Ahoj,
tak to si pochopil špatně
Na panelu mezi DSTC, park asistentem a tak je na první pozici tlačítko C/S. ( C je bílé, S je oranžové ) . Pokud jedeš na C - komfort tak nesvítí nic. Pokud jedeš na S tak svítí oranžová dioda na spodku tlačítka ( stejně jako jsou zelené diody na jiných tlačítkách - park asist, DSTC atd..) to k signalizaci
Jízdní režim si musíš vybrat pouze ty sám, auto to nepozná. Jedině pokud to někde utrhneš tak stabilizační systém spolupracuje s těmito tlumiči. nejde jen o tlumiče, ale i třeba o funkci posilovače řízení nebo reakci na plyn - jak mi bylo sděleno.
V praxi to funguje tak, že auto na sportovní režim je na nerovnostech skoro stejné, ale je daleko méně houpavější, je tužší. Nenaklání se tolik do zatáček...prostě sportovnější...pokud ale vlítneš do díry tak rozdíl mezi jednotlivými režimy nepoznáš.
Technicky to funguje tak, že u každého tlumiče je malý pístek, který nejspíš více stlačí náplň tlumiče a proto ten tlumič stojí o 15.000,- víc než normální
Klidně se ptej