jal jsem se vybrousit pár pupínků na autě...
1) co šlo jsem odloupnul šroubovákem
2) potom přišla na řadu vrtačka s kartáčkem odstranit všechen rez
3) vybroušené místo jsem natřel odrezovačem a nechám ho působit do druhýho dne
.... až sem je mi to jasný ale dál trošku váhám, co po odrezovači??
natřít místo nějakou slušnou základovou barvou pak kit, trochu zbrousit a pak plnič?
nebo tam dát rovnou plnič?
mam trochu metly ve spreji, jak ošetřit podklad (plnič) než to začnu foukat? Otřít tech benzínem nebo acetonem?
Díky za vaše rady.
Jo a co dělat když mam dirku skrz cca 1mm? Z druhý strany se nedostanu, tak asi neřešit?
jak na rezíky
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 jak na rezíky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 roků
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
#2 jak na rezíky
Dírka se dá zacínovat cínovo-olověnou pájkou,pak přebrousit.Potom odmasti celou plochu odmašťovačem a stříkni dvě vrstvy stříkacím kitem.Stříkací kit zabrus smirkem 400-600 pod vodou.Opět odmasti a stříkni dvě vrstvy plničem,opět vybrus 800-1200 pod vodou do hladka.Pak už jen finální barva.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
#3 jak na rezíky
Odrezovač je na nic.Nejlepší zkušenosti mám s Brunox Epoxy.Ondra. píše:jal jsem se vybrousit pár pupínků na autě...
1) co šlo jsem odloupnul šroubovákem
2) potom přišla na řadu vrtačka s kartáčkem odstranit všechen rez
3) vybroušené místo jsem natřel odrezovačem a nechám ho působit do druhýho dne
.... až sem je mi to jasný ale dál trošku váhám, co po odrezovači??
natřít místo nějakou slušnou základovou barvou pak kit, trochu zbrousit a pak plnič?
nebo tam dát rovnou plnič?
mam trochu metly ve spreji, jak ošetřit podklad (plnič) než to začnu foukat? Otřít tech benzínem nebo acetonem?
Díky za vaše rady.
Jo a co dělat když mam dirku skrz cca 1mm? Z druhý strany se nedostanu, tak asi neřešit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 247
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
- Bydliště: Trenčín
#4 jak na rezíky
Ak ti hrdza nafvihla farbu,aelbo teda ak ti to hrdzavie pod farbou, tak ten plech je prehrdzaveny durch. Ak to len vybrusis , stale tam nejaka hrdza ostane a ked to zagitujes a zalakujes, urobi ti to zase ale na vacsom nieste.
Najlepsie je to vyrezat cele prec a vyvarit.
Taketo miesto potom streknut kvalitnym zakladom (pokyuretan, epoxid...) vygitovat, vybrusit uz do konecneho tvaru (brusny papier cca 200-600 zalezi kolko gitu tam je naviac) potom plnic a brusit do hladka pod vodou (600 a nakoniec 1500-2000). S brusenim gitu a plnicu sa treba ozaj pohrat.
Odmastenie by som robil liehom ale da sa aj tech benzinom ale ten je sam o sebe mastny. Acetonom nie, ten rozpusti niektore farby.
Striekanie je uz o zrucnosti majstra. Zalezi tiez od farby. Pri lakovani treba mat spravne nastavenu pistol (tlak, luc), spravne nariedeny lak(hustota). Inak ti vznikne pomarancovy efekt.
Pomaranc sa sa trosku opravit brusno lestiacou pastou, ale to neni ono....Proste ti nemoze vzniknut
Najlepsie je to vyrezat cele prec a vyvarit.
Taketo miesto potom streknut kvalitnym zakladom (pokyuretan, epoxid...) vygitovat, vybrusit uz do konecneho tvaru (brusny papier cca 200-600 zalezi kolko gitu tam je naviac) potom plnic a brusit do hladka pod vodou (600 a nakoniec 1500-2000). S brusenim gitu a plnicu sa treba ozaj pohrat.
Odmastenie by som robil liehom ale da sa aj tech benzinom ale ten je sam o sebe mastny. Acetonom nie, ten rozpusti niektore farby.
Striekanie je uz o zrucnosti majstra. Zalezi tiez od farby. Pri lakovani treba mat spravne nastavenu pistol (tlak, luc), spravne nariedeny lak(hustota). Inak ti vznikne pomarancovy efekt.
Pomaranc sa sa trosku opravit brusno lestiacou pastou, ale to neni ono....Proste ti nemoze vzniknut
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#5 jak na rezíky
Vybroušení nic neřeší, objeví se to po zimě zase. TRUST ME. Moje ex byla Felda. Radím počkat, naštřit a pak vyvařit.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T