S/V40/V50 - xenony - centrální téma

Moderátor: wickey

This topic is 2 years a 3 weeks old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Olin
Offline
Příspěvky: 58
Registrován: 13 říj 2003 19:52
Bydliště: Líbeznice u Prahy

S/V40/V50 - xenony - centrální téma

Příspěvek od Olin »

Pánové mám prozbu jak je to s S40 nebo V40 :?:
Konkrétně od kterého roku se dávaj Xenony :?:
Jaká je cenová hladina např. rok 2001 :?:
Kamarád má zálusk na V40 1.9 TD 115koní rok 2001 tak jsem mu řekl,že se mu zeptám a právě bych chtěl už s xenonama.
_________________
850 kombi B 5252S tmav.zelená

STAROSTA

S/V40 xenony

Příspěvek od STAROSTA »

Co se mi podarilo zjistit, tak se zacaly montovat od modelu 98 (11/1997)
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.

STAROSTA

VB
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 389
Registrován: 01 pro 2003 14:37
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, D5, 151 kW, 2011

Re: S/V40 xenony

Příspěvek od VB »

STAROSTA píše:Co se mi podarilo zjistit, tak se zacaly montovat od modelu 98 (11/1997)
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.

STAROSTA
Mám T4 1999 a jsou tam halogenové žárovky.

STAROSTA

Re: S/V40 xenony

Příspěvek od STAROSTA »

VB píše:
STAROSTA píše:Co se mi podarilo zjistit, tak se zacaly montovat od modelu 98 (11/1997)
a to pouze na PRANI za TUCNY priplatek.
Seriove byly davany do modelu T4 a taky jeste v "AKCNICH" modelech.
Uplne seriove na vsechny modely jsou davany az ted v poslednich nabidkach kvuli doprodani "zasob" protoze prichazi NOVA generace S40 a V50.

STAROSTA
Mám T4 1999 a jsou tam halogenové žárovky.
No vidis :wink:
Mam to ze zahranicnich diskusi, mozna jsou proste vyjjimky :idea:
Mozna chtelo napsat "seriove na modely T4 od modelu 2001" ??

A nebo to mas po oprave a nechtelo se jim tam davat XN tak tam dali levnejsi ??

Da se to overit podle vnitrniho ovladani jestli mas po leve ruce u prepinace svetel JEDNO nebo DVE ladici kolecka.

U XN svetel tam MUSI byt POUZE JEDNO kolecko na ovladani JASU podsviceni kontrolek.

U normalnich svetel tam je jeste jedno na NAKLON.
XN svetla se naklaneji samy automaticky podle zatizeni vozu.

STAROSTA

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

HID xenon sada

Příspěvek od Zz »

Zdravíčko
Vzhledem k tomu,že tma je můj nepřítel,hodlám zakoupit přestavbovou sadu na xenon.výbojky.Když jsem tak projížděl nabídky těchto sad,tak jsem zjistil,že některá se zapojuje natvrdo přímo do kabílků co vedou do žárovky a některá se napájí z baterie přes 25A pojistku a spíná se relátkem.
Jakou variantu potřebujeme do našich 40cítek?
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Hans
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 09 led 2007 18:46
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce. Výbojka má příkon 35 W, takže menší než H7, která tam byla. Funguje to bez probémů. U sady si můžeš vybrat teplotu světla. Já jsem koupil 8000 K, které svítí modře.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5610
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce.
taky tak. akorat se budes muset zmirit se stabilne rozsvicenou kontrolkou zarovek na palubce.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 680
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

wickey píše:
Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce.
taky tak. akorat se budes muset zmirit se stabilne rozsvicenou kontrolkou zarovek na palubce.
preco? kontrola prednych svetiel na 40 nieje,iba brzdovych...alebo mi nieco uniklo?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:
Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce.
taky tak. akorat se budes muset zmirit se stabilne rozsvicenou kontrolkou zarovek na palubce.
Tobě ale kontrolka nesvítila. :lol:

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

Mě když odejde žárovka ve světle,tak se mi na palubce taky nic nerozsvítí :wink:
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5610
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ach so, to je nejakej nizsi level :) - jsem si myslel, ze je to jak na 850 ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

wickey píše:ach so, to je nejakej nizsi level :) - jsem si myslel, ze je to jak na 850 ;)
Jseš ve 40kovým topiku, tak se chovej slušně a levely sem netahej :lol:
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2854
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

wickey píše:ach so, to je nejakej nizsi level :) - jsem si myslel, ze je to jak na 850 ;)
No ono to právě na 850 blblo a lidi neustále hledali špatný kontakt a žárovky s horším vláknem a podobně, tak se to přestalo vyrábět! :lol:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2552
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce. Výbojka má příkon 35 W, takže menší než H7, která tam byla. Funguje to bez probémů. U sady si můžeš vybrat teplotu světla. Já jsem koupil 8000 K, které svítí modře.
A ty jsi kupoval sadu nebo jen vybojky, ja mam H7 v cire optice. 8000 Kelvinu to je takova ta ostra modra,co?
Jinak Martinopel tu nejake sady nabizel tak mozna jeste neco ma...?
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Roger píše:
Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce. Výbojka má příkon 35 W, takže menší než H7, která tam byla. Funguje to bez probémů. U sady si můžeš vybrat teplotu světla. Já jsem koupil 8000 K, které svítí modře.
A ty jsi kupoval sadu nebo jen vybojky, ja mam H7 v cire optice. 8000 Kelvinu to je takova ta ostra modra,co?
Jinak Martinopel tu nejake sady nabizel tak mozna jeste neco ma...?
Jo pořád nějaké sady doplňuji,takže zatím jsou.A určitě levnější než HID sady. :lol: :lol: :lol:

Hans
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 09 led 2007 18:46
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

Já jsem kupoval celou konverzní sadu - dva balasty, 2 výbojky, 2 držáky a kabeláž. Měli na výběr výbojky 6000K, 8000K, 10000K a 12000K. Se stoupající teplotou barvy prý klesá svítivost, takže jsem na doporučení prodejce vzal raději jen 8000K. Při pohledu z dálky je světlo krásně modré.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

Našel jsem na netu článek který sem si nechal přeložit do rodného jazyka,ovšem že bych z toho byl moudřejší,to tedy ne.Ale věřím,že pro vás to problém nebude.
Slabé elektrické vybíjení působí na paprsek/neony. Nedostatek přísunu elektřiny může vést k blikání žárovky nebo nedostatečnému vybíjecímu efektu - často se stává u BMW Mercedes a některých starých japonských aut. Řešení: Použití dodatečného relay set (asi relátko) ke stabilizaci eletrickýho napětí. Obrázek relátka viz níže:
Tak jak,použít relé u V40 nebo ne :cry:
Co se týče svítivosti,tak nejlíp je na tom výbojka s teplotou 4300K,tamá +/-3200Lm a je bílá s lehoulinkým nádechem do žluta,výbojka 6000K má cca o 250Lm míň a je trošku namodralá a pak už to jede přes modrou až do fialova.U 12000K je světelný tok už jen tuším 1950lm
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Zz píše:Našel jsem na netu článek který sem si nechal přeložit do rodného jazyka,ovšem že bych z toho byl moudřejší,to tedy ne.Ale věřím,že pro vás to problém nebude.
Slabé elektrické vybíjení působí na paprsek/neony. Nedostatek přísunu elektřiny může vést k blikání žárovky nebo nedostatečnému vybíjecímu efektu - často se stává u BMW Mercedes a některých starých japonských aut. Řešení: Použití dodatečného relay set (asi relátko) ke stabilizaci eletrickýho napětí. Obrázek relátka viz níže:
Tak jak,použít relé u V40 nebo ne :cry:
Co se týče svítivosti,tak nejlíp je na tom výbojka s teplotou 4300K,tamá +/-3200Lm a je bílá s lehoulinkým nádechem do žluta,výbojka 6000K má cca o 250Lm míň a je trošku namodralá a pak už to jede přes modrou až do fialova.U 12000K je světelný tok už jen tuším 1950lm
Silně pochybuji,že nějaké relé bude stabilizovat napětí.To už bych pochopil nějaký kondenzátor.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2854
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Podle mě je to blbej překlad a v podstatě se tam hovoří o možnosti nízkého napětí na zdroji výbojky způsobeném přechodovými odpory na oxidovaném vedení u starých aut. Stejně jako to relé by ale posloužilo rozebrání kabeláže a očištění všech konektorů, které jsou na trase. Taky by mohli být opálené kontakty v přepínačích či v relátku, je li tam nějaké. Doporučuji si při zapnutých světlech změřit napětí na akumulátoru a na světlech, jaký je tam úbytek a podle toho se zařídit.

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

Dobrá dobrá,napětí změřím.
Přidávám ještě ten originál text v angličtině:
Problem---some car may meet with:
Poor electric discharge effect the beam / ray gas
Lack of power input may lead to the bulb glittering or poor discharge effect .( always happen at the BMW and BENZ and some old Japanese CAR)
Solution : To use an additional relay-set to stabilize electric voltage.
Problem: There may be some noises when opening the light.
The picture of relay-set is below:
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2854
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Hmm, "discharge" se snad používá i ve smyslu "výbojový" od slova výboj či výbojka a ne jen "vybíjecí". Tudíž bych to pochopil jako "elektrický výboj" a ne "elektrické vybíjení". Takže věta "Slabý elektrický výboj působí na... by mi dávala větší smysl.

Zz
Offline
Příspěvky: 56
Registrován: 05 pro 2006 18:47
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

Já věděl že tady najdu řešení :) .Děkuji mnohokráte!
Jinak prováděl jsem měření a při vypnutém motoru to na baterii dělalo 12,1V a na žárovce 12V(baterie uz není z nejčerstvějších) a při nastartovaném motoru to bylo na baterce 14,46 a na žárovce 14,26(to bylo v případě že byla odpojená,když jsem do ní vrazil dráty a měřil to s rozsvícenou žárovkou bylo napětí krásných 13,5V)Měření prováděno přístrojem XY za 120Kč z BAUMAXU,takže odchylky možné :D
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2854
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Předpokládám, že ty xenony by měli být stavěné na napětí 12 V a vyšší. To tam máš, takže není co řešit. Ale možná by k těm xenonům řekl více Mopel, jako jaké je na nich uváděné napájecí napětí.

Hans
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 09 led 2007 18:46
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

Napájecí napětí balastů u xenonových sad je 9 až 16 voltů. Samotná výbojka pracuje po zapálení při napětí 85 voltů a má příkon 35 W. Pro zapálení potřebuje výbojka napětí 23000 voltů. Pro instalaci xenonů je potřeba, aby světla spínalo relé. Pokud se světla zapínají natvrdo jen přepínačem, tak mohou při zapalování blikat.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2854
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Hans píše:Napájecí napětí balastů u xenonových sad je 9 až 16 voltů. Samotná výbojka pracuje po zapálení při napětí 85 voltů a má příkon 35 W. Pro zapálení potřebuje výbojka napětí 23000 voltů. Pro instalaci xenonů je potřeba, aby světla spínalo relé. Pokud se světla zapínají natvrdo jen přepínačem, tak mohou při zapalování blikat.
Důvod? Mají velký startovací proud? Většina světel je dnes asi stejně přes relé, ne?
This topic is 2 years a 3 weeks old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“