Ahoj, nevíte prosím kam jet na diagnostiku s V70II, 2,4benzín (103kW) v okolí Pardubic a Hradce Králové. Aby to byl někdo, kdo má s Volvy alespoň trochu zkušeností a měl software nejen na čtení ale i s možností úprav a nastavení motoru.
Předem díky za reakce.
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
V HK i v Pardubicích, je autorizák, takže asi nejlepší tam...
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
Dík za odpověď, o těch autorizovaných servisech vím, ale tam se mi moc nechce hlavně proto, že mám auto předělané na plyn a obávám se, že vzhledem k tomu, že moje problémy s autem můžou souviset s LPG s tím oni nebudou chtít mít nic společného...Ing.Magor píše:V HK i v Pardubicích, je autorizák, takže asi nejlepší tam...
Mimochodem, vidím, že máš auto také na LPG, nevíš prosím jakým stylem je u Prins VSI řešen podtlak? Je to tam napojeno čistě na elektriku originálního čidla tlaku, nebo má reduktor LPG svoje vlastní čidlo a to je napojeno na podtlak z motoru, nebo na tlakovou hadičku originálního čidla?
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
I tak bych to tam zkusil, protože volvo mělo některé modely na plyn již předělané z výroby, takže teoreticky by o tom něco vědět měli. Ale pokud je to čistě problém plynové soustavy tak bych zajel někam kde lpg montují v HK je údajně poměrně schopná firma GERA. Co tam máš za lpg systém? Jinak jak to má řešené Prins nevím, ale pokud tě to opravdu zajmá, tak mrkni na greenfuel.cz, kde je kontakt na pana Outratu a když mu zavoláš, tak ti o tom určitě rád něco povídanekkuba píše: Dík za odpověď, o těch autorizovaných servisech vím, ale tam se mi moc nechce hlavně proto, že mám auto předělané na plyn a obávám se, že vzhledem k tomu, že moje problémy s autem můžou souviset s LPG s tím oni nebudou chtít mít nic společného...
Mimochodem, vidím, že máš auto také na LPG, nevíš prosím jakým stylem je u Prins VSI řešen podtlak? Je to tam napojeno čistě na elektriku originálního čidla tlaku, nebo má reduktor LPG svoje vlastní čidlo a to je napojeno na podtlak z motoru, nebo na tlakovou hadičku originálního čidla?

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
Prins má samostatné čidlo podtlaku pro LPG jednotku, origo pro řízení benzínového chodu motoru mělo moc dlouhou prodlevu pro řízení chodu na LPG - rozsvěcela se chyba motoru.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
OK, díky za info. Včera jsem se domluvil na návštěvě ve firmě, kde montují Tartarini, a majitel má dokonce taky volvo s tímto systémem a vše prý funguje super (říkal, že Stag je pro volva opravdu problematický...). Asi nezbude než ten STAG demontovat a absolvovat to celé znovu.Dural8 píše:Prins má samostatné čidlo podtlaku pro LPG jednotku, origo pro řízení benzínového chodu motoru mělo moc dlouhou prodlevu pro řízení chodu na LPG - rozsvěcela se chyba motoru.
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
Být tebou, tak to nejdřív nechám pořádně zkouknout a nastavit někým kdo STAG umí/dělá. Osobně si taky o těchto polských systémech nemyslim nic dobrýho, ale zase tvůj motor neni kdoví jak výkonej aby ho STAG nemoh zvládnout.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holice
Diagnostika na V70II, 2,4benzín (103kW)
Proto jsem právě vybral tenhle motor, kvůli předpokládané jednoduchosti montáže LPG. Myslím, že moje problémy nemaj nic společnýho s výkonem, ale s fungováním jako takovým. Po přestavbě na LPG začalo auto cukat a pán, co mi plyn montoval při diagnostice zjistil, že řídící jednotka odpojuje válce (bez systému různě na přeskáčku), takže auto jde na čtyři válce. Zkusil vyměnit LPG počítač (už 2x), ale problém stále přetrvává a co je ještě horší, motor to dělá i při odpojení LPG systému (po vyjmutí pojistky), takže se to tváří, jako by problém nebyl v LPG jednotce, ale v jednotce motoru. Vzhledem k tomu, že to ale před montáží jezdilo dobře si pořád myslím, že tam nějaká souvislost s LPG být musí...? Byl jsem i na diagnostice motoru a auto nevykazuje žádný problém, i když prokazatelně běží jenom na 4 válce !!!Ing.Magor píše:Být tebou, tak to nejdřív nechám pořádně zkouknout a nastavit někým kdo STAG umí/dělá. Osobně si taky o těchto polských systémech nemyslim nic dobrýho, ale zase tvůj motor neni kdoví jak výkonej aby ho STAG nemoh zvládnout.
Po nastartování je to jede většinou dobře, ale po ujetí třeba 3-5 km to najednou začne cukat a motor jde na ty 4válce. Někdy to třeba jede dobře celou cestu z práce (25km), ale druhý den se problém opět vrátí, prostě schíza....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé