Přilepené brzdy po delším stání ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 6
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S80 2.5 T
Bydliště: Praha

#1 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od Ladislav Koubek »

Po delším stání, kdy nemám zataženou ruční brzdu a pouze páku automatu v poloze parkování musím při rozjezdu překonat značný odpor, jako kdyby byly přimrznuté (přilepené) brzdové destičky. Potom se to již nestane až zase po delším stání. V zimě bych to pochopil, dělá mi to však i v teple. Navíc žiju v přesvědčení, že v parkovací poloze automatu neni zatažená brzda. Nebo se mýlím?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#2 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od lucki »

Ladislav Koubek píše:Po delším stání, kdy nemám zataženou ruční brzdu a pouze páku automatu v poloze parkování musím při rozjezdu překonat značný odpor, jako kdyby byly přimrznuté (přilepené) brzdové destičky. Potom se to již nestane až zase po delším stání. V zimě bych to pochopil, dělá mi to však i v teple. Navíc žiju v přesvědčení, že v parkovací poloze automatu neni zatažená brzda. Nebo se mýlím?
Paka v parkovacej polohe bez zatiahnutia rucnej brzdy nema co robit!
a teraz k problemu. ked nemas zatiahnutu rucku, tak sa ti tasko "prilepia" przdy. zavada je skor na prevodovke. v polohe P sa totiz zasuva taky kolicek do ozubenia a ten zrejme drhne, alebo je od casteho pouzivania bez rucky deformovany. (raz ta bez rucky takto niekto tukne, a prevodovku budes moct vyhodit).
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 6
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S80 2.5 T
Bydliště: Praha

#3 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od Ladislav Koubek »

Dik za doporuceni, bez zatazene rucni brzdy parkuji pouze v garazi a na rovine.
Po nastartovani normalne zaradim a potom se to chova presne jako s temi primrznutymi brzdovymi destickami - po prekonani urciteho odporu v tom "lupne" a odbrzdi se. Mohl by to delat ten kolicek ? Evidentne musim rozjetim neco prekonat.

vlastik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,5 TDI 2001
Bydliště: Mosty u Jablunkova

#4 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od vlastik »

Měl jsem podobný problém, za sychravějšího počasi nebo po umytí, auto se nechtělo pohnout a pak lupnutí, problém byl v předních brzdách, válečky nechodily hladce a desky zřejmě zůstávaly přitlačené na kotouči, brzdy se přitom nehřály a nedělalo to pravidelně.Po vyčištění a rozhýbání válečků a desek O.K.
_________________
VOLVO S80 2,5 TDI Automat r.v. 2001

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#5 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od wickey »

lucki píše:Paka v parkovacej polohe bez zatiahnutia rucnej brzdy nema co robit!
a teraz k problemu. ked nemas zatiahnutu rucku, tak sa ti tasko "prilepia" przdy. zavada je skor na prevodovke. v polohe P sa totiz zasuva taky kolicek do ozubenia a ten zrejme drhne, alebo je od casteho pouzivania bez rucky deformovany. (raz ta bez rucky takto niekto tukne, a prevodovku budes moct vyhodit).
lucki, mne sa paci ako sa vies erudovane vyjadrit k veci, o ktorej nemas ani sajnu :green: :green:

paku v P bez pouziti rucni brzdy mit samozrejme muzes, ale je lepsi a setrnejsi treba pri parkovani v kopci pred navolenim P zatahnout rucni brzdu na N, nechat auto zhoupnout a chytnout na rucni brzde a pak dat P. proste aby auto neviselo na P.
teoreticky (i kdyz je to blbost) - kdyby byla zavada na prevodovce jak tvrdi lucki, byl by spis problem s vyrazenim z polohy P na jinou ne s rozjezdem. Videl bych to na visici pistek. Zkontrolovat brzdy je zaklad.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#6 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od Tomas BB, SK »

wickey píše: lucki, mne sa paci ako sa vies erudovane vyjadrit k veci, o ktorej nemas ani sajnu :green: :green:
Zeby nas buduci pan premier? :twisted: No co, kadre si treba vychovavat :green:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#7 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od lucki »

wickey píše: lucki, mne sa paci ako sa vies erudovane vyjadrit k veci, o ktorej nemas ani sajnu :green: :green:
ty sa tiez vyjadrujes k vela veciam a nemas o nich sajnu. ja som si nieco cital o prevodovkach este ked som riesil blbnucu prevodovku na 440tke. a z toho som robil zaver.
prislomi ako hlupost hladat chybu v rucnej brzde, ked nebola zatiahnuta.

keby to bola chyba v nevracajucich sa valcekoch stavalo by sa to aj na krizovatke. to si myslim ze je celkom logicky zaver.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#8 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od wickey »

lucki píše:ty sa tiez vyjadrujes k vela veciam a nemas o nich sajnu.
to je sice pravda, ale nepredavam to ako 100% radu ;) ked tak formulovat ako "myslim si", "podla mna" atd
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#9 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od lucki »

wickey píše:
lucki píše:ty sa tiez vyjadrujes k vela veciam a nemas o nich sajnu.
to je sice pravda, ale nepredavam to ako 100% radu ;) ked tak formulovat ako "myslim si", "podla mna" atd
ano. :)
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od doktor »

lucki, podla mna, ked do teba niekto tukne s automatom v P , tak je uplne jedno ci mas rucku, alebo nemas, lebo ani tak ani tak neostanes prilepeny na ceste, ale aspon o pol metra odskocis.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#11 Přilepené brzdy po delším stání ?

Příspěvek od lucki »

doktor píše:lucki, podla mna, ked do teba niekto tukne s automatom v P , tak je uplne jedno ci mas rucku, alebo nemas, lebo ani tak ani tak neostanes prilepeny na ceste, ale aspon o pol metra odskocis.
to hej. ale na strkance na parkovisku je to dobre mat na rucke.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“