Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Resim vstriky na devitce. Jde o sekvencni vstriky, takze maj v sobe civku. Zkusil jsem jeden vyndat, kolem jehly lehce zaneseny sazema a kdyz ho pripojim na proud tak dos slysitelne cvakne. Kdyz mam nastartovano a otevru kapotu, klapani vstriku je vic nez zretelne. Je to duvod k vymene? Natlakovat ani jak rozprasuji jsem testovat nezkousel..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#2 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Nikdo nic?
#3 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Pokud vím,tak všechny el vstřikovače fungují na principu elektromagnetu(sekvenční vstřikování značí,že vstřiky nestříkají pořád ale v intervalech(sekvencích)Drtic píše:Resim vstriky na devitce. Jde o sekvencni vstriky, takze maj v sobe civku. Zkusil jsem jeden vyndat, kolem jehly lehce zaneseny sazema a kdyz ho pripojim na proud tak dos slysitelne cvakne. Kdyz mam nastartovano a otevru kapotu, klapani vstriku je vic nez zretelne. Je to duvod k vymene? Natlakovat ani jak rozprasuji jsem testovat nezkousel..
Funkci vstřikovače poznáš,až pokud jej napojíš na správný tlak paliva (bez přívodu proudu nesmí protékat) a po přivedení proudu musí rozprašovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Btw u specifikaci vstriku je uvedeno krom jineho taky otviraci tlak, co to vlastne je? Znamena to ze aby vstrik zacal prasit tak musi mit privedene napeti a zaroven jeste spravny tlak? Nebo jde spis o tlak pri kterem spravne prasi? (nebot uz tu bylo par lidi co meli durch regulator, tlak v liste 0.2 baru a motor jel...).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#5 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
motor jel, protoze to teklo skrz regulator rovnou do sani, takze vlastne takovej karburatortomasss píše: durch regulator, tlak v liste 0.2 baru a motor jel...).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Jo, ale nekdo ho tu mel durch, ucpal podlakovou hadicku a stejne to jelo...Drtic píše:motor jel, protoze to teklo skrz regulator rovnou do sani, takze vlastne takovej karburator
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
No ja nasel tohle: http://www.fuelinjector.citymaker.com/contact.html
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
To uz se ti pak vyplati i tohle...Drtic píše:No ja nasel tohle: http://www.fuelinjector.citymaker.com/contact.html
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/1051.html
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
"Nové vstřikovače nezaručují správné obrazce rozstřiku, jak je patrné z tohoto obrázku." Teda v automobilke najprv vsetky nove vstreky justuju a kontroluju, alebo ako mam tomu chapat ?tomasss píše:To uz se ti pak vyplati i tohle...Drtic píše:No ja nasel tohle: http://www.fuelinjector.citymaker.com/contact.html
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/1051.html
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#10 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Hura, to jsem nevedel ze se to umi i tady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#12 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Prijde mi, ze az moc hlasite cvakaj. Mel jsem jeden vyndany a byl cely od karbonu. Navic se motor mirne klepe a vic zere...
V neposledni rade maji najeto 325 000
V neposledni rade maji najeto 325 000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#13 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Nejsem si jistej jestli se ale tohle vycistenim spravi - to vypada na vybehanej mechanismus ty jehly...Drtic píše:Prijde mi, ze az moc hlasite cvakaj.
Ale je fakt ze na volnobeh ti to zni jako orloj
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Jinak takovej peknej souhrn priznaku:
1. Difficulty starting the vehicle is a symptom of a bad fuel injector.
2. A decrease in gas mileage also can result from a faulty fuel injector.
3. If the vehicle has a rough idle, that is another indication the fuel injector needs replacing.
4. A gas odor inside the car also is a symptom of a bad fuel injector.
5. When there is a bad fuel injector, the vehicle may start and run well when it is cold, but not when it is warm.
1. Difficulty starting the vehicle is a symptom of a bad fuel injector.
2. A decrease in gas mileage also can result from a faulty fuel injector.
3. If the vehicle has a rough idle, that is another indication the fuel injector needs replacing.
4. A gas odor inside the car also is a symptom of a bad fuel injector.
5. When there is a bad fuel injector, the vehicle may start and run well when it is cold, but not when it is warm.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Btw nahod cislo vstriku, mas taky 0280150734? Jestli jo, vim o dost zajimavy alternative k repasi starych...Drtic píše:Resim vstriky na devitce.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#16 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Jo mam tam presne tyhle, i kdyz jsem teda nezkoumal, jestli jsou to fakt ty, co tam byt maji..tomasss píše: 0280150734? Jestli jo, vim o dost zajimavy alternative k repasi starych...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
0280150734 a 0280150725 jsou absolutne identicky, 0280150762 je identickej za podminky zvyseni tlaku na 3bary.Drtic píše:Jo mam tam presne tyhle, i kdyz jsem teda nezkoumal, jestli jsou to fakt ty, co tam byt maji..
- Přílohy
-
- table.png (92.3 KiB) Zobrazeno 1524 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#18 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
a dale http://www.jetservis.cz/
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#19 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Aha, ja uz jsem v pondeli objednanej na tu harfu..kdyz nic vic tak na testeru uvidim jak rozprasuji a jestli drzi zavrene..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#20 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Vzhledem k tomu ze tvoje maji najeto stejne jako moje tak pak urco nahod tabulky a foto, jsem na to hodne zvedavej...Drtic píše:Aha, ja uz jsem v pondeli objednanej na tu harfu..kdyz nic vic tak na testeru uvidim jak rozprasuji a jestli drzi zavrene..
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#21 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Takze vstriky zrejme ok i pred vycistenim. Test rozstriku ok, tesni dobre, prutok stejny u vsech pred i po vycisteni a vymene sitek.
Bohuzel je tohle pro me spatna zprava, protoze ted uz mi zacinaji dochazet moznosti, co by mohlo zpusobovat prilisnou bohatost smesi na devitce...
Zitra dodam i papir s vysledky mereni, ted ho nemam jak zdigitalizovat. Kazdopadne neptun harfa profi pristup a je videt, ze panove se vyznaji a vedi o cem mluvi...
Bohuzel je tohle pro me spatna zprava, protoze ted uz mi zacinaji dochazet moznosti, co by mohlo zpusobovat prilisnou bohatost smesi na devitce...
Zitra dodam i papir s vysledky mereni, ted ho nemam jak zdigitalizovat. Kazdopadne neptun harfa profi pristup a je videt, ze panove se vyznaji a vedi o cem mluvi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#22 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Tady mas ofocenej postup pro nastaveni CO2 u Ecka.Drtic píše:Bohuzel je tohle pro me spatna zprava, protoze ted uz mi zacinaji dochazet moznosti, co by mohlo zpusobovat prilisnou bohatost smesi na devitce...
Desku s diagnostickou elektronikou mozna stihnu jeste do Susice (jestli po mne v praci nebudou nic moc chtit ) takze si shanej lambdu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#23 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Postup je stejnej, jako v haynesu. Pokousel jsem se podle nej postupovat, ale ani za zlaty prase jsem pri uzemnenym ventilu nedostal otacky vys, nez cca 550 rpm.. sroubem ve vaze jsem otocil 8x proti smeru a furt to smrdelo jak trabant.. zkusim tech 15 otacektomasss píše: Tady mas ofocenej postup pro nastaveni CO2 u Ecka.
Desku s diagnostickou elektronikou mozna stihnu jeste do Susice (jestli po mne v praci nebudou nic moc chtit ) takze si shanej lambdu
A letim shanet lambdu, my uz by jsme si mohli zalozit autoservis coz?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#24 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Pokud se s otackama nedostanes na tech 700, muze to dle mne bejt jen a) ucpanou klapkou (konkretne mechanismus sroubu volnobehu) nebo b) moc nebo malo paliva.Drtic píše:...ale ani za zlaty prase jsem pri uzemnenym ventilu nedostal otacky vys, nez cca 550 rpm..
Mimochodem vahu vzduchu jsi mel odpojenou?
Jo, a budem v nem servisovat ty ctyri B280 co tu po CR jezdejDrtic píše:A letim shanet lambdu, my uz by jsme si mohli zalozit autoservis coz?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#25 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?
Vahu jsem neodpojil, ale to tam nikde nepisou?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek