aké všetky motory sa montovali do s80??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
aké všetky motory sa montovali do s80??
nikde neviem nájsť seriózny prehľad..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
aké všetky motory sa montovali do s80??
Podle ceníku modelovýho roku 2006:wickey píše:nikde neviem nájsť seriózny prehľad..
2.4
2.4i
2.0T
2.5T
T6
D5
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
kdysi dřív taky 2,5 TDi od VW gruppe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
uhm, diq, zaujimaju ma hlavne starsie - od zaciatku vyroby - cca 98, 99 - znama rozmysla nad slusnym autom a S80 bola vzdy jej sen..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žilina
-
Offline
- Příspěvky: 644
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
spis bych rekl ze B5252S a B5254Sloskut píše:To je 2,4 103kW motor B5244S2, a 125kW motor B5244S. Rozdíl asi bude jenom v řídící jednotce.ypsi píše:Aky je rozdiel medzi 2,4 a 2,4i ??? (ze by karbec a striekacka![]()
)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 644
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Se hned ne...čertiHonza píše:Děláš ze mě blbce? Myslíš že neumim opsat pár čísel.Schumi_01 píše: to by mělo být 2,4i (170 PS) a 2,4T (200 PS) jestli mě mé znalosti neklamou


_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
No řekl bych že ne. Motory pro atmosférický 2,4 se označují B5244. Možná nějaká mimoevropská verze - nevím. Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.bidak píše:spis bych rekl ze B5252S a B5254Sloskut píše: To je 2,4 103kW motor B5244S2, a 125kW motor B5244S. Rozdíl asi bude jenom v řídící jednotce.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Už třeba jen kvůli jiný konstrukci rozvodů do 1999 výměna do 120 tis.km od modelového roku 2000 kromě prvních výměna ve 150 tis.km.Roj píše:Proč?loskut píše: Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plynloskut píše:Už třeba jen kvůli jiný konstrukci rozvodů do 1999 výměna do 120 tis.km od modelového roku 2000 kromě prvních výměna ve 150 tis.km.Roj píše: Proč?
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce?black hawk píše:konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plynloskut píše: Už třeba jen kvůli jiný konstrukci rozvodů do 1999 výměna do 120 tis.km od modelového roku 2000 kromě prvních výměna ve 150 tis.km.

_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žilina
Ze by zbytocne predimenzovali konstrukciu rozvodov?loskut píše:Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce?black hawk píše:konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plyn

Apropo: motor oznaceny T6 je vlastne aky?
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Octavia Scout '24
Ex.Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Octavia Scout '24
Ex.Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
žádná zmněna tam neni.řemen stejnej,kladky taky,vodní pumpa taky.a jen pro tvoji informaci všechny benzíny od roku 99 maj intervali 150 nebo 160 000 nebo 165 000.podle typu.a dieseli D5 taky.jediný co se od roku 99 zmněnilo že maj variabilní časování rozvodů.tak jen tak pro srovnání.V40r.v.98 má řemen ve 120000 a V40 r.v.2000 ho má ve 150000,ale řemen je stejnej.jediný co je jiný tak 2000 má variabilní časování rozvodůloskut píše:Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce?black hawk píše:konstrukce rozvodů je stejná jen protáhli interval.a oprvadu jsou to motory B5244 atmosférycké.jeden slabší a druhej silnější.jak už zde bylo napsáno.desetiventili už se nedělaj.ještě tam dávaj 2.9 atmosféra,2.4 plyn
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
omlouvam se, nevedel jsem, ze z 2,5 udelali 2,4loskut píše:No řekl bych že ne. Motory pro atmosférický 2,4 se označují B5244. Možná nějaká mimoevropská verze - nevím. Ale spíš než čísílka bych vybíral alespoň od modelu 2000 výš.bidak píše:
spis bych rekl ze B5252S a B5254S

_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Tak jsem koukal na díly rozvodů a máš pravdu, fakticky jsou stejný... To by mě zajímalo proč pak servisy trvají u modelu do 1999 na výměně ve 120 tkm, a nebo radši ani neblack hawk píše:žádná zmněna tam neni.řemen stejnej,kladky taky,vodní pumpa taky.a jen pro tvoji informaci všechny benzíny od roku 99 maj intervali 150 nebo 160 000 nebo 165 000.podle typu.a dieseli D5 taky.jediný co se od roku 99 zmněnilo že maj variabilní časování rozvodů.tak jen tak pro srovnání.V40r.v.98 má řemen ve 120000 a V40 r.v.2000 ho má ve 150000,ale řemen je stejnej.jediný co je jiný tak 2000 má variabilní časování rozvodůloskut píše: Hmm,jak mohli protáhnout interval bez změny konstrukce?

_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé