Ahojte, chlapci a děvčata,
když nechám dědečka někdy v chladu venku nocovat - není na to zvyklý, bydlí v garáži, nebo i přes den (množství luxů na to tedy nemá vliv), zastaví se mi hodiny v hlavní přístrojové desce. Nevíte, čímpak by to mohlo být, resp. jestli se to dá nějak odstranit, pominu-li výměnu budíkůch? Např. včera, teplota pravděpodobně ani neklesla pod O°C a navečer, znaven z práce se vracím a na hodinách je vesele jedna odpoledne. Když se rozjedu, tedy zatopím, hodiny se vesele rozeběhnout, o půl odpoledne mladší ;op. Tak Vám děkuji za případné tipy. V
240 - hodiny se v zimě zastavují
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
240 - hodiny se v zimě zastavují
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.
-
Offline
- Příspěvky: 2121
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny?
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
no možná by stačilo obtočit volant neizolovaným drátem a napíchnout ho na plochou baterii. topilo by to a ještě bych neměl zmrzlý ruce, když do toho po celým dni sedám a někam vyrážím... vážně mi zamrzaj hodiny, i když venku nemrzne...jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny?![]()
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 2121
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil
to veetec...to vubec nejni blbej napad!![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
to veetec...to vubec nejni blbej napad!
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1751
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
-
Offline
- Příspěvky: 3691
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
mierne OT - fakt Volvacke hodiny su jedny z najpresnejsich ake poznam a ta krasna velkost (sedma + devitka). jak som raz viezol kamaratku, tak mi kukala na pristrojovku a za boha nevedela prist na to, co je ten treti budik ![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5074
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
Musíš použít minerální olej - třeba motorový to je jedno. Dále platí zásada, že méně je více, opravdu stačí kápnout špendlíkem, nesmí to plavatFerenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj).
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Kdyžtak je přines a já ti je opravím.
Snad :badgrin:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Vy jste to neochopili, to nezamrzaj, to Dědeček odpočívá. Mě to dělal Huhla senior i v létě, ale vždy jen v noci a přesně o hodinujojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny?![]()
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Volvo XC265 D24TIC r.v. 86
Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
Volvo 850 2.5 AWD r.v. 97
Volvo XC265 D24TIC r.v. 86
Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
Volvo 850 2.5 AWD r.v. 97
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5074
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
Něco jako: Časy se mění - Volvo zůstává? ![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
No hlavně ho v tom nadšení nevyBrzdi a nevyBlokuj a neVytlač ze silnice.jojo píše:to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci![]()
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil![]()
to veetec...to vubec nejni blbej napad!
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
jojo, to by chtělo. Ale odkud se do toho leze? jsem tam nikdy nebyl ještě. Poučte mě, kde začít a jak si u toho nerozbít ostatní budíky, tzn. jak jezdit chvilku bez hodin, ale s funkčním tachometrem, benzínometrem, teplotometrem??? díky, kutil-začátečník v.)Ferenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 2121
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé