Dopr.ele co je špatně?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 Dopr.ele co je špatně?
Auto-940 1990 B200F,5q,samosvor.
Auto jezdí deně 2x15km,minimálně 3x do týdne dálku-80-200km,jak kdy.
Byly měněny v poslední době svíčky,kabely,rozdělovač,váha vzduchu z druhého auta,termostat. čistěna škrtící klapka,odlučovač oleje. Rozvody loni,najeto 610 000 km.
Problém: I když se snažím sebevíc,pod 14l/100km se prostě nedostanu. Při kratších cestách-tj 10-20km je to ale 16-18. Benzín nikde neteče-ani z vejfuku. Auto jezdí spolehlivě,startuje perfektně,volnoběh drží,necuká,neškube,nekouří. Tlaky 10.1 10.0 10.2 9.8. Voda v oleji ani olej ve vodě není... Diagnostika mlčí...
Tak kde je chyba? Tahle spotřeba mě trápí od srpna,do tý doby klasika 9-11l/100km
Auto jezdí deně 2x15km,minimálně 3x do týdne dálku-80-200km,jak kdy.
Byly měněny v poslední době svíčky,kabely,rozdělovač,váha vzduchu z druhého auta,termostat. čistěna škrtící klapka,odlučovač oleje. Rozvody loni,najeto 610 000 km.
Problém: I když se snažím sebevíc,pod 14l/100km se prostě nedostanu. Při kratších cestách-tj 10-20km je to ale 16-18. Benzín nikde neteče-ani z vejfuku. Auto jezdí spolehlivě,startuje perfektně,volnoběh drží,necuká,neškube,nekouří. Tlaky 10.1 10.0 10.2 9.8. Voda v oleji ani olej ve vodě není... Diagnostika mlčí...
Tak kde je chyba? Tahle spotřeba mě trápí od srpna,do tý doby klasika 9-11l/100km
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Dopr.ele co je špatně?
a co snimač polohy škrtici klapky
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 Dopr.ele co je špatně?
snímá a je v pořádku,zkoušen už i jinej,spotřeba nespadla...
Nemůže to házet třeba lambda naky nesmysle? Nebo vstřiky týct furt?
Nemůže to házet třeba lambda naky nesmysle? Nebo vstřiky týct furt?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#4 Dopr.ele co je špatně?
zkus na STK emise, napadá mě čidlo teploty.Sarkasmic píše:snímá a je v pořádku,zkoušen už i jinej,spotřeba nespadla...
Nemůže to házet třeba lambda naky nesmysle? Nebo vstřiky týct furt?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#5 Dopr.ele co je špatně?
Co když nějak zkresluje lambda? Známej to měl na nějakym mercedesu prostě auto jelo v pohodě ale nedal víc jak 250km na nádrž vyměnil sondu a dobry no dobry diesel to nikdy nebude
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 Dopr.ele co je špatně?
Lambdu taky podezřívám,ale nemám jí jak změřit a jinou nemám...
Moje podezření padá na lambdu a vstřiky,vše ostatní je ready-zkoušeno výměným zbůsobem...
Pak je ještě možnost,která by pomohla martinovi-už 300 000 jsem najel na kastroul....
Moje podezření padá na lambdu a vstřiky,vše ostatní je ready-zkoušeno výměným zbůsobem...
Pak je ještě možnost,která by pomohla martinovi-už 300 000 jsem najel na kastroul....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 Dopr.ele co je špatně?
S olejem to nemá nic společného. 3 nejdůležitější věci 1. čidlo teploty 2. lambdasonda 3. váha vzduchu. Jinak pokud tam není nějaký jízdní odpor, jako rozsypané - přidřené ložisko v převodech, visící brzdy atd. Ale to by si asi poznal. Jo ještě jsem zapoměl na přicpané sání, nebo výfuk.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 Dopr.ele co je špatně?
inu asi začnu tím čidlem,to mám jiný... Váhu už sem dal jinou a je to pořád stejný...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
#9 Dopr.ele co je špatně?
Jedno je pravda a to že výfuk umí zamotat hlavu
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 Dopr.ele co je špatně?
Nevynechává počítadlo? Nemáš nově na autě pnojmatiky s velkým obvodem? Porovnej s navigací...
Jo a - nezačali jsme si ráno zatápět bufíkem? Já už začal...
Jo a - nezačali jsme si ráno zatápět bufíkem? Já už začal...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#11 Dopr.ele co je špatně?
Pnojmatiky mam stejny cely leto. Počítadlo můžu skusit s gps. Bufíkem sem zatím zatápěl jen 6x...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 105 Odpovědi
- 8561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Samurai
-
- 4 Odpovědi
- 770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 9 Odpovědi
- 2115 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiří M
-
- 3 Odpovědi
- 686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jou81
-
- 4 Odpovědi
- 1079 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin4144