Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#1 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Resim vstriky na devitce. Jde o sekvencni vstriky, takze maj v sobe civku. Zkusil jsem jeden vyndat, kolem jehly lehce zaneseny sazema a kdyz ho pripojim na proud tak dos slysitelne cvakne. Kdyz mam nastartovano a otevru kapotu, klapani vstriku je vic nez zretelne. Je to duvod k vymene? Natlakovat ani jak rozprasuji jsem testovat nezkousel..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Nikdo nic?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

#3 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od GDPR_user »

Drtic píše:Resim vstriky na devitce. Jde o sekvencni vstriky, takze maj v sobe civku. Zkusil jsem jeden vyndat, kolem jehly lehce zaneseny sazema a kdyz ho pripojim na proud tak dos slysitelne cvakne. Kdyz mam nastartovano a otevru kapotu, klapani vstriku je vic nez zretelne. Je to duvod k vymene? Natlakovat ani jak rozprasuji jsem testovat nezkousel..
Pokud vím,tak všechny el vstřikovače fungují na principu elektromagnetu(sekvenční vstřikování značí,že vstřiky nestříkají pořád ale v intervalech(sekvencích)
Funkci vstřikovače poznáš,až pokud jej napojíš na správný tlak paliva (bez přívodu proudu nesmí protékat) a po přivedení proudu musí rozprašovat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#4 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Btw u specifikaci vstriku je uvedeno krom jineho taky otviraci tlak, co to vlastne je? Znamena to ze aby vstrik zacal prasit tak musi mit privedene napeti a zaroven jeste spravny tlak? Nebo jde spis o tlak pri kterem spravne prasi? (nebot uz tu bylo par lidi co meli durch regulator, tlak v liste 0.2 baru a motor jel...).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

tomasss píše: durch regulator, tlak v liste 0.2 baru a motor jel...).
motor jel, protoze to teklo skrz regulator rovnou do sani, takze vlastne takovej karburator :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:motor jel, protoze to teklo skrz regulator rovnou do sani, takze vlastne takovej karburator :D
Jo, ale nekdo ho tu mel durch, ucpal podlakovou hadicku a stejne to jelo... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#7 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

No ja nasel tohle: http://www.fuelinjector.citymaker.com/contact.html
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#8 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:No ja nasel tohle: http://www.fuelinjector.citymaker.com/contact.html
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
To uz se ti pak vyplati i tohle...
http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/1051.html
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Drtic píše:No ja nasel tohle: http://www.fuelinjector.citymaker.com/contact.html
Maj tam docela dobry ceny za repas vstriky - 24$ za jeden, tak do toho asi pujdu
To uz se ti pak vyplati i tohle...
http://www.neptun-harfa.cz/Ultrazvuk/1051.html
"Nové vstřikovače nezaručují správné obrazce rozstřiku, jak je patrné z tohoto obrázku." Teda v automobilke najprv vsetky nove vstreky justuju a kontroluju, alebo ako mam tomu chapat ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#10 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Hura, to jsem nevedel ze se to umi i tady.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

#11 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od GDPR_user »

Proč máš pocit,že jsou špatné.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#12 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Prijde mi, ze az moc hlasite cvakaj. Mel jsem jeden vyndany a byl cely od karbonu. Navic se motor mirne klepe a vic zere...
V neposledni rade maji najeto 325 000
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#13 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Prijde mi, ze az moc hlasite cvakaj.
Nejsem si jistej jestli se ale tohle vycistenim spravi - to vypada na vybehanej mechanismus ty jehly...
Ale je fakt ze na volnobeh ti to zni jako orloj :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#14 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Jinak takovej peknej souhrn priznaku:

1. Difficulty starting the vehicle is a symptom of a bad fuel injector.
2. A decrease in gas mileage also can result from a faulty fuel injector.
3. If the vehicle has a rough idle, that is another indication the fuel injector needs replacing.
4. A gas odor inside the car also is a symptom of a bad fuel injector.
5. When there is a bad fuel injector, the vehicle may start and run well when it is cold, but not when it is warm.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Resim vstriky na devitce.
Btw nahod cislo vstriku, mas taky 0280150734? Jestli jo, vim o dost zajimavy alternative k repasi starych...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#16 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

tomasss píše: 0280150734? Jestli jo, vim o dost zajimavy alternative k repasi starych...
Jo mam tam presne tyhle, i kdyz jsem teda nezkoumal, jestli jsou to fakt ty, co tam byt maji..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Jo mam tam presne tyhle, i kdyz jsem teda nezkoumal, jestli jsou to fakt ty, co tam byt maji..
0280150734 a 0280150725 jsou absolutne identicky, 0280150762 je identickej za podminky zvyseni tlaku na 3bary.
Přílohy
table.png
table.png (92.3 KiB) Zobrazeno 1524 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#18 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#19 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Aha, ja uz jsem v pondeli objednanej na tu harfu..kdyz nic vic tak na testeru uvidim jak rozprasuji a jestli drzi zavrene..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#20 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Aha, ja uz jsem v pondeli objednanej na tu harfu..kdyz nic vic tak na testeru uvidim jak rozprasuji a jestli drzi zavrene..
Vzhledem k tomu ze tvoje maji najeto stejne jako moje tak pak urco nahod tabulky a foto, jsem na to hodne zvedavej...:)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#21 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Takze vstriky zrejme ok i pred vycistenim. Test rozstriku ok, tesni dobre, prutok stejny u vsech pred i po vycisteni a vymene sitek.
Bohuzel je tohle pro me spatna zprava, protoze ted uz mi zacinaji dochazet moznosti, co by mohlo zpusobovat prilisnou bohatost smesi na devitce...
Zitra dodam i papir s vysledky mereni, ted ho nemam jak zdigitalizovat. Kazdopadne neptun harfa profi pristup a je videt, ze panove se vyznaji a vedi o cem mluvi...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#22 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Bohuzel je tohle pro me spatna zprava, protoze ted uz mi zacinaji dochazet moznosti, co by mohlo zpusobovat prilisnou bohatost smesi na devitce...
Tady mas ofocenej postup pro nastaveni CO2 u Ecka.
Desku s diagnostickou elektronikou mozna stihnu jeste do Susice (jestli po mne v praci nebudou nic moc chtit :D ) takze si shanej lambdu :)
Přílohy
1.jpg
2.jpg
3.jpg
3.jpg (97.69 KiB) Zobrazeno 1455 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#23 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

tomasss píše: Tady mas ofocenej postup pro nastaveni CO2 u Ecka.
Desku s diagnostickou elektronikou mozna stihnu jeste do Susice (jestli po mne v praci nebudou nic moc chtit :D ) takze si shanej lambdu :)
Postup je stejnej, jako v haynesu. Pokousel jsem se podle nej postupovat, ale ani za zlaty prase jsem pri uzemnenym ventilu nedostal otacky vys, nez cca 550 rpm.. sroubem ve vaze jsem otocil 8x proti smeru a furt to smrdelo jak trabant.. zkusim tech 15 otacek :D
A letim shanet lambdu, my uz by jsme si mohli zalozit autoservis coz? :jaj:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#24 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:...ale ani za zlaty prase jsem pri uzemnenym ventilu nedostal otacky vys, nez cca 550 rpm..
Pokud se s otackama nedostanes na tech 700, muze to dle mne bejt jen a) ucpanou klapkou (konkretne mechanismus sroubu volnobehu) nebo b) moc nebo malo paliva.
Mimochodem vahu vzduchu jsi mel odpojenou?
Drtic píše:A letim shanet lambdu, my uz by jsme si mohli zalozit autoservis coz? :jaj:
Jo, a budem v nem servisovat ty ctyri B280 co tu po CR jezdej :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#25 Vstriky - jak poznat ze je cas na vymenu?

Příspěvek od Drtic »

Vahu jsem neodpojil, ale to tam nikde nepisou?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“