Ahoj Volváci,
nemáte někdo zkušenost, jak opravit vyskakovací klíč, který nedrží zapadnutý v klíči...? Ptal jsem se v autorizivaném servisu a tam mi nabídli pouze výměnu za novej (nefungují moi oba - cena okolo 10 tis...)...
Díky za pomoc!
Petr
_________________ Volvo V70 II, 2,4 20V 125kW, konec 2003... automat ;)
Ahoj, no rozebrat (jako kdyz bys potreboval vymenit baterku a jeste o trochu vic.. proste rozlousknout na dve pulky) A vycistit mechanismus. Pokud nemas ulomeny ten curibak, co aretuje klic jako takovy, mas jen bordel v te protidirce aretace.. Janek
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Díkes za tip Zkoušel jsem to rozebrat, ale podařilo se mi jen oddělit od sebe tu část s baterkou a s klíčem. A ta půlka s klíčem mi už dál rozebrat nešla - nějaká rada? Btw ten "curibak" by asi samostatně koupit nešel, což?
P.
_________________ Volvo V70 II, 2,4 20V 125kW, konec 2003... automat ;)
Ahoj, nevim, jak Volvo a konkretne Tvuj model. Já "delal" jen klíče a garnitury klíčů audi, bmw, porsche, skoftle aj. Ale mělo by to jít normálně po odstranění všech šroubků "rozlousknout". Takže jemně malym plochym šroubováčkem..
Ten "čuribák" je prostě jen malinkej plíšek stočenej do "ruličky" a ma za normalního stavu větší průměr, než dírka toho klíče. Když jí tam naklepneš malym kladívkem, nebo zamáčkneš kleštičkama, prostě se zmenší průměr té ruličky na průměr dírky klíče a vtomhle "pnutí" zůstává po zbytek života...
Dalo by se to nahradit třeba drátkem. Event.maly šroubek se zapuštěnou hlavou a lepidlo..
Hodně zdaru Janek
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Ahoj Janku,
tak jsem naz5 a bohužel se špatnou zprávou - klíček se dá rozdělat na dvě části, ale nikoliv příčně, ale podélně - tzn., zůstanou dvě části - jedna s klíčem a druhá s ovladačema, a ta část s klíčem už dál rozložit nejde... zkoušel jsem rozumem i silou a nic
Ten klíč je do toho plastu snad zalisovanej, jinak to nepochopim... I tak ale dík za pokus, třeba se ozvě ještě někdo jinej s přímou zkušeností.
Volvům zdar,
Petr
_________________ Volvo V70 II, 2,4 20V 125kW, konec 2003... automat ;)