s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

#1 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven?

Příspěvek od honza0080 »

Poradí někdo?
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#2 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od eLzyx »

mám za to, že je to stejné s S60 viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=22194
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#3 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od MarekV »

Neviem ako sa dava dole ta krytka co je okolo paky prevodovky (na S60 sa to dalo vylupnut). Po jej odstraneni su tam 2 sroby TORX T25 co drzia panel s ovladanim klimy, odsrobujes, panel das prec. Nasledne dalsie 2 sroby, po ich uvolneni sa da opatrne ale zaroven aj trocha silou vybrat cely panel s autoradiom. Treba to tahat smerom k sebe+dole. Vrchny okraj radia treba s nejakym srobovakom opatrne trocha vypacit, lebo to tam drzi dost napevno.

EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

#4 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od honza0080 »

MarekV píše:Neviem ako sa dava dole ta krytka co je okolo paky prevodovky (na S60 sa to dalo vylupnut). Po jej odstraneni su tam 2 sroby TORX T25 co drzia panel s ovladanim klimy, odsrobujes, panel das prec. Nasledne dalsie 2 sroby, po ich uvolneni sa da opatrne ale zaroven aj trocha silou vybrat cely panel s autoradiom. Treba to tahat smerom k sebe+dole. Vrchny okraj radia treba s nejakym srobovakom opatrne trocha vypacit, lebo to tam drzi dost napevno.

EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty

jo,jo.... díky. je to přesně takhle. Teď vyvstal jiný problém :D

Chtěl jsem vyměnit HU-401 za HU-801 ..... vše je stejné, až na to, že HU-401 má vzadu dva velké konektory (zelený, šedý - elektro, repro) a hu-801 jen jeden. Dá se s tím něco udělat aby tam ta debilní 801 šla? :-)
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#5 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od karelvolvo »

honza0080 píše:
MarekV píše:Neviem ako sa dava dole ta krytka co je okolo paky prevodovky (na S60 sa to dalo vylupnut). Po jej odstraneni su tam 2 sroby TORX T25 co drzia panel s ovladanim klimy, odsrobujes, panel das prec. Nasledne dalsie 2 sroby, po ich uvolneni sa da opatrne ale zaroven aj trocha silou vybrat cely panel s autoradiom. Treba to tahat smerom k sebe+dole. Vrchny okraj radia treba s nejakym srobovakom opatrne trocha vypacit, lebo to tam drzi dost napevno.

EDIT: vedel som, ze je to tu niekde aj s fotkamy, kym som to spisal tak som bol predbehnuty

jo,jo.... díky. je to přesně takhle. Teď vyvstal jiný problém :D

Chtěl jsem vyměnit HU-401 za HU-801 ..... vše je stejné, až na to, že HU-401 má vzadu dva velké konektory (zelený, šedý - elektro, repro) a hu-801 jen jeden. Dá se s tím něco udělat aby tam ta debilní 801 šla? :-)
Stejně TI hrát nebude
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

#6 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od honza0080 »

quote]
Stejně TI hrát nebude[/quote]

důvod???
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#7 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od savle »

Protoze 801 potrebuje externi zesilovac, myslim.
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#8 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od eLzyx »

a to je problém?
ho tam taky domontuje
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#9 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od savle »

Jestli ho ovšem má.
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#10 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od eLzyx »

otázka 1000Kč na vrakáči (jen se musí spokojit s méně výkonnou verzí, 200W) + něco za origo kabeláž (vrakovištníci jí dost často zahazují, páč jim nestojí za námahu párat jí z auta).
Ale, za ten zvouček to stojí. Teda ... aspoň v to doufám, páč tuhle opičárnu budu páchat taky
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#11 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od savle »

To se musi vymenit i vsechny repro ne? Dak dej pak vedet jak to slo, samotneho by me to zajimalo.
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 72
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

#12 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od honza0080 »

savle píše:To se musi vymenit i vsechny repro ne? Dak dej pak vedet jak to slo, samotneho by me to zajimalo.
pustím se do toho až bude trochu času :-)
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#13 s80 - demontáž orig. rádia - jak ho dostat nenásilně ven

Příspěvek od eLzyx »

savle píše:To se musi vymenit i vsechny repro ne? Dak dej pak vedet jak to slo, samotneho by me to zajimalo.
mělo by se ... ale, zas taková práce to není
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“