Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Drtic »

Tak jsem dnes zjistil, ze mam na V6 vodu v oleji. Pevne doufam, ze jen ofuklo tesneni pod hlavou.
MjAuto mi nabizi tyhle vyrobce tesneni: Ktereho mi pani mechanici poradi, abych to za pul roku neparal znovu?

Ajusa
Elring
Glaser
Goetze /4x drazsi nez Ajusa/
Victor Reinz
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od karelvolvo »

Tak Ajusa bych rovnou vyškrt ze seznamu. Ajusu jsem koupil na 340D za nějakých 300kč vydrželo to 20tkm Pak jsem dal Victora byl teda nějak přes 1000kč a najel 220tkm auto jsem zvrakoval motor šlapal teď odpočívá v garáži
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Sarkasmic »

též bych zvolil viktora...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14260
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od raolsa »

Jj Viktora (lepší) nebo Elring (taky dobré zkušenosti).
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1297
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od LUBOŠ »

Viktor
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

GDPR_user

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od GDPR_user »

Osobně používám do benzínových aut Ajusu a bez problémů.Do dieselů jedině celoplech.Jinak Goetze je asi špička,u Reinze jsem měl jednu reklamaci,ale mohlo to vzniknout špatným skladováním.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od jarek.krizan »

Zhruba to co píše Martin. U Viktora párkrát problém s balením a poškozením. ( asi mají mizerný sklad, jinak není problém ) Jinak Goetze ( zatím žádný problém, mimo ceny ), Elring ( pozor, tady bývá někdy rozdíl ve zpracování a kvalitě podle původu ) a Ajusa ( platí to co pro Elring )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Drtic »

Tak jo, ted bych klidne volil i Viktora, jenze neni nahodou u tesneni pod hlavu rozhodujici jeho tloustka?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm

Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:Tak jo, ted bych klidne volil i Viktora, jenze neni nahodou u tesneni pod hlavu rozhodujici jeho tloustka?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm

Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?
Hrubka sa voli podla toho ci je hlava zbrusovana alebo nie. Teoreticky ak by si dal tenke tenenie na zbrusenu hlavu, moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x
Ale exaktne rozmery neviem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x
Stejne resi B280 a tam to visi na retezu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Sergej píše:moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x
Stejne resi B280 a tam to visi na retezu.
Toz ale to bol len priklad.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Drtic »

Asi nakonec objednam tohle:
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/50062/nm/Volvo_760_V6_Cylinder_Head_Gasket_Kit_1983_1990_Reinz_/category_id/121
Vyjde to levnejc nez u nas a bude to rychlejsi. Dnes jsem psal do mjauto a dodaci doba na Viktora 4-5tydnu..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Drtic »

Navic to asi budu objednavat, az to rozeberu a uvidim, jestli neni potreba vymenit nejakej ten ventil atd...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Sergej »

Mate niekto skusenosti s Glaser ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od GDPR_user »

Sergej píše:Mate niekto skusenosti s Glaser ?
Vše jsou jen standardní těsnění,tzn klingerit a kov.Do turbíny bych to už nedal.

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Sergej »

martinopel píše:
Sergej píše:Mate niekto skusenosti s Glaser ?
Vše jsou jen standardní těsnění,tzn klingerit a kov.Do turbíny bych to už nedal.
Kym budu tie od teba, tak nepoladene to vydrzi. To mi pripomina, ze Ti musim poslat muster.
Druha vec, ze asi by chcelo skontrolovat rovinnost bloku a to nemam kde ani cim. A Fibrove tesnenie nie je take haklive na rovinnost.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Čahoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Čahoun »

Sergej píše:.......moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna :x .......
Mě se B 230K potkal!!!!! Servisák bývalého majitele tvrdil že se nepotká, v servisu v Zadaru tvrdili, že stačí řemen, že se nepotká, často tenhle názor slyším i jinde, ale mě se prostě potkal. Prasknul řemen a pět ventilů se ohnulo, jeden sací a všechny výfukové. Takže ta "nestretnutelnost" nemusí být stoprocentní!!
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12909
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od Urvanej »

Čahoun: hele, pokud někdo srovná=sníží hlavu, zaškrábe blok, dá jinou vačku s většim zdvihem, nižší těsnění... taxe potkat může. Ale origo motor, na kterej neni šáhnuto, se prostě nepotká. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Čahoun: hele, pokud někdo srovná=sníží hlavu, zaškrábe blok, dá jinou vačku s většim zdvihem, nižší těsnění... taxe potkat může. Ale origo motor, na kterej neni šáhnuto, se prostě nepotká. :-)
100% souhlas s uřvaným.

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé