RESET KONTROLKY LAMBDA

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#1 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od marek t »

Ahoj, vyměnil jsem na 9ce olej, jak vymažu kontrolku lambdy? Musim na diagnostiku, nebo stačí někde něco mačkat a točit klíčkem jako u jiných modelů:jaj:
Pochlubte se pls.
Díky Marek
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

GDPR_user

#2 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od GDPR_user »

marek t píše:Ahoj, vyměnil jsem na 9ce olej, jak vymažu kontrolku lambdy? Musim na diagnostiku, nebo stačí někde něco mačkat a točit klíčkem jako u jiných modelů:jaj:
Pochlubte se pls.
Díky Marek
V motorovém prostoru je diag konektor.Vezmeš přiložený pin s drátkem a zastrčíš do dírky označené jako 2.
Zapneš klíček do pozice kdy ti svítí kontrolky.
Podržíš tlačíto na 3-5 vteřin
Po puštění tlačítka ti to začne vyblikávat kody.Např 2-3-2 (blikne dvakrát pauza třikrát pauza dvakrát)
Pak zmáčkneš znovu asi na sekundu tlačítko a vybliká ti to další kod
Tohle budeš dělat tak dlouho,až ti to vybliká první kod.
Pak zmáčkneš tlačítko na 10s
Po puštění se za chvíli rožne dioda,pak znovu zmáčkneš tlačítko na 15s
Vypneš klíček vytáhneš drátek a mělo by to být OK.
Případně můžeš zkontrolovat vyblikáním mělo by být 1-1-1

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#3 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od standa »

No já nevím, ale co má kontrolka lambda společnýho se servisními intervaly?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#4 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od marek t »

no nevím Martine, jestli jsem z toho chytrej. Zkusim to, nejsem u auta takže to vokouknu později, ale díky

a ty jsi mě Stando nepotěšil, takže diagnostika :(
btw: kódy vyblikám, tudíž vymažu chybový hlášky ale pokud závada přetrvává, rozsvítí se znova.. Jsem schopnej zjistit, co ty kódy (2-3-2 apod.) znamenají? Ještě jsem čistil váhu a škrtící klapku.
Ještě ze zvědavosti, pokud si pořídím toto: http://www.aukro.cz/item1076513216_diagnostika_volvo.html , bude mi to k něčemu, nebo je potřeba ještě nějakej soft..
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#5 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od marek t »

Tak jsem o krok dál. Vyměnil jsem váhu vzduchu za jinou, protáhnul jsem to cca 30km a kontrolka se nerozsvítila, auto drží krásně volnoběch, ale mám pocit, že to není ještě o.k. Při snaze roztočit motor se při cca 4500 otáčkách jakoby zakucká a nechce dál. Na co mám juknout? Nemůžeto být rozdělovač, nebo palivo ?(tankuju 95okt.)
Co na to odborníci?
Ještě jednou k diagnostice- má to auto někde dignost.zásuvku, nebo jen ten konektor v mot. prostoru o kterým se zmiňuje Martin na vyblikání kódů?
Dík Marek
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#6 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od Fery »

Pod loketkou ve schránce bývá zátka orientovaná v ose auta. Vydloubni ji a uvidíš. Auta po faceliftu mají zásuvku tam ...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#7 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud je vyblikávací na podběhu, tak EOBD tam nebude.
Co tak zkusit servis ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#8 RESET KONTROLKY LAMBDA

Příspěvek od GDPR_user »

marek t píše:Tak jsem o krok dál. Vyměnil jsem váhu vzduchu za jinou, protáhnul jsem to cca 30km a kontrolka se nerozsvítila, auto drží krásně volnoběch, ale mám pocit, že to není ještě o.k. Při snaze roztočit motor se při cca 4500 otáčkách jakoby zakucká a nechce dál. Na co mám juknout? Nemůžeto být rozdělovač, nebo palivo ?(tankuju 95okt.)
Co na to odborníci?
Ještě jednou k diagnostice- má to auto někde dignost.zásuvku, nebo jen ten konektor v mot. prostoru o kterým se zmiňuje Martin na vyblikání kódů?
Dík Marek
Diagnostiku máš v konektoru tu vyblikávací.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“