Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#1 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od lakio »

Ma vyznam repasovat dvojhmotak alebo radsej kupit novy?
Pripadne kde kupovat?
XC70 2.4T
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#2 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od eLzyx »

ani mě nenapadlo, že se to dá repasovat, nikdy jsem o tom neslyšel. Google našel pouze jednu firmu http://www.tveauto.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=65
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#3 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od lakio »

eLzyx píše:ani mě nenapadlo, že se to dá repasovat, nikdy jsem o tom neslyšel. Google našel pouze jednu firmu http://www.tveauto.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=65
dikes, ako nudzove riesenie to mozno zoberiem do uvahy :))
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#4 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Makronis »

Oprava je proveditelná, akorát horší je ten setrvák svařit dohromady a zase vyvážit, což ale pokud na to jsou mašinky tak neni problem a muže to byt hodně levne :good:

Hmm, repase od 4000.. rozřezat, vymenit pružiny, svařit, vyvážit... budiž :unknown:
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#5 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od tymon »

nevim nevim s tim repasovanim.... co kdyz se ten setrvak roztrhne? pak to odnese pulka motoru i prevodovky :no: nebo snad nic takoveho nehrozi?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#6 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Tomas BB, SK »

nema to cenu. V pripade ze to budem musiet riesit na svojom aute (a skor alebo neskor budem :sorry: ), tak kupim klasicky zotrvacnik aj s pritlacakom zo starej 850 a hotovo naveky vekov. Iba ze by v tom bol hacik o ktorom neviem
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#7 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od lakio »

Tomas BB, SK píše:nema to cenu. V pripade ze to budem musiet riesit na svojom aute (a skor alebo neskor budem :sorry: ), tak kupim klasicky zotrvacnik aj s pritlacakom zo starej 850 a hotovo naveky vekov. Iba ze by v tom bol hacik o ktorom neviem
nj, ty tam mas klasicky, dvojhmotak stoji majland
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#8 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Tomas BB, SK »

bohuzial, mam tam dvojhmotu. Pisem o nahrade dvojhmoty za klasiku, pretoze dvojhmotak v 5 valcovom benzine podla mna nema velke opodstatnenie...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#9 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od eLzyx »

Tomas BB, SK píše:nema to cenu. V pripade ze to budem musiet riesit na svojom aute (a skor alebo neskor budem :sorry: ), tak kupim klasicky zotrvacnik aj s pritlacakom zo starej 850 a hotovo naveky vekov. Iba ze by v tom bol hacik o ktorom neviem
u některých aut může dojít postupem času k poškození kliky díky vibracím, které klasický setrvačník netlumí. Stejně tak může dojít k poškození převodovky. To jsem četl na některých fórech ... jak moc se to projeví (resp. za jak dlouho), nepsali
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#10 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Tomas BB, SK »

lenze motor a prevodovka je u modelu S/V/C 70 a modelu 850 rovnaka, v podstate zamenna takze v tomto by som problem nevidel. 850-tok tu beha vela, vacsina ma najezdenych 300tkm a viac a bez problemu. Ba dokonca by som povedal, ze 50 tkm s vadnym dvojhmotovym zotrvacnikom skodi loziskam na motore a prevodovke viac ako 300 tkm s normalnym zotrvacnikom.
Aspon si to myslim...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#11 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od eLzyx »

to asi jo
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#12 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od lucki »

ale 850tky nemali LPT, nemali elektronicky plyn atd. som rad ze taketo riesit nemusim, ale keby som musel tak by som siel asi do dvojhmoty.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#13 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Tomas BB, SK »

a co s tym ma turbo alebo sposob ovladania skrtiacej klapky?
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#14 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od lucki »

Tomas BB, SK píše:a co s tym ma turbo alebo sposob ovladania skrtiacej klapky?
no, mas tam vacsi vykon a co sa tyka klapky... tak ta asi moc nic... teda pokial vacsie vybracie nevadia elektronike.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#15 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od wickey »

lucki píše:ale 850tky nemali LPT, nemali elektronicky plyn atd. som rad ze taketo riesit nemusim, ale keby som musel tak by som siel asi do dvojhmoty.
obe zle :)
850ky mali aj LPT aj el. plyn :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#16 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Tomas BB, SK »

tak to teda prrr...
pokial ma 850 LPT rovnaky motor ako S/V/C70 2,5T rovnaky motor, co ma (B5254T), tak do nejakeho roku 1999 bol plyn klasika - lanko. Iba ze by som mal na aute bastl.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#17 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od wickey »

nikde nepisem, ze to musi byt na jednom modele :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#18 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Uz som z toho Los. Ci sob...
O com bola povodna debata, nejak stracam nit :unknown:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#19 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od tymon »

Tomas BB, SK píše:Uz som z toho Los. Ci sob...
O com bola povodna debata, nejak stracam nit :unknown:
puvodne to bylo o tom, zda opravit (repasovat) dvouhmotak ci ne a pripadne kde a za kolik :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#20 Oprava Dvojhmotoveho zotrvacniku

Příspěvek od David Patočka »

Možná to není špatný nápad to repasovat,jako kompresory klima,automatky,turba atd.....
Jenže problém je vždycky ve kvalitě odvedené práce, a z vlasní zkušenosti vím,že něco se dá vozit na repasi 3 krát za týden,a to tě nas.....e
Mám pocit,že profi repase dneska dělá každý,kdo má soustruh,svářečku a notebook :Yahoo!:
Je to lákavé,asi bych to risknul,ale až to budeš za měsíc vyndavat znova,a platit někomu práci dvakrát,tak to bude z finančního hlediska více než neefektivní :ROFL:
Dříve se to zkoušelo zavařit a vyvážit,auto mělo pak trošku větší vibrace při podtáčení
motoru,ale chodilo to dobře.Nebejt toho,že pán byl dement a roztrhnul lamelu na dva kusy,jezdilo by to navěky.
Důkazem toho jsou opravné sady s pevným setrvačníkem,které
dělá Sachs a možná už i LUK,ale tam ty rázy eliminuje upravená lamela pomocí efektivnějších pružin.To je věnováno hlavně taxikářům,kterým se to doporučuje už při první výměně spojky ještě v záruce,jež u některých profíků přichází ve 30 000km.
Upadlou klikovku z důvodu jednohmoty jsem ještě neviděl,ale pokud si někdo ve 160km/h splete
trojku s pětkou,tak se to ulomí,a to jsem :shock:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“