Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem
#1 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
ahoj všem , chci se zeptat, pasuje z V40 r.v 2004 ta nová přístrojovka do r.v 2002 ?
_________________
Volvo V40,1.9 TDI, rv. 2001 (prosinec) ,75 kw
Volvo V40,1.9 TDI, rv. 2001 (prosinec) ,75 kw
#2 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
do 2001 nešla.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#3 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Sedieť nebude pretože má iné a ináč umiestnené konektory. Ale teoreticky by mala sadnúť po mechanickej stránke. Tiež nad tým uvažujem že by som si dal tú z MY2004. Konektory prerobiť je to najjednoduchšie, len neviem zistiť či komunikácia z ostatnými jednotkami je rovnaká.mikacCZ píše:ahoj všem , chci se zeptat, pasuje z V40 r.v 2004 ta nová přístrojovka do r.v 2002 ?
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#4 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
je tu niekdo fundovany na odpoved??
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
fungovat nemůže protože jede po sběrnici kdežto 02´ jede ještě na starej system, CAN si v 02 roku nevymyslíš
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#6 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Edit článku:marra píše:fungovat nemůže protože jede po sběrnici kdežto 02´ jede ještě na starej system, CAN si v 02 roku nevymyslíš
Takže cez CAN BUS prístrojovka v MY2004 nejde. Porovnával som signály na jednotlivých pinoch na konektoroch u MY1999 a MY2004. Keby išla prístrojovka cez CAN BUS boli by tam aj dva piny s popisom CAN H a CAN L, ale chvalabohu tam nie sú. Sedí dokonca poradie pinov (napr. pin č. A13 u MY1999 je kontrolka tempomatu a tak isto je pin č. A13 u MY2004 kontrolka tempomatu). Líšia sa len veľkosťou konektorov (u MY1999 je konektor A 24 pinový a B konektor 24 pinový, U MY2004 je konektor A 22 pinový a konektor B 30 pinový - asi z dôvodu že chceli časom niečo pridať, resp sa táto prístrojovka dávala aj do iných modelov) a umiestnením na prístrojovke. Takže z toho vyplýva že na 99% by to po prerobení konektorov malo fungovať.
Prikladám popis signálov pre MY do 2000 (ďalej je popis aj od 2001) a popis signálov pre MY2004 Chcel som to vyskúšať zatiaľ len bez prerábania konektorov. Napinovať jednotlivé kábliky ku konektorom a takto to spojiť s prístrojovkou. Chcel som si zapožičať túto prístrojovku od člena "nitran" (http://www.volvodiely.sk), ale bohužial má z MY2004 len na diesel a ja mám benzín . Preto sa chcem opýtať či by niekto nezapožičal túto prístrojovku (komu sa vála na regáli a momentálne ju nepotrebuje) na vyskúšanie či to pôjde. Bol by som vďačný a určite aj mnoho ďaľších členov, ktorý by radi pokračovali v omladzovaní svojej S/V40 (kedže sa omladzuje novou maskou, čírimi svetlami, a pod) a toto by bol asi ďalší level. Prístrojovka z MY2003-4 je dizajnovo krajšia a prehľadnejšia - teda aspoň podľa mna.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Pristrojovku zial nemam, ale napadlo ma, ci by sa ti nechcelo porozmyslat nad moznostou mutacie cyklovaca stieracov.S pouzitim novsieho felicia rele... tych pevnych 5 sekund ma fest vytaca
#8 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Tiež ma to vytáča, pozriem aké relé tohto typu sa robí, aké je zapojenie pätice vo S/V40, aby sa nemusela prerábať pätica a aby sa tam vložilo iba to "relé". Pamäťový cyklovač je skvelá vec, mal som ho vo favorite.kwiko píše:Pristrojovku zial nemam, ale napadlo ma, ci by sa ti nechcelo porozmyslat nad moznostou mutacie cyklovaca stieracov.S pouzitim novsieho felicia rele... tych pevnych 5 sekund ma fest vytaca
Tuším som niekde čítal že do staršej V70-ky sedí to z felície.
Ok pozriem schémy, len to nebude hneď pretože som u priateľky a nemam so sebou notebook s VIDou ani knihu od Haynesa.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#9 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
tušim, že je tu někde návod, jak to relé nabastlit i do V40. Bylo to i s obrázkamaspaceball píše: Tiež ma to vytáča, pozriem aké relé tohto typu sa robí, aké je zapojenie pätice vo S/V40, aby sa nemusela prerábať pätica a aby sa tam vložilo iba to "relé". Pamäťový cyklovač je skvelá vec, mal som ho vo favorite.
Tuším som niekde čítal že do staršej V70-ky sedí to z felície.
Ok pozriem schémy, len to nebude hneď pretože som u priateľky a nemam so sebou notebook s VIDou ani knihu od Haynesa.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
#10 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Len tak narýchlo som našiel http://www.aev.cz/pdf/2062.pdf .
Podľa popisu použiteľnosti do aut je tam aj V40-ka.
Podľa popisu použiteľnosti do aut je tam aj V40-ka.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#11 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
tak se omlouvám, asi jsem si to spletl s tim návodem pro V70 (návod jsem nenašel).
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Starsie schemy nemam, ale v roku 2000 to uz riadi centralna jednotka (asi kvoli funkcie skratenia intervalu na 3s pri vyssich rychlostiach) ...Inu schemu nemam, Vidu som odinstaloval - zaberala vela miesta na disku. Haynesa nemam, mam ale odlozene interierove kabelaze z S40 '97,a '98
Rozdiel medzi favo/felda cyklovacom na stary typ a novy typ bol, v podpore funkcie intuitivneho stierania okna po pouziti ostrekovaca. Material co si dodal je na NT.
#13 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Zajtra sa snad k tomu dostanem a pozriem to. Zatial som nemal cas. Ale toto zapojenie by malo byt štandartizované a malo by to byť rovnaké vo všetkých autách, ktoré nemali riadiacu jednotku na cyklovavač (iba relé). Je to aj vidieť s popisu, na aké typy aut sa to dá použiť. Takže si myslím že by to malo ísť, len to ešte preverím. Ide viac-menej len o to či bude sedieť pätica na relé a či je zhodné zapojnie jenotlivých pinov.kwiko píše:
Starsie schemy nemam, ale v roku 2000 to uz riadi centralna jednotka (asi kvoli funkcie skratenia intervalu na 3s pri vyssich rychlostiach) ...Inu schemu nemam, Vidu som odinstaloval - zaberala vela miesta na disku. Haynesa nemam, mam ale odlozene interierove kabelaze z S40 '97,a '98
Rozdiel medzi favo/felda cyklovacom na stary typ a novy typ bol, v podpore funkcie intuitivneho stierania okna po pouziti ostrekovaca. Material co si dodal je na NT.
Síce neviem prečo je v tom technickom liste použiteľnosť pre V40 iba do 12/98 ked riadiaca jednotka bola až od roku 2000 a prečo tam nieje S40.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
tak som trocha pohladal, a haynes ma schemu s relatkom...
Na nete som narazil len na svedsku verziu, ale vysomarit sa z toho da
[img]http://img338.imageshack.us/img338/6159/stierace40.th.jpg[/img]
Asi by to malo byt jedno s tych troch (tusim su tam len dve) pri poistkach
[img]http://img529.imageshack.us/img529/4793/poistky.th.jpg[/img]
EDIT: dnes som pocuvanim zistil, ze rele cyklovaca je pravdepodobne sucastou packy stieracov (ako je to uvedene v scheme).
Na nete som narazil len na svedsku verziu, ale vysomarit sa z toho da
[img]http://img338.imageshack.us/img338/6159/stierace40.th.jpg[/img]
Asi by to malo byt jedno s tych troch (tusim su tam len dve) pri poistkach
[img]http://img529.imageshack.us/img529/4793/poistky.th.jpg[/img]
EDIT: dnes som pocuvanim zistil, ze rele cyklovaca je pravdepodobne sucastou packy stieracov (ako je to uvedene v scheme).
#15 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Tak som sa k tomu konečne dostal. Mám ale jednu dobrú a jednu zlú správu. Tá zlá je, že som sa nikde nemohol dopátrať kde je umiestnené relé cyklovača a aké má zapojenie vývodov. Podľa všetkého je súčasťou páčky ako píšeš kwiko. Pretože označenie v schéme 138 = pravá páčka pre ostrekovanie a stieranie predného a zadného okna. Skúsim dať dole aspoň spodný kryt a pozriem sa na to.
Tá dobrá je, že som porovnal vnútornú schému zapojenia pre pamäťový cyklovač AEV2062 a ten ktorý je momentálne v modeloch S/V40 do roku 1999 vrátane. Schémy sa zhodujú a ide o rovnaký princíp, len ten čo je momentálne v aute má pevne nastavený interval cyklovania. Relé teda cyklovač som označil červeným rámikom, teda ak je tam zvlášť relé a nie je súčasťou dosky plošných spojov. Všetky vývody som označil pre pamäťový cyklovač (neviem ako ich označuje volvo). Ten jeden vývod z otáznikom by nemal ísť von s cyklovača, ale mal by sa spájať s okuhom 15 priamo v cyklovači.
Značenie v schéme (kto nevie po švédsky, ja tiež nie, ale mám haynes v angličtine):
a = spínač na páčke ostrekovač zadného okna / stierač
b = spínač na páčke pre ostrekovač predného skla
c = páčka pre stieranie predného okna
d = cyklovač predného okna
6 = poistková skrinka pri nohách šoféra
141 = motor ostrekovača predného okna
142 = motor ostrekovača zadného okna
143 = motor stieračov preného okna
144 = motor stierača zadného okna
145 = cyklovač zadného okna
To označenie číslami naľavo je pravdepodobne označenie pinov na konektore, ktorý je na páčke pre stierače.
Tá dobrá je, že som porovnal vnútornú schému zapojenia pre pamäťový cyklovač AEV2062 a ten ktorý je momentálne v modeloch S/V40 do roku 1999 vrátane. Schémy sa zhodujú a ide o rovnaký princíp, len ten čo je momentálne v aute má pevne nastavený interval cyklovania. Relé teda cyklovač som označil červeným rámikom, teda ak je tam zvlášť relé a nie je súčasťou dosky plošných spojov. Všetky vývody som označil pre pamäťový cyklovač (neviem ako ich označuje volvo). Ten jeden vývod z otáznikom by nemal ísť von s cyklovača, ale mal by sa spájať s okuhom 15 priamo v cyklovači.
Značenie v schéme (kto nevie po švédsky, ja tiež nie, ale mám haynes v angličtine):
a = spínač na páčke ostrekovač zadného okna / stierač
b = spínač na páčke pre ostrekovač predného skla
c = páčka pre stieranie predného okna
d = cyklovač predného okna
6 = poistková skrinka pri nohách šoféra
141 = motor ostrekovača predného okna
142 = motor ostrekovača zadného okna
143 = motor stieračov preného okna
144 = motor stierača zadného okna
145 = cyklovač zadného okna
To označenie číslami naľavo je pravdepodobne označenie pinov na konektore, ktorý je na páčke pre stierače.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#16 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
hmm, asi tu packu rozoberiem (ked si spomeniem v ktorej je krabici) a pustim sa do toho.
A snad to aj uspesne zlozim.
A snad to aj uspesne zlozim.
#17 Přístrojovka V40,2002, lze vyměnit ?
Ok, a nafoť to. Som strašne zvedavý ako to súdruhovia z Volva vymysleli, alebo to bude nejaký výmysel asi renaultu alebo mitsubishi. Takúto blbosť som od Volva nečakal.kwiko píše:hmm, asi tu packu rozoberiem (ked si spomeniem v ktorej je krabici) a pustim sa do toho.
A snad to aj uspesne zlozim.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 647 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 2 Odpovědi
- 276 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vendy.cz
-
- 37 Odpovědi
- 3700 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 10 Odpovědi
- 827 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 21 Odpovědi
- 4808 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.