
Hlavní výhodou je jasná historie (poslední majitel 12 let, moc milý a slušný starší pán), reálně najeto necelých 200 000 km, celkově velmi slušný stav (korozi prakticky nevidět

Nějaká práce na ní sice bude, ale už jsme v pořadníku u Adama Petra


To do list:
-výfuk (díra před koncovým dílem, uděláme to ale celé, když, tak už)
-spojka (něco by ještě ujela, ale pro jistotu)
-náplně, filtry, rozvody (prostě klasika, když se kupuje starší auto)
-zrcátko u řidiče (nejspíš po zásahu vandala vidím jen svoje vlastní dveře, ale už ne okolojedoucí auta, dá se to sice vyřešit dřevěným klínkem, ale to je vyloženě fuj řešení

-zadní světla (levé bylo po ťukanci vyměněno za kus z vrakoviště, který je ale na nejlepší cestě k rozpadnutí. A vzhledem k tomu, že chci mít obě světla stejně barevná, vyměním je raději zároveň.)
-doplnění klimy
-originální litá kola 15" a letní pneu (nejspíš to vyhraje opět Bridgestone ER300)
-rádio+repro (originální CR 603 sice rádiuje, ale RDS, CD, natožpak MP3 jsou pro něj věcí neznámou, původní reproduktory také nejsou výkřik hifi techniky :-/)
-dálka k centrálu (doufám, že na originální centrál půjde napojit nějaké univerzální DO, neboť jsem strašlivě líný

-příští zimu: výměna/renovace pátých dveří (po ťukanci byly nalakovány tak neuvěřitelně prasácky, že je od barvy i gumové těsnění skla a jsou na nich ostrůvky nikoli jemné krupičky

Fotky (bude jich víc a lepší, zatím ochutnávka):


