sice se mi libi ten "druhej nadech" motoru, ale nerad bych neco dokurvil

Jak pise Filip..::Philip::.. píše:tak to je pekne nestandardni, kdyz ve 2800 uz ma kroutak ustopovat
....Pavluňa píše:btw: si zacinam myslet,ze to nebyl az tak dobrej kup.......
staci kdyz tolik nebudes hulittymon píše:je to tak brutalni cuknuti s celym autem, ze me to v tu chvili zarve do sedacky
MarekV píše:mozno odjazdil uz dost km, auto overilo, ze je zrucny sofer a spustilo mu mod bi-turbo
tymon píše:MarekV píše:mozno odjazdil uz dost km, auto overilo, ze je zrucny sofer a spustilo mu mod bi-turbo
chm chm.... tak ze bych tam mel taky T4 co se vydava za 2,0D?dukemb píše:no nevím mně T4 zabírá taky na 2x mírně zabere v 1800ot a v 2500 prijde citelnej kopanec ....akorat mezi tim neni žádný zvolnění
mozno vykon a chovanie benzinu a uspornost ako naftatymon píše:chm chm.... tak ze bych tam mel taky T4 co se vydava za 2,0D?dukemb píše:no nevím mně T4 zabírá taky na 2x mírně zabere v 1800ot a v 2500 prijde citelnej kopanec ....akorat mezi tim neni žádný zvolnění
snad dnes by mi meli rozhwejbat bufika, tak uvidim, jeastli to bude delat i s teplym motorem... porad si myslim, ze to je tou podtlakovou pumpou... protoze za tepla to skoro vubec nedela... cim vetsi je zima a studenej motor, tim je ten kopanec do zad vetsidali píše:Podle mě váznoucí mechanika VNT, případně vadnej ventil kterej naklápění lopatek ovládá. Známýmu něco takovýho dělala D5, mimochodem při tom dvakrát prorvala hadici (což je i u zdravý D5 celkem normální jev). Nakonec musel měnit turbo. Taky říkal, že to jelo jak urvanej vagón.
Jo eště sem zapomněl, taky to můžou bejt boží mlýny
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé