Vtípky a srandičky

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
sv.i
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 02 čer 2008 08:26
Bydliště: HK
Vůz: jiný
Bydliště: HK

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od sv.i »

_________________
Volvo S60 2.4D, 96 kW, 2003

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 492
Registrován: 14 pro 2010 19:52
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Punkexploited »

Zvířátka v lese se dohodla, že si postaví sídliště.
Vyšlou do města mazanou lišku, aby tedy sehnala potřebná povolení.
Přešel den, dva, tři, týden a liška nikde.
Po čtrnácti dnech se vrátí se staženým ocasem a celá zničená povídá:„35 povolení jsem sehnala, ale to 36, nejdůležitější se sehnat nepovedlo.“Poté zvířátka vyšlou medvěda. Není sice nejchytřejší, Ale je nejsilnější, takže by mohl ledacos zařídit, Řekla si.
Přešel jeden den, dva, týden a medvěd nikde.
Po měsíci se vrátí vyhublý, vystresovaný a říká: „35 povolení mám, to 36, to prostě sehnat nejde.
Vtom se přihlásí vůl, že by to zkusil ve městě vyřídit.
Zvířátka se pousmějí a praví: "Ty vole?
Když to nezařídila mazaná liška, ani silný medvěd, ty tam nemůžeš uspět!“
Ale vůl se nedal odradit a vyrazil do města.
Za tři dny zvířátka po ránu vzbudil velký rambajs.
Vstanou a vidí v dálce vola, jak si to maže k lesu, Za zády bagry, jeřáby, náklaďáky s pískem.
Zvířátka se radují a diví zároveň, ptají se:
Vole, jak jsi to dokázal?"
Jednoduše," povídá vůl, „přijdu na úřad,:
otevřu první dveře – spolužák!
otevřu druhé dveře – spolužák!
otevřu třetí dveře – spolužák…“
_________________
V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 http://punkexploited.rajce.idnes.cz/Volvo_V40, V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 http://punkexploited.rajce.idnes.cz/Volvo_V70/
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 423
Registrován: 10 lis 2009 13:26
Bydliště: Benešov
Vůz: Volvo V70 II 2.5 D
Bydliště: Benešov

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od X-Tuner »

Jde chlapík kolem kláštera, když v tom čte cedulku:
"Sex s jeptiškou za 1500 Kč!"
Neváhá, vejde do kláštera a ptá se, kde že je ten sex k dostání.
"Musíte zaplatit, jít touto chodbou až na konec a vejít do posledních dveří vpravo."
Chlapík se dostane na konec chodby, otevře poslední dveře vpravo a vylítne přímo na ulici. Dveře se zaklapnou a on na nich čte cedulku:
"Dnes s Vámi vyjebala sestra Tereza."
_________________
Bylo: Volvo V70 I 2.5 TDi , automat , R.V. 1997 , Benešov
Bylo: Citroen Xantia combi 2.0 HDi, manuál, R.V. 2000
Je: Volvo V70 II 2.5 D, manuál, R.V. 2000

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 423
Registrován: 10 lis 2009 13:26
Bydliště: Benešov
Vůz: Volvo V70 II 2.5 D
Bydliště: Benešov

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od X-Tuner »

Chlápek jde k doktorovi na pravidelnou kontrolu a dozví se, že je smrtelně nemocný a do půl roku zemře.
Když přijde domu, říká své ženě: "Byl jsem na kontrole a doktor mi řekl, že mám AIDS a do půl roku jsem mrtvej."
Pak se sbalí a jde na pivo.
Když se trochu zpije, řekne totéž i svým kámošům z hospody.
Za dva dny potká na ulici svého doktora a ten mu říká: "Koukám, že jste s tím celkem smířenej, ale řekněte mi, proč si celé město povídá, že máte AIDS, když jsem vám říkal, ze máte zhoubnej mozkovej nádor?"
"Smířil jsem se s tím, že brzo umřu, ale nechci, aby mi po mý smrti někdo chodil šukat ženu."
_________________
Bylo: Volvo V70 I 2.5 TDi , automat , R.V. 1997 , Benešov
Bylo: Citroen Xantia combi 2.0 HDi, manuál, R.V. 2000
Je: Volvo V70 II 2.5 D, manuál, R.V. 2000

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 492
Registrován: 14 pro 2010 19:52
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Punkexploited »

Přijímají nového policistu, náčelník ho informuje:
“Tak jsme všechno ověřili, od zítra jste přijat.”
“Ale náčelníku, já jsem vám zatajil, že jsem vykastrován.”
“To by nemuselo tolik vadit, přijďte zítra od desíti.”
“Já ale myslel, že děláte od osmi.”
“To jo, ale my si tu od osmi do desíti válíme koule a co by jste tu dělal vy ??!!”
_________________
V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 http://punkexploited.rajce.idnes.cz/Volvo_V40, V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 http://punkexploited.rajce.idnes.cz/Volvo_V70/
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Lukaso
Offline
Příspěvky: 2497
Registrován: 04 úno 2008 17:01
Bydliště: Praha

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Lukaso »

na čtení blbostí na netu bohužel nemam čas, ale tohle bylo nejlépe investovaných 10 minut na netu v životě. Nejlíp napsanej inzerát co jsem kdy četl :D :ROFL: :ROFL: :ROFL:

http://aukro.cz/skoda-110r-arciveteran- ... 63539.html
_________________
S80 T5-Drive-E , MY2015
bylo: S80 3,2 AWD r.v. 2010, S60 2.5T 154kw r.v. 2005, S60 D5 120kw r.v. 2002, V40 2.0 103kw r.v. 1996, V40 1.9TD r.v. 1998

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 18 srp 2013 19:00
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od danny_z »

Lukaso píše:na čtení blbostí na netu bohužel nemam čas, ale tohle bylo nejlépe investovaných 10 minut na netu v životě. Nejlíp napsanej inzerát co jsem kdy četl :D :ROFL: :ROFL: :ROFL:

http://aukro.cz/skoda-110r-arciveteran- ... 63539.html
Hodně dobrej inzerát, podle mě ještě lepší, než celkem nedávno na fóru zmiňovanej "Moje super fáčko" nebo tak něco... Možná ten samý člověk, ale nevím nevím...
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

Lukaso
Offline
Příspěvky: 2497
Registrován: 04 úno 2008 17:01
Bydliště: Praha

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Lukaso »

Dobrý na tom je, že ten člověk evidentně není blbej a v podstatě to jádro sdělení je v pořádku :D
_________________
S80 T5-Drive-E , MY2015
bylo: S80 3,2 AWD r.v. 2010, S60 2.5T 154kw r.v. 2005, S60 D5 120kw r.v. 2002, V40 2.0 103kw r.v. 1996, V40 1.9TD r.v. 1998

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 18 srp 2013 19:00
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od danny_z »

Lukaso píše:Dobrý na tom je, že ten člověk evidentně není blbej a v podstatě to jádro sdělení je v pořádku :D
Ten inzerát "Mý vymazlený Fáčko" už na Aukru pochopitelně není, ale našel jsem rozhovor s autorem a původní text někde na netu:

ROZHOVOR:
http://beerweb.cz/novinky/my-vymazleny-facko

INZERÁT:
Info o doprave:
Zaplať keš, vodjeď po vlastní ose hned.
Nesouhlasím se zasláním předmětu do zahraničí
Místo: Klatovy II

Rok výroby: 1993 Najeto [km]: 180000
Objem motoru [cm3]: 1289 Palivo: Benzín
Karoserie: Hatchback Počet dveří: 5 a více
Stav: Používaný
Další informace: Tažné zařízení, Autorádio, Střešní okno,


Todlencto zdánlivě vošuntělý Fáčko neni žádnej Vošouch! Hrdě jezdí za BeerWeb.cz! I když už je na světě trochu dýl, lítá imrvére jako bejk! Zezhora to teda vypadá sežraný a zespoda je to vopravdu sežraný, ale copa bys taky vod Fáčka dneska chtěl, viďže?! Z původního Fáčka zvostalo málo, imrvére sem na ňom něco měnil.

Je to porychtovaná BOSCHácká stříkačka, co se dovážela k Němcom, žádnej aušusovej karboš. Outo bylo tehdá v plný palbě. Motor je malinko nahlodanej nalítanejma kilometrama, ale šlape furt dobře! Jenom teda už je kapánek línější na rozjezd. Na tachometru je teda 200 tis., ale vodhadem to má nalítáno tak 180 tis., víc ne. Přísaham, tacháč sem nestáčel! Vyměnil sem ho celej. Von mi totiž úplně vodešel.

Vonehdá sem to přitáhnul vod bejvalky, protože sem veděl, do čehopa du. Moc dlouho se mnou nebyla. Za tři měsíce mě kopla do zadku a řekla mi, že se se mnou vyspala jenom ze soucitu. Stejně nebyla nic moc, ale z Fáčka sem měl v těch časech dost radost. Outo sem dobře znal a dobře sem veděl, že se vo to starala a akorát do toho furt vrážela ňáký mergle. To byl dobrej kauf!

PAPÍRY
Estékáčko končí letos asi 28. srpna. Esli budeš chtít projít technyckou, budeš do toho musit rychle nacpat ňáký drobáky. Ovšem, esli máš ňáký kámoše na technický, tak je to vždycky v cajku! Jen tě bude stát technycká krapet víc, no! Ale todle Fáčko může vorat i po poli bez papírů. Jináč teda papíry k tomu sou všecky, popsaný.

Taky si budeš musit při převodu zacálovat ňákej ten Euro poplatek nebo co, ale kolipa to je, to nevim. To si mušíš zjistit. Votravný je, že Euro je teďka docela natažený, ale to je třeba takovej dollar taky. Když bys to teda protáhnul přes babi nebo přes dědu, tak to bude v cajku a Euro poplatek cálovat nemusíš. Esli tě to ale babi sama projede, nebude ti to zas chtít pustit! To babi chytne druhou mízu a bude na to lovit padesátiletý zajíčky! Na to bacha! Nejlepší by bylo, kdyby už babi byla bez řidičáku. Hele to zase de vyřídit přes Alzhajmra.

ELEKTRIKA, VNITŘEK
Nejlepší je to používat v modračkach. Bílý fusekle a trepky si schovej do Fábije.
Palubovka je krapet jetá. Je ale přehledná a neni na ní zbytečně moc čamprdlíků. Rádio de, ale na heslo. Vůbec se v ňom nevyznam a heslo taky neznam. Rafičky na tachometru ukazujou to co maj a na hladový voko eště dojedeš ňákejch 60 kilometrů. Sedačky sou cajk a zadní dou vodundat, abys z toho měl malou dodávku pro vjetnamce. Uvnitř je Fáčko celkem čistý. Celý sem ho vygruntoval a uklidil sem v ňom všechen brajgl. I plechy sem krapet vocachtal hadicí, páč to bylo celý voblemcaný. Ve vnitřku je to krapet cejtit. Takhle je totiž cejtit normální čmuch auta! Žádnej citrón nebo lesní směs! Tydle sajrajty na špagátě sem na zpětný zrcátko nikdy nevjášal! Taky ten volant je vyštýlovanej, ale érbeg to nemá. Sedačky nejsou ničim vocintaný ani napučený, sou krásný, ty neni třeba pucovat. Namísto vejškově nastavitelný sedačky řidiče mam v autě pěknej podprdelník v barvě čalounění.

Když roužneš mlhovky, tak je v mlze užíješ, fakt fungujou! V elektrice funguje všecko. Klakson troubí, vostřikovače stříkaj, stěrače stíraj.... Jenom si teda mušíš vopravit hadičku na zadním stěrači v pátejch dveřích a dotěsnit si čerpadlo k nádržce vostřikovačů, páč to někde chčije. Dycky, když si chci vostříknout čelňák, vošudlam si vokno kropáčem, je to dycky lepší než stěračema. Jináč vejškový štelování světel nejde, vlastně. To se někde něco vylágrovalo a vyteklo to, tak sem čapnul nožíky a ty hadice sem ustřích aby tám v motoru zbytečně neplajdaly.

Topení je taky v cajku. Jenom teda v létě to topí a v zimě to chladí. Jinejma slovama: když sou hice nevychladíš a když mrzne, mušíš do toho s palčákama, protože topení začne hřát až když se zahřeje motor a to trvá tak deset kiláků. Taky si dávej bacha, až ti to bude někde dlouho vodfrkávat na place a zapneš větrání na plný kule! To pak dostaneš do xichtu smrtící koktejl z topení plnej prachu, pylu, vysušených breber a listí.

Vejde se tě do toho i kdejakej dobytek. Tudle sem vyškubal zadní sedačky a svez sem v tom i dvě kozy! Dobrý je, že kozy to po sto kilácích ani moc nezhuntovaly a šlo to snadno uklidit. Ani to neni nikde cejtit! Když sme si to se starou po tejdnu rozdali na zadních sedačkach, nic nepoznala. Brácha měl kdysi Fáčko s dlouhou prdelí a narval do toho 19 dětí na dětskym táboře. Asi tydle prodloužený Fáčka dělali na zakázku pro vjetnamce, aby v tom mochli lifrovat falešný adidasky na tržnice. Pamatuješ, jak furt jezdili vjetnamci naložený kisnama až po střechu? Všem to Fáčko drželo tak dlouho, dokaď si nevydělali na černý Audiny.

Dobrý je, že i když hodně škrejpe, dovnitř skoro neteče! Těsnění je všade udržovaný. Vod dveří teda jenom krapet čiší, ale na to si zvykneš. Aspoň tě to v outě furt trochu luftuje.

VNĚJŠEK
V zimě tě tám bude zíbst, vlétě musíš luftovat, ale když si nastevřeš střešní vokno, už to neni taková výheň. Jo, jo! Má to střešní vokno! A nezatejká do něj! Pak to pěkně kočíruješ s luftem ve vlasech. Aspoň slyšíš vokolo sebe a líp vnímáš rambajz na cestě. Nesmíš bejt moc náhlej a hnedle se z toho rachotu vyplašit. To je pro bezpečnost vo mnohem lepší, takže i v tomhle je výhoda. Boční vokýnka dou nastevřít úplně do dveří. Boční sklo z těch dveří nečumí vosum čísel jako u těch prvních typů. Kvůli stahování voken a novějšímu tapicírungu sem převrtal všecky dveře. Jak sis určitě všimnul, dveře nejsou originál. Ty sem měnil, protože byly sežraný. No a tydlecty už sou sežraný taky. Vonehdá sem dveře z novýho typu neměl. Voboje přední blatníky sou docela pěkný, skoro nesežraný jak to vjetšinou bejvá. Jenom teda štráf levýho blatníku sem krapet štrejchnul vo vrátka. Když to někde vorveš, tak z toho nemáš žádnej céres. Já sem to taky někde drobet štrejch... Čas vod času sem projel ňákym pešungem. Kdo to ale na takový káře řeší, viďže?

Akorát to bylo před ňákejma časama krapet drclý. Jak moc, to nevim, ale vzhledem k tomu, že na tom průběžně bylo měněný už skoro všecko, tak už je to jedno. Důležitý je, že třeba pneumatiky se sjížděj rovnoměrně.
Zadní dveře krapet rachtaj. To je takovej detektor nerovností. Ale přes zpomalovací prahy s tim stejně nemůžeš moc rychle, to se tě může taky stát, že by sis vodrazil ledviny.

Má to tuněnou přední masku, ňáký lízátko na předním nárazníku, fajnovej volant a tónovaný levý zadní vokýnko. Pravý vokýnko mě ňákej vohnout rozbil šutrem. Na blatníkach sou nalepený fajnový lemy z plastu, ale ty už sou taky trochu voštěchtaný. Jináč teda žádný cingrlata nebo jiný vyfikundace na Fáčku nevyšumuješ.

Plechy sou teda všecky nějak načnutý. Někde víc, někde míň. Vloni sem vyměnil kola na zimáky a to bylo naposled, co sem to měl na hevéru. Ten mi totiž projel skrz prách. Hevér se uvolnil a ulítnul mi tepřive až po několika kilometrech. Hevér ti k tomu dam jinej, neboj. Teda ale nevim, k čemupa ti bude, když už to neni za co zvednout (práhy si vyvař). Takže to teď lítá na zimákach, no.

Čelní sklo je pěkný, bez škrábanců, je jak dědská prdýlka. To sem taky už měnil. Zas jiná bejvalka, která mě s tim lítala, neuměla vyměnit vodešlý gumičky vod stěračů, tak mi za dva dny vyškrábala do skla dva pěkný měsíčky. Chtěl sem jí za to zrychtovat, ale to pro ní nebyl žádnej trest. Byla to masochistka.

S tustim outem seš pro švestky jak magnet. Musíš mít v cajku všecky papíry a nesmíš bejt za volantem zvízdanej. Když budou Puchejře mít ňákej Kryštof a grilovat u silnice, musíš furt čučet dopředu, abys to dyštak vokamžitě říznul do nejbližší boční ulice a zahrál sis s nima na skovku. Stavěj to pokaždý, když můžou a pokaždý cintaj, že mam všecko v cajku. Nikdy sem s Fáčkem nedostal žádnej flastr! A víš jaký taky rádi stavěj auta policajti? Sporťáky. Tohle Fáčko se teda vyrovná sporťákům, he!

Když to nezalígruješ, tak se nic neděje. Fáčko už dneska nikdo za kliku nevezme. Vo tyhle auta už se žádnej zloděj nezajímá, tak že se ani nemusíš bát, že tě to někdo čmajzne. Mě to teda jednou vybrali a rozbily mě fajnový kouřový vokýnko. To sem vyměnil a sklo sem luxoval půlku dne. Bych ho zrychtoval..! A švestka, co mi to vohledával, potom co sem to nahlásil se jenom smál. Dodneška nechápu, proč se smál! Taky se mi po tom jednou nějaký hovado prošlo, nějakej vocas mi urval stěrače a taky mi prořízli nádrž. Wtf, chápeš to?! Pročmá nějakej vohnout potřebu proříznout někomu plnou nádrž?! Vychcala mi na parkoviště plná za dvanáct stovek. Toho bych taky zrychtoval..! Když mi kámoš vařil nádrž, eště v tom našel kus vylamovacího nože. Všecko sem to dal do cajku, vo tom žádná! Jenom mě teda nikdo nevočkodnil.

MOTOR, JÍZDA, SPOLEHLIVOSŤ
Pod kapotou se vokolo motoru na všecko dostaneš. Všade je dost místa, protože ve Škodovce deformačníma zónama vokolo motoru nešetřily. Je tám taky třeba fajnová rozpěrná tyč! Jak tám je naštorc, outo se při letu tulik nekroutí a nepajtluje v zatáčkach. Ta rozpěrná tyč je sice namontovaná vobráceně, ale to na funkci nemá vliv. Je to tak kvůli tý BOSCHácký stříkačce, kerá tám blbě čučí. Zánovní baterie de normálně vyndat, to je cajk. Je tám I zánovní zapalovací kabel a svíčky.
Vobčas tám de blbě jednotka a zpátečka, ale dycky sem tám ten kvalt napodruhý narval. Motor zabírá vochora a spojka zase až vocpoda. Motor chytá napoprvé a vokamžitě teplej i vyzáblej. S tim neni vůbec žádná starost! Jenom teda musíš nechat vyplý světla, nejdřív nastartovat a až potom světla můžeš roužnout. I rádio rači nechávam vyplý. S nastevřenejma voknama stejně rádio neuslyšíš z jednoho funkčního repráku. Nijak to nedejmí. Motor je v cajku a vejfuk neprdí. V jakym stavu je vejfuk nevim, já už pod to ňákou dobu nelezu. Volej si radši vyměň, já už ho jenom dolejvam. Ne žeby to volej žralo, to zase né! Vonehdá sem měnil i těsnění vod hlavy.

I když z těch pár koní už nějaký vychcíply, imrvére to jede. Motor je vylágrovanej jenom krapet, je to echt držák! Vono to je totiž ještě lehký outo – cca 670 kilo! To ty auta dneska sou děsně vobtloustlý. Pokaď se tě bude chtít, určitě se nechá motor ještě nějak porychtovat a přidat ňáký koně do stáje. Dokonce to zvládne kdejakej pangejt a brajgl. Tydle auta jezdily relý! Jináč teda, kvůli přednímu náhonu to v rozblemcaným sněhu moc kočírovat nejde. Když je sněch, rači nevyjížděj. Radši s tim dělej ňáký švíky až když bude suchejš. Všecky vejmoly sou cejtit a škubaj z volantem. Tak ho imrvéreně drž! Furt to při letu pajtluje, takže nehrozí, že za volantem někdy usneš. Imrvére se to snažíš udržet ve svým pruhu, nebo aspoň na silnici. Do zatáček si musíš přibrzdit, jináč vybagruješ pangejt. Fikat zatáčky s tim moc nejde. Je to nedotáčivý a když to přepálíš, tak se tě šmejkne prdel a nejednou je to zasejc přetáčivý. S Fáčkem se musíš zžít a musíš ho cejtit! Když ho už máš v ruce, poznáš, když tě zadek ustřeluje. Todlecto u těch novejch aut neni. S těma různejma posilovačema a aušusovýma ABC jedeš, jedeš a nejednou letíš hejčmo ze zatáčky a nevíš proč seš na stromě. To Fáčko tě hranici limitu ještě v nějakým momentě zahlásí. Jenom teda ten limit musíš vycejtit, jináč letíš taky. Todle outo se řídí všema smyslama a ještě se přidá šestej – strach. Vodevšad je z auta při jízdě něco slyšet, ale to je jenom známka toho, že je to poctivej mechanyckej stroj. Todle ještě počítače neznalo.

Akorát sem teda tudle kvaltoval do Plzně na Lucii, tak sem s tim mastil stočtyřicitet na vobchvatě. Čekal sem, kdy už vystoupí motor za jízdy nebo ňáký kolo... Hele, nechá se to trochu pohonit, ale vycachtal sem tak desítku béňa na sto (jináč to žere něco přes sedum). Ale ten rachot v tý rychlosti je paráda! Takový zábavy a adrenalínu si jen tak neužíješ. Hnedle si z toho stříkneš do textilu, esli seš slapší povahy. Esli seš náhlej, tak si vem gumačky a pod sebe igelit. Todle outo je bezpečný jak pojízdný troky, ale co s tim naděláš, viďže? Tenkrát byly auta na ježdění. Dneska se s nima furt jenom bourá. Bezpečnostní pásy sou v tom hlavně proto, aby ses po bouračce zbytečně neválel po silnici a zvostal v sedačce, pokaď se teda sedačka s tebou neurve.

Brzdy na tom sou taky dost jetý, takže to zrovna moc nebrzdí. Teď mi teda vlastně došlo, že lítat s tim 140 je asi už docela vošajslich... Ale nechá se to. Čék se toho nesmí bát. Todle outo jezdí úplně samo!

Taky to má tažný, ale to sem vodundal flexou. Tažný je v papírech, ale už neni v cajku. To si budeš musit dát do kupy, esli ho chceš používat. Jináč, technickou mi to prochází furt i s vodříznutou koulí.

Taky je dobrý, že kromě nafty se do toho dá cmrdnat všecko. Jede to v cajku i na 91ku, ale když tám cmrndneš něco lepšího vod Šelky, tak je to parádní vodpich. To lítá jako bejk!

V žádný kolně to nestálo. Pěkně to lítalo i fláky až čtyrycet kiláků několikrát do tejdne a stálo to venku. Nikdá mě Fáčko nenechalo ve štychu. Dycky sem s tim dojel všade, kde bylo třeba. Ale ňákej forychtunk si sebou vozim radši furt v kufru. Vobčas je třeba se s tim chvíli hňácat, abys to udržel při životě. Jenže to stačí jednou za čas. Outo má sloužit tobě a né ty jemu, viďže?! V kufru taky pro jistotu vozim špagát, kdybych potřál vodtach.

Až s tim vezmeš babi na hřbitov nebo na počtu, babi bude čučet, co to je za DŽÍHÁDlo a budeš hodnej synek. Dobrý je, že si na tom všecko uděláš vosamotě. Na všecko použiješ hrubou sílu a zmákneš všecko v cajku. Když máš v garáži ňákej fachmanskej vercajk, nejseš úplnej lempl, taxi to eště vymazlíš a budeš s tim jezdit nas razy. Taky si můžeš vyškubat zadní sedačky a udělat si z toho vjetnamskou dodávku, místa je tám dost. To vidíš i na fotkach. Dá se s tim vodlifrovat třeba i stavební matrijál. Za volant se dá zasednout i s velkou cejchou, všade místa dost. Nechá se s tim dělat cokoli a je to vevnitř velký, to je přidaná hodnota Fáčka!

Taky tě k tomu dam celou sadu letních pneu i s kolama. Sou teda sjetý, ale letní dysky sou mnohem hežčí než ty, co sou teďka vobutý a na fotkach. Ňáký náhradní díly ti k tomu taky dam, akorát teď nevim, co všecko k tomu mam, ale dycky se na Fáčko něco hodí do foroty. Klíče mam k Fáčku voboje dvoje.

Řikam tě to tů všecko jak to je. Nejsem žádnej šizunk. Teďkonc sem teda zpunktoval tudle aukci. Bysem si přál, aby si todle outo vzal někdo co ho ještě užíje. Nepotřebuju z něj mít ňákej velkej kšeft, ale nenecham ho voddělat! To sem se zas šprajcnul, že né. Je to makáč a může bejt ještě k užitku, nebo pobaví, nebo se s nim ještě nadělá ňáká paráda. Čék se toho nesmí bát. Fáčko můžu vodpolodne po šichtě komukoli vokázat u mě doma. Jenom dej vedět. Navečír dyštak dokvačim i z hospody abys to vokouk a kdyžtak i prubnul. Vošaháš si to a můžu tě to i pučit.
Eslis to dočet až sem, tak musíš v aukci přihodit, jináč tě čéče začne vyset bambule.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 423
Registrován: 10 lis 2009 13:26
Bydliště: Benešov
Vůz: Volvo V70 II 2.5 D
Bydliště: Benešov

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od X-Tuner »

:lol:

_________________
Bylo: Volvo V70 I 2.5 TDi , automat , R.V. 1997 , Benešov
Bylo: Citroen Xantia combi 2.0 HDi, manuál, R.V. 2000
Je: Volvo V70 II 2.5 D, manuál, R.V. 2000

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 646
Registrován: 05 zář 2011 14:57
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Pedrozo »

:D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Na prodej-V70 Tdi 1997 MSA 15.7 103kW modrá,V70 Tdi 1999 103kW zelená lahváč po bouračce (přes levý blatník a dveře)- díly k prodeji

Bylo: S60 R 2.5 T AWD B5254T4 - manual , 850 2.5 GLE 1997 106 kW , V70 T5 B5244T5 2005 241kW Daliborka, V70I Tdi

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3382
Registrován: 28 pro 2013 10:04
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Romulusw »

Nejnovější zpráva:

Chuck Norris chytil EBOLU!


Ale protože mu jí bylo líto, tak ji zase pustil.

selap
Offline
Příspěvky: 1652
Registrován: 25 říj 2006 18:54
Bydliště: Brno

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od selap »

Príloha bez názvu 00137.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 423
Registrován: 10 lis 2009 13:26
Bydliště: Benešov
Vůz: Volvo V70 II 2.5 D
Bydliště: Benešov

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od X-Tuner »

Šéf přijímá nového prodavače, s tím, že jej vezme na zkušební dobu,aby viděl, jak se osvědčí. Po zavírací hodině si jej zavolá do kanceláře. "Tak kolik jste dnes měl zákazníků?" "Jednoho, šéfe." "Cože!? Jednoho? Naši prodavači udělají průměrně šedesát až sedmdesát zákazníků denně! Co jste celý den dělal!? A kolik jste vlastně utržil?" "Tři sta osmdesát tisíc dolarů." "Tři sta osmdesát tisíc? Proboha, co jste prodal?" "No, první jsem prodal malinký háček na ryby. Pak jsem zákazníka přesvědčil, že by si mohl vzít ještě i střední a velký háček. Pak jsem ho přesvědčil, že by si měl vzít i nějaký vlasec a k němu jsem mu prodal tři pruty - malý, střední a veliký. Dal jsem se s ním do řeči, zeptal jsem se, kde bude rybařit. Povídal, že na mysu, dvacet mil na sever. Tak jsem mu prodal ještě pořádnou větrovku, nepromokavé kalhoty a gumáky, protože tam dost fouká. Přesvědčil jsem ho, že na pobřeží neberou, tak jsme šli vybrat motorový člun. Pak jsem se ho zeptal, co má za auto a vylezlo z něj, že dost malé, člun by na něm nemohl odvézt.Tak jsem mu prodal ještě přívěs." "A tohle všechno jste prodal člověku, který si přišel koupit
jediný háček na ryby!?" "Ne. On původně přišel koupit vložky pro svoji ženu. Tak jsem mu navrhnul, že když si teda o víkendu nezašuká, že by si mohl zajít aspoň na ryby.
_________________
Bylo: Volvo V70 I 2.5 TDi , automat , R.V. 1997 , Benešov
Bylo: Citroen Xantia combi 2.0 HDi, manuál, R.V. 2000
Je: Volvo V70 II 2.5 D, manuál, R.V. 2000

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 01 črc 2013 22:13
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od yebat »

při ředění 1:1 je do -8°C nebo do -13°C?
Obrázek

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 21 čer 2008 05:39
Vůz: lancia k
Bydliště: Olomouc city a okolí

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od ksw »

srandičky, asi domácí mazel, ještě , že to kamera vydrží,
ale kozel vytrvalý . . .
takového bych si doma na zahradě instaloval na hlídání.

_________________
Lancia k 2.0t 162 kw benzín/99

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od dali »

Je to sice beran, ale fakt hustej :D
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

Logan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 22 čer 2008 16:53
Bydliště: Praha (přechodně)
Vůz: C30

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Logan »

_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 9-5 Aero/2000 ▀▄▀▄ Riviera 1967
ex: RS3/2012 S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 1800S/1964 900/1985

hobous
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 377
Registrován: 11 čer 2009 16:48
Vůz: V40 B4184S 1,8 1996
Bydliště: Kolín

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od hobous »

Top 10 WOMEN DRIVING FAILS! :ROFL: :x :%)

_________________
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Je VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Je KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003

Jiri.T
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1114
Registrován: 27 led 2006 10:32
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Jiri.T »

:%)
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 423
Registrován: 10 lis 2009 13:26
Bydliště: Benešov
Vůz: Volvo V70 II 2.5 D
Bydliště: Benešov

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od X-Tuner »

To nechceš takovouhle SPZtku :%)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo V70 I 2.5 TDi , automat , R.V. 1997 , Benešov
Bylo: Citroen Xantia combi 2.0 HDi, manuál, R.V. 2000
Je: Volvo V70 II 2.5 D, manuál, R.V. 2000

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 16 pro 2005 21:41
Bydliště: J. Hradec

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od dali »

Nee! :ROFL: Stejně si myslím, že to je minimálně doupravený ve fotošopu, ne-li celý namalovaný.
Edit: i podle nepoměru ve velikosti jednotlivých znaků je to PS, ale hoodně vtipnej...
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 423
Registrován: 10 lis 2009 13:26
Bydliště: Benešov
Vůz: Volvo V70 II 2.5 D
Bydliště: Benešov

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od X-Tuner »

To určitě bude v něčem udělaný ale narazil jsem na to náhodou a ještě to je na Volvu tak jsem to sem musel dát :D
_________________
Bylo: Volvo V70 I 2.5 TDi , automat , R.V. 1997 , Benešov
Bylo: Citroen Xantia combi 2.0 HDi, manuál, R.V. 2000
Je: Volvo V70 II 2.5 D, manuál, R.V. 2000

sv.i
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 02 čer 2008 08:26
Bydliště: HK
Vůz: jiný
Bydliště: HK

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od sv.i »

On ji:
Miláčku, včera jsem přelakoval naše auta. Jedno pro tebe, druhé pro mě, teď už si je nespleteme
vw.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S60 2.4D, 96 kW, 2003

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 646
Registrován: 05 zář 2011 14:57
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

Re: Vtípky a srandičky

Příspěvek od Pedrozo »

:D :D :D ty voe, tos mě zabil takhle na věčer... zajímavý, jestli si někdo všimne toho černého výtoku... na ptačím autě neni, takže asi nějaká neplánovaná infekce či co :D :D :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Na prodej-V70 Tdi 1997 MSA 15.7 103kW modrá,V70 Tdi 1999 103kW zelená lahváč po bouračce (přes levý blatník a dveře)- díly k prodeji

Bylo: S60 R 2.5 T AWD B5254T4 - manual , 850 2.5 GLE 1997 106 kW , V70 T5 B5244T5 2005 241kW Daliborka, V70I Tdi

Zpět na „o všem možném:-)“