Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#1 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Čavte všetci ... Včera večer som išiel z BA do SC večer, zrazu z motora rachot, strata výkonu, zvuky ako ked ked niekto preraduje rýchlosti cez zuby koliesok, motor zdochol a už nenabehol... kamoš ma dotiahol domov, dnes ráno som zhodil kryty a remeň čerpadla bol úplne voľný, napriek tomu, že šponovacie kladky sú úplne dotiahnuté, rozobral som to, nastavil na risky, našponoval.. točí točí, dym ide ale nenaštartuje... na hlavných rozvodch je remeň tiež voľný tak, že ho viem v podstate stiahnuť dole rukou .. čím to je ??? ako sa toto mohlo stať ? čo teraz ? čerpadlo som nastavil na risky a našponoval.. ale kde to mám ešte dotiahnuť ? čo mám ešte nastaviť ? dakujem za každú radu =@
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#2 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Teraz som zistil, že sa zasekla šponovacia kladka rozvodového remena a roztopila sa :evil: .. remeň preskákal o nejaké zuby a modlím sa aby piesty nedomálili ventili ... lebo ak hej tak neviem čo urobím ... nemá niekto na predaj tú šponovaciu kladku ? najlepšie BA, TT, MA, NR a smer GA a SA ? hoci aj použitú zatiaľ aby som to vedel nastaviť a vyskúšať ???? je mi do plaču ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#3 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

Řemen na čerpadle má své základní nastavení na rysky, to ano. Ale pro nastartování to musí být dost přesné, jinak to dělá to, co popisuješ. Takže s ním musíš postupně někam pootáčet, já to dělám tak, že povolím vždy šroub na vačce, o kousek pootočím a zkouším znovu. Posunuj fakt o malé kousíčky, mám tím na mysli třeba o 1/4 zubu. takže tak 3x dopředu a potom 3x dozadu, uvidíš, kde to nastartuje. No a potom se správný předvstřik stejně nastavuje podle diagnostiky, při zahřátem motoru a určité teplotě nafty. Dělá se to přitahováním a povolováním té spodní kladky na řemenu, je tam díra na 6mm imbus. Zároveň musíš ladit i napínací kladku. Takže jestli si to ještě nedělal, nemáš počítač, tak to stejně nenastavíš přesně, ale jen přibližně. Kladku nedávej starší, vůbec byhc raději udělal celé rozvody. Když už se ti zadře jedna kladka, tak bůhví, kdy byly rozvody dělané.
Tohle všechno platí za předpokladu, že ti neskočil ten volný řemen od kliky k vačce. V tu chvíli se ti motor může potkat. Když spadne nebo se protočí řemen na čerpadle, tak ten na to vliv nemá.

Hodně štěstí
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Honza »

Mato.20 píše:Teraz som zistil, že sa zasekla šponovacia kladka rozvodového remena a roztopila sa :evil: .. remeň preskákal o nejaké zuby a modlím sa aby piesty nedomálili ventili ... lebo ak hej tak neviem čo urobím ... nemá niekto na predaj tú šponovaciu kladku ? najlepšie BA, TT, MA, NR a smer GA a SA ? hoci aj použitú zatiaľ aby som to vedel nastaviť a vyskúšať ???? je mi do plaču ...
Pokud řemen přeskákal nějaké zuby tak se to nepokoušej startovat mohl bys to poničit daleko víc. Nejspíš se to už potkalo a tak by bylo záhodno schodit hlavu a zkontrolovat. Dát komplet nový rozvody a doufat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#5 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

takže mám zhodiť hlavu v každom prípade ?????? mňa normálne porazí.. a teraz ked potrebujem auto ako sol kurnik šopa.. nič neviem objednať až do utorka ......... ách bože
Přílohy
DSC02614.jpg
DSC02614.jpg (29.67 KiB) Zobrazeno 2146 x
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#6 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

z akého volva by tam pasovala hlava valcov ? model + rok ? prípadne, je to audi motor nie ? aký mdoel audi mal tento motor ?
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#7 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Honza »

V základu to sice Audi je ale s modifikacema Volvo, na kompaktibilitu by to chtělo někoho znalejšího. Zkus třeba http://www.marra.cz
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#8 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Jean »

Napínací kladku jedině originál. Neoriginály praskají...
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#9 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

nestačí aby bola značková ? lebo nápis volvo nik neuvidí... aj ked BOSCH tiež nik, ale je to asi lacnejšie....
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#10 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

Hele a jseš si jist, že ti to určitě přeskákalo? Byla by teda náhoda kdyby ne, ale když si říkal, že ho stáhneš rukou, ale že je spadlý nebo prověšený si nepsal. Třeba máš malinko štěstí v neštěstí. Rozvody dej určitě nové komplet, doporučuju včetně vodní pumpy. Rozhodně nemusíš kupovat origo Volvo, Volvo si to stejně nevyrábí samo, jen to přebalí do modré krabice a patřičně podraží. Takže když koupíš SKF, či jiného renomovaného výrobce, určitě neuděláš chybu. Praskání vodících kladek je způsobeno jejich neodbornou montáží a to konkrétně jejich přetažením - jsou třeba utáhnout na předepsaný moment. Když už jseš u rozvodů, tak doporučuju zkontrolovat stav té velké kovové řemenice dole na klice a té malé zubaté řemenice. Na té je takový malý zobáček, na kterém dost závisí poloha rozvodů. Ten velký středový šroub je třeba utáhnout na dost veliký moment (hodnotu si nepamatuju).

Ale opakuju, že tohle všechno není tak na domácí kutění, nevím jak jseš na tom ...


Jo a neřeš jinou hlavu, bůhví co bys koupil. Té tvojí bude kdyžtak stačit vyměnit pár ventilů, přebrousit a nejlépe, když už bude třeba dole, tak udělat simerinky ventilů. Vyjde to levněji, než jiná hlava.
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#11 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od selap »

A taky můžeš mít kliku a po výměně rozvodů zjistíš,že tomu nic není.......na co stahovat kalhoty když brod je v nedohlednu.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#12 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od doktor »

tenhle motor měl tušim i VW transporter, ale všechny TDi do r 2000 v S/V70 a 850 mají tento motor.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#13 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Jean »

Gabe píše:Hele a jseš si jist, že ti to určitě přeskákalo? Byla by teda náhoda kdyby ne, ale když si říkal, že ho stáhneš rukou, ale že je spadlý nebo prověšený si nepsal. Třeba máš malinko štěstí v neštěstí. Rozvody dej určitě nové komplet, doporučuju včetně vodní pumpy. Rozhodně nemusíš kupovat origo Volvo, Volvo si to stejně nevyrábí samo, jen to přebalí do modré krabice a patřičně podraží. Takže když koupíš SKF, či jiného renomovaného výrobce, určitě neuděláš chybu. Praskání vodících kladek je způsobeno jejich neodbornou montáží a to konkrétně jejich přetažením - jsou třeba utáhnout na předepsaný moment. Když už jseš u rozvodů, tak doporučuju zkontrolovat stav té velké kovové řemenice dole na klice a té malé zubaté řemenice. Na té je takový malý zobáček, na kterém dost závisí poloha rozvodů. Ten velký středový šroub je třeba utáhnout na dost veliký moment (hodnotu si nepamatuju).

Ale opakuju, že tohle všechno není tak na domácí kutění, nevím jak jseš na tom ...


Jo a neřeš jinou hlavu, bůhví co bys koupil. Té tvojí bude kdyžtak stačit vyměnit pár ventilů, přebrousit a nejlépe, když už bude třeba dole, tak udělat simerinky ventilů. Vyjde to levněji, než jiná hlava.
Volvo si ty kladky nevyrábí samo. Vyrábí je Litens Kanada, ale existují 2 provedení, které na první pohled téměř nejdou rozeznat. Přebalovači pak dodávají obě možnosti pod jedním číslem. Samozřejmě můžeš mít štěstí. Pokud nemáš, tak i když ji správně namontuješ, tak praskne. Pokud koupíš Volvo, dostaneš tu správnou a funguje. Ten šroub na klice je také dobré vyměnit. Ale jinak si to dělejte jak chcete. Třeba to vyjde i s tou kladkou z druhovýroby...
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#14 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

Budu mluvit jen za sebe. Já nikdy nekupoval originál, jen SKF a nikdy mi nepraskla a nikdy se mi žádný auto nepotkalo. Nemluvím o svém autě, ale o spoustě zákaznických. A otázka: kde se dělají vodní pumpy, myslím teď třeba na B5244T, D5444T, apod... ?
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#15 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od eLzyx »

origo vodní pumpa je AISIN (sundáno z V40 B4204T3 a B5244T3 obojí rv 2001).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#16 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

remen nespadol.. bol stále na koelsách, ale véééľmi volný ... najprv kúpim iste len rozvody, urobíme ich s mechanikom a potom dá on dole veko ventilov a on vidí či sú alebo nie sú ohnuté,

pár sekund išiel taký škrkot z motora, ako ked chceš preradiť rýchlosť ale ide to zub na zub ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#17 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

několikrát, kdy nebyla po ruce SKF vodní pumpa jsem kupoval origo (Auto Hase), od objednání do druhého dne a po otevření "made in Czech republic"

Jinak motory se dávali někdy asi od ´95 do VW T4 Transporter/Caravelle/Multivan, Audi A6 a i jedny z prvních A8, Volva 850, S/V70 I/II i S80 a dál nevím


Držím palce s tím, aby to nebylo potkané, ikdyž tenhle motor k tomu má dost blízko. Ikdyby vám to nestartovalo, můžete mít jen špatně postavené čerpadlo. Zda-li je to potkané bych kontroloval změřením kompresí. Jak se to nastavuje víte? Klika se staví podle okénka na převodovce (zespodu auta), kde je vidět na setrvák, na kterém je ryska oproti rysce na obalu převodovky. A na naštelování vačky je třeba sundat to víko a zadní kolo vačky, které honí řemen. Zezadu vačky je zářez, který musí být zároveň s hranou hlavy tak, aby ti tam zapadlo pravítko - třeba šuplera pokud nemáte přípravek. Pak napnout řemen, protočit a zkontrolovat znovu. Pak nasadit to vrchní kolo, dotáhnout těsně tak, aby se protáčelo na vačce. Nandat a napnout řemen, potom otáčet čerpadlem až se dostaneš na rysku a v tu chvíli utáhnout ten centrální šroub na vačce. A máš postavený rozvody (+/- přibližně, zbytek na počítači)
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#18 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od eLzyx »

Gabe píše:několikrát, kdy nebyla po ruce SKF vodní pumpa jsem kupoval origo (Auto Hase), od objednání do druhého dne a po otevření "made in Czech republic"
http://www.aisin.co.cz :wink:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#19 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

:D no a mám vysvětlení
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#20 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Len mi nejde do hlavy prečo k tomu došlo tak náhle a potichu ... nikdy som nepočul žiadny hluk, piskot kladky, milionkrát som po dlhej jazde napr 50 km v kuse otvoril po zastavení kapotu, necítil som žiadny zápach gumy, plastu atd.. proste nič tomu nenapovedalo a zrazu toto ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#21 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od dali »

Když to tak čtu...co říkáte na sadu rozvodů Bosch a vodní pumpu Bugatti? Mám to teď v autě... bylo to tak, že jsem chtěl komplet SKF, ale kamarád co má autodíly na to neuměl udělat cenu, tak řek že mi najde něco co je kvalitní a má na tom zajímavej nákup... druhej den jsem musel jet pryč... a třetí den mi volal, že díly přišly....jelikož se mi od řemene čerpadla ozývaly šustivý zvuky a mechanik řek, že mi to ten samej den udělá, vzal jsem to...Měnil se s tím i drážkovanej řemen, komplet kladky, velká odpružená řemenice na klice a šroub....

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 247
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Bydliště: Trenčín

#22 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Johnny55 »

Na tuto sponovaciu kladku ma upozornoval mechanik, ze je to proste vec, ktora ta nijako neupozorni ze je zla. Je tam vraj nejaka pruzina ci co a ta ked praskne je konec...Ak som tomu teda dobre pochopil, lebo vtedy sa uvolni remen a preskoci.
Drzim palce aby si nemal naburany motor...Tusim na niektorych autach sa dokonca ked prdli rozvody nikdy nestretli ventily s piestami..ale to uz neviem na com to bolo
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#23 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

Johnny55 píše:Na tuto sponovaciu kladku ma upozornoval mechanik, ze je to proste vec, ktora ta nijako neupozorni ze je zla. Je tam vraj nejaka pruzina ci co a ta ked praskne je konec...Ak som tomu teda dobre pochopil, lebo vtedy sa uvolni remen a preskoci.
Drzim palce aby si nemal naburany motor...Tusim na niektorych autach sa dokonca ked prdli rozvody nikdy nestretli ventily s piestami..ale to uz neviem na com to bolo
red blok :ROFL:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#24 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od eLzyx »

Johnny55 píše:Tusim na niektorych autach sa dokonca ked prdli rozvody nikdy nestretli ventily s piestami..ale to uz neviem na com to bolo
třeba opel motor C16NZ (1.6 benzin 8 ventil). Osobně vyzkoušeno.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#25 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

dali píše:Když to tak čtu...co říkáte na sadu rozvodů Bosch a vodní pumpu Bugatti? Mám to teď v autě... bylo to tak, že jsem chtěl komplet SKF, ale kamarád co má autodíly na to neuměl udělat cenu, tak řek že mi najde něco co je kvalitní a má na tom zajímavej nákup... druhej den jsem musel jet pryč... a třetí den mi volal, že díly přišly....jelikož se mi od řemene čerpadla ozývaly šustivý zvuky a mechanik řek, že mi to ten samej den udělá, vzal jsem to...Měnil se s tím i drážkovanej řemen, komplet kladky, velká odpružená řemenice na klice a šroub....
po skusenosti s talianskymi priemyselnymi vyrobkami vo vseobecnosti- od vodarenskych ventilov az po moju IFA vodnu pumpu by som uz inu vodnu pumpu ako original alebo kopiu Skandix nedal. Ono rozoberat relativne nove rozvody kvoli vysypanej pumpe je :O:
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“