240 - hodiny se v zimě zastavují

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

240 - hodiny se v zimě zastavují

Příspěvek od veetec »

Ahojte, chlapci a děvčata,

když nechám dědečka někdy v chladu venku nocovat - není na to zvyklý, bydlí v garáži, nebo i přes den (množství luxů na to tedy nemá vliv), zastaví se mi hodiny v hlavní přístrojové desce. Nevíte, čímpak by to mohlo být, resp. jestli se to dá nějak odstranit, pominu-li výměnu budíkůch? Např. včera, teplota pravděpodobně ani neklesla pod O°C a navečer, znaven z práce se vracím a na hodinách je vesele jedna odpoledne. Když se rozjedu, tedy zatopím, hodiny se vesele rozeběhnout, o půl odpoledne mladší ;op. Tak Vám děkuji za případné tipy. V
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2662
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny? :lol:
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

OT = 4 Jojo - srandičky, srandičky, ale odpovědět kamarádovi na pozdrav dnes cca ve 12.00 na Balabince to ne! :evil: To si panáček kouká po něčem jiném :lol:

veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny? :lol:
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
no možná by stačilo obtočit volant neizolovaným drátem a napíchnout ho na plochou baterii. topilo by to a ještě bych neměl zmrzlý ruce, když do toho po celým dni sedám a někam vyrážím... vážně mi zamrzaj hodiny, i když venku nemrzne...
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2662
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci :(
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil :-D
to veetec...to vubec nejni blbej napad! 8)
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2059
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

na dvojkách obvyklá závada

to jsou hrozný šmejdy ty volva, hned po čtvrtstoletí zamrzaj hodiny...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

mierne OT - fakt Volvacke hodiny su jedny z najpresnejsich ake poznam a ta krasna velkost (sedma + devitka). jak som raz viezol kamaratku, tak mi kukala na pristrojovku a za boha nevedela prist na to, co je ten treti budik :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6146
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Ferenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj).
Musíš použít minerální olej - třeba motorový to je jedno. Dále platí zásada, že méně je více, opravdu stačí kápnout špendlíkem, nesmí to plavat ;)

Kdyžtak je přines a já ti je opravím.
Snad :badgrin:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Katty
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 98
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Katty »

jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny? :lol:
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
Vy jste to neochopili, to nezamrzaj, to Dědeček odpočívá. Mě to dělal Huhla senior i v létě, ale vždy jen v noci a přesně o hodinu :) Ale Tvé auto je zřejmě ještě moc mladé na odpočívání.
_________________
Volvo XC265 D24TIC r.v. 86
Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
Volvo 850 2.5 AWD r.v. 97

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Neodpočívá, ale jako správné Volvo cestuje časem! :lol: Tyhle auta umí všechno.

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6146
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Něco jako: Časy se mění - Volvo zůstává? :-D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

jojo píše:to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci :(
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil :-D
to veetec...to vubec nejni blbej napad! 8)
No hlavně ho v tom nadšení nevyBrzdi a nevyBlokuj a neVytlač ze silnice. :lol:

veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

Ferenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.
jojo, to by chtělo. Ale odkud se do toho leze? jsem tam nikdy nebyl ještě. Poučte mě, kde začít a jak si u toho nerozbít ostatní budíky, tzn. jak jezdit chvilku bez hodin, ale s funkčním tachometrem, benzínometrem, teplotometrem??? díky, kutil-začátečník v.)
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2662
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

Zabouchej nekdy pres den u mne a ja ti to za deset minut kuchnu. 8)
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

jojo píše:Zabouchej nekdy pres den u mne a ja ti to za deset minut kuchnu. 8)
až tam někdy budeš, seš furt fčudu, dycky, kdyžjedu v půl osmý z práce, tak tam nejsi!!! stavím se...
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Zpět na „200 - opravy“