s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven?
Poradí někdo?
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
mám za to, že je to stejné s S60 viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=22194
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
Neviem ako sa dava dole ta krytka co je okolo paky prevodovky (na S60 sa to dalo vylupnut). Po jej odstraneni su tam 2 sroby TORX T25 co drzia panel s ovladanim klimy, odsrobujes, panel das prec. Nasledne dalsie 2 sroby, po ich uvolneni sa da opatrne ale zaroven aj trocha silou vybrat cely panel s autoradiom. Treba to tahat smerom k sebe+dole. Vrchny okraj radia treba s nejakym srobovakom opatrne trocha vypacit, lebo to tam drzi dost napevno.
EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty
EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
MarekV píše:Neviem ako sa dava dole ta krytka co je okolo paky prevodovky (na S60 sa to dalo vylupnut). Po jej odstraneni su tam 2 sroby TORX T25 co drzia panel s ovladanim klimy, odsrobujes, panel das prec. Nasledne dalsie 2 sroby, po ich uvolneni sa da opatrne ale zaroven aj trocha silou vybrat cely panel s autoradiom. Treba to tahat smerom k sebe+dole. Vrchny okraj radia treba s nejakym srobovakom opatrne trocha vypacit, lebo to tam drzi dost napevno.
EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty
jo,jo.... díky. je to přesně takhle. Teď vyvstal jiný problém

Chtěl jsem vyměnit HU-401 za HU-801 ..... vše je stejné, až na to, že HU-401 má vzadu dva velké konektory (zelený, šedý - elektro, repro) a hu-801 jen jeden. Dá se s tím něco udělat aby tam ta debilní 801 šla?

_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvky: 2171
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
Stejně TI hrát nebudehonza0080 píše:MarekV píše:Neviem ako sa dava dole ta krytka co je okolo paky prevodovky (na S60 sa to dalo vylupnut). Po jej odstraneni su tam 2 sroby TORX T25 co drzia panel s ovladanim klimy, odsrobujes, panel das prec. Nasledne dalsie 2 sroby, po ich uvolneni sa da opatrne ale zaroven aj trocha silou vybrat cely panel s autoradiom. Treba to tahat smerom k sebe+dole. Vrchny okraj radia treba s nejakym srobovakom opatrne trocha vypacit, lebo to tam drzi dost napevno.
EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty
jo,jo.... díky. je to přesně takhle. Teď vyvstal jiný problém![]()
Chtěl jsem vyměnit HU-401 za HU-801 ..... vše je stejné, až na to, že HU-401 má vzadu dva velké konektory (zelený, šedý - elektro, repro) a hu-801 jen jeden. Dá se s tím něco udělat aby tam ta debilní 801 šla?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
quote]
Stejně TI hrát nebude[/quote]
důvod???
Stejně TI hrát nebude[/quote]
důvod???
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
Protoze 801 potrebuje externi zesilovac, myslim.
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
a to je problém?
ho tam taky domontuje
ho tam taky domontuje
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
Jestli ho ovšem má.
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
otázka 1000Kč na vrakáči (jen se musí spokojit s méně výkonnou verzí, 200W) + něco za origo kabeláž (vrakovištníci jí dost často zahazují, páč jim nestojí za námahu párat jí z auta).
Ale, za ten zvouček to stojí. Teda ... aspoň v to doufám, páč tuhle opičárnu budu páchat taky
Ale, za ten zvouček to stojí. Teda ... aspoň v to doufám, páč tuhle opičárnu budu páchat taky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
To se musi vymenit i vsechny repro ne? Dak dej pak vedet jak to slo, samotneho by me to zajimalo.
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
pustím se do toho až bude trochu časusavle píše:To se musi vymenit i vsechny repro ne? Dak dej pak vedet jak to slo, samotneho by me to zajimalo.

_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven
mělo by se ... ale, zas taková práce to nenísavle píše:To se musi vymenit i vsechny repro ne? Dak dej pak vedet jak to slo, samotneho by me to zajimalo.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé