Vtípky a srandičky

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »

Obrázek

ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »

Obrázek

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12794
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Urvanej »

Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Mirabilia
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1431
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Prysk
Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Mirabilia »

...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3582
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Vtípky a srandičky

Příspěvek od dumi.cz »

received_10210979893679417.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »

Obrázek

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4551
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Vtípky a srandičky

Příspěvek od jancho »

Nebyla to obyčejná budka, byla to kadibudka :-)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4551
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Vtípky a srandičky

Příspěvek od jancho »

Presidentské známky pro rok 2018
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »

Obrázek

ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »


Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Pedrozo »

tvl ten vozíčkář přes kapotu :D :D takhle se na ně musí :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14151
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Vtípky a srandičky

Příspěvek od raolsa »

pEYLBgsEQyfbqeTa.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tom33
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 199
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Třebíč
Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Tom33 »

:D .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96

Mirabilia
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1431
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Prysk
Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Mirabilia »

...nepřetěžovat, cokoliv :oops:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Mirabilia
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1431
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Prysk
Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Mirabilia »

Kde se to dneska vidí? :good:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Honza »

Mirabilia píše:...nepřetěžovat, cokoliv :oops:
No to by musela bejt balza aby s tím ty hemelky pohnuly
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »

Obrázek

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1660
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ttoommaasseekk »

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

FrantaB
Offline
Příspěvky: 745
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Vtípky a srandičky

Příspěvek od FrantaB »

Honza píše:
Mirabilia píše:...nepřetěžovat, cokoliv :oops:
No to by musela bejt balza aby s tím ty hemelky pohnuly
Tohle je jeden z top 5 nákladů dřeva, které kdy odvezli koně. Přesně z hlavy teď váhu nedám. 30+ tun, každopádně.
Cesty na tyhle saně byly slušně připravené-vyměřené nivelákem na stálý spád, shrnuté, srovnané, uválcované, kropilo se aby byl led pevný a hladký. Ne že se s takovými saněmi jezdilo volně... Takhle velké náklady se připravovaly přes noc, saně stály v kaluži petroleje, aby úplně nepřimrzly a jelo se nad ránem okolo svítání, kdy bylo nejchladněji, ideálně -25°- -40°C. Jednak kvůli pevnosti ledu, jednak proto aby pod saněmi neodtával moc (jen jako pod bruslí)-a taky proto, aby se koně uchladili. Tažní koně jen jeli a řídili-na to za dobrých podmíněk na skvěle připravené cestě opravdu stačí dva, do pohybu to ovšem uváděl "starter pack", podle velikosti nákladu cokoliv mezi 4-48 spřeží (patrně občas i víc), které se odpojovalo za chodu, jakmile se tažní koně dostali do tempa.
Podkovy ne tak jak je známe, ale buď široké s hřeby, nebo de facto bačkory s "mačkami", které byly dopasované na konkrétní kopyto a jeho běžnou podkovu.
Pokud kvůli terénu nešlo mít stálý spád, ale byly i roviny, šlo pomocné vícespřeží vedle cesty (aby ji koně nerozdupali), nebo bylo v místě připraveno jiné-připřahané a odpřahané za chodu, aby se saně nezastavily. S rozšířením parních navijáků se dala cesta vést i do stoupání, lano se opět připojovalo za chodu a pokud nešlo naviják umístit za vrchol stoupání přes kladku, byla zde opět pomocná přípřež, která si od navijáku saně vzala na posledních pár metrů přes vrchol.
A teď si to představte-tažní koně, připojené lano (25-35 mm), k tomu připojovat dalších třeba 30 koní nastrojených k průběžnému řetězu, pak uprostřed toho stáda koordinovat práci strojníka a kočích a odpojovat lano tak, aby se jim nezapletlo pod nohy a to právě ve chvíli, kdy míjí parní stroj syčící a blafající do krátkého komínu :shock:
Starci holt nebyli žádní saláti :)
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Honza »

Možná. Takže taková ukázková rekordní fůra jak od horníků z ostravy. V praxi nepoužitelný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

ivo109
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Vůz: t

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ivo109 »

Malá Mařenka budí ve 3 ráno otce:
"Tatínku já chci vidět slonečky"
"Teď ne Mařenko, víš, že teď se musí spinkat."
"Ale já chci vidět slonečky!"
"Už jsem ti přece posledně říkal, že se to nesmí dělat."
"Ale já moc, moc chci! Když mě neukážeš slonečky...,
tak řeknu mamince, že jseš na mě zlej!"
"No tak tedy dobře. Ale naposled, je ti to jasný!?"
Otec jde k telefonu, vytočí číslo a povídá:
"Dobrý den, tady plukovník Novák.
Vyhlašte 3. rotě chemický poplach..."

FrantaB
Offline
Příspěvky: 745
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Vtípky a srandičky

Příspěvek od FrantaB »

Honza píše:Možná. Takže taková ukázková rekordní fůra jak od horníků z ostravy. V praxi nepoužitelný.
:D
Podle počasí, koní a podkov-ubralo se třeba pět řad z prostředka. A denně se takových fůr vypravovalo z jednoho těžebního úseku víc (to jako v desítkách). Fůry 10-20 tun naprosto běžně, u toho se větší starter team ani nezapotil.
Nepoužitelnost v praxi lze dokladovat na v podstatě 100% těžby dřeva na US severovýchodě v období 1865-cca. 1910 a pomalu klesající podíl dalších 30 let, dále PNW (Pacific north-west) cca. 1865-1885, kdy se ještě těžilo dole v plochách údolích. Přesně takhle se dřevo dostávalo na led na řekách, po kterých se pak plavilo :wink:
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 495
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Vtípky a srandičky

Příspěvek od olivin »

FrantaB píše:
Honza píše:Možná. Takže taková ukázková rekordní fůra jak od horníků z ostravy. V praxi nepoužitelný.
:D
Podle počasí, koní a podkov-ubralo se třeba pět řad z prostředka. A denně se takových fůr vypravovalo z jednoho těžebního úseku víc (to jako v desítkách). Fůry 10-20 tun naprosto běžně, u toho se větší starter team ani nezapotil.
Nepoužitelnost v praxi lze dokladovat na v podstatě 100% těžby dřeva na US severovýchodě v období 1865-cca. 1910 a pomalu klesající podíl dalších 30 let, dále PNW (Pacific north-west) cca. 1865-1885, kdy se ještě těžilo dole v plochách údolích. Přesně takhle se dřevo dostávalo na led na řekách, po kterých se pak plavilo :wink:
Uprimne receno me spis fascinuje, jak to na ty sane nalozili. V dnesni dobe jerabu cloveku vubec nedojde, jak desivou energii je treba vynalozit na premisteni bremen smerem nahoru. :o
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3582
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Vtípky a srandičky

Příspěvek od dumi.cz »

Ja nechapu jak to ze jim to nespadne :-)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 495
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Vtípky a srandičky

Příspěvek od olivin »

dumi.cz píše:Ja nechapu jak to ze jim to nespadne :-)
Osobne bych tomu pomohl lepidlem - za extremne nizkych teplot funguje skvele napr. voda.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Laurel, t613/3