210kW T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
210kW T6
Tento motor se dává do V70,možná i do S80 označení T6(v obou případech poslední generace) a dovolím si udělat jednu poznámku a to tu,že spotřeba je větší než přiměřená.Dal jsme si tu práci abych zjistil průměrku a z toho co jsem vyčetl,tak nejnižší průměrka je zhruba 13,5l/100 což mi příjde docela dost.Neříkám jezdit s ním za 8 na 100 ale do 11-12 se to mohlo vejít,bohužel.To i R má dlouhodobě menší spotřebu než tenhle žrout.A co tím chtěl básník říct? Jen to, jsem ho sám chtěl ale díky tý spotřebě už nechci.V jedný V70 T6,koukala na mě průměrka 15 litrů.To už i 8válec u MB v řadě E udělá menší spotřebu.Za mě palec dolu,bohužel.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
210kW T6

Já jsem teď vytáhl Mko ze servisu, dal jsem si trasu Praha, Jeremiášova 5 směr Nová Rabyně.
Ve Štěchovicích jsem měl na palubáku 9,5l/100km a na kopci u Shellky už teda 12,1, nutno podotknout že jsem Štěchovičák jel tak ve 110-130km/h.
Jinak z Prahy až na místo tak těch 80-110 a předjel jsem vše co jsem potkal, aby mě to nepískovalo

Takže T6 opravdu neee

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
210kW T6
zkoušel jsem jednu T6 a převodovka byla opravdu tragická,kopalo to až neuvěřitelně.Prodejce říkal že to nechá projet technikem.Výsledek -20 minut zkušební jízdy a auto prý úplně v pořádku a bez vad.Tak nevím zda jsem tak náročnej nebo ten mechanik neměl svůj den...::Philip::.. píše:souhlas + poruchova prevodovka/motor
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé