Přilepené brzdy po delším stání ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 2.5 T
- Bydliště: Praha
#1 Přilepené brzdy po delším stání ?
Po delším stání, kdy nemám zataženou ruční brzdu a pouze páku automatu v poloze parkování musím při rozjezdu překonat značný odpor, jako kdyby byly přimrznuté (přilepené) brzdové destičky. Potom se to již nestane až zase po delším stání. V zimě bych to pochopil, dělá mi to však i v teple. Navíc žiju v přesvědčení, že v parkovací poloze automatu neni zatažená brzda. Nebo se mýlím?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#2 Přilepené brzdy po delším stání ?
Paka v parkovacej polohe bez zatiahnutia rucnej brzdy nema co robit!Ladislav Koubek píše:Po delším stání, kdy nemám zataženou ruční brzdu a pouze páku automatu v poloze parkování musím při rozjezdu překonat značný odpor, jako kdyby byly přimrznuté (přilepené) brzdové destičky. Potom se to již nestane až zase po delším stání. V zimě bych to pochopil, dělá mi to však i v teple. Navíc žiju v přesvědčení, že v parkovací poloze automatu neni zatažená brzda. Nebo se mýlím?
a teraz k problemu. ked nemas zatiahnutu rucku, tak sa ti tasko "prilepia" przdy. zavada je skor na prevodovke. v polohe P sa totiz zasuva taky kolicek do ozubenia a ten zrejme drhne, alebo je od casteho pouzivania bez rucky deformovany. (raz ta bez rucky takto niekto tukne, a prevodovku budes moct vyhodit).
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 2.5 T
- Bydliště: Praha
#3 Přilepené brzdy po delším stání ?
Dik za doporuceni, bez zatazene rucni brzdy parkuji pouze v garazi a na rovine.
Po nastartovani normalne zaradim a potom se to chova presne jako s temi primrznutymi brzdovymi destickami - po prekonani urciteho odporu v tom "lupne" a odbrzdi se. Mohl by to delat ten kolicek ? Evidentne musim rozjetim neco prekonat.
Po nastartovani normalne zaradim a potom se to chova presne jako s temi primrznutymi brzdovymi destickami - po prekonani urciteho odporu v tom "lupne" a odbrzdi se. Mohl by to delat ten kolicek ? Evidentne musim rozjetim neco prekonat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S 80 2,5 TDI 2001
- Bydliště: Mosty u Jablunkova
#4 Přilepené brzdy po delším stání ?
Měl jsem podobný problém, za sychravějšího počasi nebo po umytí, auto se nechtělo pohnout a pak lupnutí, problém byl v předních brzdách, válečky nechodily hladce a desky zřejmě zůstávaly přitlačené na kotouči, brzdy se přitom nehřály a nedělalo to pravidelně.Po vyčištění a rozhýbání válečků a desek O.K.
_________________
VOLVO S80 2,5 TDI Automat r.v. 2001
VOLVO S80 2,5 TDI Automat r.v. 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#5 Přilepené brzdy po delším stání ?
lucki, mne sa paci ako sa vies erudovane vyjadrit k veci, o ktorej nemas ani sajnulucki píše:Paka v parkovacej polohe bez zatiahnutia rucnej brzdy nema co robit!
a teraz k problemu. ked nemas zatiahnutu rucku, tak sa ti tasko "prilepia" przdy. zavada je skor na prevodovke. v polohe P sa totiz zasuva taky kolicek do ozubenia a ten zrejme drhne, alebo je od casteho pouzivania bez rucky deformovany. (raz ta bez rucky takto niekto tukne, a prevodovku budes moct vyhodit).
paku v P bez pouziti rucni brzdy mit samozrejme muzes, ale je lepsi a setrnejsi treba pri parkovani v kopci pred navolenim P zatahnout rucni brzdu na N, nechat auto zhoupnout a chytnout na rucni brzde a pak dat P. proste aby auto neviselo na P.
teoreticky (i kdyz je to blbost) - kdyby byla zavada na prevodovce jak tvrdi lucki, byl by spis problem s vyrazenim z polohy P na jinou ne s rozjezdem. Videl bych to na visici pistek. Zkontrolovat brzdy je zaklad.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#6 Přilepené brzdy po delším stání ?
Zeby nas buduci pan premier? No co, kadre si treba vychovavatwickey píše: lucki, mne sa paci ako sa vies erudovane vyjadrit k veci, o ktorej nemas ani sajnu
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#7 Přilepené brzdy po delším stání ?
ty sa tiez vyjadrujes k vela veciam a nemas o nich sajnu. ja som si nieco cital o prevodovkach este ked som riesil blbnucu prevodovku na 440tke. a z toho som robil zaver.wickey píše: lucki, mne sa paci ako sa vies erudovane vyjadrit k veci, o ktorej nemas ani sajnu
prislomi ako hlupost hladat chybu v rucnej brzde, ked nebola zatiahnuta.
keby to bola chyba v nevracajucich sa valcekoch stavalo by sa to aj na krizovatke. to si myslim ze je celkom logicky zaver.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 Přilepené brzdy po delším stání ?
to je sice pravda, ale nepredavam to ako 100% radu ked tak formulovat ako "myslim si", "podla mna" atdlucki píše:ty sa tiez vyjadrujes k vela veciam a nemas o nich sajnu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#9 Přilepené brzdy po delším stání ?
ano.wickey píše:to je sice pravda, ale nepredavam to ako 100% radu ked tak formulovat ako "myslim si", "podla mna" atdlucki píše:ty sa tiez vyjadrujes k vela veciam a nemas o nich sajnu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 Přilepené brzdy po delším stání ?
lucki, podla mna, ked do teba niekto tukne s automatom v P , tak je uplne jedno ci mas rucku, alebo nemas, lebo ani tak ani tak neostanes prilepeny na ceste, ale aspon o pol metra odskocis.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#11 Přilepené brzdy po delším stání ?
to hej. ale na strkance na parkovisku je to dobre mat na rucke.doktor píše:lucki, podla mna, ked do teba niekto tukne s automatom v P , tak je uplne jedno ci mas rucku, alebo nemas, lebo ani tak ani tak neostanes prilepeny na ceste, ale aspon o pol metra odskocis.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 217 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vojtech Veskrna
-
- 7 Odpovědi
- 687 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bizon17
-
- 31 Odpovědi
- 959 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 2 Odpovědi
- 3248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi
-
- 1 Odpovědi
- 429 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi