0třipedal.jpg
Vtípky a srandičky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3519
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Vtípky a srandičky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5469
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 5469
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vtípky a srandičky
Ten ohýnek mě taky strašně rozesmál... Vzpomněl sem si na stejnej vtip s hrochem: Začal spokojeně zívat, najednou zpozorněl, protože se mu horní čelist zvedla nějak moc a nakonec vyvalený oči z údivu, jelikož mu huba přepadla až na záda...enzo píše: 09 pro 2022 23:30Kantorek se tady hodně přeceňuje, ale toto je už hodně za hranou, to už fakt není vtipné ani trochu. Asi jako kdyby Andy Varhol nasral na cestu a všichni by se kolem shromáždili a tleskali... Někdo zažehl požár a utekl, s manželkou se válíme smíchy po podlaze.

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5469
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vtípky a srandičky
Nevim, proč zrovna padly tyhle vtipy na Vondráčkovou, ale sou dobrý... 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1396
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
Vtípky a srandičky
Jeden přeceňovanej a ani to není k smíchu

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Vtípky a srandičky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Choceň
- Vůz: V60 D4 133kW '15
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5075
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
Vtípky a srandičky
Konečně někdo pochopil rozdíl mezi vtipem a malovaným obrázkem







_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Vtípky a srandičky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5075
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
Vtípky a srandičky
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1396
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Choceň
- Vůz: V60 D4 133kW '15
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Vtípky a srandičky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 5469
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 394
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: XC 90 D5 AWD '09
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5075
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
Vtípky a srandičky
Myslím, že tohle je opravdu výstižné
Vzhledem k námraze na silnici na celém území ČR vyzvala policie řidiče, aby nevyjížděli, pokud to nebude bezprostředně nutné.
Poslechli jenom silničáři.



Vzhledem k námraze na silnici na celém území ČR vyzvala policie řidiče, aby nevyjížděli, pokud to nebude bezprostředně nutné.
Poslechli jenom silničáři.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5230
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Vtípky a srandičky
Já myslím, že bohužel silničáři jezdí nad míru a kazí zábavu.
-
Offline
- Příspěvky: 1984
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Vtípky a srandičky
Hlavně kdyby vynechali sůl...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5075
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
Vtípky a srandičky
Tak to by mě zajímalo kde jezdí, já jsem od pondělka najezdil cca 300 km (Praha, Kladno) a za celou dobu jsem nepotkal (a nejenom já ale stejnou zkušenost mají i kolegové z práce) jediný sypač/pluh a jedinou upravenou cestu 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Vtípky a srandičky
Z jiného fóra, ale v kontextu pobavilo

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Vtípky a srandičky
Já jich bohužel potkal až moc a z dobře uježděného sněhu udělali špatně sjízdnou rozblemcanou hmotu.Lachtan píše: 14 pro 2022 22:10 Tak to by mě zajímalo kde jezdí, já jsem od pondělka najezdil cca 300 km (Praha, Kladno) a za celou dobu jsem nepotkal (a nejenom já ale stejnou zkušenost mají i kolegové z práce) jediný sypač/pluh a jedinou upravenou cestu![]()

_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Vtípky a srandičky
Trochu na obranu silničářů a pochopení problematiky...
Ono když se tak třikrát v roce (na většině území republiky) stane to, že napadne +- 10cm sněhu na jeden zátah (což je samozřejmě celonárodní kalamita), tak vzhledem k cca. 56 tisícům km silnic v republice je dost nemožné, aby se najednou silničáři objevili všude a za 2h ten sníh sklidili či posypali. Nehledě na to, že když opravdu hodně sněží a k tomu fouká, tak na silnici po 10 minutách průjezdu sypače to nemusí být vůbec vidět a tedy ani poznat. K tomu mají prioritu samozřejmě opravdu frekventované trasy a dálnice, "Horní Dolní Prdelovice" (bez urážky k nim), kde projede 10 aut denně, tu prioritu mají asi následnou.
95% problémů lze hledat u běžných řidičů - sjeté gumy, letní gumy, čínské univerzály (co nejsou dobré ani v létě, ani v zimě) a především absence mozkového nastavení, že pokud je na silnici sníh, led a bordel, tak se musí jezdit bezpečně opravdu trochu jinak, než v létě na suchém asfaltu.
Takže lidi stále jedou nalepení 2m na kufru, stále najíždějí pravoúhlé zatáčky stejnou rychlostí jako v létě, nesmyslně předjíždějí třeba neprotaženým pruhem, brzdí razantně a na poslední chvíli... prostě chvilku trvá, než se spousta lidí "přepne" do režimu "...aha, ono to klouže, musím jet opatrnějš..." A ty první hodiny padá právě spousta těch nehod, které sice částečně zavinil sníh a led na silnici, ale z velké míry obvykle spíše ti lidé, kteří si to nějak nestihli uvědomit, že se musí jet prostě jinak.
A pak ještě rozdílné názory, že ujetej sníh je lepší, než prosolená břečka, škvárovej posyp je lepší než sůl/sůl je lepší než škvárovej posyp/nesypat nic je nejlepší... (neřeším a nevím, co je nejlepší a pro koho, jen prostě naznačuji, že se nedá nikdy zavděčit všem, jak by si to zrovna představovali).
Takže když pak vidím ty reportáže v bedně, jak lidi po bouračce řvou, že za to mohou silničáři, protože byl na silnici sníh nebo led (kupodivu, když před hodinou začalo sněžit), ale nějak zapomenou dodat, že i tak jeli sedmdesátkou, 3m nalepený za tím autem, co nestačili dobrzdit. Tak bych je spíš trochu profackoval, aby si uvědomili, že:
- silničáři asi najednou za 2h nezvládnou uklidit celou republiku najednou (a to nikde na světě, ani tam, kde maj 10x víc a lepší techniky i prachů na to)
- že když silně sněží a fouká, tak je otázkou pár minut a silnice vypadá prakticky stejně, jako před průjezdem sypače
- že je potřeba přepnout z módu "léto" na mód "zima, led, sníh..." a chovat se podle toho
- odpustit se pár návštěv hospody, bordelu, KFC... nebo si počkat na novou TV, telefon... o měsíc, dva později a koupit si raději slušné gumy, respektive mít ideálně dvě sady léto/zima
Co jsem tímhle dlouhým monologem chtěl říct? Že obvyklé stížnosti na silničáře (jak zase zaspali) jsou takovým národním sportem, ale vina je většinou někde jinde. Protože vím, že když začne sypat (a mnohdy i podle předpovědi i pár hodin před tím), tak v tu dobu vyjede na silnice prakticky všechno, co jim jezdí a je schopno odhrabovat a sypat a ti řidiči pak jezděj co se dá i nedá, většinou hodně nad rámec své pracovní doby, pracovních povinností a svého asi průměrného výdělku.
Tedy nadávat primárně jim, je prostě většinou trošku nespravedlivé a neférové.
Ono když se tak třikrát v roce (na většině území republiky) stane to, že napadne +- 10cm sněhu na jeden zátah (což je samozřejmě celonárodní kalamita), tak vzhledem k cca. 56 tisícům km silnic v republice je dost nemožné, aby se najednou silničáři objevili všude a za 2h ten sníh sklidili či posypali. Nehledě na to, že když opravdu hodně sněží a k tomu fouká, tak na silnici po 10 minutách průjezdu sypače to nemusí být vůbec vidět a tedy ani poznat. K tomu mají prioritu samozřejmě opravdu frekventované trasy a dálnice, "Horní Dolní Prdelovice" (bez urážky k nim), kde projede 10 aut denně, tu prioritu mají asi následnou.
95% problémů lze hledat u běžných řidičů - sjeté gumy, letní gumy, čínské univerzály (co nejsou dobré ani v létě, ani v zimě) a především absence mozkového nastavení, že pokud je na silnici sníh, led a bordel, tak se musí jezdit bezpečně opravdu trochu jinak, než v létě na suchém asfaltu.
Takže lidi stále jedou nalepení 2m na kufru, stále najíždějí pravoúhlé zatáčky stejnou rychlostí jako v létě, nesmyslně předjíždějí třeba neprotaženým pruhem, brzdí razantně a na poslední chvíli... prostě chvilku trvá, než se spousta lidí "přepne" do režimu "...aha, ono to klouže, musím jet opatrnějš..." A ty první hodiny padá právě spousta těch nehod, které sice částečně zavinil sníh a led na silnici, ale z velké míry obvykle spíše ti lidé, kteří si to nějak nestihli uvědomit, že se musí jet prostě jinak.
A pak ještě rozdílné názory, že ujetej sníh je lepší, než prosolená břečka, škvárovej posyp je lepší než sůl/sůl je lepší než škvárovej posyp/nesypat nic je nejlepší... (neřeším a nevím, co je nejlepší a pro koho, jen prostě naznačuji, že se nedá nikdy zavděčit všem, jak by si to zrovna představovali).
Takže když pak vidím ty reportáže v bedně, jak lidi po bouračce řvou, že za to mohou silničáři, protože byl na silnici sníh nebo led (kupodivu, když před hodinou začalo sněžit), ale nějak zapomenou dodat, že i tak jeli sedmdesátkou, 3m nalepený za tím autem, co nestačili dobrzdit. Tak bych je spíš trochu profackoval, aby si uvědomili, že:
- silničáři asi najednou za 2h nezvládnou uklidit celou republiku najednou (a to nikde na světě, ani tam, kde maj 10x víc a lepší techniky i prachů na to)
- že když silně sněží a fouká, tak je otázkou pár minut a silnice vypadá prakticky stejně, jako před průjezdem sypače
- že je potřeba přepnout z módu "léto" na mód "zima, led, sníh..." a chovat se podle toho
- odpustit se pár návštěv hospody, bordelu, KFC... nebo si počkat na novou TV, telefon... o měsíc, dva později a koupit si raději slušné gumy, respektive mít ideálně dvě sady léto/zima
Co jsem tímhle dlouhým monologem chtěl říct? Že obvyklé stížnosti na silničáře (jak zase zaspali) jsou takovým národním sportem, ale vina je většinou někde jinde. Protože vím, že když začne sypat (a mnohdy i podle předpovědi i pár hodin před tím), tak v tu dobu vyjede na silnice prakticky všechno, co jim jezdí a je schopno odhrabovat a sypat a ti řidiči pak jezděj co se dá i nedá, většinou hodně nad rámec své pracovní doby, pracovních povinností a svého asi průměrného výdělku.
Tedy nadávat primárně jim, je prostě většinou trošku nespravedlivé a neférové.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5230
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Vtípky a srandičky
tiktak:
ale tak obecně to je běžná vlastnost většiny lidí, hledat chybu primárně někde jinde a ne u sebe. 


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4477
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Vtípky a srandičky
Lépe bych to nenapsaltiktak píše: 15 pro 2022 09:48 Trochu na obranu silničářů a pochopení problematiky...
Ono když se tak třikrát v roce (na většině území republiky) stane to, že napadne +- 10cm sněhu na jeden zátah (což je samozřejmě celonárodní kalamita), tak vzhledem k cca. 56 tisícům km silnic v republice je dost nemožné, aby se najednou silničáři objevili všude a za 2h ten sníh sklidili či posypali. Nehledě na to, že když opravdu hodně sněží a k tomu fouká, tak na silnici po 10 minutách průjezdu sypače to nemusí být vůbec vidět a tedy ani poznat. K tomu mají prioritu samozřejmě opravdu frekventované trasy a dálnice, "Horní Dolní Prdelovice" (bez urážky k nim), kde projede 10 aut denně, tu prioritu mají asi následnou.
95% problémů lze hledat u běžných řidičů - sjeté gumy, letní gumy, čínské univerzály (co nejsou dobré ani v létě, ani v zimě) a především absence mozkového nastavení, že pokud je na silnici sníh, led a bordel, tak se musí jezdit bezpečně opravdu trochu jinak, než v létě na suchém asfaltu.
Takže lidi stále jedou nalepení 2m na kufru, stále najíždějí pravoúhlé zatáčky stejnou rychlostí jako v létě, nesmyslně předjíždějí třeba neprotaženým pruhem, brzdí razantně a na poslední chvíli... prostě chvilku trvá, než se spousta lidí "přepne" do režimu "...aha, ono to klouže, musím jet opatrnějš..." A ty první hodiny padá právě spousta těch nehod, které sice částečně zavinil sníh a led na silnici, ale z velké míry obvykle spíše ti lidé, kteří si to nějak nestihli uvědomit, že se musí jet prostě jinak.
A pak ještě rozdílné názory, že ujetej sníh je lepší, než prosolená břečka, škvárovej posyp je lepší než sůl/sůl je lepší než škvárovej posyp/nesypat nic je nejlepší... (neřeším a nevím, co je nejlepší a pro koho, jen prostě naznačuji, že se nedá nikdy zavděčit všem, jak by si to zrovna představovali).
Takže když pak vidím ty reportáže v bedně, jak lidi po bouračce řvou, že za to mohou silničáři, protože byl na silnici sníh nebo led (kupodivu, když před hodinou začalo sněžit), ale nějak zapomenou dodat, že i tak jeli sedmdesátkou, 3m nalepený za tím autem, co nestačili dobrzdit. Tak bych je spíš trochu profackoval, aby si uvědomili, že:
- silničáři asi najednou za 2h nezvládnou uklidit celou republiku najednou (a to nikde na světě, ani tam, kde maj 10x víc a lepší techniky i prachů na to)
- že když silně sněží a fouká, tak je otázkou pár minut a silnice vypadá prakticky stejně, jako před průjezdem sypače
- že je potřeba přepnout z módu "léto" na mód "zima, led, sníh..." a chovat se podle toho
- odpustit se pár návštěv hospody, bordelu, KFC... nebo si počkat na novou TV, telefon... o měsíc, dva později a koupit si raději slušné gumy, respektive mít ideálně dvě sady léto/zima
Co jsem tímhle dlouhým monologem chtěl říct? Že obvyklé stížnosti na silničáře (jak zase zaspali) jsou takovým národním sportem, ale vina je většinou někde jinde. Protože vím, že když začne sypat (a mnohdy i podle předpovědi i pár hodin před tím), tak v tu dobu vyjede na silnice prakticky všechno, co jim jezdí a je schopno odhrabovat a sypat a ti řidiči pak jezděj co se dá i nedá, většinou hodně nad rámec své pracovní doby, pracovních povinností a svého asi průměrného výdělku.
Tedy nadávat primárně jim, je prostě většinou trošku nespravedlivé a neférové.

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: python.p, Vizibable