Vtípky a srandičky

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Vtípky a srandičky

Příspěvek od mr1 »

martinopel píše:
mr1 píše:řekl bych, že ta cena. Vono čtvrt mega za stodvácu, ať už v jakékoli úpravě... :bad:
Vzhledem k vyjímečnosti auta je to otázka názoru,každopádně auto jednou bude mít docela velkou hodnotu.A pokud je stav auta výborný,nemyslím,že je cena úplně mimo mísu.
Martine, ale i kdyby to byl jedinej kus na světě (což možná je), pořád je to jenom poloamatérsky upravená tisícovka, s novější kastlí a eMkovým spodkem. To je vše. Tam se od 1000 přes stovku, užovky a eMka nic nezměnilo. Vývoj=nula. Převratný byl fanouš. Který měl ovšem s MB vyjíždět tak někdy v osmdesátým. A v tom 87 už to byl zase hodně spátečnický vozítku (v rámci globálu, nikoli v rámci RVHP).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

GDPR_user

Vtípky a srandičky

Příspěvek od GDPR_user »

mr1 píše: Martine, ale i kdyby to byl jedinej kus na světě (což možná je), pořád je to jenom poloamatérsky upravená tisícovka, s novější kastlí a eMkovým spodkem. To je vše. Tam se od 1000 přes stovku, užovky a eMka nic nezměnilo. Vývoj=nula. Převratný byl fanouš. Který měl ovšem s MB vyjíždět tak někdy v osmdesátým. A v tom 87 už to byl zase hodně spátečnický vozítku (v rámci globálu, nikoli v rámci RVHP).
Nevšiml jsem si že jde o přestavbu,měl jsem za to,že se jedná o originál.Jedním z majitelů tohoto ojedinělého kousku je také p.Karel Loprais http://www.skoda136.cz/Rapid/rapids_list.html#MTX
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 12 led 2013 13:05, celkem upraveno 1 x.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Vtípky a srandičky

Příspěvek od mr1 »

Počkej :shock: tohle škodovka ani MTX nikdy přece nedělala? Nebo se pletu? To jsou takový ty poloamatérský přestavby, kdy je to postavený na papíry bůhvíjak (ale to je to poslední, co by mě s_ralo).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12375
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;S40I;V70II;XC90 V8

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Urvanej »

Samozřejmě že se pár kusů udělalo a jedním komu to přošlo je metalex a tohle je opravdu originál, nebo se tak aspoň tváří :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970; S40, 1.8, m3p, 1997 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Vtípky a srandičky

Příspěvek od GDPR_user »


ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 863
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: lancia k
Bydliště: Olomouc city a okolí

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ksw »

takže z vtípků a srandiček přesunout do zajímavých odkazů inetu? třeba
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 863
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: lancia k
Bydliště: Olomouc city a okolí

Vtípky a srandičky

Příspěvek od ksw »

_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Vtípky a srandičky

Příspěvek od mr1 »

No, já to teda řeknu narovinu. I kdyby to bylo pozlacený, a třeba poblitý samotný Aštarem Šeranem, tak je to furt hnusná škodovka. Navíc, ať je to udělaný třeba v samotné M.B., je to značně odfláknutý. A i kdyby teda jako nebylo, a bylo to třeba na úrovni prního plátěnýho golfa, kterej je o desítky let starší, tak je to pořád jenom nezajímavá škodovka, která se navíc bude kroutit jak prase. Kroutí se i E30 M3. A to je jiný kafe!
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5109
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Vtípky a srandičky

Příspěvek od dali »

mr1 píše:pořád je to jenom poloamatérsky upravená tisícovka, s novější kastlí a eMkovým spodkem. To je vše. Tam se od 1000 přes stovku, užovky a eMka nic nezměnilo. Vývoj=nula. Převratný byl fanouš. Který měl ovšem s MB vyjíždět tak někdy v osmdesátým.
Promiň, ale tohle je pro hodnotu potenciálního veterána naprosto irelevantní :oops:
Třeba takový Ferrari 250GTO bylo se svojí zadní tuhou nápravu na svojí dobu zastaralý a nikdo ho nechtěl kupovat a dneska je z něj nejdražší veterán co se kdy prodal.

GDPR_user

Vtípky a srandičky

Příspěvek od GDPR_user »

Přesně jak píše Dali u veteránů jsou naprosto jiné hodnoty,než jízdní vlastnosti.

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1412
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

Vtípky a srandičky

Příspěvek od martines »

Tak asi takhle, tu škodovku jsem zde postnul z důvodu že pro mě je to přemrštěná cena kterou bych v životě za to nedal a to z důvodu, že se mi to vůbec nelíbí a nejsem fanouškem Škodovky.
Nezpochybňuji že to nějakou historickou cenu má pro nějakého fandu ale ne pro mě, proto jsem to dal do vtípků. Jsem přesvědčenej že nikdo z vás by si to nekoupil, nebo se pletu?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero

zorg1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 313
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

Vtípky a srandičky

Příspěvek od zorg1 »

poistne udalosti :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

GDPR_user

Vtípky a srandičky

Příspěvek od GDPR_user »

zorg1 píše:poistne udalosti :
kde je fotografie té slečny???

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12880
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Vtípky a srandičky

Příspěvek od raolsa »

kokoti.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12880
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Vtípky a srandičky

Příspěvek od raolsa »

Sice je to trošíčku ( :oops: ) proti pravidlům fóra (kdyžtak ať to někdo smaže), ale myslím, že je to trefné:
volby.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Vtípky a srandičky

Příspěvek od mr1 »

Já se ještě vrátím k tomu rapidu. Nechci se bavit o jeho hodnotě. Ale to auto měli sešrotovat hned ve fabrice. Vlastně, vůbec nejlíp by tehdy udělali, aby ve všech těk škodovkách montážní linka končila šroťákem. A byl by klid. Takových keplů nadělaných.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 3282
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Vtípky a srandičky

Příspěvek od jarek.krizan »

mr1 píše:Já se ještě vrátím k tomu rapidu. Nechci se bavit o jeho hodnotě. Ale to auto měli sešrotovat hned ve fabrice. Vlastně, vůbec nejlíp by tehdy udělali, aby ve všech těk škodovkách montážní linka končila šroťákem. A byl by klid. Takových keplů nadělaných.
Jo a všichni by chodili pěšky, protože žigulíky byly jednak drahé a jednak po známosti a lidi byli rádi i za trabanta, nebo čento.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Airbus380
Online
Příspěvky: 606
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplice

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Airbus380 »

Jen přidám něco ohledně rapidu. Před 12 lety dělal brigádu v docela profláknutém autobazaru Dubská v Teplicích a tam jedno Rapida Kabrio měli od MTX v hnědé barvě dovezeného z Německa v nic moc stavu a za tenkrát 130tis kč a to auto tam stálo asi 14 dní a někdo ho koupil. Docela jsme se divili, že za to někdo mohl dát tolik peněz. Ale je fakt, že je to rarita i když divná.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12375
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;S40I;V70II;XC90 V8

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Urvanej »

s tim šrotovánim: poměrně zajímavej dobovej fakt byl, že ojetá auta byla dražší než nová. V tý době prostě nic jinýho nebylo a to že škodovku udusili komouši s centrálnim plánovánim, to prostě tak bylo a už se s tim nic nenadělá. Když si člověk projede ty nápady, který projektanti měli a všechno šlo k ledu, tak by plakal. Holt doba byla zlá a kecy o šrotování mi přijdou dost nefér. Asi jako kdyby ti někdo dal stavět baráky z hadrů a papíru pak ti nadával, že to nedrží.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970; S40, 1.8, m3p, 1997 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Vtípky a srandičky

Příspěvek od mr1 »

Já neposuzuji lidi, co to dělali, nebo mohli ovlivnit její výrobu. To je mě buřt. Ale škodovka od tisícovky po fanouše (možná včetně, alespoň MY 93 mínus) prostě byl odpad. Kdo s tím musel jezdit, uzná, že to bylo naprostý utrpení zasahující až do morku kosti. Žigul a vlastně kdejaká pitomá zastava - to byla jiná liga. Ten hukot škodovky :bad: brzdy pod lehkým předkem (na štěrku konečná), stejně tak řízení, motor o tom se snad ani nebudem bavit... A když si vzpomenu, jak se to musel ráno nakopávat: ráno si dát čtvrt hodiny navíc - nejdřiv zapalovačem nažhavit klíč, postupně rozmrazit zámek, pak přes desku vypáčit svoje dveře, abych mohl složitým zalomením ruky zkusit otevří zadní dveře - kterým sem musep opět vypáčit, abych se dostal na páčku kapoty toho co v MB označovali jako motor, tam nacepovat... pak zamlatít kapotu nazpět, pak asi na popatnáctý zavřít zamrzlý dveře - kde zámek odmítal vracet, pak sitič, a pokusit se startovat... asi na čtvrtý, hlavně nepouštět spojku, páč by to hned zdechlo. Proto nechat chvilku kadlat, a pokoušet se rozjíždět. Kde vyloženě pod plynem a lehounce pouštět spojku... páč všech těch ohromujících 33kW nebo kolik to mělo, nedokázalo za studena tu kraxnu rozhejbat. Měl jsem ty hujdy dvě (a postupně asi pět motorů), a pak sem byl rád, že sem podědil žigula. Sice to nebyl žádný zázrak, a normálně to jezdilo, normálně to topilo, v létě chladilo... žigů jsem taky projel pár, v různém stádiu rozkladu, a všechno to bylo stokrát lepší než všechny ty keply z MB.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 3282
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Vtípky a srandičky

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to na jiné téma, ale škodovek jsem měl taky pár od Octavie kombi ze 64, přes 1000 MB až po 130. Jasně všechno to bylo DODO, ale tehdy se to tak dělalo.
Prostě pokud byl člověk šikovnější, domontoval si topení, povyměňoval mizerné díly z výroby za kvalitnější od MTX, nebo od AVONU a pak už kromě jiného problémy se starty nebyly. Existovaly podrobné návody jak ze seriového výrobku udělat auto. Tisícovka byla tišší jak žigulík a stotřicítka byla spolehlivější. Za 7 let co jsme ji měli, tak akorát jednou praskla struna plynu a jednou odešlo těsnění na karburátoru. Je pravda, že člověk se autu musel věnovat a neustále o něho pečovat, ale pak zase na oplátku spolehlivě sloužilo. Ani zámky dveří a dveře samotné nepřimrzaly pokud člověk věděl jak na to. Tehdy mnohem víc platilo : jak ty k autu, tak auto k tobě a bylo úplně jedno co to bylo za značku. Samozřejmě šlo o auta dostupné na československém trhu.
Tohle je ale debata, na kterou se dá napsat mnoho a určitě sem nepatří.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12375
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;S40I;V70II;XC90 V8

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Urvanej »

mr1: dveře, zámky a ztuhlej olej v převodovce je vizitka tvoje, nikoliv auta :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970; S40, 1.8, m3p, 1997 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Vtípky a srandičky

Příspěvek od mr1 »

Možná že máš i trochu pravdu. Ale nezlob se na mě, já tohle u jiných krámů neřešil. Ten žigul tohle opravdu nepotřeboval. A že byla škodovka tišší? No, tisícovka měla takoveý divoký vzdušný hukot. Ten mě ale až tak nevadil. Mě doslova dělalo ale zle na hlavu, takový ten dunivý zvuk, a ještě zezadu. Jako a fakt to nepřirovnávejte ke sporťáku :ROFL: , žigul byl spolehlivý naprosto. Já s ním teda najel necelým padesát tisíc z jedním, a 35 z druhým. Ale oboje bez poruchy. Hnilo to stejně.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12375
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;S40I;V70II;XC90 V8

Vtípky a srandičky

Příspěvek od Urvanej »

200g písku do zadního nosníku motoru :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970; S40, 1.8, m3p, 1997 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2520
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vtípky a srandičky

Příspěvek od tomasss »

Dobre se mu to tam sklada :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „o všem možném:-)“