Zajímalo by mě co se dá "zdiagnostikovat" kabelem s čipem ELM327. Hledal jsem ale nic k tomuto tématu jsem nenašel.
Dají se mazat chyby? Nebo je to jen na načtení pár hodnot a tim to končí.
Protože jsem měnil žárovku podsvětlení v panelu klimy a nepřečetl si včas to že při odpojení se rozsvítí kontrolka airbagů,tak mi teď svítí a zajímalo by mě zda by pomocí tohoto kabelu šla chyba odmazat. Případně nějakej osvědčenej soft co se dá použít.
Prostě by mě zajímalo co s tim na svym autě mohu a co nelze.
Díky
_________________ Můj mazel je Škoda 130 1,8T.....ostatní je druhořadý..... XC 70 - OCEAN RACE - 2,4T + LPG - MAN - 2002
Já vím, smazat bagy se nedá. Obecně to komunikuje v rovině OBDII kódů, ale do detailu nic moc. Třeba když jsem zaparkoval s S60 "na obrubník" a odtekl benzín do druhé půlky nádrže, tak ručka byla ok na hranici rezervy a už to nestartovalo, ELM327 zahlásilo vadnou palivovou pumpu, což se tak nějak dá odvodit, že byla pravda.
Na V70 I to hlásilo ale System to lean a Secondary air system což prvé odpovídá KO podtlaky ( děravá hadice apod. ) a druhé vzduchové pumpě na emise ( nemá vliv na provoz auta ), no a nakonec správně je váha vzduchu, takže tady už to blekotalo kraviny.
Jinak je na tom pěkný, že se můžeš koukat zhruba na hodnoty motoru live, ale jinak nic moc. Na Volvu teda...na emerickým stroji jsem s tím parádně i vynuloval závady ( MIL ) i servisku.
Na Volvo každopádně...ale na jiná auta je to zehr gut, původně jsem chtěl nějakou chytrou čtečku a nakonec koupil kabel, obávajíc se problémů s připojením po USB s NTB samotným a nakonec je to hračka pro malý děti i pro připojení auta.
s ELM 327 mozes diagnostikovat len motor a to konkretne citat, mazat zavady a sledovat nazivo hodnoty urcitych snimacov ktore ti system ponuka, napr.: lambdy, poloha pedalu/skrtiacej klapky, tlak turba, teplotu motora atd atd...zavisi od jednotliveho auta co ponuka pre UNI citacky OBD
_________________ je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84 http://www.volvoklub.sk
dod píše:s ELM 327 mozes diagnostikovat len motor a to konkretne citat, mazat zavady a sledovat nazivo hodnoty urcitych snimacov ktore ti system ponuka, napr.: lambdy, poloha pedalu/skrtiacej klapky, tlak turba, teplotu motora atd atd...zavisi od jednotliveho auta co ponuka pre UNI citacky OBD
Hmms, takze to cloveku moc nepomuze, kdyz "upgradoval" na 96 model 850, ktera uz nema kouzelne blikatko, co? I kdyz pry T5 ma naprosto stejny motor a zapalovani a i z toho OBDII lze vytahnout info pro diodu, diky tomu, ze je zapalovani stejnej system. Nevite o tom nekdo vic?