Replikové díly
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Replikové díly
Má někdo pozitivní příp.negativní zkušenosti proti originálu?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
když vezmeš to, že třeba na moje auto stojí rameno v replice 3500,- a orig. 6500,-, tak kdyby mělo vydržet tři roky a orig. čtyři, tak se to vyplatí, protože co se týče dílů podvozku, tak na našich silnicích stejně nic déle nevydrží. Nikdy jsem problém s ničím neměl. Pokud jsi fajnšmekr a chceš mít vše orig. tak prosím... Všechno v replice neseženeš, ale spousta věcí se dá...
Ještě jedna věc, kolikrát tomu říkáme repliky, ale někdy to jsou díly, které najdeš v originál krabičce.
Bosch - svíčky, brzd. desičky
Delphi - brzd destičky
SKF - ložiska
NKG - svíčky
Valeo - spojky
Určitě jsem na spoustu z nich zapoměl. Takže většinou se stává:
Příklad: Ložisko do kola(výrobce SKF)-distribuce AutoŠtang v igelitovým pytlíku=1000,-
Ložisko do kola(výrobce SKF)-distribuce VOLVO=1000,- + pěkná krabička=2000,-, tj. celkem 3000,-
Pozor!! tím však nechci hanět originál díly.
Ještě jedna věc, kolikrát tomu říkáme repliky, ale někdy to jsou díly, které najdeš v originál krabičce.
Bosch - svíčky, brzd. desičky
Delphi - brzd destičky
SKF - ložiska
NKG - svíčky
Valeo - spojky
Určitě jsem na spoustu z nich zapoměl. Takže většinou se stává:
Příklad: Ložisko do kola(výrobce SKF)-distribuce AutoŠtang v igelitovým pytlíku=1000,-
Ložisko do kola(výrobce SKF)-distribuce VOLVO=1000,- + pěkná krabička=2000,-, tj. celkem 3000,-
Pozor!! tím však nechci hanět originál díly.
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
to je fakt,ale třeba na S80 od roku 02 nekoupíš skoro nic.a neni to tak dlouho tak jsem dělal rozvody na S80 TDI a pán si koupil vodní pumpu v elitu a můžu ti říct že tu co si přines tak byl starý typ který volvo už zakázalo používat před 2 roky.tak nevím.vždy je to něco za něco.třeba jak píšeš ty br.destičky delpy.to je zrovna to nejhorší co je na trhu.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Myslím si to taky. Možná bych ještě dodal:Ghirgi píše:když vezmeš to, že třeba na moje auto stojí rameno v replice 3500,- a orig. 6500,-, tak kdyby mělo vydržet tři roky a orig. čtyři, tak se to vyplatí, protože co se týče dílů podvozku, tak na našich silnicích stejně nic déle nevydrží. Nikdy jsem problém s ničím neměl. Pokud jsi fajnšmekr a chceš mít vše orig. tak prosím... Všechno v replice neseženeš, ale spousta věcí se dá...
Ještě jedna věc, kolikrát tomu říkáme repliky, ale někdy to jsou díly, které najdeš v originál krabičce.
Bosch - svíčky, brzd. desičky
Delphi - brzd destičky
SKF - ložiska
NKG - svíčky
Valeo - spojky
Určitě jsem na spoustu z nich zapoměl. Takže většinou se stává:
Příklad: Ložisko do kola(výrobce SKF)-distribuce AutoŠtang=1000,-
Ložisko do kola(výrobce SKF)-distribuce VOLVO=1000,- + pěkná krabička=2000,-, tj. celkem 3000,-
Pozor!! tím však nechci hanět originál díly.
Gates - řemeny
Sachs - tlumiče
a určitě fůra dalších.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Replikové díly
loskut píše:Má někdo pozitivní příp.negativní zkušenosti proti originálu?
Jeden malý příklad na motor z VOLVA 2,5 TDi od VW.
Originál kladky na rozvody:Výrobce pro VW je Litens Kanada.
Druhovýroba :v Krabičce od febi výrobce Litens Kanada.Naprosto totožné díly,stejně vylitá čísla...100% shodné. Jen na orig. dílu navíc vyražen raznicí punc AUDI-VW.
(Mám je od kamaráda,který dělá v nejmenovaném velkoskladu ND reklamačního technika.Za cca 1/3 prodejní ceny Orig. dílu.)A to platí u mnoha dílů... ATE,SACHS....
Mám s druhovýrobou jen kladné zkušenosti.
Druhá věc je,že na druhovýrobu je jiná norma na požadavek kvality.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Musím dát za pravdu, od MEYLE jsem koupil silent-block na motor.K nerozeznání od originálu a cena šestinová(!)travex píše:ja si taky prihreju polivcicku se svymi oblibenci:
MEYLE - podvozkove dily (predevsim)
TRW/LUCAS - brzdy, rizeni
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
Replikové díly
to je pravda.čelní sklo na S 80 je v originále o 1,5mm silnější než z druhovýroby a pritom jsou obě skla pilkinton.Luky píše:loskut píše:Má někdo pozitivní příp.negativní zkušenosti proti originálu?
Jeden malý příklad na motor z VOLVA 2,5 TDi od VW.
Originál kladky na rozvody:Výrobce pro VW je Litens Kanada.
Druhovýroba :v Krabičce od febi výrobce Litens Kanada.Naprosto totožné díly,stejně vylitá čísla...100% shodné. Jen na orig. dílu navíc vyražen raznicí punc AUDI-VW.
(Mám je od kamaráda,který dělá v nejmenovaném velkoskladu ND reklamačního technika.Za cca 1/3 prodejní ceny Orig. dílu.)A to platí u mnoha dílů... ATE,SACHS....
Mám s druhovýrobou jen kladné zkušenosti.
Druhá věc je,že na druhovýrobu je jiná norma na požadavek kvality.
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Replikové díly
Problém není v jiné normě pro druhovýrobu, ale v tom, že v tomhle případě se nevyrábí pro automobilku a tím pádem, kdo zkontroluje výrobce, že je vše na 100 %. Trochu o tom vím ale víc nemůžu, je to trochu z vlastní kuchyně.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
S normamy je to tezke. Firma, ktera dodava do automobilky musi spolnovat prisnejsi normy VDA. Ostatni normy splnuji klasicke normy ISO. Neumim si predstavit, ze by firma rozdelila vyrobu na dve, ktere pojedou podle dvou norem. To podle normy ani nelze a je to strasne neekonomicky, v dnesni dobe nerealizovatelny. vtip je ale v tom, ze ty normy se tykaji systemu a hlavne systemu zajisteni a kontroly kvality. Nema to nic spolecnyho se smesi, ktera se pouziva na desticky. Jde o to, ze firma garantuje, ze desticky s tou a tou smesi maji zaruceny ty a ty vlastnosti. jine desticky s jinou smesi maji zaruceny jine vlastnosti a to, ze je takovy SYSTEM, ze se nikde ve vyrobnim, a dodavatelsko odberatelskem retezci tyto dve desticky nepomichaji. Mohu vyrabet ruzne desticky a odberatel (automobilka, nebo velkosklad) si vybere, ktere chce. velko sklad ty levnejsi = pouzite levnejsi materialy, ktere zarucuji funkci brzd, ale rychleji se budou opotrebovavat. Atd.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: JiFi