Předem dávám na vědomí, že účelem tohoto příspěvku není někoho vytočit a ani do ničeho rýpat. Je to jenom taková menší úvaha člověka který byl členem volvoklubu v jeho začátcích.
K napsání tohoto příspěvku mě dovedlo několik věcí. Mimo jiné neustále se opakující hádky o čemkoliv, co je momentálně aktuální. Dohady nad směřováním volvoklubu, způsobem jeho vedení a tak podobně. Třeba se tady najde vysvětlení, i když tomu příliš nevěřím.
Takže k meritu věci.
Pokud nebudou časové údaje sedět tak se předem omlouvám, ale fakt si to tak přesně nepamatuju.
V roce 2006 jeden ze členů volvoklubu s nickem Miki napsal na fórum krátkou úvahu s otázkou na téma dalšího směřování volvoklubu. Nakonec o odpovědi na tuto otázku bylo hlasováno na členské schůzi na Seči.
Ta otázka zněla nějak takto: Má být Volvoklub tzv. Kavárenský spolek přátel švédského plechu, nebo se má chovat jako instituce, chcete li "firma", která se neustále snaží vyvíjet, jít dál a výš?
Hlasování nakonec rozhodlo ve prospěch druhé varianty. Sám jsem pro ni také hlasoval.
A zde podle mě leží pomyslný počátek a konec všeho. Sami tehdejší členové volvoklubu rozhodli o tom, kam a jak bude volvoklub směřovat. Rozhodli že bude "firmou" se všemi pozitivy a i negativy které z toho plynou.
Řekl bych, že rada volvoklubu se chová přesně v duchu tohoto rozhodnutí. Řídí volvoklub jako "firmu". Jestli to dělá dobře nebo špatně, o tom můžou rozhodovat pouze členové. Pokud jim to vyhovuje, je všechno v pořádku. Až jim to vyhovovat přestane, mohou radu odvolat. Předpokládám že všichni členové jsou svéprávní a názor si umí udělat sami. Jaký ten názor je, to už je každého věc.
A proto: Vy všichni zůčastnění, vykašlete se na to, nemá to cenu. Jedna strana se nenechá nikdy přesvědčit o tom že jejich názor je špatný a naopak. Každý bude mít svojí pravdu. Berte to tak že hádkami strávíte spoustu času, který vám už nikdo nevrátí. Bežte radši s dětmi ven, jděte si opravit/vyleštit svoje volvo, bežte dělat cokoliv smysluplnějšího. Určitě z toho budete mít lepší pocit.
Jak jsem napsal na začátku, účelem tohoto příspěvku není vyvolat flame, je to jenom pokus o možné vysvětlení možných příčin událostí. Proto vás všechny prosím, přispějte sem pouze v okamžiku, máte li co říct. Děkuji
Zamyšlení bývalého člena volvoklubu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 177
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
#1 Zamyšlení bývalého člena volvoklubu
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 Zamyšlení bývalého člena volvoklubu
Naprosto souhlasím.OndraH píše: Bežte radši s dětmi ven, jděte si opravit/vyleštit svoje volvo, bežte dělat cokoliv smysluplnějšího. Určitě z toho budete mít lepší pocit.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#3 Zamyšlení bývalého člena volvoklubu
ačkoliv nejsem členem vyjádřím se...už několikrát jsem psal že jsou dvě cesty. S mým údivem a zároveň lehkým potěšením vidím, že o nich dokonce VK hlasoval...Moje otázka a další udivení je v tom, že když se rozhodlo, že VK se bude chovat jako firma, proč se to tak nepresentuje? Prostě tady se bude říkat a psát co my chceme protože jsme komerční web...já v tom nevidím problém, ale proč si na něco hrát?
L
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#4 Zamyšlení bývalého člena volvoklubu
na tu schůzi si pamatuji. byla to moje první schůze VK. vlastně jsi zopakoval to, co na poslední schůzi na podzim říkal Tomáš. Radu jsme si zvolili jako naše zástupce, tak jim věřme a nechejme je pracovat pro nás všechny. Snažíme se. díky
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 2289 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 46 Odpovědi
- 10606 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 104 Odpovědi
- 13153 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 86 Odpovědi
- 17567 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bukvik
-
- 90 Odpovědi
- 13186 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5