Dost mi hučí 5. stupeň což je při delší jízdě na pětku poměrně nepříjemný, sice se to za ty tři roky nezhoršilo ale dvojku dávám postupně do kupy a tak přišlo i na tohle.
Mám tu ještě jednu M47 z libovky, ale o její kondici dost pochybuju protože na tom autě nebylo dobrý snad nic. Teď tu jsou dvě varianty:
a) hodit tam na zkoušku převodovku z libovky ale je dost uchcaná, takže kolik by stál materiál na přetěsnění skříně?
b) jelikož je 5 stupeň na M47 přilepen k převodovce jako takový, napadá mi zkusit přehodit pětku, je to reálná operace kterou zvládne oldschoolovej automechanik nebo to chce nějakýho specialistu?
Díky
Převodovka M47
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4958
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Převodovka M47
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Převodovka M47
nebude mit M47 z libovky jine prevodove pomery jak dvojka?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Převodovka M47
Nie, lisili sa len pomery v diferaku. Co je aj skoda, modernejsie motory by si zasluzili dlhsie rychlosti.wickey píše:nebude mit M47 z libovky jine prevodove pomery jak dvojka?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4958
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Převodovka M47
up
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Převodovka M47
To jentak nespravis. Zkusmo bych tam prehodil tu druhou - sada gufer a tesneni komplet M47 je u Kucery za par stovek.
Ja uz M47 kvuli podobnemu problemu rozebiral a rozhodne je to prace pro zkusenejsiho mechanika. Jsou na to potreba specielni nastroje, ktere si musis svarit, pokud je nemas.
Jak je to s oddelenim pateho stupne si uz moc nepamatuju, je to dva roky zpatky, co jsem to mel kuchnuty. Ale mam pocit, ze bys musel vyndat celej horni stromecek, coz neni prdel...
Ja uz M47 kvuli podobnemu problemu rozebiral a rozhodne je to prace pro zkusenejsiho mechanika. Jsou na to potreba specielni nastroje, ktere si musis svarit, pokud je nemas.
Jak je to s oddelenim pateho stupne si uz moc nepamatuju, je to dva roky zpatky, co jsem to mel kuchnuty. Ale mam pocit, ze bys musel vyndat celej horni stromecek, coz neni prdel...
-
Offline
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Převodovka M47
Není náhodou M47 mechanickej pětikvalt? Chci vidět jak někdo z kompaktní převodovky uřezává pátej kvalt...
4Q+OD je snad M46, ne?

4Q+OD je snad M46, ne?

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Převodovka M47
Tvrdi tu niekto opak ?jojo píše:Není náhodou M47 mechanickej pětikvalt? Chci vidět jak někdo z kompaktní převodovky uřezává pátej kvalt...![]()
4Q+OD je snad M46, ne?
A urezat ho netreba, staci odmontovat - ma samostatny kryt prisrobovany k skrini.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Sadam