píchnout a přitom nepíchnout?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 242
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#1 píchnout a přitom nepíchnout?
tak tohle mi tady nabídli a předvedli a vypadá to velmi nadějně - mělo by to stačit místo rezervy u LPG CNG atd... (protože to má atest) nebo místo spreje, který mi ještě nikdy nefungoval
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#2 píchnout a přitom nepíchnout?
Funguje je to, skoro se tomu neda verit a vubec to nerozvazi kolaDoktor 1 píše:tak tohle mi tady nabídli a předvedli a vypadá to velmi nadějně - mělo by to stačit místo rezervy u LPG CNG atd... (protože to má atest) nebo místo spreje, který mi ještě nikdy nefungoval
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
#3 píchnout a přitom nepíchnout?
Jel s tím někdo 160 a více??JardaS píše:Funguje je to, skoro se tomu neda verit a vubec to nerozvazi kolaDoktor 1 píše:tak tohle mi tady nabídli a předvedli a vypadá to velmi nadějně - mělo by to stačit místo rezervy u LPG CNG atd... (protože to má atest) nebo místo spreje, který mi ještě nikdy nefungoval
http://www.tyreguardian.cz
jo cena aplikace vychází cca 250,- na kolo tedy 1000,- na auto a aplikuje se předem !!!!
pak prostě člověk jen sbírá hřebíky - jo a je to bez omezení rychlosti!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#6 píchnout a přitom nepíchnout?
Vzdyt jsem psal ze mne to prekvapilo. Ale na forech v US pisou ze to dovyvazi kola.
Coz beru s usmevem, ale rozhodne je to nerozvazilo.
Coz beru s usmevem, ale rozhodne je to nerozvazilo.
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#8 píchnout a přitom nepíchnout?
proc to odstranovat? jinak to jde normalne odstranit viz: http://www.tyreguardian.commartinopel píše:Jak se to dá z pneumatiky odstranit?
a v cechach to prodavaj cartechgroup.cz
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 242
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#9 píchnout a přitom nepíchnout?
prostě šahneš do pneu a vytáhneš vcelku něco co vypadá jako preservativ.
mám u sebe na dílně a mohu aplikovat zájmcům
mám skladem lahev je litrová - tedy na 8ks pneu např. octavia
cena za lahev je 2.000,-
aplikaci provádím za cenu materiálu
mám u sebe na dílně a mohu aplikovat zájmcům
mám skladem lahev je litrová - tedy na 8ks pneu např. octavia
cena za lahev je 2.000,-
aplikaci provádím za cenu materiálu
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 píchnout a přitom nepíchnout?
Jak se to aplikuje - nějakým kompresorem ?? Jak poznáš, že si tam dal správné množství ?
Předpokládám, že se ten film udělá na celé gumě i na disku zevnitř. Jak se pak dofukuje kolo ???
Předpokládám, že se ten film udělá na celé gumě i na disku zevnitř. Jak se pak dofukuje kolo ???
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 242
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#11 píchnout a přitom nepíchnout?
aplikuje se do prázdné - vyfouklé - pneumatiky , na lahvičce je měrka, našroubuješ ventilek dofoukneš a potom cca 5-10 minut projíždíš. Tím se hmota rozloží po celé ploše. Myslím, že na disku není a dofukuješ tedy pokud je potřeba normálně.
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#13 píchnout a přitom nepíchnout?
to jsem mel pred timto produktem - to je nepouzitelne, takove rozvazeni pneumatikmartinopel píše:Používám http://www.bezdefektu.unas.cz/
co to provedlo - hruza, musel jsem to nechat vyndat a jeste mne to stalo finance,
protoze pneuservis se tim tak zaneradil, ze mne uz nechtej videt.
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
#14 píchnout a přitom nepíchnout?
Čím se servis zaneřádil??JardaS píše:to jsem mel pred timto produktem - to je nepouzitelne, takove rozvazeni pneumatikmartinopel píše:Používám http://www.bezdefektu.unas.cz/
co to provedlo - hruza, musel jsem to nechat vyndat a jeste mne to stalo finance,
protoze pneuservis se tim tak zaneradil, ze mne uz nechtej videt.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#15 píchnout a přitom nepíchnout?
odstranenim toho svinstva zevnitr pneu
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
#16 píchnout a přitom nepíchnout?
Oko jde normálně vymýt vodou.JardaS píše:odstranenim toho svinstva zevnitr pneu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#17 píchnout a přitom nepíchnout?
A ze to pri sundavani pneu z rafku to zas.... celej stroj.
No a kdyz to chteji umyt tak to abys hledal pneuservis s bazenem (-:
je to klump kterej neni pouzitelnej do osobnich vozu
No a kdyz to chteji umyt tak to abys hledal pneuservis s bazenem (-:
je to klump kterej neni pouzitelnej do osobnich vozu
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
#18 píchnout a přitom nepíchnout?
Vypadalo to na zajímavou diskuzi a zatím je to cosi o gumách...
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#19 píchnout a přitom nepíchnout?
z jineho soudku. kolikrat jste za zivot pichly, ze to tak resite?
ja za 10let a cca 350tis km jednou/dvakrat.
jezdim po sterku, poli, louce, atd atd..
ja za 10let a cca 350tis km jednou/dvakrat.
jezdim po sterku, poli, louce, atd atd..
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 46
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prachatice
- Vůz: Volvo zatím vybírám
#20 píchnout a přitom nepíchnout?
Tohle JE zajímavé téma, a ne že ne. Pro nás plynaře, kteří vozíme rezervu v kufru, dokonce vrcholně zajímavé. Já jsem si zatím netroufnul ji odložit a nahradit nějakým udělátkem na opravu na cestě...::Philip::.. píše:z jineho soudku. kolikrat jste za zivot pichly, ze to tak resite?
A pro ostatní, myslím taky. Já řídím 39 let, najeto mám asi jako ty, možná k spíš k půl milionu. A píchnul jsem více než 10x, z toho po revoluci 4x. Zvláště ty novější zkušenosti, s poměrně rychlým únikem ve vysoké rychlosti (píchlé - ne prasklé) byly poměrně dramatické. Píchnul jsem i na motorce...
Takže už za ten pocit bych klidně tisícovku dal. A to nemluvím o tom, kdyby se ukázalo, že pro plynaře to řeší i praktickou i právní stranu věci, to by bylo TERNO.
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#21 píchnout a přitom nepíchnout?
u plynaru souhlasim.
ja osobne bych vic resil uchyceni kola na aute. stalo se mi, ze v servisu nedotahly srouby a po par km me predbehlo kolo.. i tak se dalo auto bez vetsich problemu ukocirovat ke strane a "skocit" si pro kolo. (VW T4, leve predni)
ja osobne bych vic resil uchyceni kola na aute. stalo se mi, ze v servisu nedotahly srouby a po par km me predbehlo kolo.. i tak se dalo auto bez vetsich problemu ukocirovat ke strane a "skocit" si pro kolo. (VW T4, leve predni)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 46
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prachatice
- Vůz: Volvo zatím vybírám
#22 píchnout a přitom nepíchnout?
Tohle (doslova - že nás předjelo) se nám stalo kdysi když jsem stavěl, s Pragou S5T. Ale to jsme si to dělali sami a utahovali trubkou... Dnes to snad je opravdu rarita. V podstatě reaguju jen proto, že to co ty popisuješ je NAPROSTO vyjímečné, protože šlo o levé kolo. To to snad našroubovali jen rukou... Protože podle mechanických zákonů (směr otáčení + pravý závit) se šrouby na levých kolech dotahují a na pravých postupně povolují. Dokonce mám dojem, že na nějakých historických závoďákách se na pravé straně dělaly levé závity.
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 píchnout a přitom nepíchnout?
Já vozím v autě tohle http://eshop.cruservis.cz/detail.php?zbozi=1321889
Už jsem párkrát taky píchnul, ale vždycky tak, že by na to tohle udělátko mělo bohatě stačit, tak doufám, že až příště píchnu, že nebude pneumatika na cáry a bude ještě co utěsnovat
Myslim, že je lepší na jízdu utěsněná normální pneumatika, než ta užovka, které si volvo dovoluje říkat rezerva
Už jsem párkrát taky píchnul, ale vždycky tak, že by na to tohle udělátko mělo bohatě stačit, tak doufám, že až příště píchnu, že nebude pneumatika na cáry a bude ještě co utěsnovat
Myslim, že je lepší na jízdu utěsněná normální pneumatika, než ta užovka, které si volvo dovoluje říkat rezerva
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#24 píchnout a přitom nepíchnout?
pro plynaře to nemusí řešit nic,i kdyby to mělo dvacet atestů,tak by plynař musel mít pitomý lejstro že rezorvu smí z auta vyndat,neb není součástí deformačnich zon... Paradoxně ho musí mít i tehdy máli místo rezervy nádrž a rezervu volně v kufru...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#25 píchnout a přitom nepíchnout?
Poslední dobou dvakrát, ale stálo to zato, bo to bylo jeden den. První mě opustila levá přední někde kolem 60km D1 - nádhernej flek, místo odstavnýho stoupací.... Tak rychle vyměnit kolo neuměj ani u ferrari..::Philip::.. píše:z jineho soudku. kolikrat jste za zivot pichly, ze to tak resite?
ja za 10let a cca 350tis km jednou/dvakrat.
jezdim po sterku, poli, louce, atd atd..
Druhá šla pravá zadní v Brně na Žabovřeský (chvilku trvalo, než mi došlo, že ten bordel nedělá ta tramvaj vedle). To už došly rezervy, takže jsem vyrazil hledat pumpu. Nebudu to protahovat - důvěryhodnějc vypadající gumu jsem nafouk sprejem a zpátky do PRG vydržela a dojezdovka taky... (pneuservisy jsem cestou zkusil tři - všechny zavřený - sobota odpol až večer)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'