S/V40/V50 - xenony - centrální téma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
HID xenon sada
Doufám, že vám tím nepokazím radost z vašeho svícení https://www.novinky.cz/clanek/155775-xen ... galne.html
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
HID xenon sada
Bohužel radost jim nepokazíš, je to tady samej mamlas kterýho nezajímá že protijedoucí řidiči zavírají oči. Takovým ale s radostí pouštím dálkový, třeba se jim rozsvítíLumpy píše:Doufám, že vám tím nepokazím radost z vašeho svícení https://www.novinky.cz/clanek/155775-xen ... galne.html
PS: vítej, v Bučovicích jsem bydlel 25 let
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
HID xenon sada
ja si myslim ze nepotrebuju xenony, kdyz serizene a ciste H7 v cire optice osadite kvalitnimi zarovkami tak to musi stacit...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Púchov / Slovakia
HID xenon sada
No fajn, ale keď nemáš číru optiku a k tomu H4 (dokonca aj s väčšou svietivosťou) a večer nevidíš ani h... tak hľadáš nejaké riešenie. Keďže sa tu bavíme o starších autách tak asi väčšina užívateľov hľadá čo najlacnejšie riešenie. Ja osobne to teda nemienim montovať pre dizajn ale pre účel aby som videl. (P.s. zrak mám vcelku dobrý okuliare ešte nepotrebujem - to len ak by si niekto myslel že problém by mohol byť v zraku )Roger píše:ja si myslim ze nepotrebuju xenony, kdyz serizene a ciste H7 v cire optice osadite kvalitnimi zarovkami tak to musi stacit...
_________________
XC 60 2,4D, 120 kW, r.v. 2009.
Bolo V 40, 1,9TD, 66kW, r.v. 1998.
XC 60 2,4D, 120 kW, r.v. 2009.
Bolo V 40, 1,9TD, 66kW, r.v. 1998.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
HID xenon sada
Myslím si to samé, akorát je nesmíš mít seřízené z STK - mě je tam seštelovali a od té doby vidím datel, protože světla svítí asi tak 3 metry před auto...Roger píše:ja si myslim ze nepotrebuju xenony, kdyz serizene a ciste H7 v cire optice osadite kvalitnimi zarovkami tak to musi stacit...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno, Czech republik
HID xenon sada
No nainstalovat elektroniku na chladič, to už je docela tvrdé kafe. To musel dělat opravdu "odborník" jsem zvědavý jakou asi bude mít životnost...Mikus píše:Tak bi-xenony nainstalovany... Sviti to moc dobre... pridavam foto jak jsem slibil.
Kdyby nekdo chtel je taky nainstalovat tak muzu dohodit supr clovicka na to
_________________
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
V70 2.5 (D5252T) TDI 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
HID xenon sada
Kdyby mi někdo spáchal takovouhle prasárnu na mých autech, tak mu zpřerážím ruce násadou od krumpáčeBurda píše:No nainstalovat elektroniku na chladič, to už je docela tvrdé kafe. To musel dělat opravdu "odborník" jsem zvědavý jakou asi bude mít životnost...Mikus píše:...Kdyby nekdo chtel je taky nainstalovat tak muzu dohodit supr clovicka na to
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Re:
ne,e Márra dokáže odstranit :!: Jó Márra je prostě mazákwickey píše:taky tak. akorat se budes muset zmirit se stabilne rozsvicenou kontrolkou zarovek na palubce.Hans píše:Já jsem balasty napojil přímo na dráty, které jdou k žárovce.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
HID xenon sada
Tak sem si k Vánocům udělal radost a koupil HIDku 5000K. Namontoval do auta a musim uznat, že to svítí krásně a auto s tim i daleko líp vypadá. Jenže je tu pár drobných problémů, které sem moc neřešil , a které mi došly, až když sem to viděl na svym autě. Je opravdu blbost montovat xenony do klasických parabol na H7, xenon patří buď do upravené paraboly nebo ještě líp do čočky. Sklon světel se dá celkem dobře regulovat i ručně, ale nejde zajistit, aby ta parabola neoslňovala. Když sem to sklopil na max. takže to osloňovalo jen asi jako přizvedlý halogen, tak sem sice měl úžasně osvíceno před autem, ale jenom 4 metry a pak ostrej přechod do tmy. Dál mi už 3 lidi z okolí řekli, že za HID v autě platili nekompromisně 2000Kč a sám známej policajt mi potvrdil, že se po tom teď pude, opravdu je hrozně lehký poznat origo xenon od HIDky a to nejdůležitější, co mě zlomilo je, že si musíme uvědomit, že i když se stanem jenom obětí havárky, tak sme s HID okamžitě viníci, naše auto totiš nesplňuje podmínky pro provoz na silnici. Takže všem doporučuju xenon jenom origo a HID na tunning, je to dobré pro ostaní a hlavně máte klid i vy. Já sem xenony poslal zpátky a koupím si H7 s xenon plynem......
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
HID xenon sada
Nepoužívám nějaké extra kvalitní žárovky (mám navíc "trochu" modré ) H7 a jsem s nimi taky naprosto spokojenRoger píše:ja si myslim ze nepotrebuju xenony, kdyz serizene a ciste H7 v cire optice osadite kvalitnimi zarovkami tak to musi stacit...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
HID xenon sada
Sám vím o dvou případech kdy řidič svedl vše na oslňující světla a uspěl :!:bilej-jezdec píše:že i když se stanem jenom obětí havárky, tak sme s HID okamžitě viníci, naše auto totiž nesplňuje podmínky pro provoz na silnici.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 546
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
HID xenon sada
Ja si HID sadu nechal nainstalovat vcera a musim rict,ze s klasickou halogenkou to opravdu srovnavat nejde a,ze jsem jich tam mel V50ka a to nejen podle me spatne sviti teplotu svetla jsem mel uz predem vybranou a i pri ukazce pred montazi (4000K az 12000K) se muj nazor na vyber teploty barvy 8000K jen potvrdilDoDo100 píše:Zdravim, uz nejakou dobu uvazuji o prestavbe me V50 (2.0D) z halogenek na xenony (HID sadou).
Ma uz nekdo z Vas tejnou prestabu za sebou?
Na montaz jsem jsem jel asi 20km (tam i zpet po tme) a cesta zpatky byla proste bomba.Sviti to urco minimalne o 100%l lip a o poradnej kus dal,takze vsem muzu jen doporucit
Aby to nebylo uplne jednoduchy chci upozornit (pouze pro V50kare) ballast musi byt slim,protoze normalni se tam da dat jen s velkymi problemy.Slim ballast je pripevnen primo na zadni krtyce svetla,druha nemene podstazna vec je,ze na palubaku vam to zacne hlasit vadnou zarovku potkavaciho svetla,ale jen pri nastartovanem motoru a je treba tam jeste soupnout usmernovac.Chybova hlaska zacne svitit az po nastartovani motoru.Pri zkouce funkcnosti byl klic v poloze II svelta svitili a zadna hlaska!!To jen pro ty co dotoho chteji jit,aby znali vsechny usklali montaze do V50ky.
Cela tahle sranda stala vcetne montaze necely 3K coz je myslim super cena (1695,- sada,500,- priplatek za slim ballasty,500,- za usmernovace,250,-prace)
PS:v pripade zajmu o foto dejte vedet
Pavluna
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
HID xenon sada
Nemůžu posoudit, jestli V50 s halogenama svíté špatně, protože ta naše už xenony má a ty svítí teda pořádně, takže je ty senzory slušně sklápí. Dej si teda bacha ať moc neoslňuješ. A ta barva 8000K , no nevim. Taky sem ty barvy zkoumal a nenašel ani jeden důvod, proč si snižovat svítivost. Nejmíň provokujou 4300K, ale sou nažloutlý. Nejlepší sou podle mě 5000K. A až tě čapnou cajti, bude to za flastr 2000Kč, tak tě možná radost trochu přejde....ale možná ti ta svítivost za to stojí......
-
Offline
- Příspěvky: 546
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
HID xenon sada
Vsude je pasano,cim teplejsi barva,tim nizsi svitivost,ale proti halogenum zatim opravdu o 100% lepsi.Zatim jsem vyzkousel pouze za dobreho pocasi a za mlhy,problem muze nastat za deste,ale jeste nemuzu posoudit.6000K ma mit udajne lehky nadech do modra,ale dle toho co jsem videl je to ciste bila a z nejakeho uhlu dokonce vypada az trochu jako zluta,takze o snizeni svitivosti do teploty 6000K nemuze byt rec.Osobne nemuzu porovnat rozdil 6000K a 8000K za beznych podminek,ale jsem spokojen a svestek zase tolik nebojim,ikdyz moznost flastru tady je Svetla mam serizeny od montaze.Osobne jsem vyzkousel a auto neoslnuje,problem s protijedoucimi ridici zatim taky nebyl,takze snad OK.bilej-jezdec píše:Nemůžu posoudit, jestli V50 s halogenama svíté špatně, protože ta naše už xenony má a ty svítí teda pořádně, takže je ty senzory slušně sklápí. Dej si teda bacha ať moc neoslňuješ. A ta barva 8000K , no nevim. Taky sem ty barvy zkoumal a nenašel ani jeden důvod, proč si snižovat svítivost. Nejmíň provokujou 4300K, ale sou nažloutlý. Nejlepší sou podle mě 5000K. A až tě čapnou cajti, bude to za flastr 2000Kč, tak tě možná radost trochu přejde....ale možná ti ta svítivost za to stojí......
Hlavni vec,kterou jsem od toho cekal se dostavila VYRAZNE LEPSI SVITIVOST a pri te prilezitosti jsem jeste vyuzil moznost volby teploty barvy,aby se mi to fakt libilo a to taky tak dopadlo
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Ja teda mam moznost porovnat s origo xenonama v Audi A4 a obcasne v A6 a nezda se mi, ze by S40 svitila zas o tolik hur a to tam nemam nejake extra zarovky. Dulezite je mit jen ciste lampy. Ubytek svitivosti z duvodu zaspineni je teda extremni, vetsi, nez u meho predchoziho vozu, ktery mel klasicke reflektory s zarovkami H4. Proste H7 v projektoru je tak nejak nachylnejsi na cistotu kryciho skla (on to je teda plast tusim ). Nemam zadne extra zarovky, jsou tam longlife, presne podle predpisu z prirucky. Vidim, jsem viden. Mozna HID sada sviti lip nez origo xenony, podle prispevku zde asi jo . Kazdopadne pokud chce slovek mit klid od policie, musi si koupit origo svetla s xenony a to samozrejme neni cenove dostupne Faktem je, ze dalkova HB3 sviti teda neskutecne dobre, pred autem je snad vic svetla, nez ve dne. Hlavni vyhodu xenonu podle me je jizda v seru, ne ani tak v uplne tme. V seru se mi jezdi lepe s xenonem, nez s halogenem. Ve dne ( ) a v noci je mi to celkem jedno. Asi to je dost subjektivni, ale kdyz tu pisete sve nazory, neodolal jsem a musel jsem prispet se svou troskou do mlyna
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Ono pokud máte ve V50 seřízený čočky, tak je to docela v poho. To je skoro stejný jako originál. Průser jen je, když se HIDka narve do parabol. A V40 má paraboly docela velký. A je pravda to s tou čistotou světel. Mě to taky svítí pěkně, ale běda jak je bordel, to se musí zastavit a umejt. A švestek se nebojíš?? Počkej, mladý táta je policajt a teď to prej příde, HID má už hodně lidí a oni maj teď razantně zvýšit kontroly a prej se zaměří na světla a gumy a věř, že s tvym 8000K si dost nápadnej ikdyž to svítí pěkně....nezbejvá než ti popřát hodně kilometrů bez kontrol....a pokud kontrola tak s někym kdo to nepozná...
-
Offline
- Příspěvky: 546
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
to Flaksy:cistota svetel je jak se tu pise u V50ky opravdu hodne dulezita,kazda kapka spiny fakt dost snizuje ucinnost svetel,bohuzel :idea: Osobne jsem se s tak citlivymi svetly jeste u auta nesetkal Dalsi vec s kterou naprosto souhlasim je vykon dalkacu se zarovkama HB3,nemam tam zadny extra zarovky,ale ten vykon je impozantni jinak kazdopadne diky za tvuj nazor :pij:
to bilej jezdec: jak uz jsem psal,moje cocky byly serizeny hned po montazi a kdyz pominu celkem podstatnou vec "VYHLASKU" nevidim zadny problem v pouziti HID sady lampach s cockami a to i bez nivomatu a ostriku svetel.
Nivomat-automaticky naklapeni svetel neni stejne tak rychly,aby to pri vyjezdu z horizontu neoslnilo protijedouciho ridice.Pri bezne jizde dle me neni nivomat potreba,kdyz jsou svetla serizena (poradne oslnit dokaze i fabka s origo bludickama,ale i MB s origo xenonama)
Ostrik svetel - kdyz je nekdo prase ani ostrik svetel nepomuze jeho svetlum,aby neoslnovali.(tusim,ze ostrik tam musi byt,proto aby nesmeroval paprsky xenonu jinam nez kam patri) ja bez ostriku meju svetla skoro denne
Mozna slovo,ze se nobojim neni uplne vhodny,spis to vidim takhle:lip vidim,takze je mensi riziko,ze nekoho prejedu,prehlidnu,neuvidim vcas tatacku atp.. za moje lepsi podminky pri jizde v noci nidko nijak netrpi ani mnou neni omezovan to jen ja mohu byt pokutovan a mozna i bodovan soudruhy,coz mi logicky prijde nefer,ale toto riziko mi nedela problem kazdy den podstupovat.V pripade,ze dostanu flastr,H7 zpatky davat urco nebudu.Mlady tatovi renkni jak vypada moje auto treba,kdyz me chyti dostanu slevu
to bilej jezdec: jak uz jsem psal,moje cocky byly serizeny hned po montazi a kdyz pominu celkem podstatnou vec "VYHLASKU" nevidim zadny problem v pouziti HID sady lampach s cockami a to i bez nivomatu a ostriku svetel.
Nivomat-automaticky naklapeni svetel neni stejne tak rychly,aby to pri vyjezdu z horizontu neoslnilo protijedouciho ridice.Pri bezne jizde dle me neni nivomat potreba,kdyz jsou svetla serizena (poradne oslnit dokaze i fabka s origo bludickama,ale i MB s origo xenonama)
Ostrik svetel - kdyz je nekdo prase ani ostrik svetel nepomuze jeho svetlum,aby neoslnovali.(tusim,ze ostrik tam musi byt,proto aby nesmeroval paprsky xenonu jinam nez kam patri) ja bez ostriku meju svetla skoro denne
Mozna slovo,ze se nobojim neni uplne vhodny,spis to vidim takhle:lip vidim,takze je mensi riziko,ze nekoho prejedu,prehlidnu,neuvidim vcas tatacku atp.. za moje lepsi podminky pri jizde v noci nidko nijak netrpi ani mnou neni omezovan to jen ja mohu byt pokutovan a mozna i bodovan soudruhy,coz mi logicky prijde nefer,ale toto riziko mi nedela problem kazdy den podstupovat.V pripade,ze dostanu flastr,H7 zpatky davat urco nebudu.Mlady tatovi renkni jak vypada moje auto treba,kdyz me chyti dostanu slevu
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Janý, já mu to vyřídim...žádný volva ať nestaví. Jo a to automatický sklápění světel se neděje za jízdy,ale jenom při změně zatížení auta....jo a nemyslim, že by ten zákaz HID xenonů byl špatnej. Naprosto s tim souhlasim a flastr bych dal daleko větší...On totiš neni každej takovej jako ty(čočky, seřízená a čistá světla), ale je plno joudů, co by to narvali do neseřízenejch parabol, aby líp viděli a vůbec by je nezajímalo, že ti co jedou v protisměru vidí hovno a na silnicích bychom se postříleli...
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Vzpomněl jsem si na tento článek: http://auto.idnes.cz/xenony-pro-skoda-rapid-0ba-/automoto.aspx?c=A130530_154804_automoto_fdv
Co když by HID sada byla tedy do 2000lm, pak by mhla být teoreticky homologována pro čočky a nemusela by být přítomná nivelace a ostřik (který teda osobně považuji za nesmysl, stírač podle mě pomůže, ostřik je jen bordel k bordelu) ?
Co když by HID sada byla tedy do 2000lm, pak by mhla být teoreticky homologována pro čočky a nemusela by být přítomná nivelace a ostřik (který teda osobně považuji za nesmysl, stírač podle mě pomůže, ostřik je jen bordel k bordelu) ?
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
to zní hodně zajímavě, ale jestli vlbec HID popř xenon s 2000lm seženeš
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
no mám 1200lm bludičku na biku, určený je to na ježdění po tmě v lese, ve městě a na silnici se to musí stáhnout na nejnižší mód, ale dá se sehnat i varianta 2000lm. 1 x-cree dioda myslim, nic by to nežralo a v čočce by to svítilo...myslím dobře, už tohle je lepší než některý autaNosound89 píše:to zní hodně zajímavě, ale jestli vlbec HID popř xenon s 2000lm seženeš
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
pokud to jde sehnat jen jako LED tak asi neschváleno pro provoz na pozemních komunikacích...
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Este povedz ze si to kupil z DX-u za 15€Bezpřezdívky píše:no mám 1200lm bludičku na biku, určený je to na ježdění po tmě v lese, ve městě a na silnici se to musí stáhnout na nejnižší mód, ale dá se sehnat i varianta 2000lm. 1 x-cree dioda myslim, nic by to nežralo a v čočce by to svítilo...myslím dobře, už tohle je lepší než některý autaNosound89 píše:to zní hodně zajímavě, ale jestli vlbec HID popř xenon s 2000lm seženeš
Ja mam nieco obdobne na bicykli ale len 1200lm, tak som kupil rovno dve a este aj celovku ta ma tiez 1200lm, ked idem v noci niekde kde je fest tma. V meste celovku mam vyplu a idem len na jedno svetlo aby som videl a aby bolo vidiet mna a snazim sa neoslnovat nikoho.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
jj, cena podobná jinak C30 - vyčištěny čočky plus 4300K HID,nikdo si nestěžoval a funguje to, konečně vidím (obecně cestuju rád za tmy)
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
S/V40/V50 - xenony - centrální téma
Dat to sem ten problém, co jsem koupil volvo v50 2004 2.0D. Mam tam xenony ale jednak sviti dost slave, mozna stare výbojky uz tak jednak sviti strasne nizko takze uz tak je videt prd. je to moje první auto s xenonama takze nevim jak to presne funguje. když jsem videl třebas octaviku na parkovisti nastartovat seřídilo mu t hned svetla, deje se něco podobného i u volva ? pac jsem nic takového nespozoroval ? Pak ještě dve otázky at nezakladam sto temat kdyby někdo vedel. Mel bych mit nejakou vyssi vybavu Poradi někdo jak zjistit jestli mam elektricky sklopna zrcátka ? Pac co jsem zkousel podle navodu ze by se měli podrzet ty dve tlačítka na serizovani zrcátek pravo/levo tak se nic nedeje. A poslední otázka cim by mohlo byt ze mi nevyjizdeji odstrikovace na svetla, jsou t am a ano koukal jsem ze by měli vyjizdet jen v určitých cyklech ? Diky za pripadne odpovedi.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé