Druhy automatů u V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
Druhy automatů u V70
Ahoj všeci,
mám otázku. U V70 r.v. 2003 se jak jsem zatím viděl montují 2 druhy automatických převodovek. Jedna s řazením stupňů a druhá spozicemi + a -. A já bych chtěl vědět kolika stupňové jsou a která je lepší.
Díky moc.
Jo a na fóru jsem nic kloudného nenašel.
mám otázku. U V70 r.v. 2003 se jak jsem zatím viděl montují 2 druhy automatických převodovek. Jedna s řazením stupňů a druhá spozicemi + a -. A já bych chtěl vědět kolika stupňové jsou a která je lepší.
Díky moc.
Jo a na fóru jsem nic kloudného nenašel.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Druhy automatů u V70
5-rýchlostné a tá + a - (Geartronic) je lepšia
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Druhy automatů u V70
Netvrdil bych, že Geartronic je lepší.Ortový píše:5-rýchlostné a tá + a - (Geartronic) je lepšia
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Druhy automatů u V70
Prečo ?
Veď možnosť manuálneho radenia rýchlostných stupňov dáva výhodu Geartronicu.
Veď možnosť manuálneho radenia rýchlostných stupňov dáva výhodu Geartronicu.
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Druhy automatů u V70
kym to funguje tak urcite je to vyhoda, ale len kym to fungujeOrtový píše:Prečo ?
Veď možnosť manuálneho radenia rýchlostných stupňov dáva výhodu Geartronicu.

je to nadradena funkcia, no zrejme ta to vramci nejakej ochrany nepusti mimo povolene hodnoty, na S80 T6 som sa snazil v kopci podradit manualne o dva kvalty ale zafungovalo to az o nejake 2-3sekundy ked to jednotka uznala za vhodne
Za riziko a hriech by to ale stalo este viac keby bol ten selespeed pod volantooom jak sa patri

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Druhy automatů u V70
Vysoká poruchovost, nákladné opravy a že by to řadilo nějak ideálně, to zrovna neřadí. Tzn. dlouhá prodleva a v městském provozu nic moc. Vyzkoušej a uvidíš. Teorie a skutečnost se někdy dost rozchází.Ortový píše:Prečo ?
Veď možnosť manuálneho radenia rýchlostných stupňov dáva výhodu Geartronicu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Druhy automatů u V70
Tedy nechci vám do toho mluvit, ale ve V70 2003 je to stále jedna převodovka. Rozdíl je jen v kabeláži, jednotce a řadící páce. Průběh řazení není ideální, ale mnohdy se hodí, pokud si člověk může sám určit, kterou rychlost zařadí. Na druhou stranu to ani není nezbytné. Dle vkusu každého soudruha...
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Druhy automatů u V70
jarek.krizan píše:Vysoká poruchovost, nákladné opravy a že by to řadilo nějak ideálně, to zrovna neřadí. Tzn. dlouhá prodleva a v městském provozu nic moc. Vyzkoušej a uvidíš. Teorie a skutečnost se někdy dost rozchází.Ortový píše:Prečo ?
Veď možnosť manuálneho radenia rýchlostných stupňov dáva výhodu Geartronicu.
no, v spojitosti s D5 v meste som zásadnejší problém nebadal,je pravda,že sa niekedy nevie rozhodnúť medzi 3 a 4,ale dá sa
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Druhy automatů u V70
Taky už jsem slyšel, že klasickej automat funguje líp než geartonic. Sekvenční řazení jsem si vyzkoušel jen u skútra a tam je to jen taková hračička k ničemu, kterou vyzkoušíte a pak to zas přepnete na automat a už napořád....Jiný kafe je údajně dvouspojková sekvenční převodovka, ta se ale u Volva vyskytuje jen v derivátech Focuse. Nevím ale jak si stojí z pohledu servisáků.
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Druhy automatů u V70
inak naco je dobry automat s moznostou radenia? ked chcem automat, tak asi preto aby som mackal len plyn a brzdu a krutil tym koleckom. ak by som chcel miesat varechou tak si kupim manual.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Druhy automatů u V70
lucki, to sa mylis, automat je velmi pohodlny do mestskej prevadzky a zacp. zaroven by potesila ale aj moznost si volit stupne podla potreby.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Druhy automatů u V70
zober si takú jazdu z kopca - navolíš manuálny režim a brzdíš krásne motorom,brzdy si oddýchnu,RJ dáva pozor,aby si nepretočil motor,proste paráda... 

_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
Druhy automatů u V70
No kamarád má Oktávku v automatu a to +/- využívá on automat vždycky neředí ideálně pro danou situaci.
Jo a ještě jedna otázka: geartronic není dvouspojkový ?
Jo a ještě jedna otázka: geartronic není dvouspojkový ?
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Druhy automatů u V70
Brždění z kopce mě zajímá...volvo automat jsem měl půjčený max na den takže o něm skoro nic nevím. Svého času jsem občas jezdil Audi A6 3.0i kde automat po chvilce jízdy s nohou na brzde sám podřadil a začal brzdit motorem...tohle volvo neumí?
L
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Druhy automatů u V70
Jean píše:Tedy nechci vám do toho mluvit, ale ve V70 2003 je to stále jedna převodovka. Rozdíl je jen v kabeláži, jednotce a řadící páce. Průběh řazení není ideální, ale mnohdy se hodí, pokud si člověk může sám určit, kterou rychlost zařadí. Na druhou stranu to ani není nezbytné. Dle vkusu každého soudruha...

Naposledy upravil(a) eLzyx dne 29 říj 2010 12:57, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Druhy automatů u V70
umí, ale že by to bylo po chvilce ... to se říct nedá. Samozřejmě je otázka jak má každej nastavenou tu chvilku. Pro mě je 5 vteřin rozmýšlení automatu dloooooouhá dobaLukaso píše:Brždění z kopce mě zajímá...volvo automat jsem měl půjčený max na den takže o něm skoro nic nevím. Svého času jsem občas jezdil Audi A6 3.0i kde automat po chvilce jízdy s nohou na brzde sám podřadil a začal brzdit motorem...tohle volvo neumí?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Druhy automatů u V70
Ahoj,
shodou okolností mám dva automaty, oba r.v. 2002, oba Aisin Warner AW50-55 - jeden je s +/-, druhý má páku PRND43L. Oba mají mít jen a výhradně olej ATF3309. Jen to někteří tzv. "specialisté" neví (jako např. KAPS v Kojetíně). Také mnozí neví, jakým způsobem se olej mění, ale to je jiné téma.
U obou modelů jsem si musel přečíst manuál, k čemuže ty další stupně jsou a jejich význam jsem rázem zapomněl. Používám P, R a D (maximálně v zimě režim W) a víc neřeším (a užívám si pohodu). Žádné táhlé alpské stoupání a klesání v okolí nemám, tak co. Z logiky věci mi příjde nesekveční řazení (PRND43L) logičtější - vlastně jen omezuje nejvyšší zařaditelný rychlostní stupeň. Když chci míchat fofrklacem, nebudu si kupovat automat, ale manuál. Proto mám oba automaty
Pavel
shodou okolností mám dva automaty, oba r.v. 2002, oba Aisin Warner AW50-55 - jeden je s +/-, druhý má páku PRND43L. Oba mají mít jen a výhradně olej ATF3309. Jen to někteří tzv. "specialisté" neví (jako např. KAPS v Kojetíně). Také mnozí neví, jakým způsobem se olej mění, ale to je jiné téma.
U obou modelů jsem si musel přečíst manuál, k čemuže ty další stupně jsou a jejich význam jsem rázem zapomněl. Používám P, R a D (maximálně v zimě režim W) a víc neřeším (a užívám si pohodu). Žádné táhlé alpské stoupání a klesání v okolí nemám, tak co. Z logiky věci mi příjde nesekveční řazení (PRND43L) logičtější - vlastně jen omezuje nejvyšší zařaditelný rychlostní stupeň. Když chci míchat fofrklacem, nebudu si kupovat automat, ale manuál. Proto mám oba automaty

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Druhy automatů u V70
ja sa s "fofrklackem" nehrám, jazdím stále s D,len keď viem,že je dlhšie klesanie,používam manuálny režim,ktorý mi šetrí peniaze a prečo nie ? keď túto možnosť moje auto poskytuje
zober si Donovaly,smerom od Ružomberka kopec vybehneš na D,hore kamión,ktorý schádza do B.Bystrice pekne pomaličky,lebo je naložený jak sviňa,čo spravíš ?,budeš 10 km schádzať na brzdách ?,práskneš tam manuálny režim a pekne brzdím motorom....a takých horských prechodov je u nás niekolko,bývam v Handlovej,smerom na ZH je tiež podobný prechod,len v menšom vydaní,takže pre mňa je manuálny režim super vec
ďakujem za pozornosť a Volvu zdar!
Vlasto
zober si Donovaly,smerom od Ružomberka kopec vybehneš na D,hore kamión,ktorý schádza do B.Bystrice pekne pomaličky,lebo je naložený jak sviňa,čo spravíš ?,budeš 10 km schádzať na brzdách ?,práskneš tam manuálny režim a pekne brzdím motorom....a takých horských prechodov je u nás niekolko,bývam v Handlovej,smerom na ZH je tiež podobný prechod,len v menšom vydaní,takže pre mňa je manuálny režim super vec
ďakujem za pozornosť a Volvu zdar!
Vlasto
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Druhy automatů u V70
No ano, to je přesně to, co jsem se dočetl v návodu. Resp. auto motorem brzdí i na D, ale na nejvyšším vhodném převodovém stupni (co jezdím z kopečka, tak na 5-ce a ta zase moc nebrzdí). Proto ty stupně 43L se v případě většího dolů-kopce dobře hodí. Sekvencí +/- lze pak v zásadě docílit téhož.Ortový píše:ja sa s "fofrklackem" nehrám, jazdím stále s D,len keď viem,že je dlhšie klesanie,používam manuálny režim,ktorý mi šetrí peniaze a prečo nie ? keď túto možnosť moje auto poskytuje
zober si Donovaly,smerom od Ružomberka kopec vybehneš na D,hore kamión,ktorý schádza do B.Bystrice pekne pomaličky,lebo je naložený jak sviňa,čo spravíš ?,budeš 10 km schádzať na brzdách ?,práskneš tam manuálny režim a pekne brzdím motorom....a takých horských prechodov je u nás niekolko,bývam v Handlovej,smerom na ZH je tiež podobný prechod,len v menšom vydaní,takže pre mňa je manuálny režim super vec
ďakujem za pozornosť a Volvu zdar!
Vlasto
"Hraním" si s fofrklackem jsem přesně myslel to, že bych stupně přehazoval +/- za normální jízdy -> tedy sekvenčním řazením. Tomu nějak nemohu zatím najít logiku.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Druhy automatů u V70
Jenže právě ta elektronika umožňuje lidem i zařazení rychlostí, které by v danou chvíli sama jednotka nevyužila. Jinak řečeno, převodovka za to nemůže ( i když čím je složitější, tím náchylnější na závady ), můžou za to lidi co si s tím hrajou. Proč by jinak právě převodovky s možností manuální volby byly daleko dříve zralé na GO, než ty jednodušší. Proč je tam teda větší opotřebení měniče a lamel ?eLzyx píše:Jean píše:Tedy nechci vám do toho mluvit, ale ve V70 2003 je to stále jedna převodovka. Rozdíl je jen v kabeláži, jednotce a řadící páce. Průběh řazení není ideální, ale mnohdy se hodí, pokud si člověk může sám určit, kterou rychlost zařadí. Na druhou stranu to ani není nezbytné. Dle vkusu každého soudruha...taky jsem si říkal, kde by Volvo vzalo jinou almaru. Všechno to jsou Aisin-Warner AW50-55, rozdíl je opravdu jen v ovládací elektronice. Tak nechápu jak může být ta bez možnosti manuálního řazení lepší a dokonce servisně míň náročná. Jarku nepleteš si to s 4q automatkou u T6 v S80?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: melnik
Druhy automatů u V70
Geartronic je adaptabilní, takže se přispůsobuje řidičově stylu jízdy.
_________________
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Druhy automatů u V70
To by, podle manuálu, měla být ta druhá taky.ondra1976 píše:Geartronic je adaptabilní, takže se přispůsobuje řidičově stylu jízdy.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Druhy automatů u V70
Já si tedy dřívějšího opotřebení geartroniců nevšimnul. To záleží spíš na řidiči než na převodovce. Brzdit motorem jde s oběma typy. V tom rozdíl není. Stylu jízdy řidiče se přizpůsobují všechny 5-ti stupňové převodovky ve Volvech. Ale pro toho, kdo rád se občas sveze svižně je možnost zařadit včas před zatáčkou ten správný rychlostní stupeň a podržet ho tam nedocenitelná. I když uznávám, že to je věc pro většinu majitelů Volv úplně zbytečná. Navíc možnost mít nachystaný ten správný rychlostní stupeň se často hodí i při předjíždění. A já to třeba na okreskách mám prostě rád, když si to zařadím, tak jak chci já. Když to stejného auta sedne brácha, tak to nepoužije...
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Druhy automatů u V70
Geartonic v S80 T6 je 4 stupnovy a pravidelne ho treba repasovat, to je celkom zname. Ako je to ale s inym druhom geartonic automatou, od akeho roku maju 5 stupnou, poruchovost atd. Podla toho co tak citam neni to az take vychytane, takysto rychlost toho radenia v manualnom rezime +/-. Ide mi cisto o info automatov, ktore maju rezim +/-.
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Druhy automatů u V70
Kua a ja som chcel kúpiť ďalšiu V70-ku s automatom. Aj v autorizáku mi tvrdili, že sú poruchové, aj keď záleží hlavne na tom, kto s autom jazdil.
Tak mám teraz dilemu, či kúpiť V70 s cca 230tis km z D, čo má tento automat so sekvenčným radením alebo hľadať iba s manuálom
Je pravdepodobné, že už bude prevodovka po servise pri tých km ?
Tak mám teraz dilemu, či kúpiť V70 s cca 230tis km z D, čo má tento automat so sekvenčným radením alebo hľadať iba s manuálom

Je pravdepodobné, že už bude prevodovka po servise pri tých km ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé