Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

  • Autor
  • Zpráva
tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#1 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

Zdravim lidi,

nemate nekde nahodou v garazi plastovy kus sani, ktere je vyznacene cervenou sipkou na obrazku v priloze? Kopupil jsem V50-ku 2,0D a dva dny po te co jezdim se pri rozjezdu, kdyz zacalo krmit motor turbo ozvala rana jak zdela a auto se zakuckalo a jelo jak trabant. Mrknu pod kapotu a co nevidim :cry: :cry: cervenou vlnou je naznacena prasklina.... kdyz sepne turbo, tak se to rozsklebi a fouka to ven misto do motoru...

Predem moc diky za radu, kde by se to dalo sehnat, pripadne kdo by to za kolik vymenil...

dalsi veci je, zda nekdo nevi, kde prehodit auto z Danstiny do AJ / CJ a za kolik.... jsem z Ceske Lipy a tady v Liberci za to chteji pry kolem 5-ti tisic

a posledni veci, jak zjistit, jestli je v aute original motor, nebo jestli jej nekdo menil (na zadni casti sani je napsano stribrnou barvou "2,0 TDCI", jako by to nekdo popsal na vrakaci :no:

predem moc moc dekuji za jakekoliv odpovedi
Přílohy
sani motoru D4204T
sani motoru D4204T
v50_800.PNG (71.83 KiB) Zobrazeno 1971 x
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#2 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

tak nastesti ten od koho jsem to koupil mi posle sani z jine V50-ky, ktera byla prekulena pres strechu.

jinak jen tak orajove pro informaci ceny par dilu, ktere jsem poptaval u Centra Sterboholy:

material:

Sání – 30711899 – 9983,-
Sada rozvodů – 8653649 – 5056,-
Šroub – 985189 – 19,-
Plochý řemen – 30777660 – 1026,-
Napínací kladka – 30684427 – 2003,-

prace:

Dobrý den, připojuji cenu za práci na rozvodech cca 5000 Kč ( 5 hodin )
Výměna sání 2500 Kč ( 2,5 hodiny )
K výměně sání je ještě zapotřebí sada těsnění 2829,-
Cena za nahrání SW čeština je 300 Kč
SW samotný SW Czech 3500,-


jeste dodam, ze tam je velmi solidni jednani a ceny se mi zdaly velmi pri zemi, oproti ostatnim volvo servisum
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 48
Registrován: 14 roků
Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
Bydliště: Vyškov

#3 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Frenkie »

Ještě tam nemáš vodní pumpu,ta se mění taky.Ale jinak to je slušná pálka,za práci na rozvodech 5000,-,podle AUTODATA je norma na rozvody cca 2 hodiny a vyměnit sání za 2,5 hod. je i s obědem a cigárkem.Mě to trvalo asi 20 min.je tam 19 šroubů,2 čidla a jedna spona.Nenech se natáhnout.
http://img825.imageshack.us/img825/5342/aaa001.jpg
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jarek.krizan »

Bych chtěl vidět kvalitně udělané rozvody za 2 hodiny :D Jinak ceny se moc lidové většině lidí zdát nebudou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 48
Registrován: 14 roků
Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
Bydliště: Vyškov

#5 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Frenkie »

Jaký je rozdíl mezi kvalitně a nekvalitně udělanými rozvody.Pokud vyměním všechno co se má, tak je to snad jednoznačné,né?!
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jarek.krizan »

Protože si to první zkus. Výměna rozvodů není jen přehození řemene a kladek.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#7 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od GDPR_user »

Frenkie píše:Ještě tam nemáš vodní pumpu,ta se mění taky.Ale jinak to je slušná pálka,za práci na rozvodech 5000,-,podle AUTODATA je norma na rozvody cca 2 hodiny a vyměnit sání za 2,5 hod. je i s obědem a cigárkem.Mě to trvalo asi 20 min.je tam 19 šroubů,2 čidla a jedna spona.Nenech se natáhnout.
http://img825.imageshack.us/img825/5342/aaa001.jpg
:ROFL: :ROFL: :ROFL: To je super for. Rozvody za 2 hodiny. :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 48
Registrován: 14 roků
Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
Bydliště: Vyškov

#8 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Frenkie »

Zrovna takový fór jako chtít za výměnu 5000,-. Dělal jsem to sám poprvé v životě viz- http://svedsketanky.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=867 a nechápu,proč by se v tom zkušený servis babral 5 hodin.Vlastně chápu...
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#9 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jarek.krizan »

Frenkie - No jen že ti tam něco uniklo. Výměna OK, akorát to nemáš za 2 hodiny. A to ti tam chybí aretace vačky ( vačky ne vačkového kola ) Sundání vačkového kola, a rozvodového kola na klice a výměna gufer. Ony totiž dalších 200 kkm nevydrží, to ti garantuji. Takže to budeš dělat znova. Doufám, že si alespoň ten motor pod rozvody umyl, aby se ti na něm neusazoval prach na mastnotu a nevýřil se ti pod rozvody, pokud chceš mít teda klid jak jsi psal. Taky předpokládám, že jsi použil kvalitní rozvody a ne nějaké levné na 70 kkm. Ony i v tom jsou dost rozdíly.
Je také dobré zkontrolovat volnoběžku alternátoru, když už je to rozebrané a spojku klimakompresoru.
V žádném případě nechci shazovat tvou snahu, to ne. Taky netvrdím, že všechny servisy jsou super a dělají to za účtovanou dobu kompletně. A i v tom nejlepším se někdy nezadaří. Ale opravdu na takovou porci km by se to mělo dělat komplet a z kvalitních dílů. A zkontrolovat spostu souvisejících věcí kolem. Včetně odvzdušnění chladící kapaliny, aby nezůstala někde v hlavě motoru vzduchová bublina ( ony to ty tenkostěnné hlavy nemají moc rády ) A zkontrolovat při té příležitosti jestli spíná ventilátor, kdy otevírá termostat atd. ) Pokud to totiž chceš dělat poctivě a na svém, aby si se tím mohl pochlubit, tak ti ani těch 5 hodin nebude stačit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jarek.krizan »

martinopel píše: :ROFL: :ROFL: :ROFL: To je super for. Rozvody za 2 hodiny. :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
On si to totiž trochu zjednodušil
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#11 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

diky za navod na rozvody, ale toto radsi necham nejakemu servisu :) jinak nemate nekdo navod na to sani? auti je nepojizdne a nemam sanci ho nijak dostat do servisu... a pochybuju, ze servisak by to udelal u me na zahrade :D

zitra by mi melo prijit, takze si mam vecer s cim hrat.... dat vedet, jak jsem dopadnul 8)

jinak neznate nekoho, kdo by mel chut a cas mi za uplatu prehrat tu danstinu na AJ? je to r.v. 4/2004
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#12 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jarek.krizan »

To sání se dá přehodit téměř řečeno na ulici. To přehrátí tě asi nemine v autorizáku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#13 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od libre »

tymon píše:jinak neznate nekoho, kdo by mel chut a cas mi za uplatu prehrat tu danstinu na AJ? je to r.v. 4/2004
Známe, autorizované servisy. Pochybuji, že kdokoliv jiný je schopen to provést. Vzhledem ke způsobu distribuce příslušného SW ze strany Volva.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#14 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

ok... zitra napisu, jak jsem se s tim popral.... no a s tim SW me tedy ceka servis za 4k :(

i tak diky za vase komenty :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#15 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

Tak jsem zdarne vymenil sani za 2,5-hod a to jsem ho i cistil a mazlil se s nim :) takze nechapu, co tam s tim ten autorizak dela, kdyz si uctuji 2,5hod??!

Jinak jsem jezdil asi tak 10-minut a odesel mi jeden vstrik... takze oteviram novou diskuzi tykajici se vstriku...

Mate nekdo zkusenosti s vyndanim vstriku na V50 2,0D? Na co bych si mel dat pozor?
Nasel jsem firmu, ktera je pry opravuje/repasuje s uspesnosti 50% za 4500,- vsechny 4-ks - konkretne http://www.dieselservis.cz (firma HALE) nemate s nimi nekdo zkusenosti?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 48
Registrován: 14 roků
Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
Bydliště: Vyškov

#16 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Frenkie »

Je to jednoduchý,zase sundáš ten plastový kus sacího potrubí, uvidíš tohle http://img833.imageshack.us/img833/6544/dsc06183.jpg ,povolíš přívodní trubku,sundáš přepadovou hadičku a imbusem odšroubuješ dvě dlouhé matice z obou stran vstřiku.Potom ho opatrně vytáhneš ven,mě to šlo celkem lehce.Jo a na špičce je měděná podložka.Možná zůstane uvnitř hlavy.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#17 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od ..::Philip::.. »

tymon píše:Tak jsem zdarne vymenil sani za 2,5-hod a to jsem ho i cistil a mazlil se s nim :) takze nechapu, co tam s tim ten autorizak dela, kdyz si uctuji 2,5hod??!

Jinak jsem jezdil asi tak 10-minut a odesel mi jeden vstrik... takze oteviram novou diskuzi tykajici se vstriku...

Mate nekdo zkusenosti s vyndanim vstriku na V50 2,0D? Na co bych si mel dat pozor?
Nasel jsem firmu, ktera je pry opravuje/repasuje s uspesnosti 50% za 4500,- vsechny 4-ks - konkretne http://www.dieselservis.cz (firma HALE) nemate s nimi nekdo zkusenosti?
jak jsi poznal, ze to je vstrikem?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#18 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

Frenkie píše:Je to jednoduchý,zase sundáš ten plastový kus sacího potrubí, uvidíš tohle http://img833.imageshack.us/img833/6544/dsc06183.jpg ,povolíš přívodní trubku,sundáš přepadovou hadičku a imbusem odšroubuješ dvě dlouhé matice z obou stran vstřiku.Potom ho opatrně vytáhneš ven,mě to šlo celkem lehce.Jo a na špičce je měděná podložka.Možná zůstane uvnitř hlavy.

diky za navod... snad to pujde taky lehce vytahnout... coz me privadi k myslence, zda je opravdu nutne sundavat to sani... ne ze by to bylo prislis slozite, ale ze by se mi do toho zrovna 2x chtelo :(

a rozhodne diky za upozorneni na tu podlozku... jeste zkusim prohodit dva vstriky, jestli to nahodou neni v elektrice...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#19 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

..::Philip::.. píše:
tymon píše:Tak jsem zdarne vymenil sani za 2,5-hod a to jsem ho i cistil a mazlil se s nim :) takze nechapu, co tam s tim ten autorizak dela, kdyz si uctuji 2,5hod??!

Jinak jsem jezdil asi tak 10-minut a odesel mi jeden vstrik... takze oteviram novou diskuzi tykajici se vstriku...

Mate nekdo zkusenosti s vyndanim vstriku na V50 2,0D? Na co bych si mel dat pozor?
Nasel jsem firmu, ktera je pry opravuje/repasuje s uspesnosti 50% za 4500,- vsechny 4-ks - konkretne http://www.dieselservis.cz (firma HALE) nemate s nimi nekdo zkusenosti?
jak jsi poznal, ze to je vstrikem?
auto obcas jakoby zakoplo, ale nic drastickeho... pak jsem odvzdusnoval palivovy system (mimo to jsem zjistil, ze mam ucpane odzdusneni nadrze a v nadrzi se delal podtlak, takze to nemohlo nasat naftu... taky tim to asi zacalo.. ze to zacalo chcipat a v hadicce se delala bublina... po otevreni nadrze to natahlo vzduch a zasvistelo... pri otevrenem vicku vse OK)... no tak jsem to odvzdusnil, asi 20s to jelo v poho a najednou zacal motor divne brblat a nedostal se pres 1200-ot/min... tak jsem zacala laborovat a dovedlo me to az k prvnimu vstriku... kdyz od nej odpojim privodni kabel, tak se vubec nic nedeje, takze jsem zkusil odvzdusnit vstrik (pri nastartovanem motoru povolit privodni trubicku... vycakne nafta a zase utahnout).. no samozrejme to dela vesele dal to same :cry:

navic kdyz si sahnu na privodni kabely, tak je citit, jak vstriky jakoby rezonuji... az na ten jeden, ktery nic nedela :-(

takze dedukci, bych to videl na ten jeden kousek, ze je asi pridreny :-(

navic je to system Siemens, ktery je pry absolutne neopravitelny, takze me ceka nova sada vstriku... nebo mate nekdo jeden pouzity v garazi??? :roll:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#20 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

tak jsem sehnal cely motor se 168-tkm se vstrikama, co maji najeto 4-tis km. Majitel prodava kvuli tomu, ze na prvni valci je tlak 16 a na zbytku 21... za studena to huli jak prase a brbla, po ohrati je pry ok.... dava k tomu i cerpadlo po repasi, turbo, klima kompresor, dvouhmotak a dalsi veci, co se rady serou

celkem to ma za 35-k tak nevim, jestli to mam vzit... co myslite? :%)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#21 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od doktor »

chtěl jsi koupit jeden vstřik a teď kupuješ celý motor za 35 kkč?

veselá povaha ! :ROFL:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#22 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Lachtan »

tymon píše:...celkem to ma za 35-k tak nevim, jestli to mam vzit... co myslite? :%)
Že jsi asi padnul na hlavu :%)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#23 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od doktor »

Ať ti prodá jeden vstřik.

Ne vážně, co s motorem kde je jeden valec v pr.... ? Pán tě asi chce natáhnout
Generálkovat motor asi nebudeš a to ostatní seženeš, až na to příjde.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#24 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od ..::Philip::.. »

tymon píše:tak jsem sehnal cely motor se 168-tkm se vstrikama, co maji najeto 4-tis km. Majitel prodava kvuli tomu, ze na prvni valci je tlak 16 a na zbytku 21... za studena to huli jak prase a brbla, po ohrati je pry ok.... dava k tomu i cerpadlo po repasi, turbo, klima kompresor, dvouhmotak a dalsi veci, co se rady serou

celkem to ma za 35-k tak nevim, jestli to mam vzit... co myslite? :%)

takovou zavadu mel pavluna na jeho 1.6D a oprava vysla na 30k..
za 35k se neprodava ani plne fcni D5 motor. dal bych tak 15-20k pokud by byl motor v dobrem stavu.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#25 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

tak ja nevim... jsou v tom vstriky, ktere jsou pry nove viz: http://motor-prevodovka.sbazar.cz/prodam-kompletni-motor-volvo-2-0-d-typ-d4204t-od-r-2004-plzen-o4384083.html

a z volva mi napsali toto:
Opravu nedoporučuji a ani nevím kdo to děla.
Nový vstřik stojí 8570,-/ks za kus s DPH.
Dodací doba je cca pět pracovních dní.


takze myslite spis sehnat z vrakarny jeden vstrik? Myslel jsem, ze kdyz vymenim vsechny 4-ks, tak budu mit zase na par km pokoj a navic budu mit v garazi i repasovane cerpadlo, dobre turbo, dvouhmotak a ty dalsi veci... myslite tedy, ze je to spatne?

Jsem z toho auta uplne mimo... koupil jsem ho a tesil se, jak budu jezdit a zatim jen opravuju a hledam dily jak pako :cry:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“