Převodovka M47

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4958
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Převodovka M47

Příspěvek od Ondra. »

Dost mi hučí 5. stupeň což je při delší jízdě na pětku poměrně nepříjemný, sice se to za ty tři roky nezhoršilo ale dvojku dávám postupně do kupy a tak přišlo i na tohle.
Mám tu ještě jednu M47 z libovky, ale o její kondici dost pochybuju protože na tom autě nebylo dobrý snad nic. Teď tu jsou dvě varianty:
a) hodit tam na zkoušku převodovku z libovky ale je dost uchcaná, takže kolik by stál materiál na přetěsnění skříně?
b) jelikož je 5 stupeň na M47 přilepen k převodovce jako takový, napadá mi zkusit přehodit pětku, je to reálná operace kterou zvládne oldschoolovej automechanik nebo to chce nějakýho specialistu?
Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Převodovka M47

Příspěvek od wickey »

nebude mit M47 z libovky jine prevodove pomery jak dvojka?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Převodovka M47

Příspěvek od Sergej »

wickey píše:nebude mit M47 z libovky jine prevodove pomery jak dvojka?
Nie, lisili sa len pomery v diferaku. Co je aj skoda, modernejsie motory by si zasluzili dlhsie rychlosti.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4958
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Převodovka M47

Příspěvek od Ondra. »

up
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Převodovka M47

Příspěvek od Drtic »

To jentak nespravis. Zkusmo bych tam prehodil tu druhou - sada gufer a tesneni komplet M47 je u Kucery za par stovek.
Ja uz M47 kvuli podobnemu problemu rozebiral a rozhodne je to prace pro zkusenejsiho mechanika. Jsou na to potreba specielni nastroje, ktere si musis svarit, pokud je nemas.
Jak je to s oddelenim pateho stupne si uz moc nepamatuju, je to dva roky zpatky, co jsem to mel kuchnuty. Ale mam pocit, ze bys musel vyndat celej horni stromecek, coz neni prdel...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Nižbor

Převodovka M47

Příspěvek od jojo »

Není náhodou M47 mechanickej pětikvalt? Chci vidět jak někdo z kompaktní převodovky uřezává pátej kvalt... :oops:
4Q+OD je snad M46, ne? :fool:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Převodovka M47

Příspěvek od Sergej »

jojo píše:Není náhodou M47 mechanickej pětikvalt? Chci vidět jak někdo z kompaktní převodovky uřezává pátej kvalt... :oops:
4Q+OD je snad M46, ne? :fool:
Tvrdi tu niekto opak ?
A urezat ho netreba, staci odmontovat - ma samostatny kryt prisrobovany k skrini.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Sadam