240 - hodiny se v zimě zastavují
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#1 240 - hodiny se v zimě zastavují
Ahojte, chlapci a děvčata,
když nechám dědečka někdy v chladu venku nocovat - není na to zvyklý, bydlí v garáži, nebo i přes den (množství luxů na to tedy nemá vliv), zastaví se mi hodiny v hlavní přístrojové desce. Nevíte, čímpak by to mohlo být, resp. jestli se to dá nějak odstranit, pominu-li výměnu budíkůch? Např. včera, teplota pravděpodobně ani neklesla pod O°C a navečer, znaven z práce se vracím a na hodinách je vesele jedna odpoledne. Když se rozjedu, tedy zatopím, hodiny se vesele rozeběhnout, o půl odpoledne mladší ;op. Tak Vám děkuji za případné tipy. V
když nechám dědečka někdy v chladu venku nocovat - není na to zvyklý, bydlí v garáži, nebo i přes den (množství luxů na to tedy nemá vliv), zastaví se mi hodiny v hlavní přístrojové desce. Nevíte, čímpak by to mohlo být, resp. jestli se to dá nějak odstranit, pominu-li výměnu budíkůch? Např. včera, teplota pravděpodobně ani neklesla pod O°C a navečer, znaven z práce se vracím a na hodinách je vesele jedna odpoledne. Když se rozjedu, tedy zatopím, hodiny se vesele rozeběhnout, o půl odpoledne mladší ;op. Tak Vám děkuji za případné tipy. V
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
#2
Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.
#3
To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny?
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#5
no možná by stačilo obtočit volant neizolovaným drátem a napíchnout ho na plochou baterii. topilo by to a ještě bych neměl zmrzlý ruce, když do toho po celým dni sedám a někam vyrážím... vážně mi zamrzaj hodiny, i když venku nemrzne...jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny?
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
#6
to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil
to veetec...to vubec nejni blbej napad!
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil
to veetec...to vubec nejni blbej napad!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7
na dvojkách obvyklá závada
to jsou hrozný šmejdy ty volva, hned po čtvrtstoletí zamrzaj hodiny...
to jsou hrozný šmejdy ty volva, hned po čtvrtstoletí zamrzaj hodiny...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8
mierne OT - fakt Volvacke hodiny su jedny z najpresnejsich ake poznam a ta krasna velkost (sedma + devitka). jak som raz viezol kamaratku, tak mi kukala na pristrojovku a za boha nevedela prist na to, co je ten treti budik
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#9
Musíš použít minerální olej - třeba motorový to je jedno. Dále platí zásada, že méně je více, opravdu stačí kápnout špendlíkem, nesmí to plavatFerenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj).
Kdyžtak je přines a já ti je opravím.
Snad :badgrin:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#10
Vy jste to neochopili, to nezamrzaj, to Dědeček odpočívá. Mě to dělal Huhla senior i v létě, ale vždy jen v noci a přesně o hodinu Ale Tvé auto je zřejmě ještě moc mladé na odpočívání.jojo píše:To chces fakt rict Vitku, ze to zamrzaj hodiny?
Tak o tom jsem jeste ani neslysel!!! Ja bych osobne navrhoval zamontovat do dedecka nezavisly benzinovy topeni alias bufik, zapojit ho na nejakej thermostat, haby ti to topilo i ve chvilich, kdy nejezdis a mas po starostech!!! :smt031
_________________
Volvo XC265 D24TIC r.v. 86
Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
Volvo 850 2.5 AWD r.v. 97
Volvo XC265 D24TIC r.v. 86
Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
Volvo 850 2.5 AWD r.v. 97
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#12
Něco jako: Časy se mění - Volvo zůstává?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#13
No hlavně ho v tom nadšení nevyBrzdi a nevyBlokuj a neVytlač ze silnice.jojo píše:to jarda S40...sorry kamarade, ale jak uz jsem nekde psal, ja FAKT jiny Volvo nez dvojku nevnimam, maximalne tak jeste sedmicku, ale tim to konci
Kdybysem to byl byval vedel, ze jsme se potkali, takbysem te byl byval urcite vymaval, vyblikal a vytroubil
to veetec...to vubec nejni blbej napad!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#14
jojo, to by chtělo. Ale odkud se do toho leze? jsem tam nikdy nebyl ještě. Poučte mě, kde začít a jak si u toho nerozbít ostatní budíky, tzn. jak jezdit chvilku bez hodin, ale s funkčním tachometrem, benzínometrem, teplotometrem??? díky, kutil-začátečník v.)Ferenc píše:Myslím si, že zatuhne mechanika ve vnitřku. Vyndat hodiny ven(jde to bez problému), opatrně rozpertlovat rámeček a vyndat celý systém ven. Dál bych navštívil hodináře a nechal bych je vyčistit a znova namazat(je na to specielní olej-hodináři ho maj). A pak sesadit a slušně zapertlovat rámeček, nejlépe přes hadr abys ho nepodřel. Měl jsem ten samý problém a nyní je vše o.k.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
#15
Zabouchej nekdy pres den u mne a ja ti to za deset minut kuchnu.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#16
až tam někdy budeš, seš furt fčudu, dycky, kdyžjedu v půl osmý z práce, tak tam nejsi!!! stavím se...jojo píše:Zabouchej nekdy pres den u mne a ja ti to za deset minut kuchnu.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 398 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zetor25K
-
- 9 Odpovědi
- 1385 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 1 Odpovědi
- 381 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 2 Odpovědi
- 295 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 189 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martinez