240 - hodiny se v zimě zastavují

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
veetec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 228
Registrován: 19 roků
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

240 - hodiny se v zimě zastavují

Příspěvek od veetec »

Ahojte, chlapci a děvčata,

když nechám dědečka někdy v chladu venku nocovat - není na to zvyklý, bydlí v garáži, nebo i přes den (množství luxů na to tedy nemá vliv), zastaví se mi hodiny v hlavní přístrojové desce. Nevíte, čímpak by to mohlo být, resp. jestli se to dá nějak odstranit, pominu-li výměnu budíkůch? Např. včera, teplota pravděpodobně ani neklesla pod O°C a navečer, znaven z práce se vracím a na hodinách je vesele jedna odpoledne. Když se rozjedu, tedy zatopím, hodiny se vesele rozeběhnout, o půl odpoledne mladší ;op. Tak Vám děkuji za případné tipy. V
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Anonymous Ověřený

Příspěvek od Anonymous »

Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.

jojo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2121
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny? :lol:
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Jarda S40 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1472
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

OT = 4 Jojo - srandičky, srandičky, ale odpovědět kamarádovi na pozdrav dnes cca ve 12.00 na Balabince to ne! :evil: To si panáček kouká po něčem jiném :lol:

veetec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 228
Registrován: 19 roků
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny? :lol:
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
no možná by stačilo obtočit volant neizolovaným drátem a napíchnout ho na plochou baterii. topilo by to a ještě bych neměl zmrzlý ruce, když do toho po celým dni sedám a někam vyrážím... vážně mi zamrzaj hodiny, i když venku nemrzne...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

jojo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2121
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci :(
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil :-D
to veetec...to vubec nejni blbej napad! 8)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1748
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

na dvojkách obvyklá závada

to jsou hrozný šmejdy ty volva, hned po čtvrtstoletí zamrzaj hodiny...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3692
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

mierne OT - fakt Volvacke hodiny su jedny z najpresnejsich ake poznam a ta krasna velkost (sedma + devitka). jak som raz viezol kamaratku, tak mi kukala na pristrojovku a za boha nevedela prist na to, co je ten treti budik :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Lachtan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5074
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Ferenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj).
Musíš použít minerální olej - třeba motorový to je jedno. Dále platí zásada, že méně je více, opravdu stačí kápnout špendlíkem, nesmí to plavat ;)

Kdyžtak je přines a já ti je opravím.
Snad :badgrin:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Katty Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 61
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od Katty »

jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny? :lol:
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
Vy jste to neochopili, to nezamrzaj, to Dědeček odpočívá. Mě to dělal Huhla senior i v létě, ale vždy jen v noci a přesně o hodinu :) Ale Tvé auto je zřejmě ještě moc mladé na odpočívání.
_________________
Volvo XC265 D24TIC r.v. 86
Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
Volvo 850 2.5 AWD r.v. 97

Jarda S40 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1472
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Neodpočívá, ale jako správné Volvo cestuje časem! :lol: Tyhle auta umí všechno.

Lachtan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5074
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Něco jako: Časy se mění - Volvo zůstává? :-D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

jojo píše:to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci :(
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil :-D
to veetec...to vubec nejni blbej napad! 8)
No hlavně ho v tom nadšení nevyBrzdi a nevyBlokuj a neVytlač ze silnice. :lol:

veetec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 228
Registrován: 19 roků
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

Ferenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.
jojo, to by chtělo. Ale odkud se do toho leze? jsem tam nikdy nebyl ještě. Poučte mě, kde začít a jak si u toho nerozbít ostatní budíky, tzn. jak jezdit chvilku bez hodin, ale s funkčním tachometrem, benzínometrem, teplotometrem??? díky, kutil-začátečník v.)
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

jojo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2121
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

Zabouchej nekdy pres den u mne a ja ti to za deset minut kuchnu. 8)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

veetec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 228
Registrován: 19 roků
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

jojo píše:Zabouchej nekdy pres den u mne a ja ti to za deset minut kuchnu. 8)
až tam někdy budeš, seš furt fčudu, dycky, kdyžjedu v půl osmý z práce, tak tam nejsi!!! stavím se...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Zpět na „200 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé