Vtípky a srandičky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtípky a srandičky
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtípky a srandičky
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2587
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V70 III D5 '08
Re: Vtípky a srandičky
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps
-
Offline
- Příspěvky: 238
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
- Bydliště: Zeleneč
Re: Vtípky a srandičky
Renault R21 GTX 2.2i
Zvlášť ten zadní stěrač a dělený zadní sedadla by mě zajímaly. Elektrický okna už sou taky docela pokročilej tuning!!
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 52100.html
Zvlášť ten zadní stěrač a dělený zadní sedadla by mě zajímaly. Elektrický okna už sou taky docela pokročilej tuning!!
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 52100.html
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Re: Vtípky a srandičky
je to oser! Renault R21 sa ako pick-up nevyrabal!vit.soucek píše:Renault R21 GTX 2.2i
Zvlášť ten zadní stěrač a dělený zadní sedadla by mě zajímaly. Elektrický okna už sou taky docela pokročilej tuning!!
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 52100.html
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: J. Hradec
Re: Vtípky a srandičky
To kachlíkový obložení loketní opěrky je taky docela fajný!vit.soucek píše:Renault R21 GTX 2.2i
Zvlášť ten zadní stěrač a dělený zadní sedadla by mě zajímaly. Elektrický okna už sou taky docela pokročilej tuning!!
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 52100.html


_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Re: Vtípky a srandičky
lucki píše: je to oser! Renault R21 sa ako pick-up nevyrabal!
A jako Tatra 815 taky ne, teda alespon fotkjy tatrovky se mi tam zjevily, kdsyž jsem nam ten inzerák kouknul


_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtípky a srandičky
teď si pohřbil celý smysl toho inzerátuDeshi píše: A jako Tatra 815 taky ne, teda alespon fotkjy tatrovky se mi tam zjevily, kdsyž jsem nam ten inzerák kouknul![]()

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtípky a srandičky
[img]http://img10.imageshack.us/img10/6948/n ... 458308.jpg[/img]
[img]http://img11.imageshack.us/img11/3003/n ... 165854.jpg[/img]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/3792/n ... 182596.jpg[/img]
[img]http://img256.imageshack.us/img256/6920 ... 191145.jpg[/img]
[img]http://img6.imageshack.us/img6/9734/n12 ... 217118.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/9752/n12 ... 223262.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/4095/n12 ... 241316.jpg[/img]
[img]http://img256.imageshack.us/img256/4741 ... 253063.jpg[/img]
[img]http://img256.imageshack.us/img256/2950 ... 301920.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/6731/n12 ... 311228.jpg[/img]
[img]http://img208.imageshack.us/img208/5643 ... 329010.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/7928/n12 ... 337529.jpg[/img]
[img]http://img6.imageshack.us/img6/6561/n12 ... 346528.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/6130/n12 ... 372397.jpg[/img]
[img]http://img11.imageshack.us/img11/3003/n ... 165854.jpg[/img]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/3792/n ... 182596.jpg[/img]
[img]http://img256.imageshack.us/img256/6920 ... 191145.jpg[/img]
[img]http://img6.imageshack.us/img6/9734/n12 ... 217118.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/9752/n12 ... 223262.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/4095/n12 ... 241316.jpg[/img]
[img]http://img256.imageshack.us/img256/4741 ... 253063.jpg[/img]
[img]http://img256.imageshack.us/img256/2950 ... 301920.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/6731/n12 ... 311228.jpg[/img]
[img]http://img208.imageshack.us/img208/5643 ... 329010.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/7928/n12 ... 337529.jpg[/img]
[img]http://img6.imageshack.us/img6/6561/n12 ... 346528.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/6130/n12 ... 372397.jpg[/img]
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dobříš/Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš/Brno
Re: Vtípky a srandičky
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Re: Vtípky a srandičky
SkvěláBobes píše:ta o červené karkulce

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtípky a srandičky
Zase jsem udělal chybu svého žívota a zase jsem si zapnul Discovery Channel kde právě hraje Ultimate Survival, ten týpek právě chodí někde po zamrzlé tundře a žere ještě teplé syrové játra z jaka a jako perličku na závěr mu vyřízl oko které sežral taky...ten člověk je nechutný, to je tak těžké udělat oheň? Pro něho určitě ne...
Naposledy upravil(a) Kein dne 08 dub 2009 22:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: V70I 2.5TDI 1997 SILB MET
- Bydliště: Prešov, SR
Re: Vtípky a srandičky
Mám obavu, že až nás Rusi zase odpoja od plynu, tak si to skúsime! :mrgreen:
_________________
Teraz:
Volvo V70 2,5Tdi, 1997 - ŠVÉDSKY TANK
Daewoo Leganza 2,2i automat, 1999 - manželka
Bolo:
Škoda Fabia 1,9Tdi - miláčik, ale moc mini
Daewoo Nexia 1,5i - 400 000 km bez poruchy - ZÁZRAK!!!
Teraz:
Volvo V70 2,5Tdi, 1997 - ŠVÉDSKY TANK
Daewoo Leganza 2,2i automat, 1999 - manželka
Bolo:
Škoda Fabia 1,9Tdi - miláčik, ale moc mini
Daewoo Nexia 1,5i - 400 000 km bez poruchy - ZÁZRAK!!!
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80
- Bydliště: Ostrava
Re: Vtípky a srandičky
Tak u Vás na východě, možná, ale my to bereme ještě ze severu :mrgreen:
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: V70I 2.5TDI 1997 SILB MET
- Bydliště: Prešov, SR
Re: Vtípky a srandičky
Holt, stále ste na tom boli lepšie! :mrgreen:
_________________
Teraz:
Volvo V70 2,5Tdi, 1997 - ŠVÉDSKY TANK
Daewoo Leganza 2,2i automat, 1999 - manželka
Bolo:
Škoda Fabia 1,9Tdi - miláčik, ale moc mini
Daewoo Nexia 1,5i - 400 000 km bez poruchy - ZÁZRAK!!!
Teraz:
Volvo V70 2,5Tdi, 1997 - ŠVÉDSKY TANK
Daewoo Leganza 2,2i automat, 1999 - manželka
Bolo:
Škoda Fabia 1,9Tdi - miláčik, ale moc mini
Daewoo Nexia 1,5i - 400 000 km bez poruchy - ZÁZRAK!!!
-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dobříš/Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš/Brno
Re: Vtípky a srandičky
bych ti doporučil dokument BBC The real heroes of telemark, ostatně doporučuji ho všem. kdo jen trochu rád čundruje, bude mít zřejmě hooodně chutí se tam vydat
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
Re: Vtípky a srandičky
Hele syrové játra je delikatesa.To oko bych asi nedal.Kein píše:Zase jsem udělal chybu svého žívota a zase jsem si zapnul Discovery Channel kde právě hraje Ultimate Survival, ten týpek právě chodí někde po zamrzlé tundře a žere ještě teplé syrové játra z jaka a jako perličku na závěr mu vyřízl oko které sežral taky...ten člověk je nechutný, to je tak těžké udělat oheň? Pro něho určitě ne...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Re: Vtípky a srandičky
ale, sak to nemoze byt horsie ako velka bobula hrozna. 

_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Re: Vtípky a srandičky
Indická pravidla silničního provozu
· V Indii se jezdí převážně vlevo. To převážně se dá vyložit tak, že vlevo se jede když je levá strana volná, jinak se jede kdekoliv. Protože však levá strana je převážně ucpaná pomalejšími vozidly, jede se převážně vpravo.
· Vozovka má tolik jízdních pruhů, kolik vozidel se vejde vedle sebe. Nepřerušovaná čára slouží v noci k udržení vozidla ve středu vozovky, ve dne je pak zbytečná. Pozor, někdy je bez výstrahy nahrazena nepřerušovanou zídkou, kterou je nutno brát vážně, při jízdě v protisměru za zídkou není kam uhnout.
· Přednost v jízdě na křižovatce má vždy těžší vozidlo před lehčím bez ohledu na to, že vyjíždí z vedlejší silnice. Značek před křižovatkou je minimum a jsou v dezolátním stavu. Věřit tomu, že se jimi někdo řídí, je zaručena cesta k nehodě.
· Přednost v jízdě na křižovatce má ten, kdo ji před druhými vozidly uplatní. Při vjezdu na křižovatku pak není doporučeno se dívat do směru, odkud přijíždějí vozidla. Zbytečně to znejistí řidiče a hrozí uplatnění přednosti druhým vozidlem. Pokud je volná cesta kupředu, pravděpodobně ještě chvíli vydrží.
· Výjimky v přednosti těžšího vozidla lze dosáhnout při dostatečně vysoké rychlosti vjezdu na křižovatku. Platí totiž pravidlo, že kdo má nabouraný předek, zavinil nehodu. Jeho využitím lze donutit i těžší vozidlo k přibrzdění.
· Světelná znamení na křižovatkách platí jen ve dne, v noci se z technických důvodů nevypínají, ale jako by se stalo. Projíždět křižovatkou ve dne na červenou se smí jen pokud má řidič dojem, že nikoho neohrozí. Projíždět křižovatku na zelenou smí řidič jen s ohledem na ta vozidla, která mají dojem, že nikoho neohrožují.
· Jízda na kruhovém objezdu je řízena tím, že přednost mají vozidla přijíždějící, jedoucí po něm i vyjíždějící. Přednost ztrácí ten, kdo zastaví. Při vjezdu na kruhový objezd se doporučuje zamířit okamžitě na vnitřní jízdní pruh, tudy totiž vede nejkratší cesta.
· Předjíždění je základní povinností každého řidiče. Úmysl předjíždět naznačím krátkým houknutím a vybočením do protisměru. Vozidla v protisměru se musí tomuto manévru přizpůsobit.
· Při rovnosti rychlosti předjíždějícího a předjížděného vozidla je předjíždějící vozidlo povinno předjíždění vzdát po nejvýše 2 km jízdy vedle sebe. V případě, že však řidič předjížděného vozidla ocení snahu pokynutím ruky a mírně přibrzdí, lze předjíždění dokončit. Po celou dobu jízdy “kdo z koho” mají vozidla přednost před všemi ostatními vozidly v obou směrech.
· Signalizace při předjíždění lze dát blinkry nebo rukou podle následujících pravidel: blinkr na předjíždění znamená buď “budu předjíždět” nebo “Můžeš předjíždět” a to v závislosti na okolnostech. V případě pochybnosti lze spustit ruku z okna a naznačit “Jedu!” nebo “Jeď”. Obojí se děje mávnutím ruky dopředu, ale trochu jinak.
· Při jízdě v noci musí mít vozidlo rozsvíceno alespoň jedno dálkové světlo, zadní světla jsou též doporučena, ne však povinná. Světla se při míjení vozidel netlumí, řidič se tím připravuje o výhodu lépe vidět. Nevidí-li pro oslnění nikdo nic, lze pro získání výhody nad protijedoucím vozidlem náhle zhasnout všechna světla. Dojem zmizení vozidla určitě donutí protijedoucího řidiče k uklizení se na svojí půlku vozovky.
· Jede-li vozidlo v noci v protisměru nebo jízdní pruhy bezdůvodně mění, je pravděpodobné, že řidič usnul. Pak je nutno zablikat světly a zatroubit. Pokud také zablikal, znamená to, že se probudil. Pokud nezabliká, znamená to, že je na řidiči kam se před ním schová.
· Jakékoliv osvětlení není povinné pro traktory s přívěsem i bez něj, přívěsy nákladních vozidel, rikši motorové i šlapací, volské potahy, cyklisty, krávy a Indové stojící i ležící na vozovce.
· Řidič je povinen za jízdy zůstat na svém místě, aby mohl v případě potřeby zasáhnout do řízení vozidla. Za jízdy je dovoleno ubalovat si cigaretu nebo betelové žváro, snídat, česat se ve zpětném zrcátku, vyplňovat písemnosti, opravovat drobné závady na elektroinstalaci, přerovnávat věci na zadním sedadle a jiné činnosti nevyžadující plné pozornosti.
· Motorové vozidlo je způsobilé provozu na veřejných komunikacích pokud je pohyblivé vlastní silou a má v pořádku houkačku.
· Houkačkou dává řidič znamení když: chce na sebe upozornit, bude předjíždět, zařazuje se zpět, musí brzdit, bude odbočovat, bude couvat nebo couvá, je spokojen, že uviděl někoho známého, je nespokojen, že všichni stojí, je rozhořčen, že je na křižovatce dlouho červená, chce někoho přivolat, zkouší funkci houkačky nebo si jen tak houkne.
· Zpětné zrcátko se nechává sklopené, aby zbytečně nerozšiřovalo profil vozidla nebo je nastaveno tak, aby se v něm řidič viděl a mohl za jízdy upravovat svůj zevnějšek.
· Zastavit vozidlo lze kdykoliv a kdekoliv. Nezůstane-li žádný pruh volný, je to pro ostatní řidiče příležitost k odpočinku a vyzkoušení funkčnosti houkačky.
· Nákladní vozidlo se odstavuje po zastávce k odpočinku nebo poruše tam, kam právě dojelo. Pokud to vypadá na delší dobu, vozidlo se obloží z obou stran do vzdálenosti 50 m v šířce jízdního pruhu balvany v dostatečné velikosti, která je schopna poškodit vozidla, nerespektující zátaras. Do všech škvír vozidla se pak nastrkají ulámané větve, které naznačují, že toto vozidlo opravdu nepojede. U vozidla se doporučuje bariéru rozšířit o další metr, řidič má tím dostatek pohodlí při spánku pod vozidlem.
· Náklad by na vozidle neměl přesahovat rozměry vozidla o více než 1 m do stran a být vyšší než 5 m, dozadu a dopředu rozměry omezeny nejsou. Je-li vozidlo naloženo moc vysoko a náklad padá, je řidič povinen zajistit pomocníka, který za jízdy přesouvá náklad do středu vozidla tak, aby nepadal. Při delší jízdě je pak řidič povinen občas zkontrolovat pomocníka, zda je ještě na vozidle.
· Počet pasažérů v a na vozidle není omezen, vždy však musí zůstat jedno místo pro řidiče, pokud možno poblíž volantu. Cestující, kteří se nevešli dovnitř a stojí zvenku na výstupcích vozidla, jsou povinni se za jízdy držet. Musí mít přitom zajištěno místo alespoň na jednu nohu a držadlo alespoň pro jednu ruku. Pokud za jízdy spadnou, je povinnosti ostatních řidičů je nepřejet, vždyť viděli, že se drží jen tak tak. Spadlý cestující ztrácí nárok na další přepravu a vozidlo není povinno se pro něj vracet.
· Při přepravě vícečlenných rodin na motorce se doporučuje toto uspořádání: na nádrži dítě do 10 let, za ním řidič, za ním další dítě, pak žena s batoletem a za ní na nosiči rance nebo další dítě, popřípadě obojí. V případě, že jede řidič sám s dítětem, toto sedí za ním, má větší prostor k pohybu než na nádrži.
· Pokuty za přestupky jsou základním příjmem policajtů. Řidič by si toho měl být vědom a zbytečně neprotestovat, zvyšuje tím jen pokutu za přestupek. Pokutováno může být jakékoliv vozidlo, které vypadá, že je řidič solventní. Vhodný přestupek se vždy najde, třeba nedání znamení při předjíždění do jiného pruhu. Pokuta je vždy nízká, stačí 20 rupii. Potvrzení se nevydává, čímž se urychlí odbavení řidičů. Dvojice policajtů, z nichž jeden odstavuje vozidla a druhý inkasuje, si musí vydělat na sebe a ještě plnit smluvní podmínky s nadřízenými. Proto se doporučuje, aby měl řidič již předem příslušný obnos připravený, podal ho okénkem ven a pokračoval v jízdě."
· V Indii se jezdí převážně vlevo. To převážně se dá vyložit tak, že vlevo se jede když je levá strana volná, jinak se jede kdekoliv. Protože však levá strana je převážně ucpaná pomalejšími vozidly, jede se převážně vpravo.
· Vozovka má tolik jízdních pruhů, kolik vozidel se vejde vedle sebe. Nepřerušovaná čára slouží v noci k udržení vozidla ve středu vozovky, ve dne je pak zbytečná. Pozor, někdy je bez výstrahy nahrazena nepřerušovanou zídkou, kterou je nutno brát vážně, při jízdě v protisměru za zídkou není kam uhnout.
· Přednost v jízdě na křižovatce má vždy těžší vozidlo před lehčím bez ohledu na to, že vyjíždí z vedlejší silnice. Značek před křižovatkou je minimum a jsou v dezolátním stavu. Věřit tomu, že se jimi někdo řídí, je zaručena cesta k nehodě.
· Přednost v jízdě na křižovatce má ten, kdo ji před druhými vozidly uplatní. Při vjezdu na křižovatku pak není doporučeno se dívat do směru, odkud přijíždějí vozidla. Zbytečně to znejistí řidiče a hrozí uplatnění přednosti druhým vozidlem. Pokud je volná cesta kupředu, pravděpodobně ještě chvíli vydrží.
· Výjimky v přednosti těžšího vozidla lze dosáhnout při dostatečně vysoké rychlosti vjezdu na křižovatku. Platí totiž pravidlo, že kdo má nabouraný předek, zavinil nehodu. Jeho využitím lze donutit i těžší vozidlo k přibrzdění.
· Světelná znamení na křižovatkách platí jen ve dne, v noci se z technických důvodů nevypínají, ale jako by se stalo. Projíždět křižovatkou ve dne na červenou se smí jen pokud má řidič dojem, že nikoho neohrozí. Projíždět křižovatku na zelenou smí řidič jen s ohledem na ta vozidla, která mají dojem, že nikoho neohrožují.
· Jízda na kruhovém objezdu je řízena tím, že přednost mají vozidla přijíždějící, jedoucí po něm i vyjíždějící. Přednost ztrácí ten, kdo zastaví. Při vjezdu na kruhový objezd se doporučuje zamířit okamžitě na vnitřní jízdní pruh, tudy totiž vede nejkratší cesta.
· Předjíždění je základní povinností každého řidiče. Úmysl předjíždět naznačím krátkým houknutím a vybočením do protisměru. Vozidla v protisměru se musí tomuto manévru přizpůsobit.
· Při rovnosti rychlosti předjíždějícího a předjížděného vozidla je předjíždějící vozidlo povinno předjíždění vzdát po nejvýše 2 km jízdy vedle sebe. V případě, že však řidič předjížděného vozidla ocení snahu pokynutím ruky a mírně přibrzdí, lze předjíždění dokončit. Po celou dobu jízdy “kdo z koho” mají vozidla přednost před všemi ostatními vozidly v obou směrech.
· Signalizace při předjíždění lze dát blinkry nebo rukou podle následujících pravidel: blinkr na předjíždění znamená buď “budu předjíždět” nebo “Můžeš předjíždět” a to v závislosti na okolnostech. V případě pochybnosti lze spustit ruku z okna a naznačit “Jedu!” nebo “Jeď”. Obojí se děje mávnutím ruky dopředu, ale trochu jinak.
· Při jízdě v noci musí mít vozidlo rozsvíceno alespoň jedno dálkové světlo, zadní světla jsou též doporučena, ne však povinná. Světla se při míjení vozidel netlumí, řidič se tím připravuje o výhodu lépe vidět. Nevidí-li pro oslnění nikdo nic, lze pro získání výhody nad protijedoucím vozidlem náhle zhasnout všechna světla. Dojem zmizení vozidla určitě donutí protijedoucího řidiče k uklizení se na svojí půlku vozovky.
· Jede-li vozidlo v noci v protisměru nebo jízdní pruhy bezdůvodně mění, je pravděpodobné, že řidič usnul. Pak je nutno zablikat světly a zatroubit. Pokud také zablikal, znamená to, že se probudil. Pokud nezabliká, znamená to, že je na řidiči kam se před ním schová.
· Jakékoliv osvětlení není povinné pro traktory s přívěsem i bez něj, přívěsy nákladních vozidel, rikši motorové i šlapací, volské potahy, cyklisty, krávy a Indové stojící i ležící na vozovce.
· Řidič je povinen za jízdy zůstat na svém místě, aby mohl v případě potřeby zasáhnout do řízení vozidla. Za jízdy je dovoleno ubalovat si cigaretu nebo betelové žváro, snídat, česat se ve zpětném zrcátku, vyplňovat písemnosti, opravovat drobné závady na elektroinstalaci, přerovnávat věci na zadním sedadle a jiné činnosti nevyžadující plné pozornosti.
· Motorové vozidlo je způsobilé provozu na veřejných komunikacích pokud je pohyblivé vlastní silou a má v pořádku houkačku.
· Houkačkou dává řidič znamení když: chce na sebe upozornit, bude předjíždět, zařazuje se zpět, musí brzdit, bude odbočovat, bude couvat nebo couvá, je spokojen, že uviděl někoho známého, je nespokojen, že všichni stojí, je rozhořčen, že je na křižovatce dlouho červená, chce někoho přivolat, zkouší funkci houkačky nebo si jen tak houkne.
· Zpětné zrcátko se nechává sklopené, aby zbytečně nerozšiřovalo profil vozidla nebo je nastaveno tak, aby se v něm řidič viděl a mohl za jízdy upravovat svůj zevnějšek.
· Zastavit vozidlo lze kdykoliv a kdekoliv. Nezůstane-li žádný pruh volný, je to pro ostatní řidiče příležitost k odpočinku a vyzkoušení funkčnosti houkačky.
· Nákladní vozidlo se odstavuje po zastávce k odpočinku nebo poruše tam, kam právě dojelo. Pokud to vypadá na delší dobu, vozidlo se obloží z obou stran do vzdálenosti 50 m v šířce jízdního pruhu balvany v dostatečné velikosti, která je schopna poškodit vozidla, nerespektující zátaras. Do všech škvír vozidla se pak nastrkají ulámané větve, které naznačují, že toto vozidlo opravdu nepojede. U vozidla se doporučuje bariéru rozšířit o další metr, řidič má tím dostatek pohodlí při spánku pod vozidlem.
· Náklad by na vozidle neměl přesahovat rozměry vozidla o více než 1 m do stran a být vyšší než 5 m, dozadu a dopředu rozměry omezeny nejsou. Je-li vozidlo naloženo moc vysoko a náklad padá, je řidič povinen zajistit pomocníka, který za jízdy přesouvá náklad do středu vozidla tak, aby nepadal. Při delší jízdě je pak řidič povinen občas zkontrolovat pomocníka, zda je ještě na vozidle.
· Počet pasažérů v a na vozidle není omezen, vždy však musí zůstat jedno místo pro řidiče, pokud možno poblíž volantu. Cestující, kteří se nevešli dovnitř a stojí zvenku na výstupcích vozidla, jsou povinni se za jízdy držet. Musí mít přitom zajištěno místo alespoň na jednu nohu a držadlo alespoň pro jednu ruku. Pokud za jízdy spadnou, je povinnosti ostatních řidičů je nepřejet, vždyť viděli, že se drží jen tak tak. Spadlý cestující ztrácí nárok na další přepravu a vozidlo není povinno se pro něj vracet.
· Při přepravě vícečlenných rodin na motorce se doporučuje toto uspořádání: na nádrži dítě do 10 let, za ním řidič, za ním další dítě, pak žena s batoletem a za ní na nosiči rance nebo další dítě, popřípadě obojí. V případě, že jede řidič sám s dítětem, toto sedí za ním, má větší prostor k pohybu než na nádrži.
· Pokuty za přestupky jsou základním příjmem policajtů. Řidič by si toho měl být vědom a zbytečně neprotestovat, zvyšuje tím jen pokutu za přestupek. Pokutováno může být jakékoliv vozidlo, které vypadá, že je řidič solventní. Vhodný přestupek se vždy najde, třeba nedání znamení při předjíždění do jiného pruhu. Pokuta je vždy nízká, stačí 20 rupii. Potvrzení se nevydává, čímž se urychlí odbavení řidičů. Dvojice policajtů, z nichž jeden odstavuje vozidla a druhý inkasuje, si musí vydělat na sebe a ještě plnit smluvní podmínky s nadřízenými. Proto se doporučuje, aby měl řidič již předem příslušný obnos připravený, podal ho okénkem ven a pokračoval v jízdě."
-
Offline
- Příspěvky: 583
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Re: Vtípky a srandičky
Čítal to nekdo cele?
Fakt mazec..... skoro ako pravidla cest. premávky u nás...

Fakt mazec..... skoro ako pravidla cest. premávky u nás...



_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 443
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Re: Vtípky a srandičky
Bacha super charged subaru by škoda 120 twin turbo impreza STI WRX WRC 4/4 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Re: Vtípky a srandičky
Koho zaujali pravidla cestnej premavky v Indii, tu je par videi:
... re=related
... re=related
... re=related
... re=related
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Re: Vtípky a srandičky
Viete, co znamenaju nazvy niektorych aut?
AUDI:
Always Unsafe Designs Implemented
Another Uninformed Driver Insulted
All Unnecessary Devices Installed
BMW:
Big Money Works
Bought My Wife
Brutal Money Waster
Bimbette Motor Weapon
Break My Window
Big Man Wannabe
Big Money Wasted
Broken Money Waster
BUICK:
Big Ugly Indestructible Car Killer
Big Ugly Import Car Killer
CADILLAC:
Crazy And Demented Idiots Like Large American Cars
CHEVROLET:
Can Hear Every Valve Rap On Long Extended Trips
Cheap, Hardly Efficient, Virtually Runs On Luck Every Time
Car Has Extensive Valve Rattle On Long Extended Trips
Car Has Earnhardt Victorious Racing Or Lapping Every Track
Cracked Heads, Every Valve Rattles, Oil Leaks Every Time
CHRYSLER:
Can't Have Refund, You're Stuck Leasing Edsel's Replacement
DODGE:
Drips Oil, Drops Grease Everywhere
Damn Old Dirty Gas Eater
FIAT:
Failure in Italian Automotive Technology
Fix It All the Time
Fix it again, Tony!
Fix it again tomorrow
Feeble Italian Attempt at Transportation
FORD:
Frigin Old Rebuilt Dodge
First On Recall Day
First On Rust and Deterioration
Fix Or Repair Daily
Found On Road, Dead
Fault Of Research and Development
Fast Only Rolling Downhill
Features O.J. and Ron's DNA
Found On Russian Dump
Fraternal Order of Restored DeSoto's
Ford backwards: Drivers returning on foot.
Forward Only, Reverse Defective
Fast On Repair Demands
GEO:
Good Engineering Overlooked
GM:
General Maintenance
Great Mistake
Garage Me
GMC:
Garage Man's Companion
Got A Mechanic Coming?
Generally Mediocre Cars
Got More Crap
HONDA:
Had One Never Did Again
HYUNDAI:
Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive...
JEEP:
Junk Engineered, Executed Poorly
KIA:
Kick It Again
Kick Inventors Ass
Korean Intelligence Absent
LINCOLN:
Lousy Implementation, Not Cars Of Luxurious Nature
MAZDA:
Most Always Zipping Dangerously Along
Made After Zero Design Analysis
MERCEDES:
Many Expensive Repairs Can Eventually Discourage Extra Sales
MERCURY:
Many Endless Rattles Create Uncomfortable Road Yacht.
MOPAR:
Most Often Passed At Races
Mostly Old Parts And Rust
Mostly Old Paint And Rust
OLDSMOBILE:
Old Ladies Driving Slowly Make Others Behind Infuriatingly
Late Everywhere
Overpriced, Leisurely Driven Sedan Made Of Buick's Irregular
Leftover Equipment
Old Ladies Drive Slow-Mostly Over Bridges Into Lake Erie
PLYMOUTH:
Police Laugh, Young Men Ogle, All Underestimating This Heap
PONTIAC:
Poor Old Nick Thinks It's A Cadillac
PORSCHE:
Proof Only Rich Suckers Can Have Everything
SAAB:
Send Another Automobile Back
Swedish Automobiles Always Breakdown.
Sad Attempt At Beauty
SATURN:
Sad Attempt To Unload Recycled Nissans
STEALTH:
Speed Trap Equipment Aims Low, Targets Hood
SUBARU:
Screwed Up Beyond All Repair Usually
TOYOTA:
Too Often Yankees Overprice This Auto
Too Often Yuppies Overaccessorize This Auto
TRIUMPH:
The Risk In Useless Machinery Pays Heavily
VOLVO:
Very Odd Looking Vehicular Object
Vehicles Of Low Velocity Owners
VW:
Virtually Worthless
YUGO:
Yearly Undergoes Garage Operations
You'll Utter "Greatly Overpriced"
AUDI:
Always Unsafe Designs Implemented
Another Uninformed Driver Insulted
All Unnecessary Devices Installed
BMW:
Big Money Works
Bought My Wife
Brutal Money Waster
Bimbette Motor Weapon
Break My Window
Big Man Wannabe
Big Money Wasted
Broken Money Waster
BUICK:
Big Ugly Indestructible Car Killer
Big Ugly Import Car Killer
CADILLAC:
Crazy And Demented Idiots Like Large American Cars
CHEVROLET:
Can Hear Every Valve Rap On Long Extended Trips
Cheap, Hardly Efficient, Virtually Runs On Luck Every Time
Car Has Extensive Valve Rattle On Long Extended Trips
Car Has Earnhardt Victorious Racing Or Lapping Every Track
Cracked Heads, Every Valve Rattles, Oil Leaks Every Time
CHRYSLER:
Can't Have Refund, You're Stuck Leasing Edsel's Replacement
DODGE:
Drips Oil, Drops Grease Everywhere
Damn Old Dirty Gas Eater
FIAT:
Failure in Italian Automotive Technology
Fix It All the Time
Fix it again, Tony!
Fix it again tomorrow
Feeble Italian Attempt at Transportation
FORD:
Frigin Old Rebuilt Dodge
First On Recall Day
First On Rust and Deterioration
Fix Or Repair Daily
Found On Road, Dead
Fault Of Research and Development
Fast Only Rolling Downhill
Features O.J. and Ron's DNA
Found On Russian Dump
Fraternal Order of Restored DeSoto's
Ford backwards: Drivers returning on foot.
Forward Only, Reverse Defective
Fast On Repair Demands
GEO:
Good Engineering Overlooked
GM:
General Maintenance
Great Mistake
Garage Me
GMC:
Garage Man's Companion
Got A Mechanic Coming?
Generally Mediocre Cars
Got More Crap
HONDA:
Had One Never Did Again
HYUNDAI:
Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive...
JEEP:
Junk Engineered, Executed Poorly
KIA:
Kick It Again
Kick Inventors Ass
Korean Intelligence Absent
LINCOLN:
Lousy Implementation, Not Cars Of Luxurious Nature
MAZDA:
Most Always Zipping Dangerously Along
Made After Zero Design Analysis
MERCEDES:
Many Expensive Repairs Can Eventually Discourage Extra Sales
MERCURY:
Many Endless Rattles Create Uncomfortable Road Yacht.
MOPAR:
Most Often Passed At Races
Mostly Old Parts And Rust
Mostly Old Paint And Rust
OLDSMOBILE:
Old Ladies Driving Slowly Make Others Behind Infuriatingly
Late Everywhere
Overpriced, Leisurely Driven Sedan Made Of Buick's Irregular
Leftover Equipment
Old Ladies Drive Slow-Mostly Over Bridges Into Lake Erie
PLYMOUTH:
Police Laugh, Young Men Ogle, All Underestimating This Heap
PONTIAC:
Poor Old Nick Thinks It's A Cadillac
PORSCHE:
Proof Only Rich Suckers Can Have Everything
SAAB:
Send Another Automobile Back
Swedish Automobiles Always Breakdown.
Sad Attempt At Beauty
SATURN:
Sad Attempt To Unload Recycled Nissans
STEALTH:
Speed Trap Equipment Aims Low, Targets Hood
SUBARU:
Screwed Up Beyond All Repair Usually
TOYOTA:
Too Often Yankees Overprice This Auto
Too Often Yuppies Overaccessorize This Auto
TRIUMPH:
The Risk In Useless Machinery Pays Heavily
VOLVO:
Very Odd Looking Vehicular Object
Vehicles Of Low Velocity Owners
VW:
Virtually Worthless
YUGO:
Yearly Undergoes Garage Operations
You'll Utter "Greatly Overpriced"
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Re: Vtípky a srandičky
FIAT je ještě : Fehler in ein Teile
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 5591
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Re: Vtípky a srandičky
spis Fehler in alle Teile.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V