které svítí modře.
Jinak Martinopel tu nejake sady nabizel tak mozna jeste neco ma...?
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
Já jsem kupoval celou konverzní sadu - dva balasty, 2 výbojky, 2 držáky a kabeláž. Měli na výběr výbojky 6000K, 8000K, 10000K a 12000K. Se stoupající teplotou barvy prý klesá svítivost, takže jsem na doporučení prodejce vzal raději jen 8000K. Při pohledu z dálky je světlo krásně modré.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Našel jsem na netu článek který sem si nechal přeložit do rodného jazyka,ovšem že bych z toho byl moudřejší,to tedy ne.Ale věřím,že pro vás to problém nebude.
Slabé elektrické vybíjení působí na paprsek/neony. Nedostatek přísunu elektřiny může vést k blikání žárovky nebo nedostatečnému vybíjecímu efektu - často se stává u BMW Mercedes a některých starých japonských aut. Řešení: Použití dodatečného relay set (asi relátko) ke stabilizaci eletrickýho napětí. Obrázek relátka viz níže:
Tak jak,použít relé u V40 nebo ne
Co se týče svítivosti,tak nejlíp je na tom výbojka s teplotou 4300K,tamá +/-3200Lm a je bílá s lehoulinkým nádechem do žluta,výbojka 6000K má cca o 250Lm míň a je trošku namodralá a pak už to jede přes modrou až do fialova.U 12000K je světelný tok už jen tuším 1950lm
Slabé elektrické vybíjení působí na paprsek/neony. Nedostatek přísunu elektřiny může vést k blikání žárovky nebo nedostatečnému vybíjecímu efektu - často se stává u BMW Mercedes a některých starých japonských aut. Řešení: Použití dodatečného relay set (asi relátko) ke stabilizaci eletrickýho napětí. Obrázek relátka viz níže:
Tak jak,použít relé u V40 nebo ne
Co se týče svítivosti,tak nejlíp je na tom výbojka s teplotou 4300K,tamá +/-3200Lm a je bílá s lehoulinkým nádechem do žluta,výbojka 6000K má cca o 250Lm míň a je trošku namodralá a pak už to jede přes modrou až do fialova.U 12000K je světelný tok už jen tuším 1950lm
_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
Silně pochybuji,že nějaké relé bude stabilizovat napětí.To už bych pochopil nějaký kondenzátor.Zz píše:Našel jsem na netu článek který sem si nechal přeložit do rodného jazyka,ovšem že bych z toho byl moudřejší,to tedy ne.Ale věřím,že pro vás to problém nebude.
Slabé elektrické vybíjení působí na paprsek/neony. Nedostatek přísunu elektřiny může vést k blikání žárovky nebo nedostatečnému vybíjecímu efektu - často se stává u BMW Mercedes a některých starých japonských aut. Řešení: Použití dodatečného relay set (asi relátko) ke stabilizaci eletrickýho napětí. Obrázek relátka viz níže:
Tak jak,použít relé u V40 nebo ne
Co se týče svítivosti,tak nejlíp je na tom výbojka s teplotou 4300K,tamá +/-3200Lm a je bílá s lehoulinkým nádechem do žluta,výbojka 6000K má cca o 250Lm míň a je trošku namodralá a pak už to jede přes modrou až do fialova.U 12000K je světelný tok už jen tuším 1950lm
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Podle mě je to blbej překlad a v podstatě se tam hovoří o možnosti nízkého napětí na zdroji výbojky způsobeném přechodovými odpory na oxidovaném vedení u starých aut. Stejně jako to relé by ale posloužilo rozebrání kabeláže a očištění všech konektorů, které jsou na trase. Taky by mohli být opálené kontakty v přepínačích či v relátku, je li tam nějaké. Doporučuji si při zapnutých světlech změřit napětí na akumulátoru a na světlech, jaký je tam úbytek a podle toho se zařídit.
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Dobrá dobrá,napětí změřím.
Přidávám ještě ten originál text v angličtině:
Problem---some car may meet with:
Poor electric discharge effect the beam / ray gas
Lack of power input may lead to the bulb glittering or poor discharge effect .( always happen at the BMW and BENZ and some old Japanese CAR)
Solution : To use an additional relay-set to stabilize electric voltage.
Problem: There may be some noises when opening the light.
The picture of relay-set is below:
Přidávám ještě ten originál text v angličtině:
Problem---some car may meet with:
Poor electric discharge effect the beam / ray gas
Lack of power input may lead to the bulb glittering or poor discharge effect .( always happen at the BMW and BENZ and some old Japanese CAR)
Solution : To use an additional relay-set to stabilize electric voltage.
Problem: There may be some noises when opening the light.
The picture of relay-set is below:
_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Já věděl že tady najdu řešení .Děkuji mnohokráte!
Jinak prováděl jsem měření a při vypnutém motoru to na baterii dělalo 12,1V a na žárovce 12V(baterie uz není z nejčerstvějších) a při nastartovaném motoru to bylo na baterce 14,46 a na žárovce 14,26(to bylo v případě že byla odpojená,když jsem do ní vrazil dráty a měřil to s rozsvícenou žárovkou bylo napětí krásných 13,5V)Měření prováděno přístrojem XY za 120Kč z BAUMAXU,takže odchylky možné
Jinak prováděl jsem měření a při vypnutém motoru to na baterii dělalo 12,1V a na žárovce 12V(baterie uz není z nejčerstvějších) a při nastartovaném motoru to bylo na baterce 14,46 a na žárovce 14,26(to bylo v případě že byla odpojená,když jsem do ní vrazil dráty a měřil to s rozsvícenou žárovkou bylo napětí krásných 13,5V)Měření prováděno přístrojem XY za 120Kč z BAUMAXU,takže odchylky možné
_________________
V40 2003 1,9D 85kw
V40 2003 1,9D 85kw
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Čelákovice
Napájecí napětí balastů u xenonových sad je 9 až 16 voltů. Samotná výbojka pracuje po zapálení při napětí 85 voltů a má příkon 35 W. Pro zapálení potřebuje výbojka napětí 23000 voltů. Pro instalaci xenonů je potřeba, aby světla spínalo relé. Pokud se světla zapínají natvrdo jen přepínačem, tak mohou při zapalování blikat.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
-
Offline
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Důvod? Mají velký startovací proud? Většina světel je dnes asi stejně přes relé, ne?Hans píše:Napájecí napětí balastů u xenonových sad je 9 až 16 voltů. Samotná výbojka pracuje po zapálení při napětí 85 voltů a má příkon 35 W. Pro zapálení potřebuje výbojka napětí 23000 voltů. Pro instalaci xenonů je potřeba, aby světla spínalo relé. Pokud se světla zapínají natvrdo jen přepínačem, tak mohou při zapalování blikat.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé